Ciaoquote:
Jjj en ik?quote:Op donderdag 8 september 2005 17:46 schreef PhaE het volgende:
En je hebt meer vrienden dan je denkt hoor, die ook voor je klaarstaan als het nodig is.
Kan er zo al 2 noemen
nee hou t maar bij die 2quote:
Okay okay okay...quote:Op donderdag 8 september 2005 17:57 schreef Beach het volgende:
niemand zwaait me uithier ben ik ook al niet gewesnt
ik schrik van zijn ava...quote:Op donderdag 8 september 2005 17:59 schreef PhaE het volgende:
[..]
Beetje bot hoor..![]()
Die jongen heeft ook best wat voor je over!
of snap ik um nu niet
huh?quote:
aaaah ik had verkeerd gekeken...squote:
Het is je vergevenquote:Op donderdag 8 september 2005 18:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
aaaah ik had verkeerd gekeken...s
sorry WM
jij ook natuurlijk....
Kortom, je bent een bitch eersteklas.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:42 schreef Mukie het volgende:
[..]
TC lees eerst nog eens
Ik zeg het volgende:
[..]
quote:
Eensch ischquote:Op donderdag 8 september 2005 18:32 schreef Serious_Sven het volgende:
15 jaar is idd erg jong, echt een diepgaand gesprek zit er dan niet in dus dat is dan ook niet echt wat je zoekt in een relatie. vanaf 18 worden het pas volwassen mensen en dat is voor mij dan ook zo'n beetje de minimum.
Rechtstreeks uit de doos dus?quote:Op donderdag 8 september 2005 18:32 schreef QyRoZ het volgende:
Tijd voor eten pizza. Ik ben te lui om af te wassen vandaag.
Eet jij pizza zonder bord en bestek?quote:Op donderdag 8 september 2005 18:32 schreef QyRoZ het volgende:
Tijd voor eten pizza. Ik ben te lui om af te wassen vandaag.
Snijden is voor mietjes.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:35 schreef Serious_Sven het volgende:
owja, uit doos is uiteraard nog een optie, moet ie wel voorgesneden zijn want anders heb je nog afwas.![]()
* is mee eensquote:Op donderdag 8 september 2005 18:37 schreef Elcaro het volgende:
sorry, beetje late reactie nog, maar wat is die Babus een enorm kansloze rukker zeg..... Die moet niet voor mijn auto langs oversteken
Of voor die van mij!quote:Op donderdag 8 september 2005 18:37 schreef Elcaro het volgende:
sorry, beetje late reactie nog, maar wat is die Babus een enorm kansloze rukker zeg..... Die moet niet voor mijn auto langs oversteken
* ook eensch mee ischquote:
Laat je de sportschool wel staanquote:Op donderdag 8 september 2005 18:40 schreef Elcaro het volgende:
Sorry.. was nog even aan het teruglezen. Zit me hier helemaal op te winden. Straks in de sportschool maar even afreageren dan...
hoi hoiquote:
ben maar klein dik jongetje... Al zou ik willenquote:Op donderdag 8 september 2005 18:41 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Laat je de sportschool wel staan
Wat lul jij nou??quote:Op donderdag 8 september 2005 18:43 schreef Elcaro het volgende:
[..]
ben maar klein dik jongetje... Al zou ik willen![]()
![]()
le-zenquote:
Thuis is dusquote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 18:46 schreef Mokster het volgende:
[..]
Babus is een kansloze eikel...
zooow... je bent weer bij
Ik wilde even weten waarom, die hele naam zei me tot net nietsquote:Op donderdag 8 september 2005 18:46 schreef Mokster het volgende:
[..]
Babus is een kansloze eikel...
zooow... je bent weer bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |