Oh ik las verkeerd. Ik dacht al is hij ziek in z'n hoofd ofzo...quote:Op woensdag 7 september 2005 19:21 schreef M5 het volgende:
[..]
omdat het front van een E46 compact niet de mooiste is...
Die van mij had een fantastisch leren pookje maar die was totaal geragtquote:Op woensdag 7 september 2005 22:21 schreef metallicattim het volgende:
De hele compact lijn is niet mooi van voren en achter. niet zo mijn smaak.
Ik heb vandaag mn nieuwe BMW eens flink gepoetst, alleen al 2,5 uur bezig geweest aan de buitenkant in de helse warmte
Morgen alles nog stofzuigen en van binnen poetsen
Ook eff nieuw pookje gekocht, want volgens de vorige pook had de BMW maar 4 versnellingen
Kwil best wat geld uitgeven, maar 455 euro voor 4 cm verlaging + dempers vind ik toch best veel.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:43 schreef yup het volgende:
Wees blij
Kijk wat ik heb begrepen. Wil je onder de 4 centimeter verlagen: dan moet je een hele set halen (dus veren + dempers).
Is het minder dan 4 centimeters, kan je wel uit de voeten met je huidige dempers, MAAR er bestaat kans dat je dempers gaan lekken (ze gaan werken op gebieden waar ze nooit hebben gewerkt, en zo ontstaan er lekken in je dempers).
Gewoon voor jezelf afvragen: hoeveel wil je uitgeven, en is het alleen voor de show? Want stuggere veren/dempers zorgen voor minder comfort...
Wil je je waggie mooier laten zien, gewoon tot max 3 cm ofzo verlagen, dat zie je zeker wel. Wil je het echt voor wegligging, gewoon voor een hele set gaan en 5+ cm verlagen...
Waarom zou je de boel veranderen als ie nu prima rijdt? Deze otoo heb je toch nog maar net? Ik zou er eerst een winter mee rijden, als er dan geen rare dingen gebeuren/kapot gaan kan je gaan verbeteren. Anders heb je straks een verlaagde BMW met een kapotte motor/versnellingsbak op de oprit staan.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:35 schreef metallicattim het volgende:
...want NU ligt ie lekker op de weg, hobbels zijn geen probleem en dat wil ik zo houden, dus ik ga dan toch voor de set
hoop wel dat ik een goedkopere vind.
Owjah, er ging vandaag ( en gister ) het lampje van de remmen branden, waar dient dat voor?
De remblokken dusquote:Op zaterdag 10 september 2005 02:30 schreef metallicattim het volgende:
Aufleuchten während der fahrt: Bremsbeläge umgehend erneuern... What the hell moet ik vervangen?
Vraag het eens waar ze dat ding bij de dealer vandaan hebbenquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:02 schreef Youp het volgende:
weet iemand toevallig waar je van die "bmw parking only" bordjes kan krijgen hier in nederland? ik heb er in amerika wel al een gevonden maar dat is zo'n gedoe...
[afbeelding]
[afbeelding]
zoiets...
mn stiefpa vond het helemaal geweldig dat er zo'n ding bij de dealer hangt waar ik nu dus stage loop en zelf wou hij er eigenlijk ook wel eentje
heeft een van de monteurs uit amerika meegenomenquote:Op zaterdag 10 september 2005 21:07 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Vraag het eens waar ze dat ding bij de dealer vandaan hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |