Beetje duur voor zo een oude kampbakquote:Op woensdag 28 september 2005 19:33 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Kwam trouwens net dit tegen. De ultieme M3 killer
M3 killerquote:Op woensdag 28 september 2005 19:33 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Kwam trouwens net dit tegen. De ultieme M3 killer
bedrijf heeft wel meer leuk spul te verkopenquote:Op woensdag 28 september 2005 19:33 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Kwam trouwens net dit tegen. De ultieme M3 killer
een 190 2.5-16 EVO II heeft 235 pk. een M3 uit die tijd had iets minder.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:04 schreef yup het volgende:
[..]
M3 killer![]()
Zo een ding heeft 185 pk ofzo. Dat is minder dan de zwakste M3...
Een M3 staat echt wel een treetje hoger dan dit apparaat.
Hoe cool ik dit ding ook vind, de M3 blijft beter qua prestaties...
Die zag ik ook al, ziet er wel aardig uit.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:06 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
[..]
bedrijf heeft wel meer leuk spul te verkopen
http://www.almereclassiccars.nl/info.asp?i=538
dat staat er gewoon, BMW met 3,5l Alpina motor.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:13 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Die zag ik ook al, ziet er wel aardig uit.
Maar is het nou een M of een Alpina of geen van beide?
Het laatste vrees ik.
635 is natuurlijk als ie roestvrij is en goed rijdt zeker de moeite waard
DAMN DAMN DAMNquote:Op woensdag 28 september 2005 20:09 schreef M5 het volgende:
[..]
een 190 2.5-16 EVO II heeft 235 pk. een M3 uit die tijd had iets minder.
194.quote:Op woensdag 28 september 2005 20:41 schreef yup het volgende:
[..]
DAMN DAMN DAMN![]()
Niet goed opgelet is een EVO 2 idd... Ik dacht dat het om een gewone 2.5-16 ging die hebben wel 185 pk...
hahahaha dat is de meest pauperige turkenmercedes die ik ook gezien hebquote:Op woensdag 28 september 2005 19:33 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Kwam trouwens net dit tegen. De ultieme M3 killer
mwah niet zo bijzonder idd, alleen goed onderhouden enz, dat wel.... maarja opzich is die 320 nog steeds niet zo heel snel, van een bmw verwacht ik persoonlijk meerquote:Op woensdag 28 september 2005 18:58 schreef yup het volgende:
Extreem mooie E30 320i
GOD-VER-DOMME
Wat een prachtig apparaat... Zo mooi... Als ik nu het geld had ik zweer het je dan zou ik dat ding NU METEEN kopen... Gewoon direct...
Zo hoort een E30 eruit te zien... Alleen die wielen veranderen voor originele E30 BBS/12 spaakwiel (wat ik ook heb thuis) en dan is ie af...
Shadowline????quote:Weet je trouwens ook of er E46 330i Tourings geleverd zijn zonder allemaal chroom zooi?
Dat ie er net zo uitziet als een 320d zeg maar?
Hmm blijkbaar heb ik het dus verkeerd dacht altijd dat de 2.5-16 185 pk had...quote:
Qua rechtuitbranden is een E30 325i echt niet een stuk langzamer hoor, een E30 325i houd een E36 325i makkelijk bij alleen bij heel hoge snelheden (boven de 180) loopt de E36 325i uitquote:Op woensdag 28 september 2005 22:18 schreef Repeat het volgende:
Ben nu zelf opzoek naar een E36 325i, die modelletjes uit 91 zijn nog best betaalbaar, heb ook nog wel naar een E30 gekeken, maar die zijn toch weer een stuk langzamer en vooral primitiever... Daardoor wel weer goedkoper natuurlijk... Nog lastig, maar die E36 is (in mijn ogen) ook nog eens veel mooier, alleen moeilijk om een leuke E36 325 te vinden die niet onder de spoilers zit met lexus style achterlichten en allerlei autostyle rotzooi, en dan ook nog eens betaalbaar
Heel goed, was ik vergeten!quote:
325E30 is meer voor als je een echte RDW kar wilt hebben, driften en scheuren enzo.quote:Op woensdag 28 september 2005 22:36 schreef Repeat het volgende:
0-100 scheelt niet zoveel idd, maar je levert toch gauw 15 km in op de topsnelheid + dat een E36 toffer isEn dingen als airco zijn vaker op een E36 te vinden. (toch?
)
origineel niet als t goed is.. maar ik weet t niet zeker.. iig we hebben laatst op een E90 6cilinder lijsten enzo moeten zetten dus t kan wel bij de dealer... maar of dat een optie is... geen ideequote:Op woensdag 28 september 2005 18:25 schreef Hyperdude het volgende:
He Youp doe je ff de directeur van BMW bellen!?
bmw.nl is namelijk stuk![]()
Zeker stuk gemaakt door dat werkschuwe linkse fiets tuig![]()
Weet je trouwens ook of er E46 330i Tourings geleverd zijn zonder allemaal chroom zooi?
Dat ie er net zo uitziet als een 320d zeg maar?
thx..quote:Op woensdag 28 september 2005 23:03 schreef Youp het volgende:
[..]
origineel niet als t goed is.. maar ik weet t niet zeker.. iig we hebben laatst op een E90 6cilinder lijsten enzo moeten zetten dus t kan wel bij de dealer... maar of dat een optie is... geen idee
E30 M3 Evo moet je dan ook hebben he.. evo vs evo.. de M3 evo heeft 250pk.. en die ziet er in tegenstelling tot deze hakenkruizenbak WEL goed uitquote:Op woensdag 28 september 2005 20:09 schreef M5 het volgende:
[..]
een 190 2.5-16 EVO II heeft 235 pk. een M3 uit die tijd had iets minder.
u bent uit de buurt?quote:Op woensdag 28 september 2005 22:38 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
hey Youp, ga je anders een keer mee kijken naar die E9?
325i is ook leuke scheur auto hoor, ze worden ook steeds meer gebruikt als circuitwagens...quote:Op woensdag 28 september 2005 22:47 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
325E30 is meer voor als je een echte RDW kar wilt hebben, driften en scheuren enzo.
325E36 is geschikter om snel van A naar B te komen.
Oude airco's doen het meestal toch niet meerdus dat maakt niets uit.
Het is alleen erg moeilijk een goed exemplaar te vinden, E30 en E36.
Brug heb ik wel tot mijn beschikking dan..quote:Op woensdag 28 september 2005 23:11 schreef Youp het volgende:
[..]
u bent uit de buurt?
mjah ik wil wel mee komen hoorheb je dan ook een brug ter beschikking?
Geen kenteken heb je ook veel aan hequote:Op woensdag 28 september 2005 23:52 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Brug heb ik wel tot mijn beschikking dan..
heb je een OV ofzo? kan ik je wel ergens oppikken, maar ik ga eerst zelf nog even kijken, verwacht wel dat ie rot is, trouwens
Is dit niets voor je Yup?
http://zoek.autotrader.nl/cgi-bin/advert_detail.php?page_num=3&record_id=95272&class=classic&pos=29&locale=atnl.classic.1&distance=&SearchID=b150d5d4712640a5f263b14c27834b4b
Ja is puur voor het circuit hequote:Op donderdag 29 september 2005 08:53 schreef yup het volgende:
[..]
Geen kenteken heb je ook veel aan he
Of wat me echt lol lijkt gewoon dat ding op aanhanger pleuren en meenemen met de E30 naar zandvoort ofzo
BMW M3 EVO II en III hebben 238 PK, en dat is idd meer dan de standaard M3, en een fractie meer dan die Merc.quote:Op woensdag 28 september 2005 23:09 schreef Youp het volgende:
[..]
E30 M3 Evo moet je dan ook hebben he.. evo vs evo.. de M3 evo heeft 250pk.. en die ziet er in tegenstelling tot deze hakenkruizenbak WEL goed uit
en overigens had de zwakste versie van de E30 M3 ook 194pk
Ik heb vandaag mijn vrindin haar starslet uit 88 laten keuren, en die kwam er zonder problemen zo doorheen... dus euh...quote:Op donderdag 29 september 2005 13:46 schreef yup het volgende:
WUHAHAHAHAHAHAA
Vandaag APK gedaan voor de E30. Mocht niet gekeurd worden, en weet je waarom? Linker achterveer moet vervangen worden hauhauahauhah...
Doe dat maar na met je moderne knakenbak. Effe veer scoren van de sloop en de E30 kan 14 maanden weer knallen![]()
Ik twijfel nu zelfs of ik hem weg moet doen want die keurmeester zei zelfs dat hij het ding SUPER vond voor zijn leeftijd (vrijwel geen roest, ziet er keurig uit etc.)...
Weet ik niet denk niet dat het zo duur zal zijn. We gaan het van een sloop E30 halen (uiteraard eentje die goed is hequote:Op donderdag 29 september 2005 13:54 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik heb vandaag mijn vrindin haar starslet uit 88 laten keuren, en die kwam er zonder problemen zo doorheen... dus euh...
hehe, maar goed wat kost zo'n veertje voor een E30?
Waarom lach je, hij is afgekeurd tochquote:Op donderdag 29 september 2005 13:46 schreef yup het volgende:
WUHAHAHAHAHAHAA
Vandaag APK gedaan voor de E30. Mocht niet gekeurd worden, en weet je waarom? Linker achterveer moet vervangen worden hauhauahauhah...
Doe dat maar na met je moderne knakenbak. Effe veer scoren van de sloop en de E30 kan 14 maanden weer knallen![]()
Ik twijfel nu zelfs of ik hem weg moet doen want die keurmeester zei zelfs dat hij het ding SUPER vond voor zijn leeftijd (vrijwel geen roest, ziet er keurig uit etc.)...
een moderne knakenbak hoeft niet eens een apk keuring te ondergaanquote:Op donderdag 29 september 2005 13:46 schreef yup het volgende:
WUHAHAHAHAHAHAA
Vandaag APK gedaan voor de E30. Mocht niet gekeurd worden, en weet je waarom? Linker achterveer moet vervangen worden hauhauahauhah...
Doe dat maar na met je moderne knakenbak. Effe veer scoren van de sloop en de E30 kan 14 maanden weer knallen![]()
Ik twijfel nu zelfs of ik hem weg moet doen want die keurmeester zei zelfs dat hij het ding SUPER vond voor zijn leeftijd (vrijwel geen roest, ziet er keurig uit etc.)...
waar moet ik wezen ongeveer?quote:Op woensdag 28 september 2005 23:52 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Brug heb ik wel tot mijn beschikking dan..
heb je een OV ofzo? kan ik je wel ergens oppikken, maar ik ga eerst zelf nog even kijken, verwacht wel dat ie rot is, trouwens
Is dit niets voor je Yup?
http://zoek.autotrader.nl/cgi-bin/advert_detail.php?page_num=3&record_id=95272&class=classic&pos=29&locale=atnl.classic.1&distance=&SearchID=b150d5d4712640a5f263b14c27834b4b
hmmz.... en het gewicht?quote:Op donderdag 29 september 2005 10:31 schreef M5 het volgende:
[..]
BMW M3 EVO II en III hebben 238 PK, en dat is idd meer dan de standaard M3, en een fractie meer dan die Merc.
alles nieuwer dan 1973 is modernquote:Op donderdag 29 september 2005 18:06 schreef yup het volgende:
Jajajajajajaj 3 jaar ik weet :-)
en in 2000 geimporteerd. zeker ff de history checken dan.quote:Op vrijdag 30 september 2005 17:59 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
http://zoek.autotrader.nl/cgi-bin/advert_detail.php?page_num=1&record_id=5158973&class=cars&pos=7&locale=atnl.cars.1&distance=&SearchID=6ae3b4d405c57fd5235fbc9b1b079da0
wel heel iets duurder maar deze heeft het goede aantal deuren () en lekkere bak opties. Weet niet of op die blauwe een schuifdak op zit maar dat _moet_ je hebben. Echt heerlijk in de zomer
alleen geen bovag garage
quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:38 schreef Pharell het volgende:
jezus dit is toch autoporno
echt het enige minpunt is dat t geen coupe is... but who gives a fuck![]()
netjes, maar toch een beetje jammer... en dat tt? twin turbo?quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:38 schreef Pharell het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
jezus dit is toch autoporno
echt het enige minpunt is dat t geen coupe is... but who gives a fuck![]()
tt??quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:04 schreef Youp het volgende:
[..]
netjes, maar toch een beetje jammer... en dat tt? twin turbo?zal wel lopen dan
gewone E46 330 gaat al als een kanon
ja idd ik zie nu ook ii staanquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:22 schreef M5 het volgende:
[..]
tt??
ik zie "ii"
Nieuwe BMW motoren zie je niet snel met Turbo, of je moet het VANOS eraf halen dacht ik. Compressor gaat weer wel dacht ik.
dat weet five aces wel![]()
hmm iig niet met Bi-VANOS, single Vanos weer wel ofzo. zal eens zoeken.quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:28 schreef Youp het volgende:
[..]
ja idd ik zie nu ook ii staan
maar waarom zou dat niet gaan icm VANOS?
hmmz ik weet het ook nietquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:30 schreef M5 het volgende:
[..]
hmm iig niet met Bi-VANOS, single Vanos weer wel ofzo. zal eens zoeken.
vrijwel alle getunde BMW's die geblazen zijn en (Bi) VANOS hebben, hebben dus een supercharger
Ik zit ook weleens aan een M3 te denken, maar dan denk ik niet aan het verbruikquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:45 schreef 2609 het volgende:
Ik zit aan een M3 te denken wat verbruikt dat zo ongeveer
E30, E36, E46, E90?quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:45 schreef 2609 het volgende:
Ik zit aan een M3 te denken wat verbruikt dat zo ongeveer
five heeft idd SMGquote:Op zondag 2 oktober 2005 23:31 schreef yup het volgende:
E46 is vanaf 1998. E36 is tot 1998. E30 is tot 1991. etc.
E90 is allernieuwste.
Wat jij wilt gaat om de 343 pk 3.2 liter versie dus. Rete coole auto. Verbruik zou het niet weten, vraag het Five Aces hij heeft dat blokje, alleen dan in 321 pk versie in een E36... (M3 E36 met SMG d8 ik).
gemiddeld dus 1:5.quote:verbruik binnen b.k. 17.8 l/100km
verbruik buiten b.k. 8.4 l/100km
verbruik gecombineerd 11,9 l/100km
ah. ja reken foutquote:Op maandag 3 oktober 2005 09:42 schreef yup het volgende:
Uhh gemiddeld is 1:8,4 heur(super optimistisch)
Gecombineerd staat er 11,9/100...
vrij makkelijk hoorquote:Op maandag 3 oktober 2005 09:49 schreef M5 het volgende:
[..]
ah. ja reken fout
en bij een rustige rijstijl moet je wel in de buurt kunnen komen.
alleen.. rustig in een M3.. wordt lastig
tot je de M5 tegen komt.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:45 schreef NightFlight het volgende:
Best leuk, zo'n 330...
Maar geef mij trouwens maar een RS4, dan rij je zo'n Beier het snot mee voor de ogen...
![]()
Zou het echt?!quote:
Een E36 M3 in technisch en optisch goede staat vinden is ook behoorlijk lastigquote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:53 schreef yup het volgende:
E36 coupe en goeie vinden... Gaat moeilijk worden, ze zijn er wel...
Ik zeg een ding: ga niet per se op zoek naar eentje met lage km stand en die zo jong mogelijk is.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:02 schreef jp84 het volgende:
ja tis nu zoiezo nog niet echt aan de orde, heb nog niet echt een budget.
maar denk dat het budget rond de 5k zal zijn voor m'n volgende auto.
een 318 coupé is toch automatisch een 318iS. kan bij autoweek iig niet de specs een 318i coupé vinden zonder de S.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:53 schreef yup het volgende:
BMW is niet duurder dan een Jap, dat weet ik alvast :-)
E36 coupe en goeie vinden... Gaat moeilijk worden, ze zijn er wel...
Wat voor motor zoek je ? De kans op een goeie 316i/318i coupe is best wat groter dan een goeie 318iS/320i/325i coupe...
Je kan ook naar een 328i coupe zoeken (meestal zijn die wel in goede staat) maar ze zijn erg duur (na '95 gebouwd).
we zien ze idd af en toe wel eens langs komen voor reparaties... maar onderhoud?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 21:29 schreef yup het volgende:
[..]
Ik zeg een ding: ga niet per se op zoek naar eentje met lage km stand en die zo jong mogelijk is.
Zoek gewoon eentje die echt onderhouden is MET BEWIJS ERVAN.
Zo jong mogelijk/zo laag mogelijk km stand zoeken betekent meestal teruggedraaide tellers (voor die geld) en zeer slecht onderhouden otoo's...
Liever eentje van '93 met 2 ton op de teller die perfect is onderhouden, dan een van '97 met 1 ton op de teller en nooit onderhoud gehad...
GODDAMN 1500 EURO ?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 08:44 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
[..]
een 318 coupé is toch automatisch een 318iS. kan bij autoweek iig niet de specs een 318i coupé vinden zonder de S.
Heb zelf een 318iS coupé executive uit 95 met 150k op de klok. afgezien van die ellende laatst met de koeling die me 1500 euro kostte heb ik d'r nog niet veel aan gehad. BMW onderdelen zijn niet zo heel bijzonder veel duurder maar het arbeidsloon wel. Tenminste wanneer je het onderhoud bij een BMW dealer laat doen.
Jaja sjon/achmed verhaal is wel bekend.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:17 schreef Youp het volgende:
[..]
we zien ze idd af en toe wel eens langs komen voor reparaties... maar onderhoud?ja meneer achmed wil dikke bumpers.. daarvoor komt hij naar ons.. we zeggen hem even dat zn voorwielen in zn wielkassen aanlopen, zn motorblok olie lekt en zn achterbanden tot op de draad versleten zijn maar dat boeit hem niet.. zolang we die bumpers en lampenkit maar even voor m monteren is het goed
1500 euro was de complete rekening.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:32 schreef yup het volgende:
[..]
GODDAMN 1500 EURO ?
WTF heb je deraan laten versleutelenHele fucking koprevisie ofzo
![]()
![]()
![]()
1500 euro voor een koelingprobleem is NIET NORMAAL...
[..]
dan is het toch best een nette prijsquote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:43 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
[..]
1500 euro was de complete rekening.
grote beurt
nieuwe radiateur
nieuwe waterpomp
nieuwe ventilateurkoppeling
nieuwe schrijfremmen + blokken voor
nieuw motortje voor elektrisch raam
+ nog wat klein grut
dus nee, die 1500 euro was niet alleen een koelprobleem
reken maar genoeg... ik gok zo rond de 15.000 euro, maar je weet wel dan wat je hebtquote:Op zondag 9 oktober 2005 11:30 schreef Virus.NL het volgende:
Ik wil eigenlijk wel weten wat nou een normale (dealer-) prijs zou zijn voor een originele in zeer goede staat verkerende (bovengenoemde) M3 met zo een 112000 op de teller.
Hij wist het nog niet zeker, maar dacht aan zo een 18.000quote:Op zondag 9 oktober 2005 17:15 schreef Youp het volgende:
[..]
reken maar genoeg... ik gok zo rond de 15.000 euro, maar je weet wel dan wat je hebt
meer denk ik. 15.000 is laag imoquote:Op zondag 9 oktober 2005 17:15 schreef Youp het volgende:
[..]
reken maar genoeg... ik gok zo rond de 15.000 euro, maar je weet wel dan wat je hebt
Ik heb een zeer nette e36 coupe die ik wel kwijt wil tegen een goede prijs. Foto's staan elders in het 3-serie topic. Die zilveren.quote:Op woensdag 5 oktober 2005 20:53 schreef yup het volgende:
BMW is niet duurder dan een Jap, dat weet ik alvast :-)
E36 coupe en goeie vinden... Gaat moeilijk worden, ze zijn er wel...
Wat voor motor zoek je ? De kans op een goeie 316i/318i coupe is best wat groter dan een goeie 318iS/320i/325i coupe...
Je kan ook naar een 328i coupe zoeken (meestal zijn die wel in goede staat) maar ze zijn erg duur (na '95 gebouwd).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |