Click wheelquote:Op woensdag 7 september 2005 20:40 schreef Hare het volgende:
Zou deze een functie hebben waarmee je makkelijk nummers kan kiezen? Of blijft het behelpen met gewoon tig op op een vooruit knopje drukken?
Wehehe!quote:Op woensdag 7 september 2005 20:41 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Flikker eens op. Nogmaals, skiczukie lijkt niet eens op junkiesietze. Fucking newbie.
Dat hebben alle iPodsquote:Op woensdag 7 september 2005 20:40 schreef Hare het volgende:
Zou deze een functie hebben waarmee je makkelijk nummers kan kiezen? Of blijft het behelpen met gewoon tig op op een vooruit knopje drukken?
De menu structuur kan je toch ook grotendeels zelf bepalen door de manier waarop je je iTunes gebruikt, wat voor playlists je aanmaakt enz.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:40 schreef Hare het volgende:
Er zal ongetwijfeld een actie komen via inkoopacties, moet je dat even in de gaten houden. Het scheelt soms heel wat.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:40 schreef Dead-Doll het volgende:
*geld bij elkaar raapt.
Wie leent me even 200 euro?.
Het is gewoon een iPod met een schermpje. Je hoeft dus helemaal niet tig keer op vooruit te drukken. Is dat met de iPod shuffle wel zo?quote:Op woensdag 7 september 2005 20:40 schreef Hare het volgende:
de store is net pas weer open, bij mij doen ook een aantal plaatjes het niet, het lijkt me dus dat dit nog een foutje is wat snel hersteld zal wordenquote:Op woensdag 7 september 2005 20:44 schreef Remzz het volgende:
Is ie eigenlijk met studentenkorting te krijgen? Als ik er op klik krijg ik wel: iPod Nano vanaf ¤192. Maar als ik daar dan op klik krijg ik de normale prijzen.
Ah oww kquote:Op woensdag 7 september 2005 20:45 schreef Hugster het volgende:
[..]
de store is net pas weer open, bij mij doen ook een aantal plaatjes het niet, het lijkt me dus dat dit nog een foutje is wat snel hersteld zal worden
en daar noem je nou net de enige reden waarom ik dus niet zo'n ding koop.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:42 schreef Hugster het volgende:
[..]
De menu structuur kan je toch ook grotendeels zelf bepalen door de manier waarop je je iTunes gebruikt, wat voor playlists je aanmaakt enz.
Zucht 1 keertje iTunes gebruiken en klaar ben je.... Er bestaan trouwens zat alternatieven voor iTunes...quote:Op woensdag 7 september 2005 20:46 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
en daar noem je nou net de enige reden waarom ik dus niet zo'n ding koop.
de noodzaak om dat idiote iTunes te moeten gebruiken. ik wil gewoon 2 gig aan mp3's kunnen selecteren op mn HD en die kunnen copy-pasten op die iPod.
en ik ben juist helemaal flieft op deze manier van werkenquote:Op woensdag 7 september 2005 20:46 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
en daar noem je nou net de enige reden waarom ik dus niet zo'n ding koop.
de noodzaak om dat idiote iTunes te moeten gebruiken. ik wil gewoon 2 gig aan mp3's kunnen selecteren op mn HD en die kunnen copy-pasten op die iPod.
quote:Op woensdag 7 september 2005 20:39 schreef ChOas het volgende:
[..]
Niet als je gaat kijken in welke hoeveelheden Apple deze toch wel zal verkopen
wat hebben jullie reacties te maken met zijn opmerking over dat 'ie 'm weer veel te duur vindt? Vind ik trouwens ook...quote:Op woensdag 7 september 2005 20:39 schreef Remzz het volgende:
[..]
iPod mini is ook bestverkochte MP3 speler(als daar die weer op slaat)
Prijs is subjectief.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:53 schreef bas-beest het volgende:
[..]
[..]
wat hebben jullie reacties te maken met zijn opmerking over dat 'ie 'm weer veel te duur vindt? Vind ik trouwens ook...
Dat het de best verkochte mp3-speler ter wereld is, ligt meer aan het geniale marketingwerk van Apple dan aan het feit dat het ding zo goedkoop zou zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |