ja toch?quote:Op maandag 5 september 2005 23:44 schreef Myers het volgende:
Idd, in dit topic moet er alleen gediscussieerd worden over dingen die al op RTL5 zijn geweest.
Dat zeggen ze wel op RTL5quote:Op dinsdag 6 september 2005 08:48 schreef klossie het volgende:
ik hoop op een vaste 24-tijd... volgende week om 22:35??
en dan volgende week weer 22:00, de week erna 23:00... ik ben er bang voor want ze doen een film voor 24 volgens mij...quote:
Inderdaad. Ik zag het gisteren toevallig omdat ik uit pure verveling de kijkcijfers ging bekijken op teletekst. Er keken niet veel mensen naar 24 trouwensquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:10 schreef Sender_ het volgende:
Ik kwam er zondag pas op het einde van de eerste aflevering achter dat het 4e seizoen weer begonnen was. Dus dat wordt woensdag nacht maar de herhaling kijken.
Ze hadden wel is wat reclames mogen maken dat het weer van start ging...
Ben ik het mee eens. Dat is met meerdere series.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:10 schreef Sender_ het volgende:
Ze hadden wel is wat reclames mogen maken dat het weer van start ging...
Het is ook totaal niet gepromoot. Ik kwam er ook te laat achter dat het kwam...quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:31 schreef Dos37 het volgende:
mooie op
net even kijkcijfers gekeken maar het valt volgens mij wel tegen met 220.000 kijkers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
grapjeFok!-Cup: Robarka proficiat!
Eind januari start de nieuwe Fok!-Cup. Meer info volgt half januari
NNnnngghhhh Play.comquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:19 schreef H.Flick het volgende:
http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=581855&p=57&g=72&pa=sr
56 euro.
Ik bestel hem denk ik wel. Ik ben nou eenmaal bijna nooit thuis, dus een serie echt elke week volgen zit er bij mij niet in. Bovendien heb je nu betere beeldkwaliteit en 5.1 geluid.
Gewoon de oude code nog misschienquote:Op woensdag 7 september 2005 08:59 schreef omnius het volgende:
Ik vroeg me af hoe kan Jack de code wetenvan de kamer waar de gevangene ondervraagt werd bij CTU? Hij werkt daar helemaal niet meer...
iig meer Fok!kersquote:Op woensdag 7 september 2005 20:08 schreef Zombine het volgende:
Volgens mij trekt de herhaling meer kijkers dan de eerste aflevering![]()
Voor een samenvatting van de afgelopen aflevering (1), verwijs ik je naar TV.com.quote:Op donderdag 8 september 2005 01:38 schreef bloodymary het volgende:
Kut, kut, kut, kut, kut!!! Ik kom er nu pas achter dat het weer begonnen is, dus zelfs na de herhaling. Ik heb van de eerste drie seizoenen nog nooit een aflevering gemist. Ik had het zondag wel in de gids zien staan maar dacht dat dat nog steeds herhalingen waren.
Kan iemand mij even bijpraten? Ik heb toch pas 1 aflevering gemist he?
Dank je! Met dit en de previously on 24 zondag moet ik er wel in kunnen vallen denk ik zo.quote:Op donderdag 8 september 2005 10:08 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Voor een samenvatting van de afgelopen aflevering (1), verwijs ik je naar TV.com.
Ja hallo je weet toch hoe het gaat in 24land.quote:Op donderdag 8 september 2005 11:53 schreef H.Flick het volgende:
Goed en spannend begin! Al vind ik al die nieuwe mensen bij CTU wel wennen. Ze komen ook erg incompetent over, Jack komt even langs en lost het meteen weer op.
Het is eerder verbazend hoe die aangehouden terrorist niet een willekeurig doelwit opnoemde om zo CTU op een verkeerd spoort te zetten, en toch niet beschoten wordt.quote:Op donderdag 8 september 2005 11:53 schreef H.Flick het volgende:
Goed en spannend begin! Al vind ik al die nieuwe mensen bij CTU wel wennen. Ze komen ook erg incompetent over, Jack komt even langs en lost het meteen weer op.
willekeurig(!) nog wel. ik denk niet dat je iets kan bedenken binnen 10 sec, met al die spanning.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:28 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Het is eerder verbazend hoe die aangehouden terrorist niet een willekeurig doelwit opnoemde om zo CTU op een verkeerd spoort te zetten, en toch niet beschoten wordt.
Maar uiteraard gaat het mij eerder om de spanning dan om het realisme.
Dat had Jack ongetwijfeld doorzien, hij heeft namelijk altijd alles door.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:28 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Het is eerder verbazend hoe die aangehouden terrorist niet een willekeurig doelwit opnoemde om zo CTU op een verkeerd spoort te zetten, en toch niet beschoten wordt.
Maar uiteraard gaat het mij eerder om de spanning dan om het realisme.
Genoeg bekend doelen te noemen, zoals het Witte Huis, of andere regeringsgebouwen.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:31 schreef SlimShady het volgende:
[..]
willekeurig(!) nog wel. ik denk niet dat je iets kan bedenken binnen 10 sec, met al die spanning.
Nouja, dat komt omdat de eerdere seizoenen (die beter zijn gepromoot) ook niet aansloegen. Toch vreemd dat zulke successeries uit Amerika toch niet aanslaan voor de massa in Nederland.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:39 schreef Love_My_Baby het volgende:
Jezus, het is dat ik gister langs dit topic kwam, anders had ik de eerste aflevering mooi gemist. Wat onzettend slecht gedaan dit zeg, echt een achterlijke streek van RTL 5 en Yorin (Oh sorry, RTL 7).
Onuitstaanbaar. Zoon goeie serie, die echt wel kijkers trekt, totaal niet promoten..
Ik vond de kijkcijfers in het verleden ook tegenvallen, maar er zijn wel verschillen met andere programma's met dezelfde kijkcijfers. De waardering is veel hoger, en er lijkt mij ook een grote vaste kern van 24-kijkers te zijn die alle afleveringen zien. Zeker bij zo'n situatie moet je blijven proberen om de serie te pluggen om zo nieuwe verslaafden te genereren.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:41 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Nouja, dat komt omdat de eerdere seizoenen (die beter zijn gepromoot) ook niet aansloegen. Toch vreemd dat zulke successeries uit Amerika toch niet aanslaan voor de massa in Nederland.
88.000 kijkers woensdag. Waarvan 80.000 fokkers?quote:
is seizoen 4 nog niet in nederland uit dan?quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
NNnnngghhhh Play.com![]()
Als je de volgende link klikt, niet naar de dvd hoes kijken er staat een spoiler op![]()
52 eurootjes bij cd-wow
Nee het is de engelse boxquote:Op donderdag 8 september 2005 18:46 schreef superhaagie het volgende:
[..]
is seizoen 4 nog niet in nederland uit dan?
Deze zijn toch niet dutch subbed?
Ik heb die herhalingen niet gekeken, en dacht toen ik het in de tvgids zag staan dat het wel weer een herhaling zou zijn. Gelukkig had de tvgids er nog een apart stukje over geschreven zodat het niet miste.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:12 schreef Palau het volgende:
En trouwens : 24 is wel gepromoot, alleen op het verkeerde tijdstip. Op de tijd dat het kwam keken de die-hards de herhalingen van seizoen 2 en 3.
Yup, komen er nog meer, maar een deel is dus al verkrijgbaar in het Nederlands. Speelt zich voor seizoen 1 af in New York.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:12 schreef Palau het volgende:
Hoe zat het met de overige 24 boeken die zouden komen/zijn verschenen? Er zouden toch boeken zijn die tussen seizoen 1 en 2 afspeelden en misschien ook wel andere tussen 2 en 3 enz.?
En trouwens : 24 is wel gepromoot, alleen op het verkeerde tijdstip. Op de tijd dat het kwam keken de die-hards de herhalingen van seizoen 2 en 3.
Ik heb namelijk het filmpje van 24 wel 70 keer voorbij zien komen...
In de gids staat de naam Elisha Cuthbert wel vermeldquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:31 schreef aldostuta het volgende:
Ik hoop dat ik Kim nog even over komt uit Valencia deze serie....
Geen idee.quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:40 schreef Zombine het volgende:
[..]
In de gids staat de naam Elisha Cuthbert wel vermeldterwijl die niet meer in deel 4 voorkomt
![]()
toch???
Ik heb nog geen normale boeken gezien, maar bij de Bruna wel een stripboek van 24 gekocht. De titel is 24 - One shot en het speelt zich af voor seizoen 1. Het is uitgegeven door Casterman. Het is best mooi getekend.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:22 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Yup, komen er nog meer, maar een deel is dus al verkrijgbaar in het Nederlands. Speelt zich voor seizoen 1 af in New York.
Dankje, bijna vergeten.quote:Op zondag 11 september 2005 20:26 schreef Johan-Derksen het volgende:
22.35 uur vandaag...
Wat later dan vorige week.
Je moet gegeven reclame niet in de bek kijken.quote:Op zondag 11 september 2005 21:08 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben blij dat ik de boxset heb aangeschaft, dan heb ik tenminste dat gezeik niet dat ik elke keer een week moet wachten en dan ook nog eens een kwartier aan commercials cadeau krijg
je zag al aan ze kop dat hij het niet lang zou uithoudenquote:Op zondag 11 september 2005 23:34 schreef H.Flick het volgende:
Leuke aflevering!
Stiekem ben ik eigenlijk wel blij dat we van die incompetente Ronny af zijn
Zoals bij iedereen die niet naar Jack luisteren wilquote:Op zondag 11 september 2005 23:39 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
je zag al aan ze kop dat hij het niet lang zou uithouden![]()
Ik schakel altijd gelijk over, ik wil de preview echt niet zien!quote:Op zondag 11 september 2005 23:32 schreef SHERMAN het volgende:
Iemand de preview van volgende week gezien?
Ziet er namelijk erg oke uit.
Oke, maar om telkens dé clue weg te geven...dan moet je wel echt een dom persoon zijn.quote:Op maandag 12 september 2005 19:25 schreef H.Flick het volgende:
Ze willen de promo natuurlijk zo spannend mogelijk maken, dus dan kom je al gauw bij spoilers uit.
Daarom zap ik ook altijd snel weg.
dit hoor ik voor het eerst. schandalig vind ik het.quote:Op maandag 12 september 2005 19:34 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Oke, maar om telkens dé clue weg te geven...dan moet je wel echt een dom persoon zijn.
omdat ik nu al spoilers tegenkomquote:Op maandag 12 september 2005 20:26 schreef Johan-Derksen het volgende:
anders lees je dit topic ff als antwoord op je eerste vragen.
Omdat ik er niet bij nadacht.quote:Op maandag 12 september 2005 14:14 schreef shmoopy het volgende:
Waarom in godesnaam quote je 'm dan???
Ik denk inderdaad niet altijd na.quote:
Vergeven, omdat je van die goeie series kijkt.quote:
quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:39 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Vergeven, omdat je van die goeie series kijkt.
Aan het begin van elke aflevering krijg je toch een samenvatting van de vorige...quote:Op donderdag 15 september 2005 16:01 schreef sannuh het volgende:
Wat is er allemaal gebeurt? Was vergeten zondag te kijken en wilde t gister opnemen maar ook vergeten!! Echt verrot. Wil iemand de spannendste dingen vertellen of weet iemand waar ik een samenvatting kan vinden/
Niks. Ze gaan Minister Hellert terechtstellen wegens daden tegen de menselijkheid.quote:Op donderdag 15 september 2005 19:39 schreef Zombine het volgende:
Ik heb de eis van de terroristen gemist. Kan iemand me vertellen wat ze willen?
zoals de treehuggers hier Bush willen aanklagen.quote:Op donderdag 15 september 2005 19:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Niks. Ze gaan Minister Hellert terechtstellen wegens daden tegen de menselijkheid.
Dat deed me een beetje denken aan die sadistische Irak-onthoofdingsfilmpjes trouwens.quote:Op donderdag 15 september 2005 19:41 schreef TC03 het volgende:
Niks. Ze gaan Minister Hellert terechtstellen wegens daden tegen de menselijkheid.
En terecht. Ik hoop dat Bauer dit keer de good guys niet weet tegen te houden.quote:Op donderdag 15 september 2005 19:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
mij ookquote:Op vrijdag 16 september 2005 06:57 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Dat deed me een beetje denken aan die sadistische Irak-onthoofdingsfilmpjes trouwens.
quote:Op zondag 18 september 2005 15:09 schreef Sidekick het volgende:
[..]
En terecht. Ik hoop dat Bauer dit keer de good guys niet weet tegen te houden.
Dat valt niet mee als de wekker om 4:15 gaat. Maar gelukkig hebben we de recorder idd.quote:Op zondag 18 september 2005 19:51 schreef Mikkie het volgende:
Het duurt een uurtje, dan is het net na half twaalf. Dat valt toch wel mee?.
En anders neem je het op, kijk je morgenavond
Inderdaad, ik vind het jammer dat ik nu Studio Voetbal moet missen... maar 24 wil ik ook graag zien. Bovendien heb ik geen videorecorder meer en alleen een zeer slecht werkende DVD-recorder waar ik bovendien geen lege DVD'tjes meer voor heb.quote:Op zondag 18 september 2005 21:54 schreef Dos37 het volgende:
er zijn dan ook veel voetbal programma's. Dat vind ik wel jammer maarja als ik het op TV zou volgen zou ik het ook opnemen.
Vorige seizoenen werd er ook overgestapt naar dubbele afleveringen om uit te zenden.quote:Op maandag 19 september 2005 00:57 schreef Aarti het volgende:
In seizoen 3 kwam er na een aflevering of 8 anders wel wat vaart in hoorIk denk dan vooral aan de plotwendingen en zo. Maar goed, ik wacht geduldig af...
off topic: je hebt zeker een philips of jvc?quote:Op zondag 18 september 2005 22:28 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vind het jammer dat ik nu Studio Voetbal moet missen... maar 24 wil ik ook graag zien. Bovendien heb ik geen videorecorder meer en alleen een zeer slecht werkende DVD-recorder waar ik bovendien geen lege DVD'tjes meer voor heb.
*aansluit*quote:
Zeker niet dat had ik ook. Ik weet niet wat het is het lijkt wat trager te gaan allemaalquote:Op maandag 19 september 2005 09:44 schreef shmoopy het volgende:
[..]
*aansluit*
Wat een heerlijk recht voor z'n raap sjaggo wijf is het toch.
Ik moet trouwens bekennen dat ik tot nu toe seizoen 3 spannender vond, zit dit keer niet zo erg op het puntje van m'n stoel, of ligt dat aan mij?
Philips inderdaad. Die zijn niet goed blijkbaar?quote:Op maandag 19 september 2005 02:48 schreef vbi het volgende:
[..]
off topic: je hebt zeker een philips of jvc?![]()
Snel overstappen naar Panasonic, Pioneer of Sony!!quote:Op maandag 19 september 2005 12:33 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Philips inderdaad. Die zijn niet goed blijkbaar?
Ik vond deze aflevering iets tegenvallen trouwens. Er gebeurde niet echt veel en al die mensen bij CTU vind ik maar irritant. Ik mis de Tony's en de Michelle's toch wel, die kwamen over als volwaardige karakters en niet als derderangs ambtenaren.
Het zou me niks verbazen als dat een kreng blijkt te zijn die Jack dwars gaat zitten, gezellig saampjes met Erin.quote:Op maandag 19 september 2005 14:50 schreef Aarti het volgende:
En dan die zwarte man, die niet met dat lekkere wijf wil samenwerken omdat ze ooit met elkaar naar bed zijn geweest? Kom op zeg, doe ff niet zo kinderachtig?
quote:Op maandag 19 september 2005 14:55 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als dat een kreng blijkt te zijn die Jack dwars gaat zitten, gezellig saampjes met Erin.
Nee, ik heb ook elke keer het gevoel dattie een blikje bier in z'n hand heeft.quote:Ben ik de enige die trouwens telkens denkt dat er bij de president opeens ieder moment een grofgebekt speelgoedkonijn kan opduiken? .
Dit seizoen heb ik me voorgenomen om die teasers gelijk weg te zappen, en aan de reacties in dit topic te zien ben ik blij dat ik dat doe.quote:Op maandag 19 september 2005 14:19 schreef Mip1988 het volgende:
koele aflevering weer, ik vindt wel dat rtl5 het een en ander verpest voor de olgende aflevering![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 15:12 schreef H.Flick het volgende:
Ben ik de enige die trouwens telkens denkt dat er bij de president opeens ieder moment een grofgebekt speelgoedkonijn kan opduiken?.
Eens.quote:Op maandag 19 september 2005 20:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik dan nu stoppen met kijken. Je krijgt de nodige spoilers te verwerken met betrekking tot seizoen 1 t/m 3. En als je 4 toch op dvd wil kopen, zou ik die spanning proberen te behouden en beginnen bij serie 1 en alles gewoon op dvd kijken. Ik denk dat meer mensen je dat willen aanraden, anders kom je te veel te weten en eigenlijk is dat zonde...het kost je gedeeltelijk de spanning van de eerste seizoenen.
Kap nu met kijken, ga seizoen 1 tot en 3 kijken.quote:Op maandag 19 september 2005 23:03 schreef grunge-metal het volgende:
Ja dat is waar, maar ik vind dit seizoen nu al zo spannend. Ik zal er over na gaan denken
.
Bij de FRS is seizoen 1 nu 30 euri, maar die is nog niet leverbaarquote:Op maandag 19 september 2005 23:05 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Kap nu met kijken, ga seizoen 1 tot en 3 kijken.
Koop dan seizoen 4 en ga die kijken.
Niet denken, gewoon doen. Serieus, de lol is er dan voor een groot gedeelte af als je eerst 4 kijkt en daarna pas 1 2 en 3.quote:Op maandag 19 september 2005 23:03 schreef grunge-metal het volgende:
Ja dat is waar, maar ik vind dit seizoen nu al zo spannend. Ik zal er over na gaan denken
.
Ik denk het wel aan het einde van aflevering 3 te zien. Hier krijgt Jack problemen mee!quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:51 schreef ScudRaket het volgende:
Ik hoop dat hij volgende week weer wat heftiger wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Mike op 20-09-2005 21:22:17 ]
[b][Beetje overtrokken reactie inderdaad. Tis alleen niet zo leuk voor mensen die de preview niet hebben gezien.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:17 schreef Love_My_Baby het volgende:
nou sorry hoor, aangezien het alleen maar om een bivakmuts ging dacht ik dat het niet zo belangrijk was. Je hoeft me niet gelijk voor lul uit te schelden ofzo, normal words will do.
Ja, hij was veel beter dan de 'huidige president'.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:56 schreef MisterICE het volgende:
Wel jammer dat david palmer (vooralsnog) weg is, hij was wel een van de beste persoonlijkheden vond ik.
Die serie is trouwens geniaalquote:Op maandag 19 september 2005 15:12 schreef H.Flick het volgende:
Jack moet die Erin gewoon een 'Chapelle' geven
Ben ik de enige die trouwens telkens denkt dat er bij de president opeens ieder moment een grofgebekt speelgoedkonijn kan opduiken?.
Unhappily ever after.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:20 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Die serie is trouwens geniaal. Weet iemand de naam van de serie nog?
![]()
ze zullen wel rare prioriteiten hebben. ik denk zo iemand als Bush, maar dan iets matiger.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:36 schreef mcyodogg het volgende:
[afbeelding]
ik weet het het zijn nog maar 3 aflevering maar het valt wel op dat de president minder in beeld is. ben benieuwd wat we van hem kunnen verwachten, in mijn gedachten is hij een republikein en je weet hoe spastisch die kunnen reageren als er iets mis gaat.
Op deze manier kan je ook niet verwachten dat de kijkcijfers goed zijn...quote:Op zondag 25 september 2005 12:09 schreef Sidekick het volgende:
Vanavond begint de uitzending om 22.10. Het blijft dus per week gode kijken naar de uitzendtijden.
Zolang ze maar niet halverwege de serie stoppen met uitzenden. Wat wel gebeurde bij de serie John Doequote:Op zondag 25 september 2005 13:32 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Op deze manier kan je ook niet verwachten dat de kijkcijfers goed zijn...
Toch was dat ook niet verkeerd vond ikquote:Op zondag 25 september 2005 13:41 schreef H.Flick het volgende:
Als ze er vanaf willen zijn doen ze gewoon weer 2 afleveringen achter elkaar, denk ik.
Ik vond het perfectquote:Op zondag 25 september 2005 13:56 schreef MisterICE het volgende:
[..]
Toch was dat ook niet verkeerd vond ik![]()
WTF, 22.10h? http://www.rtl.nl/active/tvview/. Hier staat dat 24 om 22.40h begint tot 23.05... Dat is 25 minuten.... Das nie goe gloof ik....quote:Op zondag 25 september 2005 12:09 schreef Sidekick het volgende:
Vanavond begint de uitzending om 22.10. Het blijft dus per week gode kijken naar de uitzendtijden.
Ik zag dat boek ook al in de winkel staan. Zat te twijfelen of ik het moest kopen, of dat ik het maar moest laten liggen. Ben niet zo'n grote lezer, maar als het boek net zo spannend is als de tv-serie, dan wil ik het wel eens lezen. Iemand die het al gelezen heeft?quote:Op zondag 25 september 2005 21:33 schreef Dos37 het volgende:
Wie kent dit boek. Ik kwam hem toevallig tegen op frs.nl
http://www.freerecordshop.nl/PAGES/productview.asp?productid=878856&navid=5
Deze is wel grappig.quote:Op zondag 25 september 2005 21:33 schreef Dos37 het volgende:
Wie kent dit boek. Ik kwam hem toevallig tegen op frs.nl
http://www.freerecordshop.nl/PAGES/productview.asp?productid=878856&navid=5
hmmm thx denk dat ik hem wel ga halen.quote:Op zondag 25 september 2005 22:04 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Deze is wel grappig.
Ik heb hem. Speelt zich af voor seizoen 1, dus Nina en Chapelle en de hele CTU gang is nog bijelkaar
Begint met een proloog, daarna 24 hoofdstukken en nog een afsluitend hoofdstuk. Grootste gedeelte met Jack speelt zich af in New York City.
Zie: http://www.crimezone.nl/showbook.php?titleID=1935
ja heb even gekeken er komen nog meer boeken aan.quote:Op zondag 25 september 2005 22:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als je slim bent bestel je 'm bij Bol. Dan wordt ie mooi thuisbezorgd enzoIk twijfel nog, nadat ik net aardige reviews heb gelezen.
Dit is niks, superagent Bauer heeft het wel moeilijker gehad in vorige seizoenenquote:Op zondag 25 september 2005 23:11 schreef SHERMAN het volgende:
Ben benieuwd hoe jack zich hier uit gaat redden.
Ach jah RTL 5 meld dat het 22:40 erop komt en het was al zo`n beetje 22:20 begonnen.quote:Op zondag 25 september 2005 23:12 schreef FallenAngel666 het volgende:
Wat de neuk?
Ik heb 24 wel vanaf het begin gezien, maar nu al afgelopen?
Hoe kan dat nou weer?
Die aflevering was volgens mij veel korter dan anders?
Ik heb de vorige seizoenen ook gezien hoor.quote:Op zondag 25 september 2005 23:14 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dit is niks, superagent Bauer heeft het wel moeilijker gehad in vorige seizoenen
Ja dat weet ik, want ik heb Van Wilder gekeken en 24 begon daarnaquote:Op zondag 25 september 2005 23:13 schreef __Saviour__ het volgende:
De aflevering was even lang als anders, maar begon vroeger dan RTL5 aangaf.
Maar 't is Jack he. Hij vindt ongetwijfeld een manier om de politieauto waarin hij zit te laten crashen en ontsnapt, net zoals z'n chick-dochter deed.quote:Op zondag 25 september 2005 23:16 schreef SHERMAN het volgende:
Ik heb de vorige seizoenen ook gezien hoor.
Volgens mij is ie alleen nooit eerder gearresteerd geweest. En aangezien die Driscoll hem niet mag zal CTU ook niet veel kunnen doen... En voor ze dan door hebben wie ie is ben je een tijdje verder.
eigenlijk wel. maar als regisseur had ik daar ook niet voor gekozen.quote:Op zondag 25 september 2005 23:10 schreef Gamedemon het volgende:
jezus die arabische lui spreken gewoon engels over de telefoon, beetje nep imo.
die hadden arabisch moeten spreken als je het echt wilt houden
Dan ga ik dat boek ook maar eens halen. 10 euro is tenslotte ook geen geld!quote:Deze is wel grappig.
Ik heb hem. Speelt zich af voor seizoen 1, dus Nina en Chapelle en de hele CTU gang is nog bijelkaar
Begint met een proloog, daarna 24 hoofdstukken en nog een afsluitend hoofdstuk. Grootste gedeelte met Jack speelt zich af in New York City.
Volgens mij zag ik in die preview van volgende week (die na de uitzending komt) datquote:Op zondag 25 september 2005 23:18 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Maar 't is Jack he. Hij vindt ongetwijfeld een manier om de politieauto waarin hij zit te laten crashen en ontsnapt, net zoals z'n chick-dochter deed.
[ Bericht 1% gewijzigd door FallenAngel666 op 25-09-2005 23:27:16 ]Signature:
Maximaal
4
regels
als je het gemist hebt lees je dit topic toch niet?!!quote:Op zondag 25 september 2005 23:23 schreef Zombine het volgende:
Pas op het spoileren mensen. Volgens mij hebben veel mensen het nu gemist door de foute tijdvermelding. Dan is het jammer om sommige dingen hier al te lezen.
Boek is echt wel zijn geld waard.quote:Op zondag 25 september 2005 23:20 schreef Zombine het volgende:
Ik zit er echt weer in. Loop me al weer te irriteren aan die lui van ctu! Is een goed teken vind ik.
[..]
Dan ga ik dat boek ook maar eens halen. 10 euro is tenslotte ook geen geld!
maar da's eigen risico. Ik had een stuk gemist, maar nam toch even een kijkje in dit topic.quote:Op zondag 25 september 2005 23:23 schreef Zombine het volgende:
Pas op het spoileren mensen. Volgens mij hebben veel mensen het nu gemist door de foute tijdvermelding. Dan is het jammer om sommige dingen hier al te lezen.
ja ik irriteer me ook aan die Driscolle. Ik had precies het zelfde met Ryan Chapelle in het vorige seizoen. Maar later vondt ik hem steeds sympatieker worden... Maar die Driscolle zuigt tot nu toe nog steeds..quote:Op zondag 25 september 2005 23:20 schreef Zombine het volgende:
Ik zit er echt weer in. Loop me al weer te irriteren aan die lui van ctu! Is een goed teken vind ik.
[..]
Dan ga ik dat boek ook maar eens halen. 10 euro is tenslotte ook geen geld!
Ja overal 9,95.quote:Op zondag 25 september 2005 23:27 schreef __Saviour__ het volgende:
dat boek maar 10 euro? Bij alle boekhandels die prijs?
Spoiler gaat over de preview van volgende weekquote:Op zondag 25 september 2005 23:26 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
maar da's eigen risico. Ik had een stuk gemist, maar nam toch even een kijkje in dit topic.
Voor de rest wil ik spoilers natuurlijk ook ontwijken. Ik zap zelfs weg bij de preview voor volgende week. Daarom lees ik die spoiler hierboven ook niet
ik dacht eigenlijk aan het verhaal wat er nu eigenlijk in kosovo is gebeurd dat blijft toch altijd zo'n mysterie. Alleen dat is natuurlijk niet in 24 uur gebeurtquote:Op maandag 26 september 2005 00:26 schreef MisterICE het volgende:
Kunnen ze van dat boek geen S0 maken ofzo![]()
Dat lijkt me de regio 1 versie aangezien. Dit nie in de stijl van de vorige 24 boxen is.quote:Op maandag 26 september 2005 12:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Artwork DVD Box Seizoen 4?
[afbeelding]
Release: 6 December (zal wel UK zijn)
Release NL volgens DVD-Home: 15 Februari 2006
Nee hoor is nog niet uit, de UK versie wel.quote:Op maandag 26 september 2005 12:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
Amerikaanse versie is toch al uit
Dan heb je niet goed gekeken:quote:Op zondag 25 september 2005 23:23 schreef The.PhantoM het volgende:
In de gids gekeken, op teletekst en op internet, overal staat 22.40
quote:Op zondag 25 september 2005 12:09 schreef Sidekick het volgende:
Vanavond begint de uitzending om 22.10.
Ja precies. Deze heb ik al en deze is zeg maar in de stijl van de vorige 24 boxen met de cijfers 24 in de midden en in het geel. Ik zal hem hier idd niet posten om de spoiler.quote:Op maandag 26 september 2005 12:30 schreef Shogo het volgende:
Dat is de amerikaanse. Nederland krijgt waarschijnlijk dezelfde cover als de UK met de grote spoiler erop (dus ik adviseer deze cover nu niet op te zoeken).
Kneuzenkermis is het goede woord! Vooral die Driscollquote:Op maandag 26 september 2005 00:35 schreef H.Flick het volgende:
Goede aflevering! CTU is wel een enorme kneuzenkermis geworden, zeg... ik kan ze allemaal stuk voor stuk daar niet uitstaan, maar dat is natuurlijk ook de bedoeling.
Ben benieuwd wat er volgende week weer gaat gebeuren!
Nee, hier nog eenquote:Op woensdag 28 september 2005 09:21 schreef LeBeau het volgende:
Ben ik trouwens de enige die de turkse moeder een vreselijk eng mens vind? Die ogen en die stem.... brrr!
Dat was al in de vorige seizoenen bewezen. Sherry was pure evil. Wat een Bitch was dat.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:15 schreef SlimShady het volgende:
Ik vond die moeder vreselijk. Het bewijst weer eens dat vrouwen net zo gruwelijk kunnen zijn als mannen.
Ja idd.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als je 'm bij Bol.com bestelt kun je zelfs een kortingscoupon van 4,50 gebruiken. Je bent wel 1,95 aan verzendkosten kwijt, maar je hebt dus nog steeds 2,55 voordeelEn hij wordt nog thuisbezorgd ook.
Ik vond het de perfecte vervanger voor Kim Bauer. Maar jah ze speelt niet zo lang mee dusquote:Op woensdag 28 september 2005 17:23 schreef superhaagie het volgende:
Ik had niet gedacht dat dat meisje dood zou gaan, vond r wel schattig, en ja, nadat dat gebeurde had ik wel verwacht dat ie zijn moeder neer zou pangen, maar dat viel dus tegen
Het was toch echt een klein kind nog? Of heb ik dat verkeerd gezienquote:Op woensdag 28 september 2005 19:09 schreef Zombine het volgende:
[..]
Ik vond het de perfecte vervanger voor Kim Bauer. Maar jah ze speelt niet zo lang mee dus![]()
jonger dan Elisha iig: een tiener schat ik.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:19 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Het was toch echt een klein kind nog? Of heb ik dat verkeerd gezien
Niet aan het begin iig. Misschien aan het eind misschien nietquote:Op woensdag 28 september 2005 19:50 schreef Sender_ het volgende:
Waar is trouwens Kim gebleven doet ie niet meer aan deze serie mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |