abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30352569
Het begin zat meteen tempo in echt leuk!
Mijn levensmotto is: Vrijgezel blijven voor het leven!!!
pi_30360393
ik vond het ook wel even wennen met al die nieuwe mensen erin, maar het zag er al weer spannend uit...op naar zondag
what you see, is what you get!
pi_30364119
gvd. Ben blij dat ik dit topic leest. Word vannacht gelijk kijken. Ik wist het niet eens.
  woensdag 7 september 2005 @ 20:08:16 #29
127813 Zombine
pok, pok, pok, pok
pi_30364235
Volgens mij trekt de herhaling meer kijkers dan de eerste aflevering
pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, tik, tik
pi_30364448
quote:
Op woensdag 7 september 2005 20:08 schreef Zombine het volgende:
Volgens mij trekt de herhaling meer kijkers dan de eerste aflevering
iig meer Fok!kers
pi_30376532
Kut, kut, kut, kut, kut!!! Ik kom er nu pas achter dat het weer begonnen is, dus zelfs na de herhaling. Ik heb van de eerste drie seizoenen nog nooit een aflevering gemist. Ik had het zondag wel in de gids zien staan maar dacht dat dat nog steeds herhalingen waren.

Kan iemand mij even bijpraten? Ik heb toch pas 1 aflevering gemist he?
pi_30379676
quote:
Op donderdag 8 september 2005 01:38 schreef bloodymary het volgende:
Kut, kut, kut, kut, kut!!! Ik kom er nu pas achter dat het weer begonnen is, dus zelfs na de herhaling. Ik heb van de eerste drie seizoenen nog nooit een aflevering gemist. Ik had het zondag wel in de gids zien staan maar dacht dat dat nog steeds herhalingen waren.

Kan iemand mij even bijpraten? Ik heb toch pas 1 aflevering gemist he?
Voor een samenvatting van de afgelopen aflevering (1), verwijs ik je naar TV.com.
pi_30382454
Goed en spannend begin! Al vind ik al die nieuwe mensen bij CTU wel wennen. Ze komen ook erg incompetent over, Jack komt even langs en lost het meteen weer op .
pi_30385584
quote:
Op donderdag 8 september 2005 10:08 schreef SlimShady het volgende:

[..]

Voor een samenvatting van de afgelopen aflevering (1), verwijs ik je naar TV.com.
Dank je! Met dit en de previously on 24 zondag moet ik er wel in kunnen vallen denk ik zo.
pi_30386154
quote:
Op donderdag 8 september 2005 11:53 schreef H.Flick het volgende:
Goed en spannend begin! Al vind ik al die nieuwe mensen bij CTU wel wennen. Ze komen ook erg incompetent over, Jack komt even langs en lost het meteen weer op .
Ja hallo je weet toch hoe het gaat in 24land.

Iedereen is even slim als mijn grote teen, behalve Jack. Die weet alles. Hij is king
lekker faxen heel de dag echt genot
  donderdag 8 september 2005 @ 14:28:50 #36
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_30386410
quote:
Op donderdag 8 september 2005 11:53 schreef H.Flick het volgende:
Het is eerder verbazend hoe die aangehouden terrorist niet een willekeurig doelwit opnoemde om zo CTU op een verkeerd spoort te zetten, en toch niet beschoten wordt.

Maar uiteraard gaat het mij eerder om de spanning dan om het realisme.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_30386500
quote:
Op donderdag 8 september 2005 14:28 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Het is eerder verbazend hoe die aangehouden terrorist niet een willekeurig doelwit opnoemde om zo CTU op een verkeerd spoort te zetten, en toch niet beschoten wordt.

willekeurig(!) nog wel. ik denk niet dat je iets kan bedenken binnen 10 sec, met al die spanning.
pi_30386604
quote:
Op donderdag 8 september 2005 14:28 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Dat had Jack ongetwijfeld doorzien, hij heeft namelijk altijd alles door.
  donderdag 8 september 2005 @ 14:35:48 #39
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_30386633
quote:
Op donderdag 8 september 2005 14:31 schreef SlimShady het volgende:

[..]

willekeurig(!) nog wel. ik denk niet dat je iets kan bedenken binnen 10 sec, met al die spanning.
Genoeg bekend doelen te noemen, zoals het Witte Huis, of andere regeringsgebouwen.
pi_30392648
Jezus, het is dat ik gister langs dit topic kwam, anders had ik de eerste aflevering mooi gemist. Wat onzettend slecht gedaan dit zeg, echt een achterlijke streek van RTL 5 en Yorin (Oh sorry, RTL 7).
Onuitstaanbaar. Zoon goeie serie, die echt wel kijkers trekt, totaal niet promoten..
pi_30392747
quote:
Op donderdag 8 september 2005 17:39 schreef Love_My_Baby het volgende:
Jezus, het is dat ik gister langs dit topic kwam, anders had ik de eerste aflevering mooi gemist. Wat onzettend slecht gedaan dit zeg, echt een achterlijke streek van RTL 5 en Yorin (Oh sorry, RTL 7).
Onuitstaanbaar. Zoon goeie serie, die echt wel kijkers trekt, totaal niet promoten..
Nouja, dat komt omdat de eerdere seizoenen (die beter zijn gepromoot) ook niet aansloegen. Toch vreemd dat zulke successeries uit Amerika toch niet aanslaan voor de massa in Nederland.
// Last.fm
pi_30393091
Binnen een paar minuten was ik weer helemaal hooked.

Heb wel even hardop "Whoohoo!" geroepen toen de knieschijf aan flarden ging.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  donderdag 8 september 2005 @ 18:01:40 #43
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_30393371
Wat een fantastische serie is het toch. De eerste aflevering en hoppa, gelijk volop verhaal, actie, spanning en alles wat je verder van een serie kan wensen.

Ik zit de komende 23 weken weer voor de buis.
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  donderdag 8 september 2005 @ 18:13:36 #44
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_30393651
quote:
Op donderdag 8 september 2005 17:41 schreef XxxPimxxX het volgende:

[..]

Nouja, dat komt omdat de eerdere seizoenen (die beter zijn gepromoot) ook niet aansloegen. Toch vreemd dat zulke successeries uit Amerika toch niet aanslaan voor de massa in Nederland.
Ik vond de kijkcijfers in het verleden ook tegenvallen, maar er zijn wel verschillen met andere programma's met dezelfde kijkcijfers. De waardering is veel hoger, en er lijkt mij ook een grote vaste kern van 24-kijkers te zijn die alle afleveringen zien. Zeker bij zo'n situatie moet je blijven proberen om de serie te pluggen om zo nieuwe verslaafden te genereren.
  donderdag 8 september 2005 @ 18:40:36 #45
127813 Zombine
pok, pok, pok, pok
pi_30394319
quote:
Op woensdag 7 september 2005 20:13 schreef SlimShady het volgende:

[..]

iig meer Fok!kers
88.000 kijkers woensdag. Waarvan 80.000 fokkers?
pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, tik, tik
  donderdag 8 september 2005 @ 18:46:58 #46
73750 superhaagie
Music is the answer
pi_30394525
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 18:37 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

NNnnngghhhh Play.com

Als je de volgende link klikt, niet naar de dvd hoes kijken er staat een spoiler op

52 eurootjes bij cd-wow
is seizoen 4 nog niet in nederland uit dan?
Deze zijn toch niet dutch subbed?
''The only reason that you are still on concious is that I don't want to carry you''
pi_30394999
Voor de leesfans:

24 Operatie hell gate

Beschrijving:

Het aftellen is begonnen...

Miljoenen mensen zijn in gevaar wanneer CTU (Counter Terrorist Unit) in Los Angeles ontdekt dat een terroristische groepering een aanslag op Amerikaanse bodem voorbereidt. Special Agent Jack Bauer heeft slechts vierentwintig uur de tijd om de aanslag te voorkomen. Nog voordat

hij de eerste verdachte kan verhoren, ontsnapt de terrorist en wordt Jack beschouwd als verrader en als verantwoordelijke gezien voor de dood van twee FBI agenten. Terwijl de jacht op hem wordt geopend, probeert Jack binnen te dringen in het hart van de terroristische cel om zo achter het doelwit van de aanslag te komen. Bijna vijfduizend kilometer verwijderd van het hoofdkwartier van CTU staat Jack Bauer er in New York alleen voor, overgeleverd aan zijn eigen creativiteit en overlevingsdrang. En de tijd is bijna om...

Nu te koop voor een tientje.
pi_30395358
Hoe zat het met de overige 24 boeken die zouden komen/zijn verschenen? Er zouden toch boeken zijn die tussen seizoen 1 en 2 afspeelden en misschien ook wel andere tussen 2 en 3 enz.?

En trouwens : 24 is wel gepromoot, alleen op het verkeerde tijdstip. Op de tijd dat het kwam keken de die-hards de herhalingen van seizoen 2 en 3.
Ik heb namelijk het filmpje van 24 wel 70 keer voorbij zien komen...
What a difference a day makes , twenty-four little hours....
pi_30395366
quote:
Op donderdag 8 september 2005 18:46 schreef superhaagie het volgende:

[..]

is seizoen 4 nog niet in nederland uit dan?
Deze zijn toch niet dutch subbed?
Nee het is de engelse box Die heeft enkel engelse subs.
lekker faxen heel de dag echt genot
  donderdag 8 september 2005 @ 19:18:38 #50
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_30395553
quote:
Op donderdag 8 september 2005 19:12 schreef Palau het volgende:

En trouwens : 24 is wel gepromoot, alleen op het verkeerde tijdstip. Op de tijd dat het kwam keken de die-hards de herhalingen van seizoen 2 en 3.
Ik heb die herhalingen niet gekeken, en dacht toen ik het in de tvgids zag staan dat het wel weer een herhaling zou zijn. Gelukkig had de tvgids er nog een apart stukje over geschreven zodat het niet miste.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')