Wat jij wilquote:Op donderdag 8 september 2005 18:13 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Kortom, je bent een bitch eersteklas.
![]()
gelukkig maar!quote:
Sport ze!!quote:Op donderdag 8 september 2005 18:47 schreef Elcaro het volgende:
[..]
![]()
kansloze rukker he? denk er aan
* gaat nu echt *
Wel iets ouder dan graag ... 15 jaar is zooo "nog in de steigers"quote:Op donderdag 8 september 2005 17:27 schreef Ynske het volgende:
zoek maar verder
dank jequote:
Als je op je werk zit en je gaat even wat doen dan is er ondertussen al zoveel bijgekomen dat dit ondertussen bijna een chatpagina is uit het begin van het chat-tijdperk, je zou eens moeten tellen hoevaak je refresht.quote:
F5 slijt heel hard hier inderdaad..quote:Op donderdag 8 september 2005 18:48 schreef Serious_Sven het volgende:
[..]
Als je op je werk zit en je gaat even wat doen dan is er ondertussen al zoveel bijgekomen dat dit ondertussen bijna een chatpagina is uit het begin van het chat-tijdperk, je zou eens moeten tellen hoevaak je refresht.
Welkom thuis, welkom hierquote:
Ik mag niet eens internetten op mn werk. Het kan technisch gezien wel, maar omdat ik met mn rug naar iedereen zit die langskomt is dat niet bepaald verstandig.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:48 schreef Serious_Sven het volgende:
[..]
Als je op je werk zit en je gaat even wat doen dan is er ondertussen al zoveel bijgekomen dat dit ondertussen bijna een chatpagina is uit het begin van het chat-tijdperk, je zou eens moeten tellen hoevaak je refresht.
*doet in toetsenborden handelquote:Op donderdag 8 september 2005 18:49 schreef Mokster het volgende:
[..]
F5 slijt heel hard hier inderdaad..
Zwemse...... en kom zo goed mogelijk tot rust...quote:Op donderdag 8 september 2005 18:51 schreef Ynske het volgende:
ik ga zometeen maar ff kleren terug brengen
en dan meteen richting het zwembad
proberen tot rust te komen
Heb je deze misschien voor me ?quote:Op donderdag 8 september 2005 18:52 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
*doet in toetsenborden handel
thnxquote:Op donderdag 8 september 2005 18:53 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Zwemse...... en kom zo goed mogelijk tot rust...
Sterkte![]()
oeh die wil ik ook wel!quote:Op donderdag 8 september 2005 18:54 schreef webspider het volgende:
[..]
Heb je deze misschien voor me ?![]()
Doe dat...quote:Op donderdag 8 september 2005 18:51 schreef Ynske het volgende:
Ik kan het niet eens.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:49 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik mag niet eens internetten op mn werk. Het kan technisch gezien wel, maar omdat ik met mn rug naar iedereen zit die langskomt is dat niet bepaald verstandig.
Heee, je mag ook best bellenquote:Op donderdag 8 september 2005 18:51 schreef Ynske het volgende:
Neejquote:Op donderdag 8 september 2005 18:54 schreef webspider het volgende:
[..]
Heb je deze misschien voor me ?![]()
Ik kan het wel...... Ow... Ik heb het vandaag ook gedaan ookquote:
Ik word bijna nog doorweekter op weg naar het zwembad dan in het zwembad zelf. En dat vind ik voldoende reden om dus niet naar het zwembad te gaanquote:Op donderdag 8 september 2005 18:53 schreef Serious_Sven het volgende:
Zwembad, hmmm goed idee, afkoeling is wel gewenst op deze benauwde warme dag...
Yep! Dat breekt de dag lekker een beetje!quote:Op donderdag 8 september 2005 18:58 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, en het scheelt dat ik af en toe leuke mailtjes krijg.
*begeleid Ynske naar buitenquote:Op donderdag 8 september 2005 19:00 schreef Ynske het volgende:
zo is er iemand die me ff de deur uit trapt
Same here, al heeft die advocaat van vandaag me echt de das om gedaan hoor.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:01 schreef Mokster het volgende:
[..]
Yep! Dat breekt de dag lekker een beetje!
Ik krijg nooit mail, laat staan leuke mailquote:Op donderdag 8 september 2005 18:58 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, en het scheelt dat ik af en toe leuke mailtjes krijg.
Ga een leven zoeken... donderdagavond is altijd wel wat te doen in de stad ofzo.quote:
vrouw en It-er isquote:Op donderdag 8 september 2005 18:57 schreef Serious_Sven het volgende:
Dat toetsenbord is ubergeil, voor de ICT'er en daar vallen vrouwen weer niet op...![]()
Ik heb geen collega's in Amersfoort wonen. En de helft is op vakantie. Gezellig op donderdagavond alleen de stad in. Altijd leuk.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:05 schreef Christine het volgende:
[..]
Ga een leven zoeken... donderdagavond is altijd wel wat te doen in de stad ofzo.
Sport je al met je collega's?
Plus die van dell int paars en int zwartquote:Op donderdag 8 september 2005 18:57 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Neej![]()
Wat een teleurstelling toch weer.....
Ik heb alleen een voorraad van 40 standaard zwarte Dell toetsenborden![]()
Dat bedoel ik! Wat doe je hier nog?quote:Op donderdag 8 september 2005 19:06 schreef QyRoZ het volgende:
Gezellig op donderdagavond alleen de stad in. Altijd leuk..
Taalvoorkeuren:quote:Op donderdag 8 september 2005 19:06 schreef Mukie het volgende:
[..]
Plus die van dell int paars en int zwart
en oude compaqs in wit/beige
Iemand nog een taalvoorkeur?![]()
Ik vind de zwitserse layout wel wat hebbenquote:Op donderdag 8 september 2005 19:06 schreef Mukie het volgende:
[..]
Plus die van dell int paars en int zwart
en oude compaqs in wit/beige
Iemand nog een taalvoorkeur?![]()
Ga ik je dag wel weer brekenquote:Op donderdag 8 september 2005 19:04 schreef Christine het volgende:
[..]
Same here, al heeft die advocaat van vandaag me echt de das om gedaan hoor.
Ik heb anderhalve dag alleen maar aan stukken van die man zitten werken... op het eind ging het alleen nog maar op de automatische piloot. En ik weet ook dat ik er morgen nog minstens twee uur mee bezig zal zijn... vergroot niet echt de werkvreugde enzo.
Bye!!quote:Op donderdag 8 september 2005 19:10 schreef Christine het volgende:
[..]
En ik de jouwe...
Ben weer weg nu.
Jou pesten.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:08 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat bedoel ik! Wat doe je hier nog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |