Dan heb je niet goed gekeken:quote:Op zondag 25 september 2005 23:23 schreef The.PhantoM het volgende:
In de gids gekeken, op teletekst en op internet, overal staat 22.40
quote:Op zondag 25 september 2005 12:09 schreef Sidekick het volgende:
Vanavond begint de uitzending om 22.10.
Ja precies. Deze heb ik al en deze is zeg maar in de stijl van de vorige 24 boxen met de cijfers 24 in de midden en in het geel. Ik zal hem hier idd niet posten om de spoiler.quote:Op maandag 26 september 2005 12:30 schreef Shogo het volgende:
Dat is de amerikaanse. Nederland krijgt waarschijnlijk dezelfde cover als de UK met de grote spoiler erop (dus ik adviseer deze cover nu niet op te zoeken).
Kneuzenkermis is het goede woord! Vooral die Driscollquote:Op maandag 26 september 2005 00:35 schreef H.Flick het volgende:
Goede aflevering! CTU is wel een enorme kneuzenkermis geworden, zeg... ik kan ze allemaal stuk voor stuk daar niet uitstaan, maar dat is natuurlijk ook de bedoeling.
Ben benieuwd wat er volgende week weer gaat gebeuren!
Nee, hier nog eenquote:Op woensdag 28 september 2005 09:21 schreef LeBeau het volgende:
Ben ik trouwens de enige die de turkse moeder een vreselijk eng mens vind? Die ogen en die stem.... brrr!
Dat was al in de vorige seizoenen bewezen. Sherry was pure evil. Wat een Bitch was dat.quote:Op woensdag 28 september 2005 11:15 schreef SlimShady het volgende:
Ik vond die moeder vreselijk. Het bewijst weer eens dat vrouwen net zo gruwelijk kunnen zijn als mannen.
Ja idd.quote:Op woensdag 28 september 2005 15:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als je 'm bij Bol.com bestelt kun je zelfs een kortingscoupon van 4,50 gebruiken. Je bent wel 1,95 aan verzendkosten kwijt, maar je hebt dus nog steeds 2,55 voordeelEn hij wordt nog thuisbezorgd ook.
Ik vond het de perfecte vervanger voor Kim Bauer. Maar jah ze speelt niet zo lang mee dusquote:Op woensdag 28 september 2005 17:23 schreef superhaagie het volgende:
Ik had niet gedacht dat dat meisje dood zou gaan, vond r wel schattig, en ja, nadat dat gebeurde had ik wel verwacht dat ie zijn moeder neer zou pangen, maar dat viel dus tegen
Het was toch echt een klein kind nog? Of heb ik dat verkeerd gezienquote:Op woensdag 28 september 2005 19:09 schreef Zombine het volgende:
[..]
Ik vond het de perfecte vervanger voor Kim Bauer. Maar jah ze speelt niet zo lang mee dus![]()
jonger dan Elisha iig: een tiener schat ik.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:19 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Het was toch echt een klein kind nog? Of heb ik dat verkeerd gezien
Niet aan het begin iig. Misschien aan het eind misschien nietquote:Op woensdag 28 september 2005 19:50 schreef Sender_ het volgende:
Waar is trouwens Kim gebleven doet ie niet meer aan deze serie mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |