dat is wel de E90 Coupé, maar of dat een 335Ci is weet ik niet.quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:32 schreef AcidTrance het volgende:
Volgens een duits forum moet dit een 335i zijn (met Turbo) e90 coupe![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vage pic's van de M3 e90 met V8 425pk wordt nu een 4deurs auto blijkbaar
[afbeelding]
mijn 02tje is en blijft standaardquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:48 schreef metallicattim het volgende:
Tunen jullie je BMW's ook? of laten jullie ze standaard? van binnen en buiten?
kan.. ze zijn ook bezig met een 135i of IT (ze zijn er nog niet uit) 3 liter 6cilinder met 2 turbo'squote:Op dinsdag 6 september 2005 16:32 schreef AcidTrance het volgende:
Volgens een duits forum moet dit een 335i zijn (met Turbo) e90 coupe![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vage pic's van de M3 e90 met V8 425pk wordt nu een 4deurs auto blijkbaar
[afbeelding]
Ik wens je veel succes met het zoeken naar die velgen. Je vind ze zeker niet zomaar...quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:41 schreef metallicattim het volgende:
Ik wil mijne sowieso verlagen, sportuitlaat, en als ik mooie kan vinden dan ook bumbers en sideskirts erop.
Ook wil ik nieuwe velgen als ik mooie vind. Liefst die wat Yup ook gekocht had en wij onder de andere BMW hadden zitten.
Interieur wil ik ook zo goed als mogelijk opknappen
Allemaal toekomstplannen
Weet ik, maar het klinkt leukquote:Op woensdag 7 september 2005 00:33 schreef yup het volgende:
Duitsland is sedan gewoon limousine hoor. Sedan gebruiken ze nooit.
Whehe, het wordt met de dag duurderquote:Op woensdag 7 september 2005 00:36 schreef yup het volgende:
Gewoon doen dus. Eigenlijk ik zou zelfs voor een 328i gaan
Luxer en na 1995 gebouwd: gegarandeerd piep-kraakvrij mits normaal onderhouden.
En die 328itjes komen niet zo snel in de handen van sjonny's.
En nu maar eens verdomd rap slapen voordat ik je een E36 M3 ga aanraden![]()
Vind je het gek als die wat ouder is ?quote:Op woensdag 7 september 2005 01:16 schreef knep het volgende:
Deze lijkt nog wel wat te zijn.
Morgen eens wat verder speuren.
/edit wel al wat ouder..
Waarom zou je dat doen?quote:Op woensdag 7 september 2005 15:46 schreef M5 het volgende:
iemand een idee wat het kost om op een E46 compact het front van een E46 sedan te bouwen? volgens moeten de motorkap/zijschermen/koplampen en bumper vervangen worden.
Oh ik las verkeerd. Ik dacht al is hij ziek in z'n hoofd ofzo...quote:Op woensdag 7 september 2005 19:21 schreef M5 het volgende:
[..]
omdat het front van een E46 compact niet de mooiste is...
Die van mij had een fantastisch leren pookje maar die was totaal geragtquote:Op woensdag 7 september 2005 22:21 schreef metallicattim het volgende:
De hele compact lijn is niet mooi van voren en achter. niet zo mijn smaak.
Ik heb vandaag mn nieuwe BMW eens flink gepoetst, alleen al 2,5 uur bezig geweest aan de buitenkant in de helse warmte
Morgen alles nog stofzuigen en van binnen poetsen
Ook eff nieuw pookje gekocht, want volgens de vorige pook had de BMW maar 4 versnellingen
Kwil best wat geld uitgeven, maar 455 euro voor 4 cm verlaging + dempers vind ik toch best veel.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:43 schreef yup het volgende:
Wees blij
Kijk wat ik heb begrepen. Wil je onder de 4 centimeter verlagen: dan moet je een hele set halen (dus veren + dempers).
Is het minder dan 4 centimeters, kan je wel uit de voeten met je huidige dempers, MAAR er bestaat kans dat je dempers gaan lekken (ze gaan werken op gebieden waar ze nooit hebben gewerkt, en zo ontstaan er lekken in je dempers).
Gewoon voor jezelf afvragen: hoeveel wil je uitgeven, en is het alleen voor de show? Want stuggere veren/dempers zorgen voor minder comfort...
Wil je je waggie mooier laten zien, gewoon tot max 3 cm ofzo verlagen, dat zie je zeker wel. Wil je het echt voor wegligging, gewoon voor een hele set gaan en 5+ cm verlagen...
Waarom zou je de boel veranderen als ie nu prima rijdt? Deze otoo heb je toch nog maar net? Ik zou er eerst een winter mee rijden, als er dan geen rare dingen gebeuren/kapot gaan kan je gaan verbeteren. Anders heb je straks een verlaagde BMW met een kapotte motor/versnellingsbak op de oprit staan.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:35 schreef metallicattim het volgende:
...want NU ligt ie lekker op de weg, hobbels zijn geen probleem en dat wil ik zo houden, dus ik ga dan toch voor de set
hoop wel dat ik een goedkopere vind.
Owjah, er ging vandaag ( en gister ) het lampje van de remmen branden, waar dient dat voor?
De remblokken dusquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:30 schreef metallicattim het volgende:
Aufleuchten während der fahrt: Bremsbeläge umgehend erneuern... What the hell moet ik vervangen?
Vraag het eens waar ze dat ding bij de dealer vandaan hebbenquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:02 schreef Youp het volgende:
weet iemand toevallig waar je van die "bmw parking only" bordjes kan krijgen hier in nederland? ik heb er in amerika wel al een gevonden maar dat is zo'n gedoe...
[afbeelding]
[afbeelding]
zoiets...
mn stiefpa vond het helemaal geweldig dat er zo'n ding bij de dealer hangt waar ik nu dus stage loop en zelf wou hij er eigenlijk ook wel eentje
heeft een van de monteurs uit amerika meegenomenquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:07 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Vraag het eens waar ze dat ding bij de dealer vandaan hebben
Mooie bakquote:Op dinsdag 6 september 2005 10:37 schreef Five_Aces het volgende:
Word zat aan versleuteld
Net gewaxed van het weekend:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Met lederen stoelen schuif je in een bocht alleen maar uit je stoel. Geef mij maar gewoon normale bekledingquote:Op zondag 11 september 2005 00:08 schreef Youp het volgende:
waarom geen leder? een M3 vind je niet zonder leer....
Wat is een 321?quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:51 schreef Virus.NL het volgende:
...
Weet jij misschien nog een nette 321-versie te koop? Liefst in originele staat. Ik ben nu toch wel een beetje aan het rondneuzen naar een leuke vervanger van mijn 316iZeker nadat ik in een RX-7 heb gereden, maar wel 4 zitplaatsen wil hebben. Ook wil ik geen lederen interieur.
Er is een model met 286 pk (5 versnellingen) en later is er nog een model met 321 pk (6 versnellingen) uitgekomenquote:Op zondag 11 september 2005 09:41 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Wat is een 321?
Of bedoel een BMW uit 1939?
OK.quote:Op zondag 11 september 2005 09:56 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Er is een model met 286 pk (5 versnellingen) en later is er nog een model met 321 pk (6 versnellingen) uitgekomen
echt nietquote:Op zondag 11 september 2005 00:12 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Met lederen stoelen schuif je in een bocht alleen maar uit je stoel. Geef mij maar gewoon normale bekleding
Eventueel half/half maar dat heeft bmw geloof ik niet.
(Vandaag nog met de Rover van mijn vader gereden, Connolly-edition)
Ook wel leuk om foto's te kijken van ///M-modellen: http://www.bmwmregistry.com/registry.php
quote:Op zondag 11 september 2005 00:08 schreef Youp het volgende:
waarom geen leder? een M3 vind je niet zonder leer....
of je koopt een M3 alpina.. gaat helemaal niet lang mee maar is wel bruut snelquote:Op zondag 11 september 2005 13:06 schreef Hyperdude het volgende:
Of je koopt een Alpina; gaan iets langer mee dan een M3
Ook snel, maar op een andere manier dan een M.
Zijn er niet... wel Alpina B8 met een V8 er in, 340 PK. Als je het over de E36 hebt dan.quote:Op zondag 11 september 2005 13:23 schreef Youp het volgende:
[..]
of je koopt een M3 alpina.. gaat helemaal niet lang mee maar is wel bruut snel![]()
overigens de E34 M5 gaat ook lang mee.. die waar ik laatst in heb gereden (die touring) had 251k op de klok
Oeh, gave bakquote:Op maandag 12 september 2005 19:32 schreef Virus.NL het volgende:
Op marktplaats nog een E36 M3 GT te koop : marktplaats
[afbeelding]
Ik was laatst bij Hein Koopman waar ze zo'n ding aan het klaarmaken waren voor verkoop, als het diezelfde is dan doe je er een goeie koop aan, die lui verstaan hun vak.quote:Op maandag 12 september 2005 19:32 schreef Virus.NL het volgende:
Op marktplaats nog een E36 M3 GT te koop : marktplaats
[afbeelding]
Nieuwe E90 touringcar... P54 engine 1990 cc 275 PK @ 8800 RPM.quote:Op maandag 12 september 2005 19:34 schreef Impreza_STI het volgende:
Wat pics van de IAA
[afbeelding]
[afbeelding]
maak daar eens een normale link van wil je?. lay out is beetje fckd upquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:42 schreef Five_Aces het volgende:
Doe mij maar 1 van deze trouwens:
lelijke link
![]()
Vind het zelf duur. Meer dan 300 euro zou ik er zelf niet aan geven... Als die 2x goodyear's nou 8mm waren...quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:17 schreef metallicattim het volgende:
Hey mensen,
Ik kwam een advertentie tegen op marktplaats en ik zou graag jullie mening daarover willen hebben
Het betreft 4 Hartge sportvelgen pas gericht en opnieuw gespoten en voorzien van nieuwe hartge deksels
De set bestaat uit
4 keer 16 inch 75 j et 25 steek 4-100
4 keer nieuwe hartge deksels
2 nieuwe 205-45-16 avon banden 8mm
2 keer goodyear 205-50-16 banden 4mm
Hij vraagt zich 400 euro doen of niet? Ik vind de velgen best mooi.
Heb het ook eff gesoept:
[afbeelding]
En de banden:
[afbeelding]
Ik vind geen nieuw prijzen van die velgen, dus wat denken jullie?
Thx alvast! Cheers!
Geen last mee?quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:27 schreef M5 het volgende:
[..]
maak daar eens een normale link van wil je?. lay out is beetje fckd up
Vet! Hartge H50
ding heeft wel erg lelijk motorblok, zwarte auto ok, maar dit dan:
[afbeelding]
![]()
dat het zo weer zwart te maken is begrijp ik wel. wat ik niet begrijp is dat iemand dit mooi heeft gevonden.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:54 schreef Five_Aces het volgende:
[..]
Geen last mee?
Die M3 heeft ook een M3 CSL interieur... welke de auto een stuk lichter maakt. Alleen de stoelen scheelt al 60 KG. Alpha N install (zonder LMM) & en set shrick cams is ook leuk spul.
Motorblok en airbox kan je naturlijk ook zo weer zwart maken is niet zo'n probleem.
Tis geen officiele H50 zo te zien trouwens, aan de uitlaatpijpen.
Als BPM nou eens niet bestond![]()
hiero!quote:Gratis BMW Special van Carros Magazine.
BMW is een automerk dat tot de verbeelding spreekt.
Dat vindt ook het vooraanstaande automagazine Carros Magazine, dat nu zelfs een heel nummer heeft gewijd aan BMW. Met onder andere het laatste nieuws, achtergronden en interviews. De BMW Special is niet in de winkels te koop. U kunt hem bestellen door het bestelformulier in te vullen. U krijgt de BMW Special dan thuisgestuurd. Helemaal gratis!
jezus ik krijg me toch een internal server java errorquote:Op woensdag 14 september 2005 20:52 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
je kunt nu op bmw.nl een gratis nummer van Carros aanvragen geheel over bmw.
[..]
hiero!
Even via de homepage surfen dan doet ie het welquote:Op woensdag 14 september 2005 23:34 schreef Pharell het volgende:
[..]
jezus ik krijg me toch een internal server java error
ik heb er al 3 thuis liggenquote:Op woensdag 14 september 2005 20:52 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
je kunt nu op bmw.nl een gratis nummer van Carros aanvragen geheel over bmw.
[..]
hiero!
oh hey, die touring heb ik ook al geredenquote:Op maandag 12 september 2005 19:34 schreef Impreza_STI het volgende:
Wat pics van de IAA
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Ook dan krijg ik die internal servererror.quote:Op donderdag 15 september 2005 01:04 schreef knep het volgende:
[..]
Even via de homepage surfen dan doet ie het wel.
Daarnet nog eens geprobeerd, geen probleem hierquote:Op zaterdag 17 september 2005 09:39 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Ook dan krijg ik die internal servererror.
Lekker geprogrammeerd, nullpointerexception![]()
quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:32 schreef Youp het volgende:
hehehe vandaag en gisteren in een leuke zeldzame auto gereden.. een E46 325Ci M-Clubsportdaar zijn er maar zeer weinig van gemaakt... en wat is nou het bijzondere aan dat ding? er ligt SMG in
en er zit een spoilersetje op (wat ik wat persoonlijk iets minder vind) en een leuk interieurtje in en er zitten M velgjes onder etc.
[afbeelding]
[afbeelding]
en ik moet zeggen dat SMG + traction control niet echt helemaal mooi samenwerkt in de regen![]()
![]()
loopt verder best lekker alleen jammer dat het SMG 1 is.. duurt t toch zeker 0,5 sec voordat hij schakelt.. en hij is tyfus nerveus bij het stoplicht... filerijden is ook geen echt pretje.. maarja verder wel leuk speelgoed
http://www.vwe.nl/import/bpm_calculator_afdracht_invoer.aspquote:Op zaterdag 17 september 2005 14:07 schreef knep het volgende:
Weet iemand gewoon uit z'n blote hoofd hoeveel kosten er in totaal gemoeid zijn met het importeren van een BMW uit Duitsland? Misschien een percentage oid?
Instructieboekje?quote:Op zondag 18 september 2005 16:01 schreef metallicattim het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe ik weet welke velgen op mijn BMW e30 passen?
ET waarde is EinpressTiefe: hoever de banden naar binnen/buiten staan tov de naafquote:Op zondag 18 september 2005 16:21 schreef metallicattim het volgende:
ik ben het onderhandelen voor deze:
Velgen 16"
Als ik het goed begrijp zijn die steek 4x115?
En wat is ET waarde?
Ik wel juist.quote:Op zondag 18 september 2005 16:54 schreef metallicattim het volgende:
Kheb een E30 318i uit 1989.
wat bedoelje met 51/2 en 6J?
Ik ken die site en de ori. velgen vind ik niks bijzonders... Ik zoek dus weer verder
5J/6J is de breedte van de velg.quote:Op zondag 18 september 2005 16:54 schreef metallicattim het volgende:
Kheb een E30 318i uit 1989.
wat bedoelje met 51/2 en 6J?
Ik ken die site en de ori. velgen vind ik niks bijzonders... Ik zoek dus weer verder
dan schakel ik sneller met een handbakquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:26 schreef Five_Aces het volgende:
[..]
SMG I doet 0,2 sec, al is je schakelsnelheid afhankelijk van je toerental en hoeveel gas je geeft.
TC hoort er niet op te zitten![]()
mooi mooiquote:Op zondag 18 september 2005 17:16 schreef yup het volgende:
[..]
Ik wel juist.
[afbeelding]
Alleen in goede staat bijna niet te vinden helaas... Of ze zijn errug duur...
lijkt wel wat op de 6-serie ja. M6 is een uitvoering daarvan hequote:Op maandag 19 september 2005 21:24 schreef metallicattim het volgende:
Dit is volgens mij de M6 geworden:
[afbeelding]
ietsiepietsie anders:
[afbeelding]
dat is om monteurs en stagaires zoals mij een plezier te doenquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:26 schreef Hyperdude het volgende:
Koop je zo'n dure Z8 krijg je nog zo'n brakke sensor uit de M54
Wat kost dat? Heb ook die logo's nodig (die van mij zijn rot).quote:Op woensdag 21 september 2005 22:39 schreef metallicattim het volgende:
mn eerste dealeraankoop![]()
[afbeelding]
ben zo trots!![]()
De motorkap kost 12,45 excl btw en de kofferbak kost 12,25 excl btw.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:41 schreef yup het volgende:
[..]
Wat kost dat? Heb ook die logo's nodig (die van mij zijn rot).
ik werk idd met DIS... maar wat je precies in kan stellen weet ik niet... en of dat met DIS kan weet ik niet.. denk dat dat met de SS moet.. die is om te programmeren enzo maar ik kan er naast zitten.. maar ik zal het morgen voor je navragenquote:Op woensdag 21 september 2005 22:40 schreef Five_Aces het volgende:
Youp, werk jij ook met DIS op je stage? En zo jij weet jij wat je allemaal precies instellen kan aan SMG I versnellingsbaksoftware? en dan specifiek of je ze ook zo in kan stellen voor een ander diff, bijvoorbeeld een 3,62 ipv 3,23?
nope... 400+pk 8cilinder 32klepper dubbel vanos valve tronic sedan hequote:Op donderdag 22 september 2005 00:20 schreef OnlineGokker het volgende:
Wat is eigleijk al bekend over de nieuwe M3? Zijn er al offieciële foto's?
E30 318i van 1991quote:Op donderdag 22 september 2005 08:16 schreef metallicattim het volgende:
[..]
De motorkap kost 12,45 excl btw en de kofferbak kost 12,25 excl btw.
Ongeveer 29 euro per set. Als je een ander model hebt kan de prijs verschillen!
Graciasquote:Op donderdag 22 september 2005 17:52 schreef Youp het volgende:
[..]
ik werk idd met DIS... maar wat je precies in kan stellen weet ik niet... en of dat met DIS kan weet ik niet.. denk dat dat met de SS moet.. die is om te programmeren enzo maar ik kan er naast zitten.. maar ik zal het morgen voor je navragen
moeilijk te verkopen he...quote:Op donderdag 22 september 2005 17:55 schreef yup het volgende:
[..]
E30 318i van 1991
Maja ding is te koop nu:
Ben bezig met me motorrijbewijs en ik wil een motor. Me pa heeft al een auto en 2 auto's is niet echt nodig...
[TK] BMW E30 318i
560 of 580nmquote:Op donderdag 22 september 2005 18:48 schreef yup het volgende:
272 pk en heel veel trekkracht. Moet wel knallen he
En eigenlijk zouden ze jou moeten bannen, beetje ons hier jaloers maken met wat voor gestoorde bimmers jij mag rijden![]()
helaas, daar valt niks aan in te stellen... iig niet met een DIS oid en verhoudingen sowieso niet... met heel dure geavanceerde software zou je eventueel de schakelmomenten enzo kunnen aanpassen van de automaat stand maar daar heb je dan ook alles mee gehadquote:
oud oud oudquote:Op donderdag 22 september 2005 23:03 schreef 2Drix het volgende:
whehe check dit filmpje
http://media.putfile.com/opgefoktebmw
Ah okquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:48 schreef Youp het volgende:
[..]
helaas, daar valt niks aan in te stellen... iig niet met een DIS oid en verhoudingen sowieso niet... met heel dure geavanceerde software zou je eventueel de schakelmomenten enzo kunnen aanpassen van de automaat stand maar daar heb je dan ook alles mee gehad
quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:41 schreef metallicattim het volgende:
thx, maar die willen mag je hebbenkvind ze niet mooi. Ben ook druk op zoek naar andere.
Zo een setje velgen kon ik kopen voor 50 euro. Met 2 redelijke en 2 slechte banden (qua profiel).quote:Op zondag 25 september 2005 08:35 schreef Hyperdude het volgende:
Misschien heeft ie wel net op marktplaats 500 EUR betaald voor zo'n setje velgen
gast wat een wansmaak heb jij...quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:41 schreef metallicattim het volgende:
thx, maar die willen mag je hebbenkvind ze niet mooi. Ben ook druk op zoek naar andere.
IJS IN EPEN!!!!!quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:04 schreef metallicattim het volgende:
Heb hem gister goed gewassen en dan naar epe ijsje eten en uiteraard eff wat fotos schieten!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Volgende fotoshoot word er 1 onder de kap, dan zit er hopelijk het K&N filter in wat ik besteld heb en dan heb ik alles beetje gepoetst.
Heb fotos gemaakt van hoe het nu uitziet en maak later fotos van hoe het er schoon uitziet![]()
Die komen nog dus
och verrek da's waar ookquote:Op zondag 25 september 2005 19:02 schreef yup het volgende:
Ik ook youp, wel toeval zelfde dag zelfde leeftijd
Da's een Alpina, mag dat wel in een BMW topic?quote:Op maandag 26 september 2005 18:02 schreef Youp het volgende:
dank u
vandaag laserende agentjes lastig gevallen in een X5 4.8 ISstapvoets langs rijden en dan vol gas geven en bij de 50 stoppen
en ze waren me vies aan aan het kijken
machtig gewoon.. en zo'n ding brult
de X5 4.8is is geen Alpina as far as i know..quote:Op maandag 26 september 2005 19:28 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Da's een Alpina, mag dat wel in een BMW topic?![]()
Klopt; ik wou mijn opmerking net weghalen ;-)quote:Op maandag 26 september 2005 19:34 schreef M5 het volgende:
[..]
de X5 4.8is is geen Alpina as far as i know..
dat is correct ja.quote:Op maandag 26 september 2005 19:37 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ik wou mijn opmerking net weghalen ;-)
Mijn fout; de 4.6 heeft een Alpina blok, de 4.8 een BMW blok
ja.. zelfs een 4.4i is niet veel langzamer dan een 4.8is.quote:Op maandag 26 september 2005 19:42 schreef Hyperdude het volgende:
Die dingen gaan trouwens loeihard, stomme huisvrouwen met hun X5 hiero rijden me gewoon helemaal aan gort berg op. Stomme automaten, en ik heb maar 192 PK![]()
Wel enorme benzinerekeningen trouwens, 1 op 5 of slechter als je een beetje doorgast.
ja man... 360pk en een boel koppel... damn dat knalt weg wanneer je m bij een groen stoplicht tot in de kickdown stamptquote:Op maandag 26 september 2005 19:42 schreef Hyperdude het volgende:
Die dingen gaan trouwens loeihard, stomme huisvrouwen met hun X5 hiero rijden me gewoon helemaal aan gort berg op. Stomme automaten, en ik heb maar 192 PK![]()
Wel enorme benzinerekeningen trouwens, 1 op 5 of slechter als je een beetje doorgast.
niet vreemd, duurdere/grotere banden, remmen, 4WD, bijna net zo grote motor.. gewoon een grotere bak.quote:Op maandag 26 september 2005 22:23 schreef yup het volgende:
Ik heb van iemand gehoort dat het verbruik/onderhoudskosten/banden etc. van een X5 4.8iS hoger is dan een M5 (V8 400 pk type)...
Werkelijk bizar...
+ de CW waarde van een kasteel + het overgewichtquote:Op maandag 26 september 2005 22:35 schreef M5 het volgende:
[..]
niet vreemd, duurdere/grotere banden, remmen, 4WD, bijna net zo grote motor.. gewoon een grotere bak.
Gelukkig kwam je hier niet je Toyota propaganda spuienquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:44 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
nog gefeli hè, youp en yup
kennis van mij heeft een nieuwe 330, rijdt perfect, echte rijdersauto
Wat dat betreft is BMW echt een merk naar mijn hart![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:06 schreef yup het volgende:
[..]
Gelukkig kwam je hier niet je Toyota propaganda spuien
vanaf hier 5km over een 80 weg tot de autobahnquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:27 schreef yup het volgende:
Dat is wel duur.
Naja het is maar wat je leuk vind.
X5 of M5. Beiden onzin in NL. Helemaal met die fantastische VROS en andere gespuis op de weg. Voor het echte knalwerk moet je dichtbij de grens wonen. En dan kan een X5 van mij opbokken.
thnksquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:44 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
nog gefeli hè, youp en yup
kennis van mij heeft een nieuwe 330, rijdt perfect, echte rijdersauto
Wat dat betreft is BMW echt een merk naar mijn hart![]()
![]()
tsjah die staat in de schuur.. fijn droog en geschorst.. helaas zijn mn inkomsten momenteel beneden pijl om zowel de KTM als de 02 te verzekeren... en er moet natuurlijk nog het een en ander aan gebeuren maar dat kost ook geld enzo dus blijft hij even staan.....quote:Op dinsdag 27 september 2005 10:47 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]![]()
hoe gaat het eigenlijk met je 2002Tii Youp?
in Duitsland heb ik daar trouwens een heel verhaal over gelezen, stond in de autobild (geloof ik), met specs en al, misschien wl leuk
nog best aardig wat.. je kan trouwens beter een harde maar motorisch slechte kopenquote:Op woensdag 28 september 2005 09:41 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Heeft iemand enig id wat een redelijk rotte maar motorisch goede BMW 3.0 CS (E9) waard is?
[afbeelding]
zo 1
wat is aardig wat?quote:Op woensdag 28 september 2005 09:45 schreef Youp het volgende:
[..]
nog best aardig wat.. je kan trouwens beter een harde maar motorisch slechte kopenje kan die motorblokken nl. spiksplinternieuw kopen.. voor een 02 ook.. kost 3600 euro voor een compleet NIEUW motorblok
bimmer!quote:Op woensdag 28 september 2005 09:56 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
wat is aardig wat?
kennis van mij heeft er ooit 1 gehad, maar de tijd er niet meer voor genomen om de auto te restaureren.
vervolgens gezeik gehad met zijn bedrijf en dus noodgedwongen verhuisd, die auto staat sinds dien 2 jaar buiten.
Onderkant is volgens mij redelijk hard (kan ook verschrikkelijk zijn, moet nog op de brug), deuren en dorpels zijn minder, motor loopt geweldig.
Hij is volgens mij wel verneukt, met allerlei Alpina spullen, het is namelijk gewoon een Beamer volgens mij..
beamer = een motor hè?quote:Op woensdag 28 september 2005 10:07 schreef Youp het volgende:
[..]
bimmer!
maar wat zit er dan allemaal op en aan van alpina? ik heb ook een "alpina" sportstuur en "alpina" velgen.. dat waren toen opties.. en zo'n 3.0 CS is gewoon best veel waard, precies weet ik het niet maar kijk eens rond op marktplaats.nl of mobile.de voor een indicatie.. iig ze zijn veeeel meer waard dan 02tjes die toch ook al zeker niet goedkoop zijn
en tsjah 2 jaar buiten staan is gewoon dodelijk voor die dingenkans dat alles rot is is groot.. en dan moet de hele auto uit elkaar en alles opnieuw gelast worden enzo.. dat gaat tijd en geld kosten.... veel...
zeker intressant, helemaal als de motor echt goed in orde isquote:Op woensdag 28 september 2005 10:21 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
beamer = een motor hè?
Alpina stuur, Alpina schakelpook, in het interieur nog wat dingen, Alpina stickers op de motorenz.
ik kan em voor 2k kopen, maar ik weet de staat dus nog niet precies.
interessant denk je?
nee het was een zielige sticker, op het luchtfilterhuis.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:08 schreef Youp het volgende:
[..]
zeker intressant, helemaal als de motor echt goed in orde ismaar eerst even kijken of er nog wat van de carosserie te maken valt.... maar alpina stickers op de motor?
dat doen niet veel mensen... weet je zeker dat dit er niet onder ligt? [afbeelding]
denk het ook niet.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:34 schreef Youp het volgende:
dan zal het idd geen alpina uitvoering zijn denk ik
misschien wel een interieurtje ofzo? gewoon laten zitten dan...
loopt niet... rijdt niet echt lekker... meestal zijn ze totaal kaal uitgevoerd wat dus ook niks waard is vind ik.. wegligging is wat minder aangezien de stabilisatorstang achteren ontbreekt... vrij kaal en bezuinigd motorblok zonder VANOS ofzo.. etc.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:25 schreef Geqxon het volgende:
Youp, wat is er eigenlijk mis met een E46 316?
Ik heb als passagier redelijk wat lol gehad met dat ding, ondermeer toen hij iets van 90 graden uitbrakEn ik heb al heel vaak het DCS lampje zien branden (en de banden horen piepen)
navi is wel een leuke optie, de business radio is de simpelste (maar zeker niet slecht, hebben we in de redelijk volgeladen 120i ook zittenquote:Op woensdag 28 september 2005 13:34 schreef Geqxon het volgende:
Ik moet wel zeggen dat er een VDO Dayton Navigatiesysteem, Business CD-Player + Changer en BMW Bluetooth carkit inzit
Voor de rest heb ik er dus alleen als pasagier ingezeten, dus zo goed kan ik er niet over oordelen. Ik heb de bestuurder wel horen zeggen dat het beter stuurt dan een Corvette C5, maar dat komt gewoon doordat Amerikaanse auto's bagger zijn qua sturen
so true....quote:Maargoed, als je elke dag in > 200pk BMW's rijd, dan is het natuurlijk 3x niks nee
als ik een 316 had zou ik dat ook zeggen, die kerel heeft waarschijnlijk al zn geld bij elkaar moeten schrapen en een maximale lening moeten nemen om die 316 te kopen en dan gaat ie nu zn frustratie uiten door te zeggen dat ie beter stuurt dan een corvette ofzoquote:Op woensdag 28 september 2005 13:34 schreef Geqxon het volgende:
Ik moet wel zeggen dat er een VDO Dayton Navigatiesysteem, Business CD-Player + Changer en BMW Bluetooth carkit inzit
Voor de rest heb ik er dus alleen als pasagier ingezeten, dus zo goed kan ik er niet over oordelen. Ik heb de bestuurder wel horen zeggen dat het beter stuurt dan een Corvette C5, maar dat komt gewoon doordat Amerikaanse auto's bagger zijn qua sturen
Maargoed, als je elke dag in > 200pk BMW's rijd, dan is het natuurlijk 3x niks nee
Beetje duur voor zo een oude kampbakquote:Op woensdag 28 september 2005 19:33 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Kwam trouwens net dit tegen. De ultieme M3 killer
M3 killerquote:Op woensdag 28 september 2005 19:33 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Kwam trouwens net dit tegen. De ultieme M3 killer
bedrijf heeft wel meer leuk spul te verkopenquote:Op woensdag 28 september 2005 19:33 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Kwam trouwens net dit tegen. De ultieme M3 killer
een 190 2.5-16 EVO II heeft 235 pk. een M3 uit die tijd had iets minder.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:04 schreef yup het volgende:
[..]
M3 killer![]()
Zo een ding heeft 185 pk ofzo. Dat is minder dan de zwakste M3...
Een M3 staat echt wel een treetje hoger dan dit apparaat.
Hoe cool ik dit ding ook vind, de M3 blijft beter qua prestaties...
Die zag ik ook al, ziet er wel aardig uit.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:06 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
[..]
bedrijf heeft wel meer leuk spul te verkopen
http://www.almereclassiccars.nl/info.asp?i=538
dat staat er gewoon, BMW met 3,5l Alpina motor.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:13 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Die zag ik ook al, ziet er wel aardig uit.
Maar is het nou een M of een Alpina of geen van beide?
Het laatste vrees ik.
635 is natuurlijk als ie roestvrij is en goed rijdt zeker de moeite waard
DAMN DAMN DAMNquote:Op woensdag 28 september 2005 20:09 schreef M5 het volgende:
[..]
een 190 2.5-16 EVO II heeft 235 pk. een M3 uit die tijd had iets minder.
194.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:41 schreef yup het volgende:
[..]
DAMN DAMN DAMN![]()
Niet goed opgelet is een EVO 2 idd... Ik dacht dat het om een gewone 2.5-16 ging die hebben wel 185 pk...
hahahaha dat is de meest pauperige turkenmercedes die ik ook gezien hebquote:Op woensdag 28 september 2005 19:33 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Kwam trouwens net dit tegen. De ultieme M3 killer
mwah niet zo bijzonder idd, alleen goed onderhouden enz, dat wel.... maarja opzich is die 320 nog steeds niet zo heel snel, van een bmw verwacht ik persoonlijk meerquote:Op woensdag 28 september 2005 18:58 schreef yup het volgende:
Extreem mooie E30 320i
GOD-VER-DOMME
Wat een prachtig apparaat... Zo mooi... Als ik nu het geld had ik zweer het je dan zou ik dat ding NU METEEN kopen... Gewoon direct...
Zo hoort een E30 eruit te zien... Alleen die wielen veranderen voor originele E30 BBS/12 spaakwiel (wat ik ook heb thuis) en dan is ie af...
Shadowline????quote:Weet je trouwens ook of er E46 330i Tourings geleverd zijn zonder allemaal chroom zooi?
Dat ie er net zo uitziet als een 320d zeg maar?
Hmm blijkbaar heb ik het dus verkeerd dacht altijd dat de 2.5-16 185 pk had...quote:
Qua rechtuitbranden is een E30 325i echt niet een stuk langzamer hoor, een E30 325i houd een E36 325i makkelijk bij alleen bij heel hoge snelheden (boven de 180) loopt de E36 325i uitquote:Op woensdag 28 september 2005 22:18 schreef Repeat het volgende:
Ben nu zelf opzoek naar een E36 325i, die modelletjes uit 91 zijn nog best betaalbaar, heb ook nog wel naar een E30 gekeken, maar die zijn toch weer een stuk langzamer en vooral primitiever... Daardoor wel weer goedkoper natuurlijk... Nog lastig, maar die E36 is (in mijn ogen) ook nog eens veel mooier, alleen moeilijk om een leuke E36 325 te vinden die niet onder de spoilers zit met lexus style achterlichten en allerlei autostyle rotzooi, en dan ook nog eens betaalbaar
Heel goed, was ik vergeten!quote:
325E30 is meer voor als je een echte RDW kar wilt hebben, driften en scheuren enzo.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:36 schreef Repeat het volgende:
0-100 scheelt niet zoveel idd, maar je levert toch gauw 15 km in op de topsnelheid + dat een E36 toffer isEn dingen als airco zijn vaker op een E36 te vinden. (toch?
)
origineel niet als t goed is.. maar ik weet t niet zeker.. iig we hebben laatst op een E90 6cilinder lijsten enzo moeten zetten dus t kan wel bij de dealer... maar of dat een optie is... geen ideequote:Op woensdag 28 september 2005 18:25 schreef Hyperdude het volgende:
He Youp doe je ff de directeur van BMW bellen!?
bmw.nl is namelijk stuk![]()
Zeker stuk gemaakt door dat werkschuwe linkse fiets tuig![]()
Weet je trouwens ook of er E46 330i Tourings geleverd zijn zonder allemaal chroom zooi?
Dat ie er net zo uitziet als een 320d zeg maar?
thx..quote:Op woensdag 28 september 2005 23:03 schreef Youp het volgende:
[..]
origineel niet als t goed is.. maar ik weet t niet zeker.. iig we hebben laatst op een E90 6cilinder lijsten enzo moeten zetten dus t kan wel bij de dealer... maar of dat een optie is... geen idee
E30 M3 Evo moet je dan ook hebben he.. evo vs evo.. de M3 evo heeft 250pk.. en die ziet er in tegenstelling tot deze hakenkruizenbak WEL goed uitquote:Op woensdag 28 september 2005 20:09 schreef M5 het volgende:
[..]
een 190 2.5-16 EVO II heeft 235 pk. een M3 uit die tijd had iets minder.
u bent uit de buurt?quote:Op woensdag 28 september 2005 22:38 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
hey Youp, ga je anders een keer mee kijken naar die E9?
325i is ook leuke scheur auto hoor, ze worden ook steeds meer gebruikt als circuitwagens...quote:Op woensdag 28 september 2005 22:47 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
325E30 is meer voor als je een echte RDW kar wilt hebben, driften en scheuren enzo.
325E36 is geschikter om snel van A naar B te komen.
Oude airco's doen het meestal toch niet meerdus dat maakt niets uit.
Het is alleen erg moeilijk een goed exemplaar te vinden, E30 en E36.
Brug heb ik wel tot mijn beschikking dan..quote:Op woensdag 28 september 2005 23:11 schreef Youp het volgende:
[..]
u bent uit de buurt?
mjah ik wil wel mee komen hoorheb je dan ook een brug ter beschikking?
Geen kenteken heb je ook veel aan hequote:Op woensdag 28 september 2005 23:52 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Brug heb ik wel tot mijn beschikking dan..
heb je een OV ofzo? kan ik je wel ergens oppikken, maar ik ga eerst zelf nog even kijken, verwacht wel dat ie rot is, trouwens
Is dit niets voor je Yup?
http://zoek.autotrader.nl/cgi-bin/advert_detail.php?page_num=3&record_id=95272&class=classic&pos=29&locale=atnl.classic.1&distance=&SearchID=b150d5d4712640a5f263b14c27834b4b
Ja is puur voor het circuit hequote:Op donderdag 29 september 2005 08:53 schreef yup het volgende:
[..]
Geen kenteken heb je ook veel aan he
Of wat me echt lol lijkt gewoon dat ding op aanhanger pleuren en meenemen met de E30 naar zandvoort ofzo
BMW M3 EVO II en III hebben 238 PK, en dat is idd meer dan de standaard M3, en een fractie meer dan die Merc.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:09 schreef Youp het volgende:
[..]
E30 M3 Evo moet je dan ook hebben he.. evo vs evo.. de M3 evo heeft 250pk.. en die ziet er in tegenstelling tot deze hakenkruizenbak WEL goed uit
en overigens had de zwakste versie van de E30 M3 ook 194pk
Ik heb vandaag mijn vrindin haar starslet uit 88 laten keuren, en die kwam er zonder problemen zo doorheen... dus euh...quote:Op donderdag 29 september 2005 13:46 schreef yup het volgende:
WUHAHAHAHAHAHAA
Vandaag APK gedaan voor de E30. Mocht niet gekeurd worden, en weet je waarom? Linker achterveer moet vervangen worden hauhauahauhah...
Doe dat maar na met je moderne knakenbak. Effe veer scoren van de sloop en de E30 kan 14 maanden weer knallen![]()
Ik twijfel nu zelfs of ik hem weg moet doen want die keurmeester zei zelfs dat hij het ding SUPER vond voor zijn leeftijd (vrijwel geen roest, ziet er keurig uit etc.)...
Weet ik niet denk niet dat het zo duur zal zijn. We gaan het van een sloop E30 halen (uiteraard eentje die goed is hequote:Op donderdag 29 september 2005 13:54 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik heb vandaag mijn vrindin haar starslet uit 88 laten keuren, en die kwam er zonder problemen zo doorheen... dus euh...
hehe, maar goed wat kost zo'n veertje voor een E30?
Waarom lach je, hij is afgekeurd tochquote:Op donderdag 29 september 2005 13:46 schreef yup het volgende:
WUHAHAHAHAHAHAA
Vandaag APK gedaan voor de E30. Mocht niet gekeurd worden, en weet je waarom? Linker achterveer moet vervangen worden hauhauahauhah...
Doe dat maar na met je moderne knakenbak. Effe veer scoren van de sloop en de E30 kan 14 maanden weer knallen![]()
Ik twijfel nu zelfs of ik hem weg moet doen want die keurmeester zei zelfs dat hij het ding SUPER vond voor zijn leeftijd (vrijwel geen roest, ziet er keurig uit etc.)...
een moderne knakenbak hoeft niet eens een apk keuring te ondergaanquote:Op donderdag 29 september 2005 13:46 schreef yup het volgende:
WUHAHAHAHAHAHAA
Vandaag APK gedaan voor de E30. Mocht niet gekeurd worden, en weet je waarom? Linker achterveer moet vervangen worden hauhauahauhah...
Doe dat maar na met je moderne knakenbak. Effe veer scoren van de sloop en de E30 kan 14 maanden weer knallen![]()
Ik twijfel nu zelfs of ik hem weg moet doen want die keurmeester zei zelfs dat hij het ding SUPER vond voor zijn leeftijd (vrijwel geen roest, ziet er keurig uit etc.)...
waar moet ik wezen ongeveer?quote:Op woensdag 28 september 2005 23:52 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Brug heb ik wel tot mijn beschikking dan..
heb je een OV ofzo? kan ik je wel ergens oppikken, maar ik ga eerst zelf nog even kijken, verwacht wel dat ie rot is, trouwens
Is dit niets voor je Yup?
http://zoek.autotrader.nl/cgi-bin/advert_detail.php?page_num=3&record_id=95272&class=classic&pos=29&locale=atnl.classic.1&distance=&SearchID=b150d5d4712640a5f263b14c27834b4b
hmmz.... en het gewicht?quote:Op donderdag 29 september 2005 10:31 schreef M5 het volgende:
[..]
BMW M3 EVO II en III hebben 238 PK, en dat is idd meer dan de standaard M3, en een fractie meer dan die Merc.
alles nieuwer dan 1973 is modernquote:Op donderdag 29 september 2005 18:06 schreef yup het volgende:
Jajajajajajaj 3 jaar ik weet :-)
en in 2000 geimporteerd. zeker ff de history checken dan.quote:Op vrijdag 30 september 2005 17:59 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
http://zoek.autotrader.nl/cgi-bin/advert_detail.php?page_num=1&record_id=5158973&class=cars&pos=7&locale=atnl.cars.1&distance=&SearchID=6ae3b4d405c57fd5235fbc9b1b079da0
wel heel iets duurder maar deze heeft het goede aantal deuren () en lekkere bak opties. Weet niet of op die blauwe een schuifdak op zit maar dat _moet_ je hebben. Echt heerlijk in de zomer
alleen geen bovag garage
quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:38 schreef Pharell het volgende:
jezus dit is toch autoporno
echt het enige minpunt is dat t geen coupe is... but who gives a fuck![]()
netjes, maar toch een beetje jammer... en dat tt? twin turbo?quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:38 schreef Pharell het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
jezus dit is toch autoporno
echt het enige minpunt is dat t geen coupe is... but who gives a fuck![]()
tt??quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:04 schreef Youp het volgende:
[..]
netjes, maar toch een beetje jammer... en dat tt? twin turbo?zal wel lopen dan
gewone E46 330 gaat al als een kanon
ja idd ik zie nu ook ii staanquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:22 schreef M5 het volgende:
[..]
tt??
ik zie "ii"
Nieuwe BMW motoren zie je niet snel met Turbo, of je moet het VANOS eraf halen dacht ik. Compressor gaat weer wel dacht ik.
dat weet five aces wel![]()
hmm iig niet met Bi-VANOS, single Vanos weer wel ofzo. zal eens zoeken.quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:28 schreef Youp het volgende:
[..]
ja idd ik zie nu ook ii staan
maar waarom zou dat niet gaan icm VANOS?
hmmz ik weet het ook nietquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:30 schreef M5 het volgende:
[..]
hmm iig niet met Bi-VANOS, single Vanos weer wel ofzo. zal eens zoeken.
vrijwel alle getunde BMW's die geblazen zijn en (Bi) VANOS hebben, hebben dus een supercharger
Ik zit ook weleens aan een M3 te denken, maar dan denk ik niet aan het verbruikquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:45 schreef 2609 het volgende:
Ik zit aan een M3 te denken wat verbruikt dat zo ongeveer
E30, E36, E46, E90?quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:45 schreef 2609 het volgende:
Ik zit aan een M3 te denken wat verbruikt dat zo ongeveer
five heeft idd SMGquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:31 schreef yup het volgende:
E46 is vanaf 1998. E36 is tot 1998. E30 is tot 1991. etc.
E90 is allernieuwste.
Wat jij wilt gaat om de 343 pk 3.2 liter versie dus. Rete coole auto. Verbruik zou het niet weten, vraag het Five Aces hij heeft dat blokje, alleen dan in 321 pk versie in een E36... (M3 E36 met SMG d8 ik).
gemiddeld dus 1:5.quote:verbruik binnen b.k. 17.8 l/100km
verbruik buiten b.k. 8.4 l/100km
verbruik gecombineerd 11,9 l/100km
ah. ja reken foutquote:Op maandag 3 oktober 2005 09:42 schreef yup het volgende:
Uhh gemiddeld is 1:8,4 heur(super optimistisch)
Gecombineerd staat er 11,9/100...
vrij makkelijk hoorquote:Op maandag 3 oktober 2005 09:49 schreef M5 het volgende:
[..]
ah. ja reken fout
en bij een rustige rijstijl moet je wel in de buurt kunnen komen.
alleen.. rustig in een M3.. wordt lastig
tot je de M5 tegen komt.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:45 schreef NightFlight het volgende:
Best leuk, zo'n 330...
Maar geef mij trouwens maar een RS4, dan rij je zo'n Beier het snot mee voor de ogen...
![]()
Zou het echt?!quote:
Een E36 M3 in technisch en optisch goede staat vinden is ook behoorlijk lastigquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:53 schreef yup het volgende:
E36 coupe en goeie vinden... Gaat moeilijk worden, ze zijn er wel...
Ik zeg een ding: ga niet per se op zoek naar eentje met lage km stand en die zo jong mogelijk is.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:02 schreef jp84 het volgende:
ja tis nu zoiezo nog niet echt aan de orde, heb nog niet echt een budget.
maar denk dat het budget rond de 5k zal zijn voor m'n volgende auto.
een 318 coupé is toch automatisch een 318iS. kan bij autoweek iig niet de specs een 318i coupé vinden zonder de S.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:53 schreef yup het volgende:
BMW is niet duurder dan een Jap, dat weet ik alvast :-)
E36 coupe en goeie vinden... Gaat moeilijk worden, ze zijn er wel...
Wat voor motor zoek je ? De kans op een goeie 316i/318i coupe is best wat groter dan een goeie 318iS/320i/325i coupe...
Je kan ook naar een 328i coupe zoeken (meestal zijn die wel in goede staat) maar ze zijn erg duur (na '95 gebouwd).
we zien ze idd af en toe wel eens langs komen voor reparaties... maar onderhoud?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:29 schreef yup het volgende:
[..]
Ik zeg een ding: ga niet per se op zoek naar eentje met lage km stand en die zo jong mogelijk is.
Zoek gewoon eentje die echt onderhouden is MET BEWIJS ERVAN.
Zo jong mogelijk/zo laag mogelijk km stand zoeken betekent meestal teruggedraaide tellers (voor die geld) en zeer slecht onderhouden otoo's...
Liever eentje van '93 met 2 ton op de teller die perfect is onderhouden, dan een van '97 met 1 ton op de teller en nooit onderhoud gehad...
GODDAMN 1500 EURO ?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:44 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
[..]
een 318 coupé is toch automatisch een 318iS. kan bij autoweek iig niet de specs een 318i coupé vinden zonder de S.
Heb zelf een 318iS coupé executive uit 95 met 150k op de klok. afgezien van die ellende laatst met de koeling die me 1500 euro kostte heb ik d'r nog niet veel aan gehad. BMW onderdelen zijn niet zo heel bijzonder veel duurder maar het arbeidsloon wel. Tenminste wanneer je het onderhoud bij een BMW dealer laat doen.
Jaja sjon/achmed verhaal is wel bekend.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:17 schreef Youp het volgende:
[..]
we zien ze idd af en toe wel eens langs komen voor reparaties... maar onderhoud?ja meneer achmed wil dikke bumpers.. daarvoor komt hij naar ons.. we zeggen hem even dat zn voorwielen in zn wielkassen aanlopen, zn motorblok olie lekt en zn achterbanden tot op de draad versleten zijn maar dat boeit hem niet.. zolang we die bumpers en lampenkit maar even voor m monteren is het goed
1500 euro was de complete rekening.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:32 schreef yup het volgende:
[..]
GODDAMN 1500 EURO ?
WTF heb je deraan laten versleutelenHele fucking koprevisie ofzo
![]()
![]()
![]()
1500 euro voor een koelingprobleem is NIET NORMAAL...
[..]
dan is het toch best een nette prijsquote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:43 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
[..]
1500 euro was de complete rekening.
grote beurt
nieuwe radiateur
nieuwe waterpomp
nieuwe ventilateurkoppeling
nieuwe schrijfremmen + blokken voor
nieuw motortje voor elektrisch raam
+ nog wat klein grut
dus nee, die 1500 euro was niet alleen een koelprobleem
reken maar genoeg... ik gok zo rond de 15.000 euro, maar je weet wel dan wat je hebtquote:Op zondag 9 oktober 2005 11:30 schreef Virus.NL het volgende:
Ik wil eigenlijk wel weten wat nou een normale (dealer-) prijs zou zijn voor een originele in zeer goede staat verkerende (bovengenoemde) M3 met zo een 112000 op de teller.
Hij wist het nog niet zeker, maar dacht aan zo een 18.000quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:15 schreef Youp het volgende:
[..]
reken maar genoeg... ik gok zo rond de 15.000 euro, maar je weet wel dan wat je hebt
meer denk ik. 15.000 is laag imoquote:Op zondag 9 oktober 2005 17:15 schreef Youp het volgende:
[..]
reken maar genoeg... ik gok zo rond de 15.000 euro, maar je weet wel dan wat je hebt
Ik heb een zeer nette e36 coupe die ik wel kwijt wil tegen een goede prijs. Foto's staan elders in het 3-serie topic. Die zilveren.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:53 schreef yup het volgende:
BMW is niet duurder dan een Jap, dat weet ik alvast :-)
E36 coupe en goeie vinden... Gaat moeilijk worden, ze zijn er wel...
Wat voor motor zoek je ? De kans op een goeie 316i/318i coupe is best wat groter dan een goeie 318iS/320i/325i coupe...
Je kan ook naar een 328i coupe zoeken (meestal zijn die wel in goede staat) maar ze zijn erg duur (na '95 gebouwd).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |