Snel overstappen naar Panasonic, Pioneer of Sony!!quote:Op maandag 19 september 2005 12:33 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Philips inderdaad. Die zijn niet goed blijkbaar?
Ik vond deze aflevering iets tegenvallen trouwens. Er gebeurde niet echt veel en al die mensen bij CTU vind ik maar irritant. Ik mis de Tony's en de Michelle's toch wel, die kwamen over als volwaardige karakters en niet als derderangs ambtenaren.
Het zou me niks verbazen als dat een kreng blijkt te zijn die Jack dwars gaat zitten, gezellig saampjes met Erin.quote:Op maandag 19 september 2005 14:50 schreef Aarti het volgende:
En dan die zwarte man, die niet met dat lekkere wijf wil samenwerken omdat ze ooit met elkaar naar bed zijn geweest? Kom op zeg, doe ff niet zo kinderachtig?
quote:Op maandag 19 september 2005 14:55 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als dat een kreng blijkt te zijn die Jack dwars gaat zitten, gezellig saampjes met Erin.
Nee, ik heb ook elke keer het gevoel dattie een blikje bier in z'n hand heeft.quote:Ben ik de enige die trouwens telkens denkt dat er bij de president opeens ieder moment een grofgebekt speelgoedkonijn kan opduiken? .
Dit seizoen heb ik me voorgenomen om die teasers gelijk weg te zappen, en aan de reacties in dit topic te zien ben ik blij dat ik dat doe.quote:Op maandag 19 september 2005 14:19 schreef Mip1988 het volgende:
koele aflevering weer, ik vindt wel dat rtl5 het een en ander verpest voor de olgende aflevering![]()
quote:Op maandag 19 september 2005 15:12 schreef H.Flick het volgende:
Ben ik de enige die trouwens telkens denkt dat er bij de president opeens ieder moment een grofgebekt speelgoedkonijn kan opduiken?.
Eens.quote:Op maandag 19 september 2005 20:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik dan nu stoppen met kijken. Je krijgt de nodige spoilers te verwerken met betrekking tot seizoen 1 t/m 3. En als je 4 toch op dvd wil kopen, zou ik die spanning proberen te behouden en beginnen bij serie 1 en alles gewoon op dvd kijken. Ik denk dat meer mensen je dat willen aanraden, anders kom je te veel te weten en eigenlijk is dat zonde...het kost je gedeeltelijk de spanning van de eerste seizoenen.
Kap nu met kijken, ga seizoen 1 tot en 3 kijken.quote:Op maandag 19 september 2005 23:03 schreef grunge-metal het volgende:
Ja dat is waar, maar ik vind dit seizoen nu al zo spannend. Ik zal er over na gaan denken
.
Bij de FRS is seizoen 1 nu 30 euri, maar die is nog niet leverbaarquote:Op maandag 19 september 2005 23:05 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Kap nu met kijken, ga seizoen 1 tot en 3 kijken.
Koop dan seizoen 4 en ga die kijken.
Niet denken, gewoon doen. Serieus, de lol is er dan voor een groot gedeelte af als je eerst 4 kijkt en daarna pas 1 2 en 3.quote:Op maandag 19 september 2005 23:03 schreef grunge-metal het volgende:
Ja dat is waar, maar ik vind dit seizoen nu al zo spannend. Ik zal er over na gaan denken
.
Ik denk het wel aan het einde van aflevering 3 te zien. Hier krijgt Jack problemen mee!quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:51 schreef ScudRaket het volgende:
Ik hoop dat hij volgende week weer wat heftiger wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Mike op 20-09-2005 21:22:17 ]
[b][Beetje overtrokken reactie inderdaad. Tis alleen niet zo leuk voor mensen die de preview niet hebben gezien.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:17 schreef Love_My_Baby het volgende:
nou sorry hoor, aangezien het alleen maar om een bivakmuts ging dacht ik dat het niet zo belangrijk was. Je hoeft me niet gelijk voor lul uit te schelden ofzo, normal words will do.
Ja, hij was veel beter dan de 'huidige president'.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:56 schreef MisterICE het volgende:
Wel jammer dat david palmer (vooralsnog) weg is, hij was wel een van de beste persoonlijkheden vond ik.
Die serie is trouwens geniaalquote:Op maandag 19 september 2005 15:12 schreef H.Flick het volgende:
Jack moet die Erin gewoon een 'Chapelle' geven
Ben ik de enige die trouwens telkens denkt dat er bij de president opeens ieder moment een grofgebekt speelgoedkonijn kan opduiken?.
Unhappily ever after.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:20 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Die serie is trouwens geniaal. Weet iemand de naam van de serie nog?
![]()
ze zullen wel rare prioriteiten hebben. ik denk zo iemand als Bush, maar dan iets matiger.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:36 schreef mcyodogg het volgende:
[afbeelding]
ik weet het het zijn nog maar 3 aflevering maar het valt wel op dat de president minder in beeld is. ben benieuwd wat we van hem kunnen verwachten, in mijn gedachten is hij een republikein en je weet hoe spastisch die kunnen reageren als er iets mis gaat.
Op deze manier kan je ook niet verwachten dat de kijkcijfers goed zijn...quote:Op zondag 25 september 2005 12:09 schreef Sidekick het volgende:
Vanavond begint de uitzending om 22.10. Het blijft dus per week gode kijken naar de uitzendtijden.
Zolang ze maar niet halverwege de serie stoppen met uitzenden. Wat wel gebeurde bij de serie John Doequote:Op zondag 25 september 2005 13:32 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Op deze manier kan je ook niet verwachten dat de kijkcijfers goed zijn...
Toch was dat ook niet verkeerd vond ikquote:Op zondag 25 september 2005 13:41 schreef H.Flick het volgende:
Als ze er vanaf willen zijn doen ze gewoon weer 2 afleveringen achter elkaar, denk ik.
Ik vond het perfectquote:Op zondag 25 september 2005 13:56 schreef MisterICE het volgende:
[..]
Toch was dat ook niet verkeerd vond ik![]()
WTF, 22.10h? http://www.rtl.nl/active/tvview/. Hier staat dat 24 om 22.40h begint tot 23.05... Dat is 25 minuten.... Das nie goe gloof ik....quote:Op zondag 25 september 2005 12:09 schreef Sidekick het volgende:
Vanavond begint de uitzending om 22.10. Het blijft dus per week gode kijken naar de uitzendtijden.
Ik zag dat boek ook al in de winkel staan. Zat te twijfelen of ik het moest kopen, of dat ik het maar moest laten liggen. Ben niet zo'n grote lezer, maar als het boek net zo spannend is als de tv-serie, dan wil ik het wel eens lezen. Iemand die het al gelezen heeft?quote:Op zondag 25 september 2005 21:33 schreef Dos37 het volgende:
Wie kent dit boek. Ik kwam hem toevallig tegen op frs.nl
http://www.freerecordshop.nl/PAGES/productview.asp?productid=878856&navid=5
Deze is wel grappig.quote:Op zondag 25 september 2005 21:33 schreef Dos37 het volgende:
Wie kent dit boek. Ik kwam hem toevallig tegen op frs.nl
http://www.freerecordshop.nl/PAGES/productview.asp?productid=878856&navid=5
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |