Omdat ik er niet bij nadacht.quote:Op maandag 12 september 2005 14:14 schreef shmoopy het volgende:
Waarom in godesnaam quote je 'm dan???
Ik denk inderdaad niet altijd na.quote:
Vergeven, omdat je van die goeie series kijkt.quote:
quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:39 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Vergeven, omdat je van die goeie series kijkt.
Aan het begin van elke aflevering krijg je toch een samenvatting van de vorige...quote:Op donderdag 15 september 2005 16:01 schreef sannuh het volgende:
Wat is er allemaal gebeurt? Was vergeten zondag te kijken en wilde t gister opnemen maar ook vergeten!! Echt verrot. Wil iemand de spannendste dingen vertellen of weet iemand waar ik een samenvatting kan vinden/
Niks. Ze gaan Minister Hellert terechtstellen wegens daden tegen de menselijkheid.quote:Op donderdag 15 september 2005 19:39 schreef Zombine het volgende:
Ik heb de eis van de terroristen gemist. Kan iemand me vertellen wat ze willen?
zoals de treehuggers hier Bush willen aanklagen.quote:Op donderdag 15 september 2005 19:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Niks. Ze gaan Minister Hellert terechtstellen wegens daden tegen de menselijkheid.
Dat deed me een beetje denken aan die sadistische Irak-onthoofdingsfilmpjes trouwens.quote:Op donderdag 15 september 2005 19:41 schreef TC03 het volgende:
Niks. Ze gaan Minister Hellert terechtstellen wegens daden tegen de menselijkheid.
En terecht. Ik hoop dat Bauer dit keer de good guys niet weet tegen te houden.quote:Op donderdag 15 september 2005 19:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
mij ookquote:Op vrijdag 16 september 2005 06:57 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Dat deed me een beetje denken aan die sadistische Irak-onthoofdingsfilmpjes trouwens.
quote:Op zondag 18 september 2005 15:09 schreef Sidekick het volgende:
[..]
En terecht. Ik hoop dat Bauer dit keer de good guys niet weet tegen te houden.
Dat valt niet mee als de wekker om 4:15 gaat. Maar gelukkig hebben we de recorder idd.quote:Op zondag 18 september 2005 19:51 schreef Mikkie het volgende:
Het duurt een uurtje, dan is het net na half twaalf. Dat valt toch wel mee?.
En anders neem je het op, kijk je morgenavond
Inderdaad, ik vind het jammer dat ik nu Studio Voetbal moet missen... maar 24 wil ik ook graag zien. Bovendien heb ik geen videorecorder meer en alleen een zeer slecht werkende DVD-recorder waar ik bovendien geen lege DVD'tjes meer voor heb.quote:Op zondag 18 september 2005 21:54 schreef Dos37 het volgende:
er zijn dan ook veel voetbal programma's. Dat vind ik wel jammer maarja als ik het op TV zou volgen zou ik het ook opnemen.
Vorige seizoenen werd er ook overgestapt naar dubbele afleveringen om uit te zenden.quote:Op maandag 19 september 2005 00:57 schreef Aarti het volgende:
In seizoen 3 kwam er na een aflevering of 8 anders wel wat vaart in hoorIk denk dan vooral aan de plotwendingen en zo. Maar goed, ik wacht geduldig af...
off topic: je hebt zeker een philips of jvc?quote:Op zondag 18 september 2005 22:28 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vind het jammer dat ik nu Studio Voetbal moet missen... maar 24 wil ik ook graag zien. Bovendien heb ik geen videorecorder meer en alleen een zeer slecht werkende DVD-recorder waar ik bovendien geen lege DVD'tjes meer voor heb.
*aansluit*quote:
Zeker niet dat had ik ook. Ik weet niet wat het is het lijkt wat trager te gaan allemaalquote:Op maandag 19 september 2005 09:44 schreef shmoopy het volgende:
[..]
*aansluit*
Wat een heerlijk recht voor z'n raap sjaggo wijf is het toch.
Ik moet trouwens bekennen dat ik tot nu toe seizoen 3 spannender vond, zit dit keer niet zo erg op het puntje van m'n stoel, of ligt dat aan mij?
Philips inderdaad. Die zijn niet goed blijkbaar?quote:Op maandag 19 september 2005 02:48 schreef vbi het volgende:
[..]
off topic: je hebt zeker een philips of jvc?![]()
Snel overstappen naar Panasonic, Pioneer of Sony!!quote:Op maandag 19 september 2005 12:33 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Philips inderdaad. Die zijn niet goed blijkbaar?
Ik vond deze aflevering iets tegenvallen trouwens. Er gebeurde niet echt veel en al die mensen bij CTU vind ik maar irritant. Ik mis de Tony's en de Michelle's toch wel, die kwamen over als volwaardige karakters en niet als derderangs ambtenaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |