Omdat ik er niet bij nadacht.quote:Op maandag 12 september 2005 14:14 schreef shmoopy het volgende:
Waarom in godesnaam quote je 'm dan???
Ik denk inderdaad niet altijd na.quote:
Vergeven, omdat je van die goeie series kijkt.quote:
quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:39 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Vergeven, omdat je van die goeie series kijkt.
Aan het begin van elke aflevering krijg je toch een samenvatting van de vorige...quote:Op donderdag 15 september 2005 16:01 schreef sannuh het volgende:
Wat is er allemaal gebeurt? Was vergeten zondag te kijken en wilde t gister opnemen maar ook vergeten!! Echt verrot. Wil iemand de spannendste dingen vertellen of weet iemand waar ik een samenvatting kan vinden/
Niks. Ze gaan Minister Hellert terechtstellen wegens daden tegen de menselijkheid.quote:Op donderdag 15 september 2005 19:39 schreef Zombine het volgende:
Ik heb de eis van de terroristen gemist. Kan iemand me vertellen wat ze willen?
zoals de treehuggers hier Bush willen aanklagen.quote:Op donderdag 15 september 2005 19:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Niks. Ze gaan Minister Hellert terechtstellen wegens daden tegen de menselijkheid.
Dat deed me een beetje denken aan die sadistische Irak-onthoofdingsfilmpjes trouwens.quote:Op donderdag 15 september 2005 19:41 schreef TC03 het volgende:
Niks. Ze gaan Minister Hellert terechtstellen wegens daden tegen de menselijkheid.
En terecht. Ik hoop dat Bauer dit keer de good guys niet weet tegen te houden.quote:Op donderdag 15 september 2005 19:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
mij ookquote:Op vrijdag 16 september 2005 06:57 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Dat deed me een beetje denken aan die sadistische Irak-onthoofdingsfilmpjes trouwens.
quote:Op zondag 18 september 2005 15:09 schreef Sidekick het volgende:
[..]
En terecht. Ik hoop dat Bauer dit keer de good guys niet weet tegen te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |