Yup, komen er nog meer, maar een deel is dus al verkrijgbaar in het Nederlands. Speelt zich voor seizoen 1 af in New York.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:12 schreef Palau het volgende:
Hoe zat het met de overige 24 boeken die zouden komen/zijn verschenen? Er zouden toch boeken zijn die tussen seizoen 1 en 2 afspeelden en misschien ook wel andere tussen 2 en 3 enz.?
En trouwens : 24 is wel gepromoot, alleen op het verkeerde tijdstip. Op de tijd dat het kwam keken de die-hards de herhalingen van seizoen 2 en 3.
Ik heb namelijk het filmpje van 24 wel 70 keer voorbij zien komen...
In de gids staat de naam Elisha Cuthbert wel vermeldquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:31 schreef aldostuta het volgende:
Ik hoop dat ik Kim nog even over komt uit Valencia deze serie....
Geen idee.quote:Op vrijdag 9 september 2005 15:40 schreef Zombine het volgende:
[..]
In de gids staat de naam Elisha Cuthbert wel vermeldterwijl die niet meer in deel 4 voorkomt
![]()
toch???
Ik heb nog geen normale boeken gezien, maar bij de Bruna wel een stripboek van 24 gekocht. De titel is 24 - One shot en het speelt zich af voor seizoen 1. Het is uitgegeven door Casterman. Het is best mooi getekend.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:22 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Yup, komen er nog meer, maar een deel is dus al verkrijgbaar in het Nederlands. Speelt zich voor seizoen 1 af in New York.
Dankje, bijna vergeten.quote:Op zondag 11 september 2005 20:26 schreef Johan-Derksen het volgende:
22.35 uur vandaag...
Wat later dan vorige week.
Je moet gegeven reclame niet in de bek kijken.quote:Op zondag 11 september 2005 21:08 schreef Mikkie het volgende:
Ik ben blij dat ik de boxset heb aangeschaft, dan heb ik tenminste dat gezeik niet dat ik elke keer een week moet wachten en dan ook nog eens een kwartier aan commercials cadeau krijg
je zag al aan ze kop dat hij het niet lang zou uithoudenquote:Op zondag 11 september 2005 23:34 schreef H.Flick het volgende:
Leuke aflevering!
Stiekem ben ik eigenlijk wel blij dat we van die incompetente Ronny af zijn
Zoals bij iedereen die niet naar Jack luisteren wilquote:Op zondag 11 september 2005 23:39 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
je zag al aan ze kop dat hij het niet lang zou uithouden![]()
Ik schakel altijd gelijk over, ik wil de preview echt niet zien!quote:Op zondag 11 september 2005 23:32 schreef SHERMAN het volgende:
Iemand de preview van volgende week gezien?
Ziet er namelijk erg oke uit.
Oke, maar om telkens dé clue weg te geven...dan moet je wel echt een dom persoon zijn.quote:Op maandag 12 september 2005 19:25 schreef H.Flick het volgende:
Ze willen de promo natuurlijk zo spannend mogelijk maken, dus dan kom je al gauw bij spoilers uit.
Daarom zap ik ook altijd snel weg.
dit hoor ik voor het eerst. schandalig vind ik het.quote:Op maandag 12 september 2005 19:34 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Oke, maar om telkens dé clue weg te geven...dan moet je wel echt een dom persoon zijn.
omdat ik nu al spoilers tegenkomquote:Op maandag 12 september 2005 20:26 schreef Johan-Derksen het volgende:
anders lees je dit topic ff als antwoord op je eerste vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |