Mooie bakquote:Op dinsdag 6 september 2005 10:37 schreef Five_Aces het volgende:
Word zat aan versleuteld
Net gewaxed van het weekend:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Met lederen stoelen schuif je in een bocht alleen maar uit je stoel. Geef mij maar gewoon normale bekledingquote:Op zondag 11 september 2005 00:08 schreef Youp het volgende:
waarom geen leder? een M3 vind je niet zonder leer....
Wat is een 321?quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:51 schreef Virus.NL het volgende:
...
Weet jij misschien nog een nette 321-versie te koop? Liefst in originele staat. Ik ben nu toch wel een beetje aan het rondneuzen naar een leuke vervanger van mijn 316iZeker nadat ik in een RX-7 heb gereden, maar wel 4 zitplaatsen wil hebben. Ook wil ik geen lederen interieur.
Er is een model met 286 pk (5 versnellingen) en later is er nog een model met 321 pk (6 versnellingen) uitgekomenquote:Op zondag 11 september 2005 09:41 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Wat is een 321?
Of bedoel een BMW uit 1939?
OK.quote:Op zondag 11 september 2005 09:56 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Er is een model met 286 pk (5 versnellingen) en later is er nog een model met 321 pk (6 versnellingen) uitgekomen
echt nietquote:Op zondag 11 september 2005 00:12 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Met lederen stoelen schuif je in een bocht alleen maar uit je stoel. Geef mij maar gewoon normale bekleding
Eventueel half/half maar dat heeft bmw geloof ik niet.
(Vandaag nog met de Rover van mijn vader gereden, Connolly-edition)
Ook wel leuk om foto's te kijken van ///M-modellen: http://www.bmwmregistry.com/registry.php
quote:Op zondag 11 september 2005 00:08 schreef Youp het volgende:
waarom geen leder? een M3 vind je niet zonder leer....
of je koopt een M3 alpina.. gaat helemaal niet lang mee maar is wel bruut snelquote:Op zondag 11 september 2005 13:06 schreef Hyperdude het volgende:
Of je koopt een Alpina; gaan iets langer mee dan een M3
Ook snel, maar op een andere manier dan een M.
Zijn er niet... wel Alpina B8 met een V8 er in, 340 PK. Als je het over de E36 hebt dan.quote:Op zondag 11 september 2005 13:23 schreef Youp het volgende:
[..]
of je koopt een M3 alpina.. gaat helemaal niet lang mee maar is wel bruut snel![]()
overigens de E34 M5 gaat ook lang mee.. die waar ik laatst in heb gereden (die touring) had 251k op de klok
Oeh, gave bakquote:Op maandag 12 september 2005 19:32 schreef Virus.NL het volgende:
Op marktplaats nog een E36 M3 GT te koop : marktplaats
[afbeelding]
Ik was laatst bij Hein Koopman waar ze zo'n ding aan het klaarmaken waren voor verkoop, als het diezelfde is dan doe je er een goeie koop aan, die lui verstaan hun vak.quote:Op maandag 12 september 2005 19:32 schreef Virus.NL het volgende:
Op marktplaats nog een E36 M3 GT te koop : marktplaats
[afbeelding]
Nieuwe E90 touringcar... P54 engine 1990 cc 275 PK @ 8800 RPM.quote:Op maandag 12 september 2005 19:34 schreef Impreza_STI het volgende:
Wat pics van de IAA
[afbeelding]
[afbeelding]
maak daar eens een normale link van wil je?. lay out is beetje fckd upquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:42 schreef Five_Aces het volgende:
Doe mij maar 1 van deze trouwens:
lelijke link
![]()
Vind het zelf duur. Meer dan 300 euro zou ik er zelf niet aan geven... Als die 2x goodyear's nou 8mm waren...quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:17 schreef metallicattim het volgende:
Hey mensen,
Ik kwam een advertentie tegen op marktplaats en ik zou graag jullie mening daarover willen hebben
Het betreft 4 Hartge sportvelgen pas gericht en opnieuw gespoten en voorzien van nieuwe hartge deksels
De set bestaat uit
4 keer 16 inch 75 j et 25 steek 4-100
4 keer nieuwe hartge deksels
2 nieuwe 205-45-16 avon banden 8mm
2 keer goodyear 205-50-16 banden 4mm
Hij vraagt zich 400 euro doen of niet? Ik vind de velgen best mooi.
Heb het ook eff gesoept:
[afbeelding]
En de banden:
[afbeelding]
Ik vind geen nieuw prijzen van die velgen, dus wat denken jullie?
Thx alvast! Cheers!
Geen last mee?quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:27 schreef M5 het volgende:
[..]
maak daar eens een normale link van wil je?. lay out is beetje fckd up
Vet! Hartge H50
ding heeft wel erg lelijk motorblok, zwarte auto ok, maar dit dan:
[afbeelding]
![]()
dat het zo weer zwart te maken is begrijp ik wel. wat ik niet begrijp is dat iemand dit mooi heeft gevonden.quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:54 schreef Five_Aces het volgende:
[..]
Geen last mee?
Die M3 heeft ook een M3 CSL interieur... welke de auto een stuk lichter maakt. Alleen de stoelen scheelt al 60 KG. Alpha N install (zonder LMM) & en set shrick cams is ook leuk spul.
Motorblok en airbox kan je naturlijk ook zo weer zwart maken is niet zo'n probleem.
Tis geen officiele H50 zo te zien trouwens, aan de uitlaatpijpen.
Als BPM nou eens niet bestond![]()
hiero!quote:Gratis BMW Special van Carros Magazine.
BMW is een automerk dat tot de verbeelding spreekt.
Dat vindt ook het vooraanstaande automagazine Carros Magazine, dat nu zelfs een heel nummer heeft gewijd aan BMW. Met onder andere het laatste nieuws, achtergronden en interviews. De BMW Special is niet in de winkels te koop. U kunt hem bestellen door het bestelformulier in te vullen. U krijgt de BMW Special dan thuisgestuurd. Helemaal gratis!
jezus ik krijg me toch een internal server java errorquote:Op woensdag 14 september 2005 20:52 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
je kunt nu op bmw.nl een gratis nummer van Carros aanvragen geheel over bmw.
[..]
hiero!
Even via de homepage surfen dan doet ie het welquote:Op woensdag 14 september 2005 23:34 schreef Pharell het volgende:
[..]
jezus ik krijg me toch een internal server java error
ik heb er al 3 thuis liggenquote:Op woensdag 14 september 2005 20:52 schreef Lamme_Sterfkanarie het volgende:
je kunt nu op bmw.nl een gratis nummer van Carros aanvragen geheel over bmw.
[..]
hiero!
oh hey, die touring heb ik ook al geredenquote:Op maandag 12 september 2005 19:34 schreef Impreza_STI het volgende:
Wat pics van de IAA
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Ook dan krijg ik die internal servererror.quote:Op donderdag 15 september 2005 01:04 schreef knep het volgende:
[..]
Even via de homepage surfen dan doet ie het wel.
Daarnet nog eens geprobeerd, geen probleem hierquote:Op zaterdag 17 september 2005 09:39 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
Ook dan krijg ik die internal servererror.
Lekker geprogrammeerd, nullpointerexception![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |