Komt omdat de lampen naast elkaar zitten. En dat heeft elk Ferrari model.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:48 schreef babba het volgende:
Die achterkant doet mij heel erg aan Ferrari denkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
als jij met mij mee uit eten gaatquote:Op dinsdag 13 september 2005 23:18 schreef Jill-RMC het volgende:
De Z3 blijft nog altijd mijn persoonlijke toppertje maar als iemand m kado wil doen aan me....gaat u gangom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
so truequote:Op woensdag 14 september 2005 00:17 schreef Sjoewe het volgende:
Oei oei oei oei wat is die weer lelijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hmm... niet helemaal waar opvolger Z3 coupéquote:Op woensdag 14 september 2005 07:47 schreef FunnyName het volgende:
Leuke auto, niet echt origineel na de introductie van de Cayman..
Die is nog lelijker!quote:Op woensdag 14 september 2005 11:10 schreef GiSH het volgende:
[..]
hmm... niet helemaal waar opvolger Z3 coupé
[afbeelding]
maar ik dacht ook wel aan de cayman toen ik de z4 coupe zag...
Dat ligt dus echt aan die foto, met die kleur issie idd niet mooi maar op deze foto ziet hij er goed uitquote:Op woensdag 14 september 2005 11:17 schreef babba het volgende:
[..]
Die is nog lelijker!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
achterkant is een mini uitvoering van een BMW 6 serie met andere achtelichten als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 14 september 2005 13:01 schreef n00cL30n het volgende:
Die achterkant is voor mij een beetje een combi tussen porsche, TVR en ferrari..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Och en de Chrysler Crossfire mag ook wel een beetje meedoen, verders blijf ik de z4 mooi vinden.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kontje van de 6serie is toch zeker 5x zo mooi als deze!quote:Op woensdag 14 september 2005 13:18 schreef M5 het volgende:
[..]
achterkant is een mini uitvoering van een BMW 6 serie met andere achtelichten als je het mij vraagt.
dat vind ik nietquote:Op woensdag 14 september 2005 14:01 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Kontje van de 6serie is toch zeker 5x zo mooi als deze!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop