Ik ben het hier wel deels mee eens. Ik bedoel als ik mn iPod Mini in mn handen heb, vind ik dat goed aanvoelen, niet te licht, zeker niet te zwaar, lekker stevig enzo. Ik vind het juist wel oke dat ie niet zo nep aanvoelt.quote:Op donderdag 8 september 2005 08:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..].
Nou ja, als ie zo klein en licht is dan weet ik zeker dat ik m kwijt zou raken. Maar ik ben eigenlijk ook totaal ongeschikt voor MP3spelers en zo.
haha iddquote:Op donderdag 8 september 2005 12:47 schreef Little_Meanie het volgende:
weer een lanyard ding erbij, ik zie de paupers al lopen met hun cheapass gsm, sleutels van hun fietsje en hun iPod nano rond hun nek
quote:Op donderdag 8 september 2005 13:36 schreef DeDooieVent het volgende:
grappig wel dat er nu zo'n nadruk ligt op dat kleurenschermpje, terwijl het bij de iriver als een overbodig iets werd afgedaan, zijn er nu wel kleuren mp3's te krijgen?
Ohquote:Op donderdag 8 september 2005 12:49 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven he. Tis 0.7 cm.
Oh, ja, dat is wel erg klein danquote:
Nee hoor.. ik ken je probleemquote:Op donderdag 8 september 2005 15:55 schreef lucienne2 het volgende:
hebben hebben hebben... maar heb ook al een iPod Mini, misschien ben ik te hebberig ;-)
Omdat je via Orb en een T-Mobile Pocket internetabo toch over je eigen muziek kan horen op je MDA?quote:Op donderdag 8 september 2005 16:22 schreef super-muffin het volgende:
Nou wil ik deze
Nu zit ik redenen te verzinnen om geen 60gieg te kopen
Goedgekeurt, ik koop een witte!quote:Op donderdag 8 september 2005 17:37 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Omdat je via Orb en een T-Mobile Pocket internetabo toch over je eigen muziek kan horen op je MDA?![]()
Voor supercooolding ja!quote:Op donderdag 8 september 2005 18:23 schreef iDex het volgende:
mgoed wat betekend nano
nano is toch een term ergens voor?
Nanometer.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:23 schreef iDex het volgende:
mgoed wat betekend nano
quote:Op donderdag 8 september 2005 18:23 schreef iDex het volgende:
mgoed wat betekend nano
quote:nano-
pref.
1. Extremely small: nanoid.
2. One-billionth (10-9): nanometer.
het is alleen dat ie nog zo groot isquote:Op donderdag 8 september 2005 18:31 schreef tonks het volgende:
Nano (symbool: n) is het SI-voorvoegsel dat gebruikt wordt om een factor 10-9 aan te duiden.
Het wordt gebruikt sinds 1960; de naam is afgeleid van het Griekse ????? voor dwerg.
Klein, dwerg dus
Nee, omdat je negeert met een 't' schrijftquote:Op donderdag 8 september 2005 18:42 schreef Ruzbeh het volgende:
Waarom negeerd iedereen dan mijn post!? Omdat het in het engels is zeker!
Hij is wel dun.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:40 schreef donald_dick het volgende:
[..]
het is alleen dat ie nog zo groot is![]()
Die krijg je gratis bij elk apple productquote:Op donderdag 8 september 2005 19:54 schreef Yildiz het volgende:
Wanneer komt de iFly op de markt dan!?
iFlea eigenlijkquote:Op donderdag 8 september 2005 19:57 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Die krijg je gratis bij elk apple product
opslag voor 1 nummer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |