In Maart zou ze pas uitgerekend zijn, dus veel overlevingskansen denk ik niet dat die kleine heeftquote:
Afwachten. Misschien is het minder erg.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:25 schreef Mukie het volgende:
[..]
In Maart zou ze pas uitgerekend zijn, dus veel overlevingskansen denk ik niet dat die kleine heeft
Ah, het laatste kwartier voor sluitingstijd is de keuze wat minder ruimquote:
Ik hoop het.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Afwachten. Misschien is het minder erg.
Je hebt het zelf gequote en uit ervaringen bij mijn buurvrouw, spreekt dit helaas boekdelen.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Afwachten. Misschien is het minder erg.
afwasmiddel, poetsmiddel en kattevoer lukt altijd wel.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:29 schreef Light het volgende:
[..]
Ah, het laatste kwartier voor sluitingstijd is de keuze wat minder ruim
* Light heeft ervaring wat dat betreft
I know, maar speculeren terwijl we echt niets weten is nu niet nuttig. Het wordt wachten dat we iets van haar vriend of haar horen. TGT zou haar email moeten hebben, geloof ik.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:29 schreef Mukie het volgende:
[..]
Je hebt het zelf gequote en uit ervaringen bij mijn buurvrouw, spreekt dit helaas boekdelen.
Tis zo zonde, ze wilde het zo graag.
Maar wie weet idd, hoop doet leven toch?
Verhongeren is niet nodigquote:Op donderdag 8 september 2005 20:32 schreef Mukie het volgende:
[..]
afwasmiddel, poetsmiddel en kattevoer lukt altijd wel.
Idem een pizza die nu in de oven ligt
Ik heb zijn emailquote:Op donderdag 8 september 2005 20:36 schreef Mukie het volgende:
Maar die komt hier niet meer
En ik zie hem ook niet meer online
En een mailtje gestuurdquote:
vooral een ge-hallo,quote:Op donderdag 8 september 2005 20:53 schreef QyRoZ het volgende:
Wat een drukte hier.
ik eujquote:
Ik verwacht inderdaad wel een uitnodiging ja.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:57 schreef Pheno het volgende:
leuk, je wilt een trouwerij heel klein houden en dan gaan mensen miepen
Waarom wist ik dat jij zou reagerenquote:Op donderdag 8 september 2005 20:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik verwacht inderdaad wel een uitnodiging ja.![]()
Omdat je die uitnodiging zojuist op de bus gedaan hebt?quote:Op donderdag 8 september 2005 20:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom wist ik dat jij zou reageren
euj, sorry hoor.quote:
Dat lijkt mij dus HET nadeel van trouwen,quote:Op donderdag 8 september 2005 20:57 schreef Pheno het volgende:
leuk, je wilt een trouwerij heel klein houden en dan gaan mensen miepen
Dat kost een postzegelquote:Op donderdag 8 september 2005 20:59 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Omdat je die uitnodiging zojuist op de bus gedaan hebt?![]()
Daarom wilde ik het klein houden, maar goed. Van mijn kant is dat ook wel erg makkelijkquote:Op donderdag 8 september 2005 21:00 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat lijkt mij dus HET nadeel van trouwen,.
Laat die lui toch lekker de tering krijgen en nodig uit wie je uit wilt nodigen.quote:Op donderdag 8 september 2005 21:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom wilde ik het klein houden, maar goed. Van mijn kant is dat ook wel erg makkelijk
Jullie leren het al.... nu nog zo:quote:
dat zijn 2 ouders en een broer van mijn kantquote:Op donderdag 8 september 2005 21:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Laat die lui toch lekker de tering krijgen en nodig uit wie je uit wilt nodigen.
Nee, dat zie je toch?quote:Op donderdag 8 september 2005 21:02 schreef Light het volgende:
Is het topic nog niet vol?
Zoquote:Op donderdag 8 september 2005 21:02 schreef Frezer het volgende:
[..]
Jullie leren het al.... nu nog zo:, bewegen en je doet het helemaal goed.
quote:Op donderdag 8 september 2005 21:02 schreef Frezer het volgende:
[..]
Jullie leren het al.... nu nog zo:, bewegen en je doet het helemaal goed.
Das het punt, als je het klein wilt houden gaan er altijd mensen miepen dat ze niet mogen komen. Misschien kun je volgende keer trouwen zonder wederhelft, dan heb je alleen die idioote singles nog over die willen komen,quote:Op donderdag 8 september 2005 21:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom wilde ik het klein houden, maar goed. Van mijn kant is dat ook wel erg makkelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |