Tja ik denk dat je dit ongeveer kunt vergelijken met de iPod mini.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:22 schreef GoeRoe86 het volgende:
Hmm vreemd en hoe zit het dan met de geruchten over de ipod mini met kleurenbeeldscherm enzo :S
Dit is de opvolger (vervanger), de iPod mini is er uit...quote:Op woensdag 7 september 2005 20:22 schreef GoeRoe86 het volgende:
Hmm vreemd en hoe zit het dan met de geruchten over de ipod mini met kleurenbeeldscherm enzo :S
volgens mij is dat correct jaquote:Op woensdag 7 september 2005 20:31 schreef GoeRoe86 het volgende:
meen je dat choas?
van Macworld.comquote:After summarizing the existing iPod product line, Jobs explained that the iPod mini is what all of Apple's competitors are aiming for. Apple is "going to do something pretty bold," he said. Apple is "replacing it with something new."
jaquote:Op woensdag 7 september 2005 20:33 schreef paarse_paashaas het volgende:
maar zit hier dan gewoon flash geheugen in?
Oh maar een gewone iPod toch wel zoiets? Maar die kosten bijna ¤ 300,- dacht ik.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:32 schreef GoeRoe86 het volgende:
mini is in 4 gb en 6 gb te krijgen
Ja, meen ik... check de store, wat er letterlijk werd gezegd was trouwens: iPod mini is most popular MP3 player in world, "Today we're replacing it."quote:Op woensdag 7 september 2005 20:31 schreef GoeRoe86 het volgende:
meen je dat choas?
De iPod mini staat niet meer te koop op de Apple website. Hij zal er dus wel uit gaan.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:31 schreef GoeRoe86 het volgende:
meen je dat choas?
Niet als je gaat kijken in welke hoeveelheden Apple deze toch wel zal verkopenquote:Op woensdag 7 september 2005 20:38 schreef skiczukie het volgende:
En weer veel te duur.
iPod mini is ook bestverkochte MP3 speler(als daar die weer op slaat)quote:Op woensdag 7 september 2005 20:38 schreef skiczukie het volgende:
En weer veel te duur.
Minder op je scooter boeken!quote:Op woensdag 7 september 2005 20:38 schreef skiczukie het volgende:
En weer veel te duur.
Click wheelquote:Op woensdag 7 september 2005 20:40 schreef Hare het volgende:
Zou deze een functie hebben waarmee je makkelijk nummers kan kiezen? Of blijft het behelpen met gewoon tig op op een vooruit knopje drukken?
Wehehe!quote:Op woensdag 7 september 2005 20:41 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Flikker eens op. Nogmaals, skiczukie lijkt niet eens op junkiesietze. Fucking newbie.
Dat hebben alle iPodsquote:Op woensdag 7 september 2005 20:40 schreef Hare het volgende:
Zou deze een functie hebben waarmee je makkelijk nummers kan kiezen? Of blijft het behelpen met gewoon tig op op een vooruit knopje drukken?
De menu structuur kan je toch ook grotendeels zelf bepalen door de manier waarop je je iTunes gebruikt, wat voor playlists je aanmaakt enz.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:40 schreef Hare het volgende:
Er zal ongetwijfeld een actie komen via inkoopacties, moet je dat even in de gaten houden. Het scheelt soms heel wat.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:40 schreef Dead-Doll het volgende:
*geld bij elkaar raapt.
Wie leent me even 200 euro?.
Het is gewoon een iPod met een schermpje. Je hoeft dus helemaal niet tig keer op vooruit te drukken. Is dat met de iPod shuffle wel zo?quote:Op woensdag 7 september 2005 20:40 schreef Hare het volgende:
de store is net pas weer open, bij mij doen ook een aantal plaatjes het niet, het lijkt me dus dat dit nog een foutje is wat snel hersteld zal wordenquote:Op woensdag 7 september 2005 20:44 schreef Remzz het volgende:
Is ie eigenlijk met studentenkorting te krijgen? Als ik er op klik krijg ik wel: iPod Nano vanaf ¤192. Maar als ik daar dan op klik krijg ik de normale prijzen.
Ah oww kquote:Op woensdag 7 september 2005 20:45 schreef Hugster het volgende:
[..]
de store is net pas weer open, bij mij doen ook een aantal plaatjes het niet, het lijkt me dus dat dit nog een foutje is wat snel hersteld zal worden
en daar noem je nou net de enige reden waarom ik dus niet zo'n ding koop.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:42 schreef Hugster het volgende:
[..]
De menu structuur kan je toch ook grotendeels zelf bepalen door de manier waarop je je iTunes gebruikt, wat voor playlists je aanmaakt enz.
Zucht 1 keertje iTunes gebruiken en klaar ben je.... Er bestaan trouwens zat alternatieven voor iTunes...quote:Op woensdag 7 september 2005 20:46 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
en daar noem je nou net de enige reden waarom ik dus niet zo'n ding koop.
de noodzaak om dat idiote iTunes te moeten gebruiken. ik wil gewoon 2 gig aan mp3's kunnen selecteren op mn HD en die kunnen copy-pasten op die iPod.
en ik ben juist helemaal flieft op deze manier van werkenquote:Op woensdag 7 september 2005 20:46 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
de noodzaak om dat idiote iTunes te moeten gebruiken. ik wil gewoon 2 gig aan mp3's kunnen selecteren op mn HD en die kunnen copy-pasten op die iPod.
quote:Op woensdag 7 september 2005 20:39 schreef ChOas het volgende:
[..]
Niet als je gaat kijken in welke hoeveelheden Apple deze toch wel zal verkopen
wat hebben jullie reacties te maken met zijn opmerking over dat 'ie 'm weer veel te duur vindt? Vind ik trouwens ook...quote:Op woensdag 7 september 2005 20:39 schreef Remzz het volgende:
[..]
iPod mini is ook bestverkochte MP3 speler(als daar die weer op slaat)
Prijs is subjectief.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:53 schreef bas-beest het volgende:
[..]
[..]
wat hebben jullie reacties te maken met zijn opmerking over dat 'ie 'm weer veel te duur vindt? Vind ik trouwens ook...
Dat het de best verkochte mp3-speler ter wereld is, ligt meer aan het geniale marketingwerk van Apple dan aan het feit dat het ding zo goedkoop zou zijn.
full screen?quote:Op woensdag 7 september 2005 20:57 schreef iDex het volgende:
mgoed kan je hier nu wel full screen foto's op kijken?
dan zou dat echt handig zijn
Je naait jezelf als je hierin gelooft en ondanks dat toch dit apparaat koopt.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:59 schreef i-spy24 het volgende:
Yepmet het handje naar de iPod mini vond er toch niet veel aan
[afbeelding] als rechtgeaarde Mac-devoot moet me wel weer iets van het hart.
Eerst had je voor 199 dollar:
* iPod mini
* 4gb ruimte
* 18u batterijduur
En nu heb je voor dezelfde 199 dollar:
* iPod nano
* 2gb ruimte
* 14u batterijduur
we worden dus genaaid [afbeelding]
Ik had verwacht dat je als Apple-ervaringsdeskundige wel wist dat je voor het design betaalt.quote:
*ding*quote:Op woensdag 7 september 2005 20:59 schreef i-spy24 het volgende:
* iPod mini
* 4gb ruimte
* 18u batterijduur
* iPod nano
* 2gb ruimte
* 14u batterijduur
kleiner, geiler, kleurenschermquote:Op woensdag 7 september 2005 20:59 schreef i-spy24 het volgende:
* iPod mini
* 4gb ruimte
* 18u batterijduur
* iPod nano
* 2gb ruimte
* 14u batterijduur
yepquote:Op woensdag 7 september 2005 21:02 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Flash geheugen ipv HD, dus geen kapotte HD's meer!
Sorry hoor, ben nogal n00b, maar vind dit wel erg mooi. Maar je kan toch ook wel gewoon mp3s erop zetten? Anders is het sowieso een grote nono voor mij.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:46 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Verpest het nou nietquote:Op woensdag 7 september 2005 21:08 schreef Geqxon het volgende:
Goed, wat we wel vergeten is dat je voor 3 tientjes meer een compleet media center met 20gb hebt
Check mijn >>>quote:Op woensdag 7 september 2005 21:13 schreef Remzz het volgende:
[..]
Verpest het nou niet
Dat Media Center is ook 3x zo lelijk....
* ook benieuwd is...quote:Op woensdag 7 september 2005 21:10 schreef Hare het volgende:
[..]
Sorry hoor, ben nogal n00b, maar vind dit wel erg mooi. Maar je kan toch ook wel gewoon mp3s erop zetten? Anders is het sowieso een grote nono voor mij.
Hij speelt MP3, AAC, WAV, AIFF, Audible en Apple Lossless af. Die zet je er op met iTunes of andere programma's met een iPod plugin. De grote mediaplayers en een heleboel kleinere hebben die functionaliteit standaard of met een plugin aan boord.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:10 schreef Hare het volgende:
[..]
Sorry hoor, ben nogal n00b, maar vind dit wel erg mooi. Maar je kan toch ook wel gewoon mp3s erop zetten? Anders is het sowieso een grote nono voor mij.
Maar dat progje is wel gratis?quote:Op woensdag 7 september 2005 21:20 schreef Remzz het volgende:
Natuurlijk kun je er gewoon Mp3 tjes opzetten. Maar het moet via het programma iTunes. Ik vind het geen probleem vind het juist lekker werken via iTunes. Maar het is geen drag en drop systeem.
ja!quote:
Maar wel een rete-geil apple dingetje (in mijn ogen)quote:Op woensdag 7 september 2005 21:20 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Gewoon een Apple-dingetje hoor.![]()
mijn 3G 20gb ookquote:Op woensdag 7 september 2005 21:30 schreef darkie_blue het volgende:
zit binnen no-time vol met krassen
Inderdaad. En ook als je geen iPod hebt, vind ik iTunes gewoon een prettige muziekspeler voor op je computer.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
Je kunt het volledig gebruiken, je bent ook niet verplicht om de iTunes Music Store te gebruiken bijvoorbeeld.
iTunes, Windows Media Player, RealPlayer, Winamp, Foobar2000, EphPod, YamiPod, SharePod en vele anderen zijn allemaal gratis programma's waarmee je muziek op je iPod kunt zetten.quote:
ja in dezelfde stijl als Mailquote:Op woensdag 7 september 2005 21:33 schreef tonks het volgende:
iTunes5 ziet er ook lekker uit
[afbeelding]
Ik niet.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:32 schreef febster het volgende:
Hoe doet Apple dat toch? Normaal ben ik een normale consument die over grote aankopen wel enige tijd nadenkt voordat hij/zij overgaat tot aanschaf maar bij de ipods en nu ook weer de ipod nano heb ik dat totaal niet. Ik ben in staat om daar morgen om half 9 voor de Apple Store te gaan liggen met 259 euro's in mijn knuistjes, als een of andere Apple junkie.
Al besloten. Die geile iPod nano wordt van mijquote:Op woensdag 7 september 2005 21:21 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Goh, zal ik een iPod mini van 4GB of een iPod nano van 2GB nemen
kijk een ipod jostiquote:Op woensdag 7 september 2005 21:37 schreef i-spy24 het volgende:
Aan al die jaloerse muggenzifters die nog lopen af te geven alleen maar omdat het weer een Apple-gadget is:
Nee, de hieronder getoonde mp3 players daar win je de oorlog mee.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
OF:
[afbeelding]
Nou...denk dat ik het allang weet...(ondanks m'n eerdere opmerking)
quote:Op woensdag 7 september 2005 21:43 schreef tonks het volgende:
hopen dat die zwarte iPod niet te veel gothics aantrekt
Als gothics geld hadden voor een iPod, mochten ze wel wat vrolijker kijken.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:43 schreef tonks het volgende:
offtopic: moet jij niet achter meiden aanzitten? ik zie er daar aan paar lopen !quote:Op woensdag 7 september 2005 21:43 schreef Geqxon het volgende:
donald_dick > iPod vs iriver topic.
Dat vind ik er pas verschrikkelijk uit zienquote:Op woensdag 7 september 2005 21:45 schreef donald_dick het volgende:
[..]
offtopic: moet jij niet achter meiden aanzitten? ik zie er daar aan paar lopen !
check alienware
[afbeelding]
![]()
welke waarden? sommige mensen besteden geen 2 mijer aan een mp3 speler, maar willen max 5 tientjes uitgeven, laat zequote:Op woensdag 7 september 2005 21:45 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wat een moeite hè om iemand in zijn waarde te laten.
Blijf dan gewoon wegquote:Op woensdag 7 september 2005 21:48 schreef donald_dick het volgende:
[..]
welke waarden? sommige mensen besteden geen 2 mijer aan een mp3 speler, maar willen max 5 tientjes uitgeven, laat ze
En sommige besteden het wel, laat ze!!quote:Op woensdag 7 september 2005 21:48 schreef donald_dick het volgende:
[..]
welke waarden? sommige mensen besteden geen 2 mijer aan een mp3 speler, maar willen max 5 tientjes uitgeven, laat ze
nee , ik geef gewoon antwoord op een normale vraagquote:
das geen rede om er een domme opmerking over te maken dat hun mp3 speler er lelijk uit ziet, alsof je status put uit je mp3 spelerquote:Op woensdag 7 september 2005 21:52 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En sommige besteden het wel, laat ze!!
Stel die eens zonder telkens te bashen.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:53 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nee , ik geef gewoon antwoord op een normale vraag
quote mijn domme opmerking even wil jequote:Op woensdag 7 september 2005 21:53 schreef donald_dick het volgende:
[..]
das geen rede reden om er een domme opmerking over te maken dat hun mp3 speler er lelijk uit ziet, alsof je status put uit je mp3 speler
quote:Op woensdag 7 september 2005 21:56 schreef Rekkie het volgende:
[..]
quote mijn domme opmerking even wil je
quote:Op woensdag 7 september 2005 21:37 schreef i-spy24 het volgende:
Aan al die jaloerse muggenzifters die nog lopen af te geven alleen maar omdat het weer een Apple-gadget is:
Nee, de hieronder getoonde mp3 players daar win je de oorlog mee.
wie zei dat jij een domme opmerking maakte. je verdedigde een domme opmerkingquote:Op woensdag 7 september 2005 21:45 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wat een moeite hè, om iemand in zijn waarde te laten.
nog steeds de alienwarequote:Op woensdag 7 september 2005 21:57 schreef i-spy24 het volgende:
Hey 'donald_dick'
[[url=http://x4.putfile.com/9/24914565430-thumb.jpg]afbeelding][/url]
welke is nou geiler?
die is al sinds topic 4 doodquote:Op woensdag 7 september 2005 22:01 schreef tonks het volgende:
DD hier is een centraal topic voor.. het heet iPod vs iRiver dit kan jij vast wel vinden
Ik verdedig deze opmerking niet ik verdedig het feit dat er mensen zijn dit dit apparaat wel mooi, hoogstaand of wat dan ook vinden.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:00 schreef donald_dick het volgende:
[..]
[..]
[..]
wie zei dat jij een domme opmerking maakte. je verdedigde een domme opmerkingen daarbij heb je een typefout gevonden, knap hoor
![]()
Open dat een nieuwe wil je en ga daar lopen bashen.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:02 schreef donald_dick het volgende:
[..]
die is al sinds topic 4 doodik zoek een nieuw reltopique
![]()
leg mij maar dan eens uit wat je bedoelt dat ik hem in zijn waarde moet latenquote:Op woensdag 7 september 2005 22:03 schreef Rekkie het volgende:
Ik verdedig deze opmerking niet ik verdedig het feit dat er mensen zijn dit dit apparaat wel mooi, hoogstaand of wat dan ook vinden.
Hem? Iemand kan zoveel zijn, met iemand bedoel ik diegenen die wel Ipod gebruiker zijn.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:06 schreef donald_dick het volgende:
[..]
leg mij maar dan eens uit wat je bedoelt dat ik hem in zijn waarde moet latenwant hij kraakt toch de niet Ipod gebruikers af
heel goed erom heen gedraaid, maar geef eens een directe antwoord op mijn vraagquote:Op woensdag 7 september 2005 22:11 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hem? Iemand kan zoveel zijn, met iemand bedoel ik diegenen die wel Ipod gebruiker zijn.
Jij hebt het kennelijk niet op Ipod, prima dat moet iedereen zelf weten, maar om vervolgens in een Ipod topic te gaan lopen roepen dat het allemaal maar niets is vind ik gewoon niet erg plezierig lezen.
Temeer ik wel graag info over dit apparaat wil lezen en niet geinteresseerd ben ik posts van iemand die niets anders doet dan afkraken.
Je wilt het gewoon niet lezen hèquote:Op woensdag 7 september 2005 22:15 schreef donald_dick het volgende:
[..]
heel goed erom heen gedraaid, maar geef eens een directe antwoord op mijn vraag
ik hoop maar dat je weet dat dat de U2-uitvoering is...quote:Op woensdag 7 september 2005 21:43 schreef tonks het volgende:
Neequote:Op woensdag 7 september 2005 22:23 schreef bas-beest het volgende:
[..]
ik hoop maar dat je weet dat dat de U2-uitvoering is...![]()
Nano is zwart en wit.. geen u2 ofzoquote:Op woensdag 7 september 2005 22:24 schreef iDex het volgende:
nee niet de nano toch? dat is geen u2 versie
beter danquote:Op woensdag 7 september 2005 22:25 schreef tonks het volgende:
[..]
Nano is zwart en wit.. geen u2 ofzo
Dat had mijn Powershot A40 3 jaar geleden ook alquote:Op woensdag 7 september 2005 20:20 schreef T1andonly het volgende:
1.5-inch color display erbijdoe maar ruig
hahahaquote:Op woensdag 7 september 2005 20:31 schreef GoeRoe86 het volgende:
meen je dat choas?
[aar tientjes meer en je hebt de 4GB nanoquote:Op woensdag 7 september 2005 21:21 schreef sinaasappelsapje het volgende:
hahahahahahahquote:Op woensdag 7 september 2005 21:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als gothics geld hadden voor een iPod, mochten ze wel wat vrolijker kijken.
haha geld groeit niet op onze ruggenquote:Op woensdag 7 september 2005 22:55 schreef iDex het volgende:
[..]
[aar tientjes meer en je hebt de 4GB nano
jawel, maar als ik vraag hoeveel 1+1 is kan je natuurlijk 3 zeggenquote:
Zit ik ook aan te denken....quote:Op woensdag 7 september 2005 21:21 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Jij hebt liever groot en zwaar?quote:Op woensdag 7 september 2005 22:56 schreef I.R.Baboon het volgende:
Veel te klein en te licht.
het is ook nooit goed hehquote:Op woensdag 7 september 2005 23:56 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jij hebt liever groot en zwaar?
Het lijkt mij juist handig zo klein en licht. Makkelijk op te bergen tijdens het reizen e.d.
Daar zijn die kleine flashplayertjes weer handig voorquote:Op woensdag 7 september 2005 23:56 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Het lijkt mij juist handig zo klein en licht. Makkelijk op te bergen tijdens het reizen e.d.
4gb flashcards zijn los ook niet goedkoop.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:38 schreef skiczukie het volgende:
En weer veel te duur.
0.7 mmquote:Op donderdag 8 september 2005 00:19 schreef super-muffin het volgende:
[afbeelding]
kijk hoe fucking dun
quote:Op donderdag 8 september 2005 04:04 schreef Glinzdorff het volgende:
Deze en al jaren, dik geluid ook.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 7 september 2005 23:56 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Must... impress... female...quote:Op woensdag 7 september 2005 23:41 schreef nietzman het volgende:
Must... Buy...
Welke heb je besteld? 2gb of 4gb?quote:Op donderdag 8 september 2005 10:00 schreef L3viathan het volgende:
ik kon me niet inhouden..![]()
net de zwarte besteld bij de Apple store
en dat terwijl mn mini nog perfect werkt![]()
4 gb.. ik heb nu ook nog de "oude" mini van 4 gb.. dus qua capaciteit ga ik er niet op voor- of achteruit..quote:Op donderdag 8 september 2005 10:35 schreef Scarface_ het volgende:
[..]
Welke heb je besteld? 2gb of 4gb?
ahaquote:Op donderdag 8 september 2005 10:40 schreef L3viathan het volgende:
[..]
4 gb.. ik heb nu ook nog de "oude" mini van 4 gb.. dus qua capaciteit ga ik er niet op voor- of achteruit..
tis alleen voor de geilheid
quote:Op donderdag 8 september 2005 08:51 schreef DeDooieVent het volgende:
hij is mooi om te zien, maar ik zou eerst wat gebruikerservaringen afwachten in plaats van direct naar de winkel te rennen. Hij lijkt mij namelijk ook heel kwetsbaar, en dan vooral het lcd-schermpje, of is het OLED? ik kan mij namelijk voorstellen dat hij in je broekzak gaat "werken" oftewel een lichte wokkelvorm zal krijgen als gevolg van bewegingen
LCD dus...quote:Display 1.5-inch (diagonal) color LCD with LED backlight
Ik ben het hier wel deels mee eens. Ik bedoel als ik mn iPod Mini in mn handen heb, vind ik dat goed aanvoelen, niet te licht, zeker niet te zwaar, lekker stevig enzo. Ik vind het juist wel oke dat ie niet zo nep aanvoelt.quote:Op donderdag 8 september 2005 08:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..].
Nou ja, als ie zo klein en licht is dan weet ik zeker dat ik m kwijt zou raken. Maar ik ben eigenlijk ook totaal ongeschikt voor MP3spelers en zo.
haha iddquote:Op donderdag 8 september 2005 12:47 schreef Little_Meanie het volgende:
weer een lanyard ding erbij, ik zie de paupers al lopen met hun cheapass gsm, sleutels van hun fietsje en hun iPod nano rond hun nek
quote:Op donderdag 8 september 2005 13:36 schreef DeDooieVent het volgende:
grappig wel dat er nu zo'n nadruk ligt op dat kleurenschermpje, terwijl het bij de iriver als een overbodig iets werd afgedaan, zijn er nu wel kleuren mp3's te krijgen?
Ohquote:Op donderdag 8 september 2005 12:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven he. Tis 0.7 cm.
Oh, ja, dat is wel erg klein danquote:
Nee hoor.. ik ken je probleemquote:Op donderdag 8 september 2005 15:55 schreef lucienne2 het volgende:
hebben hebben hebben... maar heb ook al een iPod Mini, misschien ben ik te hebberig ;-)
Omdat je via Orb en een T-Mobile Pocket internetabo toch over je eigen muziek kan horen op je MDA?quote:Op donderdag 8 september 2005 16:22 schreef super-muffin het volgende:
Nou wil ik deze
Nu zit ik redenen te verzinnen om geen 60gieg te kopen
Goedgekeurt, ik koop een witte!quote:Op donderdag 8 september 2005 17:37 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Omdat je via Orb en een T-Mobile Pocket internetabo toch over je eigen muziek kan horen op je MDA?![]()
Voor supercooolding ja!quote:Op donderdag 8 september 2005 18:23 schreef iDex het volgende:
mgoed wat betekend nano
nano is toch een term ergens voor?
Nanometer.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:23 schreef iDex het volgende:
mgoed wat betekend nano
quote:Op donderdag 8 september 2005 18:23 schreef iDex het volgende:
mgoed wat betekend nano
quote:nano-
pref.
1. Extremely small: nanoid.
2. One-billionth (10-9): nanometer.
het is alleen dat ie nog zo groot isquote:Op donderdag 8 september 2005 18:31 schreef tonks het volgende:
Nano (symbool: n) is het SI-voorvoegsel dat gebruikt wordt om een factor 10-9 aan te duiden.
Het wordt gebruikt sinds 1960; de naam is afgeleid van het Griekse ????? voor dwerg.
Klein, dwerg dus
Nee, omdat je negeert met een 't' schrijftquote:Op donderdag 8 september 2005 18:42 schreef Ruzbeh het volgende:
Waarom negeerd iedereen dan mijn post!? Omdat het in het engels is zeker!
Hij is wel dun.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:40 schreef donald_dick het volgende:
[..]
het is alleen dat ie nog zo groot is![]()
Die krijg je gratis bij elk apple productquote:Op donderdag 8 september 2005 19:54 schreef Yildiz het volgende:
Wanneer komt de iFly op de markt dan!?
iFlea eigenlijkquote:Op donderdag 8 september 2005 19:57 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Die krijg je gratis bij elk apple product
opslag voor 1 nummer![]()
Je moet toch watquote:
Ja, tuurlijk.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:55 schreef MMaRsu het volgende:
Kun je op je pc 2 iPods aansluiten ( één van 20gb, en de Nano dan ), om vervolgens van de 20gb naar de Nano te slepen..iemand enig idee?
Nee lijkt me van niet. Je kan ook geen muziek kopieren van je iPod naar iTunes (direct dan, met een prog er bij wel)quote:Op donderdag 8 september 2005 22:55 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Je moet toch wat
Wat ik trouwens wel ff wil weten is het volgende.
Kun je op je pc 2 iPods aansluiten ( één van 20gb, en de Nano dan ), om vervolgens van de 20gb naar de Nano te slepen..iemand enig idee?
quote:Op donderdag 8 september 2005 23:10 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Nee lijkt me van niet. Je kan ook geen muziek kopieren van je iPod naar iTunes (direct dan, met een prog er bij wel)
Dat heeft te maken met een contract tussen Apple en de platenmaatschappijen dacht ik.
iPod Nano is flashquote:Op donderdag 8 september 2005 23:14 schreef Ruzbeh het volgende:
Nou, ik weet alleen dat het lukt als je twee externe harde schijven hebt dat je dan van de een naar de ander data kopieert. Dat met die twee iPods is volgens mij hetzelfde.
goeie vraagquote:Op donderdag 8 september 2005 10:59 schreef lippit het volgende:
is er al iemand die zijn ipod mini wegdoet voor een hele leuke prijs?
Je kan ook voor 29,99 een adapter kopen waarmee je je digitale camera op je iPod kan aansluiten. Dit zal waarschijnlijk ook wel tussen 2 iPods werkenquote:Op donderdag 8 september 2005 23:14 schreef Ruzbeh het volgende:
Nou, ik weet alleen dat het lukt als je twee externe harde schijven hebt dat je dan van de een naar de ander data kopieert. Dat met die twee iPods is volgens mij hetzelfde.
Ja ik heb dus geen digitale cameraquote:Op donderdag 8 september 2005 23:20 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je kan ook voor 29,99 een adapter kopen waarmee je je digitale camera op je iPod kan aansluiten. Dit zal waarschijnlijk ook wel tussen 2 iPods werken
JA DAT MAAKT NIET UIT MÊN DAS HETZELFDE PRINCIPE!!!!quote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 23:26 schreef CherryLips het volgende:
ik vind de nano gewoon te duur eigenlijk, en te breekbaar. ik wil het echt goed kunnen beetpakken als ik er minstens ¤200 aan uitgeef
iPod mini.quote:ik zit nu te twijfelen tussen een 6gig mini of een 20gig color![]()
Nee, maar ik laat hem waarschijnlijk veel vaker uit m'n klauwen vallen dan de gewone of de mini. Ik vond de mini al klein zat. ik ben een vrouw, heb toch altijd wel 'n tassie bij me.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:31 schreef Ruzbeh het volgende:
[..].
Apple maakt geen breekbare spullen. Kom op zeg. We hebben het over Apple, niet over speelgoed.
[..]
Die Shuffle vind ik ook zinloos.quote:iPod mini.
iPod: Big Bertha.
iPod Mini: Ugly midget.
iPod Shuffle: Blind bastard. (geen scherm = blind).
iPod Nano: Unsafe sex.
Zie ik dat nou goed? Geen conventionele koptelefoon aansluiting meer mogelijkquote:
Hoeft niet. Hijs echt lelijk.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:25 schreef MMaRsu het volgende:
Heeft iemand ff een linkje naar die nieuwe Sony Walkman?
Nee, het maakt qua product niks uit. Maar vergeet niet dat bij de Amerikaanse prijs nog belasting en invoerrecht moet worden opgeteld. Uiteindelijk denk ik niet dat je echt veel goedkoper uit bent, tenzij je 'em fysiek in Amerika koopt als je er toch bent.quote:Op donderdag 8 september 2005 23:40 schreef Hare het volgende:
Maakt het nou enige fuck uit of je de Amerikaanse of Nl versie koopt? Scheelt bakken met geld!
Hey, ik dacht dat er alleen 1 model was. Link naar meer pics a.u.b?quote:
Apart.quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:34 schreef GoeRoe86 het volgende:
een hele uitdagende blik in haar hand
wat ik wel leuk vind aan dat ding is dat als je hem uitzet dat je dus geen display ziet!!!quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:41 schreef MMaRsu het volgende:
Bedoelde eigenlijk deze :
[afbeelding]
Niet echt te vergelijken met de Nano, maar had de link ff nodig
Only Sony.quote:The price is crazy expensive: The 512MB is $199 (vs. 2GB iPod nano for $199) and the 2GB is $290 (vs. 4GB nano for $249).
Neehoor, hoef je helemaal niet te betalen. Alleen wat verzendkostenquote:Op vrijdag 9 september 2005 00:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, het maakt qua product niks uit. Maar vergeet niet dat bij de Amerikaanse prijs nog belasting en invoerrecht moet worden opgeteld. Uiteindelijk denk ik niet dat je echt veel goedkoper uit bent, tenzij je 'em fysiek in Amerika koopt als je er toch bent.
Ja, ik koop alles bijna online en 90% daarvan uit Amerika. Tis alleen wel zo dat de douane je kan pakken als je producten met een waarde hoger dan 23 euro invoerd, maar als je een aardige verkoper hebt zet ie gewoon een lage waarde op het pakketje en heb je nergens last vanquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:07 schreef GoeRoe86 het volgende:
Weet je dat zeker Hare? want waarom zou ik hem dan hier kopen. Je krijgt van apple garantie met je serienummer dus ook garantie van een US iPod is hier te claimen.
had je die gewoon terug gebracht met open gemaakte verpakkingen van die dopjes enzo?quote:Op vrijdag 9 september 2005 06:38 schreef DaMook het volgende:
Gisteren mijn mini terug gebracht (had hem nog maar 1 week en meteen dezel besteld
De prijzen in die store zijn wel zonder BTW, en die moet je wel betalen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:05 schreef Hare het volgende:
[..]
Neehoor, hoef je helemaal niet te betalen. Alleen wat verzendkosten
Je moet Nederlande BTW betalen (volgens mij)quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:11 schreef Geqxon het volgende:
Maar hoeveel % BTW moet je dan betalen? Vanuit welke staat word het dan verstuurd?
-edit2-quote:Invoer
U kunt goederen tot een waarde van EUR 175,00 belastingvrij importeren.
Waarde hoger? Dan moet u BTW te betalen over het gehele aankoopbedrag bij de Douane op Schiphol.
Klik is op die link naar de belastingdienst...quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:56 schreef super-muffin het volgende:
dat is als je gesnapt word op schiphol. Maar de BTW in de USA verschilt per staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |