Komt omdat de lampen naast elkaar zitten. En dat heeft elk Ferrari model.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:48 schreef babba het volgende:
Die achterkant doet mij heel erg aan Ferrari denken
als jij met mij mee uit eten gaatquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:18 schreef Jill-RMC het volgende:
De Z3 blijft nog altijd mijn persoonlijke toppertje maar als iemand m kado wil doen aan me....gaat u gang
so truequote:Op woensdag 14 september 2005 00:17 schreef Sjoewe het volgende:
Oei oei oei oei wat is die weer lelijk
hmm... niet helemaal waar opvolger Z3 coupéquote:Op woensdag 14 september 2005 07:47 schreef FunnyName het volgende:
Leuke auto, niet echt origineel na de introductie van de Cayman..
Die is nog lelijker!quote:Op woensdag 14 september 2005 11:10 schreef GiSH het volgende:
[..]
hmm... niet helemaal waar opvolger Z3 coupé
[afbeelding]
maar ik dacht ook wel aan de cayman toen ik de z4 coupe zag...
Dat ligt dus echt aan die foto, met die kleur issie idd niet mooi maar op deze foto ziet hij er goed uitquote:
achterkant is een mini uitvoering van een BMW 6 serie met andere achtelichten als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 14 september 2005 13:01 schreef n00cL30n het volgende:
Die achterkant is voor mij een beetje een combi tussen porsche, TVR en ferrari..
Och en de Chrysler Crossfire mag ook wel een beetje meedoen, verders blijf ik de z4 mooi vinden.
Kontje van de 6serie is toch zeker 5x zo mooi als deze!quote:Op woensdag 14 september 2005 13:18 schreef M5 het volgende:
[..]
achterkant is een mini uitvoering van een BMW 6 serie met andere achtelichten als je het mij vraagt.
dat vind ik nietquote:Op woensdag 14 september 2005 14:01 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Kontje van de 6serie is toch zeker 5x zo mooi als deze!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |