hmmm thx denk dat ik hem wel ga halen.quote:Op zondag 25 september 2005 22:04 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
Deze is wel grappig.
Ik heb hem. Speelt zich af voor seizoen 1, dus Nina en Chapelle en de hele CTU gang is nog bijelkaar
Begint met een proloog, daarna 24 hoofdstukken en nog een afsluitend hoofdstuk. Grootste gedeelte met Jack speelt zich af in New York City.
Zie: http://www.crimezone.nl/showbook.php?titleID=1935
ja heb even gekeken er komen nog meer boeken aan.quote:Op zondag 25 september 2005 22:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als je slim bent bestel je 'm bij Bol. Dan wordt ie mooi thuisbezorgd enzoIk twijfel nog, nadat ik net aardige reviews heb gelezen.
Dit is niks, superagent Bauer heeft het wel moeilijker gehad in vorige seizoenenquote:Op zondag 25 september 2005 23:11 schreef SHERMAN het volgende:
Ben benieuwd hoe jack zich hier uit gaat redden.
Ach jah RTL 5 meld dat het 22:40 erop komt en het was al zo`n beetje 22:20 begonnen.quote:Op zondag 25 september 2005 23:12 schreef FallenAngel666 het volgende:
Wat de neuk?
Ik heb 24 wel vanaf het begin gezien, maar nu al afgelopen?
Hoe kan dat nou weer?
Die aflevering was volgens mij veel korter dan anders?
Ik heb de vorige seizoenen ook gezien hoor.quote:Op zondag 25 september 2005 23:14 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dit is niks, superagent Bauer heeft het wel moeilijker gehad in vorige seizoenen
Ja dat weet ik, want ik heb Van Wilder gekeken en 24 begon daarnaquote:Op zondag 25 september 2005 23:13 schreef __Saviour__ het volgende:
De aflevering was even lang als anders, maar begon vroeger dan RTL5 aangaf.
Maar 't is Jack he. Hij vindt ongetwijfeld een manier om de politieauto waarin hij zit te laten crashen en ontsnapt, net zoals z'n chick-dochter deed.quote:Op zondag 25 september 2005 23:16 schreef SHERMAN het volgende:
Ik heb de vorige seizoenen ook gezien hoor.
Volgens mij is ie alleen nooit eerder gearresteerd geweest. En aangezien die Driscoll hem niet mag zal CTU ook niet veel kunnen doen... En voor ze dan door hebben wie ie is ben je een tijdje verder.
eigenlijk wel. maar als regisseur had ik daar ook niet voor gekozen.quote:Op zondag 25 september 2005 23:10 schreef Gamedemon het volgende:
jezus die arabische lui spreken gewoon engels over de telefoon, beetje nep imo.
die hadden arabisch moeten spreken als je het echt wilt houden
Dan ga ik dat boek ook maar eens halen. 10 euro is tenslotte ook geen geld!quote:Deze is wel grappig.
Ik heb hem. Speelt zich af voor seizoen 1, dus Nina en Chapelle en de hele CTU gang is nog bijelkaar
Begint met een proloog, daarna 24 hoofdstukken en nog een afsluitend hoofdstuk. Grootste gedeelte met Jack speelt zich af in New York City.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |