Tuurlijk.quote:Op maandag 5 september 2005 23:55 schreef zalmsalade het volgende:
Die nieuwe tubgirl is tof
mag ik hem posten?
er staan geen geslachtsdelen op!
Er zit een net stickertje overheenquote:Op maandag 5 september 2005 23:55 schreef zalmsalade het volgende:
mag ik hem posten?
psst, gewoon doen. Je merkt vanzelf of het binnen de policy valt of niet.quote:Op maandag 5 september 2005 23:55 schreef zalmsalade het volgende:
mag ik hem posten?
Waaroverheen?quote:Op maandag 5 september 2005 23:56 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Er zit een net stickertje overheen
Doe maar niet.quote:Op maandag 5 september 2005 23:55 schreef zalmsalade het volgende:
mag ik hem posten?
Verzondenquote:Op maandag 5 september 2005 23:57 schreef NJ het volgende:
[..]
Doe maar niet.
Als je hem echt graag wil delen, mail me maar een linkje.
als niemand het durft moet ik het weer doen!!!quote:Op maandag 5 september 2005 23:55 schreef zalmsalade het volgende:
mag ik hem posten?
Tiemiequote:Op maandag 5 september 2005 23:57 schreef Tiemie het volgende:
psst, gewoon doen. Je merkt vanzelf of het binnen de policy valt of niet.
Deze is inderdaad een stuk minder smerig...quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:03 schreef tubgirl2 het volgende:
[..]
als niemand het durft moet ik het weer doen!!!
Quote.
Het posten van zo'n plaatje heeft mij ooit een ban opgeleverdquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:03 schreef tubgirl2 het volgende:
afbeelding
quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:03 schreef tubgirl2 het volgende:
[..]
-gotver-
Ik per mailquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:08 schreef Snakey het volgende:
![]()
Wie stuurde net die foto per msn naar mij?
Hihihihiquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:08 schreef Snakey het volgende:
Wie stuurde net die foto per msn naar mij?
Waarom denk je dat PDD hier opeens weer post?quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:09 schreef paarse_paashaas het volgende:
hebben jullie nou al een 4e randmongool gevonden?
oh fuck jaquote:Op dinsdag 6 september 2005 10:37 schreef SlimShady het volgende:
jezus![]()
dit is gewoon het feedback topic![]()
Ah, Ex-randmongool en huidig jankzak spreekt.quote:Op dinsdag 6 september 2005 09:09 schreef paarse_paashaas het volgende:
hebben jullie nou al een 4e randmongool gevonden?
nee, dit is pagina 1 van de FB, dan zet iedereen even een verkapte tvpquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:17 schreef Xlarge het volgende:
Is dit het dinsdagmiddag SC topic ?
Was het zo doorzichtigquote:Op dinsdag 6 september 2005 17:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, dit is pagina 1 van de FB, dan zet iedereen even een verkapte tvp
Laffe jankzak kutkloon spreektquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:00 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Ah, Ex-randmongool en huidig jankzak spreekt.
je hebt een walgelijke avatarquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:09 schreef Koewam het volgende:
Ja maar ok waarom sta ik niet in de OP?
Is alleen voor gewaardeerde users.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:09 schreef Koewam het volgende:
Of mother-mother.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:13 schreef Havoc het volgende:
[..]
Waarom de neuk ik er nog in sta, geen idee.
geen plaats voor pijpsletten in de OPquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:09 schreef Koewam het volgende:
Oh... Maar ik zie wel een Patty.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:16 schreef SlimShady het volgende:
[..]
geen plaats voor pijpsletten in de OP.
kutcookiesquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:19 schreef Lenny83 het volgende:
Is VAC al blauw?
Sloop jij in de OP Havoc er even uit voor mij.quote:
Mwah, hij mag hier ook weg blijven, maar dan moet ie even dat regeltje aanpassen en zijn excuses aanbieden aan de huidige mods.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:51 schreef paarse_paashaas het volgende:
wil je danny hier hebben? gooi 3 liter bier in z'n keel en vertel 'm dat er hier tietenfoto's staan. Eerder zie je hem hier niet.
of je moet z'n hond een oneervol aanbod gedaan hebben.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:27 schreef NJ het volgende:
[..]
Sloop jij in de OP Havoc er even uit voor mij..
quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mwah, hij mag hier ook weg blijven, maar dan moet ie even dat regeltje aanpassen en zijn excuses aanbieden aan de huidige mods.
We nemen het mee naar achter.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:43 schreef Alexxxxx het volgende:
gfree, je kent ook gebruik maken van slechts Kasta zn avatar. Er zijn genoeg kloontjes die die avatar hebben, en je weet zeker dat ie toch wel weer terug komt
* paarse_paashaas geeft Zebbie een spiegel!quote:Op woensdag 7 september 2005 11:42 schreef Zebbie het volgende:
WalkingDisaster
Wat een irritant ventje.
De reden dat dat topic openblijft. Laat ze maar lekker daar zitten.quote:Op woensdag 7 september 2005 11:42 schreef Zebbie het volgende:
WalkingDisaster
Wat een irritant ventje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, in de OP.quote:
Hij staat te hoog, eerste paar stickies kijkt iedereen overheen.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:04 schreef zalmsalade het volgende:
Sex! Sex! Sex!!
zo misschien dat de views dan wat stijgen...
ze hadden er neer moeten zetten.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:17 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hij staat te hoog, eerste paar stickies kijkt iedereen overheen.![]()
Het is het een sport om zoveel mogelijk "kuttopic" in een kuttopic te roepen.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:19 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
ze hadden er neer moeten zetten.
[afbeelding]BELANGRIJK YVONNE STOPS MET FOK!!!!
en dan ook met hoofdletterser zijn vrij veel users op Fok! die niet weten wat sex is namelijk
ja maar met de PR functie kan een mod in een oogopslag zien waar de eventuele bagger zit. En kan hij die als eerste aanklikken ende verwijderenquote:Op woensdag 7 september 2005 18:24 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het is het een sport om zoveel mogelijk "kuttopic" in een kuttopic te roepen.![]()
Daarbij zie je als actieve mod die bagger zelf toch? Of mag dat ook niet meer dicht volgens het nieuwe beleid?![]()
Mods zien zelf de AT van ONZ niet meer? Is dat wat je zegt?quote:Op woensdag 7 september 2005 18:26 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
ja maar met de PR functie kan een mod in een oogopslag zien waar de eventuele bagger zit. En kan hij die als eerste aanklikken ende verwijderen.
Bij sommige topics kun je niet al aan de TT + TS dat het bagger isquote:Op woensdag 7 september 2005 18:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mods zien zelf de AT van ONZ niet meer? Is dat wat je zegt?![]()
Het is ook bedoeld om de dringende behoefte van users om hun mening over een topic te geven van een plaatsje te voorzien. Dus geen reacties "kuttopic, slotjequote:Op woensdag 7 september 2005 18:24 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het is het een sport om zoveel mogelijk "kuttopic" in een kuttopic te roepen.![]()
Daarbij zie je als actieve mod die bagger zelf toch? Of mag dat ook niet meer dicht volgens het nieuwe beleid?![]()
Ow, okee, sorry. Ik dacht even dat het de taak van modjes was om daar naar te kijken ipv ze daarop te attentenderen.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:33 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
Bij sommige topics kun je niet al aan de TT + TS dat het bagger is
ach ja gelukkig was jij zelf altijd wel goedquote:Op woensdag 7 september 2005 18:39 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ow, okee, sorry. Ik dacht even dat het de taak van modjes was om daar naar te kijken ipv ze daarop te attentenderen.
Kan best een goede oplossing zijn, als er naar gekeken wordt. Anders loop je de kans dat het een nog grotere zooi omdat het te lang duurt voor er iemand op reageert.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:35 schreef Pool het volgende:
[..]
Het is ook bedoeld om de dringende behoefte van users om hun mening over een topic te geven van een plaatsje te voorzien. Dus geen reacties "kuttopic, slotje" in het topic zelf meer, maar alleen in de reports die voor mods zichtbaar zijn. Hebben minder mensen daar last van.
Ja, we kijken er naar. Als het er echt veel te veel worden, moeten we misschien iets anders bedenken. Maar users kunnen die dingen zelf niet nalezen, dus erg veel lol aan het baggeren met topic-reports zullen ze niet beleven. Het gebruik zal dus wel bescheiden blijven.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:41 schreef Snakey het volgende:
[..]
Kan best een goede oplossing zijn, als er naar gekeken wordt. Anders loop je de kans dat het een nog grotere zooi omdat het te lang duurt voor er iemand op reageert.
Ik vind het prima om oude koeien uit de sloot te halen maar echt gemod heb ik nooit, ik heb hooguit een paar topics op slot gegooid. Het ging bij mij op heel andere punten mis. Dus je kan moeilijk zeggen of ik er goed, dan wel slecht in geweest zou zijn.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:40 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
ach ja gelukkig was jij zelf altijd wel goed
maar waarom heb jij nooit echt gemod dan?quote:Op woensdag 7 september 2005 18:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik vind het prima om oude koeien uit de sloot te halen maar echt gemod heb ik nooit, ik heb hooguit een paar topics op slot gegooid. Het ging bij mij op heel andere punten mis. Dus je kan moeilijk zeggen of ik er goed, dan wel slecht in geweest zou zijn.
Maar hoe dan ook zou dat dat me toch op geen enkele manier tegen moeten houden om hier en daar wel kritiek te geven?
Dat begrijp ik, ik denk ook dat de meeste (ONZ) users zelfs liever geen TP zetten. Wat ik bedoel is dat als de TP gebruikt wordt en er geen reactie komt de terugslag op het forum daarvan veel groter zal zijn. Via de TP lukt het niet (als er niet, of niet snel genoeg gereageerd wordt) dus moet het maar in desbetreffend forum. Denk ik, misschien of eigenlijk hopelijk, zit ik er helemaal naast.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:45 schreef Pool het volgende:
[..]
Ja, we kijken er naar. Als het er echt veel te veel worden, moeten we misschien iets anders bedenken. Maar users kunnen die dingen zelf niet nalezen, dus erg veel lol aan het baggeren met topic-reports zullen ze niet beleven. Het gebruik zal dus wel bescheiden blijven.
Dat scenario zie ik liever ook niet uitkomen nee, maar ik denk dat het mee zal vallen. We blijven natuurlijk ook in de topics zelf de ongewenste reacties modereren en voor klachten over een topic kan ook altijd nog naar [FB] worden doorverwezen. We zullen even zien. Als het om één of andere reden geen succes wordt, kan de sticky zo weer weg. Maar ik heb er wel vertrouwen in.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, ik denk ook dat de meeste (ONZ) users zelfs liever geen TP zetten. Wat ik bedoel is dat als de TP gebruikt wordt en er geen reactie komt de terugslag op het forum daarvan veel groter zal zijn. Via de TP lukt het niet (als er niet, of niet snel genoeg gereageerd wordt) dus moet het maar in desbetreffend forum. Denk ik, misschien of eigenlijk hopelijk, zit ik er helemaal naast.
We zullen zien inderdaad, ik hoop dat het werkt. Ik denk dat je met actiever modden meer bereikt. Maar ik begrijp ook dat met het beleid zoals het er nu ligt dat (zeker voor een ONZ mod) behoorlijk moeilijk is.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:55 schreef Pool het volgende:
[..]
Dat scenario zie ik liever ook niet uitkomen nee, maar ik denk dat het mee zal vallen. We blijven natuurlijk ook in de topics zelf de ongewenste reacties modereren en voor klachten over een topic kan ook altijd nog naar [FB] worden doorverwezen. We zullen even zien. Als het om één of andere reden geen succes wordt, kan de sticky zo weer weg. Maar ik heb er wel vertrouwen in.![]()
Nou kan het aan mij liggen, maar ik vraag me even af wat een TP is.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, ik denk ook dat de meeste (ONZ) users zelfs liever geen TP zetten. Wat ik bedoel is dat als de TP gebruikt wordt en er geen reactie komt de terugslag op het forum daarvan veel groter zal zijn. Via de TP lukt het niet (als er niet, of niet snel genoeg gereageerd wordt) dus moet het maar in desbetreffend forum. Denk ik, misschien of eigenlijk hopelijk, zit ik er helemaal naast.
Daar was ik te kort blauw voor. Als user denk je wel dat je een band met je sub forum hebt, en dat heb je natuurlijk ook wel, maar als mod is het heel wat anders. Een band met je forum als mod zijnde moet je helemaal opnieuw opbouwen omdat je plots taken hebt en het niet meer zo vrijblijvend is als je bent gewend als user zijnde. En dat bouw je niet in drie weken op mijn inziens, vandaar.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:46 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
maar waarom heb jij nooit echt gemod dan?
Dat moet TR zijn inderdaad. Ik nam het klakkeloos over ergens.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou kan het aan mij liggen, maar ik vraag me even af wat een TP is.
TietenPost.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou kan het aan mij liggen, maar ik vraag me even af wat een TP is.
volgens mij had de geverwijderde post van 9bier daar iets mee te maken. Ook al heb ik geen idee wat daar in stond.quote:
ik zal hem wel even vragen ik had hem zelf kunnen weg moddenquote:Op woensdag 7 september 2005 19:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
volgens mij had de geverwijderde post van 9bier daar iets mee te maken. Ook al heb ik geen idee wat daar in stond.
De post staat wel in zn notes zag ik netquote:Op woensdag 7 september 2005 19:19 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik zal hem wel even vragen ik had hem zelf kunnen weg modden
quote:Op woensdag 7 september 2005 19:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De post staat wel in zn notes zag ik net
Het was een puik topic natuurlijk het begin danquote:Op woensdag 7 september 2005 19:36 schreef Pool het volgende:
[..]
![]()
In de post van Christensen stond gewoon iets van "kuttopic".
Het slotje staat los van die reactie. Het topic zelf is in het begin nog even een kans gegeven, maar er bleef al gauw niets meer van over. Vandaar dus dicht.
Kortom: Christensen had gelijk, maar dat hoefde hij niet in het topic te melden.![]()
quote:Op woensdag 7 september 2005 18:49 schreef Lu_uK het volgende:
Wordt er eigenlijk nog een nieuwe mod gekozen? ben wel benieuw.
Dan hadden de PTA-mods me achter de schermen eerst uit een Plane geflikkerd, vervolgens voor een Train gegooid en me ten slotte achter de uitlaat van hun Automobile gebonden.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:15 schreef Alexxxxx het volgende:
BOGGER schop richting PTA was ook een optie geweest
Dan ken jij Tjabbo en TF niet.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:19 schreef Pool het volgende:
[..]
Dan hadden de PTA-mods me achter de schermen eerst uit een Plane geflikkerd, vervolgens voor een Train gegooid en me ten slotte achter de uitlaat van hun Automobile gebonden.![]()
Nee, deze reeks blijft maar gaan...quote:Op woensdag 7 september 2005 21:25 schreef sannydude het volgende:
Kan er op dit topic geen slotje ofzo?![]()
Het was een kuttopic.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:42 schreef Peabody-The_Crux het volgende:
Ik voel me trouwens ernstig beperkt in mijn artistieke vrijheden op dit forum.![]()
Oke, excuses geaccepteerd.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:50 schreef NJ het volgende:
[..]
Het was een kuttopic.
Je hebt m'n sluitpost gelezen.
of je plaats een TR!quote:Op donderdag 8 september 2005 00:30 schreef Peabody-The_Crux het volgende:
Maar goed, als toon van goede wil heb ik drie baggertopics in OvjL opgespoord (dat bespaart de mods weer wat werk):
Ik ben geil
Help!
Wie belt me even op!
Trusten plichtsgetrouwe moderators.![]()
Bedankjes voor het door mij (bovenstaande) verrichte werk, mogen per mail.
ik had al gezocht en als ik gevonden had dan had ik het niet gevraagd jij zalm.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:34 schreef zalmsalade het volgende:
DJ Frikandel en MC kleine rat
zoek zelf sjembek!
Check.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:25 schreef cerror het volgende:
Hebben mijn topicreports nut beste modjes?
Het topic was verzand in enkel slowchat, nieuwe plaatjes kwamen er niet en aangezien users hem in de TTT wilde hebben, hebben we de keuze gemaakt om het topic op te schonen, maar het topic is eigenlijk doodgebloed, na de opening van deel twee heb ik maar een paar nieuwe plaatjes gezien en verder enkel TVP's.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:38 schreef woutabest het volgende:
[..]
ik had al gezocht en als ik gevonden had dan had ik het niet gevraagd jij zalm.
Verder vind ik niks meer aan dat topic nu alleen de foto's er nog staan...
Moeilijk he? Dat Nederlands. (achterlijke bullebak)quote:Op donderdag 8 september 2005 17:35 schreef NJ het volgende:
Ophoeren!
Hoewel het misschien niet in de Van Dale staat, is het woord 'ophoeren' prima ingeburgerd in de Nederlandse taal en helemaal op Fok.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:44 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Moeilijk he? Dat Nederlands. (achterlijke bullebak)![]()
Het heet toch niet voor niets onzin of niet?quote:Op donderdag 8 september 2005 17:50 schreef NJ het volgende:
Hoewel het misschien niet in de Van Dale staat, is het woord 'ophoeren' prima ingeburgerd in de Nederlandse taal en helemaal op Fok.
En een bullebak ben ik zeker. Helemaal tegen users die irritante, nietstoevoegende topics openen. Zoals dat topic van jou.
Dat wil niet zeggen dat je topic geen inhoud hoeft te hebben. De naam is losjes gekozen, omdat de rest van het forum veel serieuzer is, maar we verwachten wel wat van een topic.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:52 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Het heet toch niet voor niets onzin of niet?![]()
Ik heb een 4mbit verbinding, ik merk dat niet echt.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:53 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
En tegen users die usericons gebruiken ter groote van een wallpaper.
Onzin inderdaad, dat betekend niet een vrijbrief om je als mongool te gedragen, mongool.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:52 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Het heet toch niet voor niets onzin of niet?![]()
die is toch maar 18 kbquote:Op donderdag 8 september 2005 17:57 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
De heer Boneparte.
Ah. Hij is maar 18 kb en dat ie z'n profiel verneukt en z'n plaatje niet mooi verkleind wordt, dat is zijn probleem.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:57 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
De heer Boneparte.
En wat moet jou plaatje voorstellen dan? Een redeck Ranger ofzo?quote:Op donderdag 8 september 2005 18:00 schreef NJ het volgende:
[..]
Ah. Hij is maar 18 kb en dat ie z'n profiel verneukt en z'n plaatje niet mooi verkleind wordt, dat is zijn probleem.
quote:Op donderdag 8 september 2005 18:03 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
En wat moet jou plaatje voorstellen dan? Een redeck Ranger ofzo?
quote:Op donderdag 8 september 2005 18:03 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
En wat moet jou plaatje voorstellen dan? Een redeck Ranger ofzo?
quote:Op donderdag 8 september 2005 17:44 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Moeilijk he? Dat Nederlands.
Wel knap hoor, de ene onzin van de andere onderscheiden, hoe doe je dat toch?quote:Op donderdag 8 september 2005 17:57 schreef Snakey het volgende:
Onzin inderdaad, dat betekend niet een vrijbrief om je als mongool te gedragen, mongool.![]()
Dan had er MON gestaan.![]()
Ervaring. Lees je daarom eens in.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:05 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Wel knap hoor, de ene onzin van de andere onderscheiden, hoe doe je dat toch?![]()
Daar heb je meer als drie hersencellen voor nodig, jammer voor je.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:05 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Wel knap hoor, de ene onzin van de andere onderscheiden, hoe doe je dat toch?![]()
We kunnen niet allemaal meelopers zijn he?quote:Op donderdag 8 september 2005 18:04 schreef NJ het volgende:. Hij kent Jack O'Neill niet.
.
Dit vind ik echt teleurstellend..
.
Je voelt je aangevallen ofzo?quote:Op donderdag 8 september 2005 18:06 schreef Snakey het volgende:
Daar heb je meer als drie hersencellen voor nodig, jammer voor je.![]()
![]()
Zijn je antwoorden op?quote:Op donderdag 8 september 2005 18:10 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Je voelt je aangevallen ofzo?
Daar zou nou eens een apart subforum voor moeten komen...quote:Op donderdag 8 september 2005 18:13 schreef Snakey het volgende:
[..]
De mijne wel in de zin dat dit FB is, als je meer vragen aan me hebt open je maar een topic, dan gaan we daar lekker flamen![]()
Flamen? Of FB?quote:Op donderdag 8 september 2005 18:16 schreef whoops het volgende:
[..]
Daar zou nou eens een apart subforum voor moeten komen...
FB = FlameBait...quote:
tis geen antwoord idd, maar als je het niet wil begin er dan niet mee, ik had het niet eens tegen jou.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:13 schreef Snakey het volgende:
Zijn je antwoorden op?
De mijne wel in de zin dat dit FB is, als je meer vragen aan me hebt open je maar een topic, dan gaan we daar lekker flamen![]()
okquote:Op donderdag 8 september 2005 18:12 schreef NJ het volgende:
Kappen met dat gezuig Lodewijk.
Je vraag is beantwoord, lees je wat meer in en je komt er wel..
Ik krijg bij jou niet eens de neiging om te flamen en zuiggedrag te vertonenquote:Op donderdag 8 september 2005 17:44 schreef NJ het volgende:
[..]
Het topic was verzand in enkel slowchat, nieuwe plaatjes kwamen er niet en aangezien users hem in de TTT wilde hebben, hebben we de keuze gemaakt om het topic op te schonen, maar het topic is eigenlijk doodgebloed, na de opening van deel twee heb ik maar een paar nieuwe plaatjes gezien en verder enkel TVP's.
Quote me dan ook niet.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:27 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
tis geen antwoord idd, maar als je het niet wil begin er dan niet mee, ik had het niet eens tegen jou.![]()
Met uwer aanwezigheid zou zelfs EIL nog bestaansrecht hebben!quote:Op donderdag 8 september 2005 19:45 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Ik wou even melden dat mijn veelvuldige aanwezigheid en meer posts dan tot voor kort geleden bijdragen aan de terugkerende 'rust en creativiteit' in Ovjl.
Uw bescheiden makker,
VAC.
Pas je wel een beetje op? Straks hebben "ze" weer reden om te zeggen: Ja maar hij is zo'n leuke user, als hij mod wordt ben je hem als user kwijt.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:45 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Ik wou even melden dat mijn veelvuldige aanwezigheid en meer posts dan tot voor kort geleden bijdragen aan de terugkerende 'rust en creativiteit' in Ovjl.
Uw bescheiden makker,
VAC.
Nee, echt niet.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
Met uwer aanwezigheid zou zelfs EIL nog bestaansrecht hebben!
Ik ben ervan overtuigd dat mijn charismatische uitstraling er niet minder om wordt.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Pas je wel een beetje op? Straks hebben "ze" weer reden om te zeggen: Ja maar hij is zo'n leuke user, als hij mod wordt ben je hem als user kwijt.
Doseren VAC, doseren.
Dat heeft je echter nog nooit een blauwe uitstraling gegeven.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:59 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat mijn charismatische uitstraling er niet minder om wordt.
Als je er eenmaal mee begint kun je er niet meer vanaf blijven.quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:02 schreef cerror het volgende:
Dat ik [afbeelding] nooit eerder heb ontdekt!
quote:kuttopic
quote:oh, de vorige tr moest eigenlijk anoniem, bij deze
quote:kan een mod hier even naar kijken?
quote:ik wil NJ even de groeten doen
quote:BIER!!
quote:ik heb een lekke band
etc. etc.quote:?
Uitkijken dat je niet verslaafd raakt aan dequote:
Post nog eens een screenshot van de topiclist van ONZ.quote:
Je kan de mijne lezen?quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:33 schreef Dirkh het volgende:
Ik ben bang dat de modjes nu overal gele driehoekjes achter de topics zien.
En dan met tr's als:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
etc. etc.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:37 schreef HuHu het volgende:
[..]
Post nog eens een screenshot van de topiclist van ONZ.
Kunnen wij als user ook zien hoe het aantal [afbeelding] is toegenomen.
quote:
Als er een TR is, gooi ik gewoon meteen het topic op slot.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:01 schreef Snakey het volgende:
[..]
![]()
Dus moet je eerst al die TR's lezen en dan nog de topics omdat je toch zelf moet kijken of het zo is.
Dan zou alles nu zo'n beetje dicht moeten zijn.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als er een TR is, gooi ik gewoon meteen het topic op slot.
Ik vertrouw op de users, Snakey.
Sukkel, had je mijn gefotosoep niet door?quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:04 schreef HuHu het volgende:
Heey... de HOMO's hebben nog geen TR.
ff geduld
Feitelijk werkt de TR dus niet eens.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sukkel, had je mijn gefotosoep niet door?![]()
Ik had geen zin om een extra 'wit'regel aan te maken bij die HOMO-reeks voor zo'n TR.
Dan heb je lekkere saté.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:10 schreef Snakey het volgende:
Je bent ook zo'n enorme grapjas, als ze jou op een stokje zouden zetten, nou nou nou.
Buiten dat, slaat dat regeltjes gedoe volkomen de plank mis.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:26 schreef paarse_paashaas het volgende:
Godsallemachtig. Laat danny toch stikken met z'n regels en flikker die meuk op slot, dit is toch gewoon te triest om aan te zien.
Ja, ik denk dat die vergelijking wel op gaat. Als ik mod word, wordt Paultjuhh het ook.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jullie kijken beide naar man bijt hond, en zullen beide ooit ONZ mod worden.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:40 schreef Dirkh het volgende:
Wat in hemelsnaam, of met wie, heeft die kankerlijer van een paultjuhh gedaan om zo ver te kunnen gaan. Zijn ze godverdomme nou helemaal van de pot gerukt.
Al weken loopt ie topics te verneuken, opent topics waar je aambeien van beginnen te gloeien.
Zijn jullie nog van plan om enig ruggegraat te tonen of gaat dit zo door? (nofi)
Hoeveel voorbeelden willen jullie hebben?
Ja, behalve het aivd topic, het sokoo topic en het trinie topic enz. enz. enz.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:52 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]ik meende het serieus hoor, ik open amper meer topics enzo ben keilief geworden op fok KIJK ZELF DAN
!
ok ik kap nu echtquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:52 schreef Bupatih het volgende:
Je hebt gewoon gelijk, Dirkh.
We zitten niet op zulke nietszeggende en niets toevoegende reacties te wachten, Paultjuhhh.
Trinie Trinie was best leuk tochquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:53 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, behalve het aivd topic, het sokoo topic en het trinie topic enz. enz. enz.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:54 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ik ben dan natuurlijk wel een hele puikende user die alleen maar nuttige informatie toevoegt met z'n Prada-pak.
okquote:
Je pompt best wel een hoop energie in fok, je bent er vaak genoeg. Verdeel die energie nou, maak sterke topics, stevige posts (waar je best mee op je bek kan gaan, maar wat kan jou dat schelen) en je wekt een hoop minder irritatie. Maar dat wist je al, kom op.quote:
Een goede lemming is een goede lemming.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:01 schreef Alexxxxx het volgende:
of kopieer andermans topics, en verander het woord 'naam' in 'sexuele voorkeur'Dan heb je ook zomaar een topic te ppakken wat een sprnkje potentie heeft.
quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:02 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Een goede lemming is een goede lemming.
Het volgende topique wordt het volgende terroristische doel van Paul.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:06 schreef paultjuhhh het volgende:
ff ontopic waar is een leuk topic te vinden
quote:
Moraaaa Gehaktstaafquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:06 schreef paultjuhhh het volgende:
ff ontopic waar is een leuk topic te vinden
wat nou weer, Yildiz zei tegen mij ja Yorin FM had me gebeld enz , dus hij linkte mij het topic, dus ik dacht ik moedig hem ff aan in dat topic... Je moet niet overal iets achter zoeken Dirkhquote:Op zaterdag 10 september 2005 00:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
[..]
Moraaaa Gehaktstaaf
mja......
Nee, je moet je daar nog even tegenover Dirkh verdedigen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:39 schreef Alexxxxx het volgende:
kan ik mijn sexuele voorkeur laten veranderen?? mag dicht. Aangezien het topic waarvan dit is afegleid op slot is, snapt toch niemand het meer.
oh okquote:Op zaterdag 10 september 2005 09:34 schreef Pool het volgende:
[..]
Nee, je moet je daar nog even tegenover Dirkh verdedigen.
Je hebt er geen topic over geopend, wie heeft jou in de tussentijd opgevoed?quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:14 schreef EL_REY het volgende:
Bij deze wou ik dus graag laten weten dat ik er weer ben...
fijn he
Wat is dat nu weer voor onzin? De doelgroep van deze vraag is op dat tijdstip niet aanwezig, dat weet jij dat weet ik. Of denk je dat de mensen die om 1 uur s'nachts TMF kijken, nee, dat zijn allemaal halve bejaarden.quote:omdat gisteren nietmand zin had om te reageren is echt not done.
Ik hoopte misschien is er rond deze tijd wel een verdwaalde TMF kijker op Fok! aanbeland.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:45 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Dat verklaart ook het uitblijven van reacties en views.
Open het dan niet midden in de nacht. Je eigen topic na twaalf uur een FiPo geven, dat is gewoon niet de bedoeling. Bovendien wordt er echt wel naar TMF gekeken 's nachts. Dat is zo'n beetje het enige dagdeel dat de muziekzenders ook echt muziek draaien.quote:Op zaterdag 10 september 2005 13:43 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor onzin? De doelgroep van deze vraag is op dat tijdstip niet aanwezig, dat weet jij dat weet ik. Of denk je dat de mensen die om 1 uur s'nachts TMF kijken, nee, dat zijn allemaal halve bejaarden.
Dit is niet het postopkriktopic hoor...quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:16 schreef HuHu het volgende:
Hoi.
Heren, niet zo in FB baggeren, ook al is het maar ONZ.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:17 schreef whoops het volgende:
[..]
Dit is niet het postopkriktopic hoor...
Mag ik dan in FB een ONZ topic openen.quote:Op zaterdag 10 september 2005 18:25 schreef Pool het volgende:
[..]
Heren, niet zo in FB baggeren, ook al is het maar ONZ.
Sorry Lucille, ik ben POL gewend en daar gelden wat strengere regels.quote:Op zaterdag 10 september 2005 19:42 schreef Koewam het volgende:
WTF?
Waarom wordt dit potentiele stormlooptopique gesloten? Pool & metamorfose.
Helemaal voor niiks moeite gedaan:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:02 schreef Koewam het volgende:
Pas maar op of ik donder je uit de crew
Het is toch ook een kankerwijf ?quote:
Zwarte humor kán leuk zijn. Overloes schelden met een ziekte is geen humor. Ook geen zwarte.quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:20 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Het is toch ook een kankerwijf ?![]()
Nee effe serieus.
Dit is toch ONZ?
Zwarte humor enzo ?![]()
Ik heb de zaterdagavondgrap preventief geruimd vanwege een te hoog BSE gehalte.quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:20 schreef Alexxxxx het volgende:
NJ weet de grote zaterdagavondgrap niet te waardern.
Ik zag in het ONZ topic in het mod subforum al dat Bupa er op is aangesproken
Er stond ook niet dat Jett een kankerwijf wasquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:23 schreef NJ het volgende:
[..]
Zwarte humor kán leuk zijn. Overloes schelden met een ziekte is geen humor. Ook geen zwarte.
En al helemaal niet een TT die begint met "[user] is een kankerwijf"
En dat is dus not done.quote:Op zaterdag 10 september 2005 22:24 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Er stond ook niet dat Jett een kankerwijf was
(Wat ze trouwens wel is )
Er stond Jett ik wens je alle mogelijke kanker toe .
Maar ik snap je punt ik ben gewoon dronken![]()
Hopelijk krijg je een banquote:Op zaterdag 10 september 2005 22:24 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Er stond ook niet dat Jett een kankerwijf was
(Wat ze trouwens wel is )
Er stond Jett ik wens je alle mogelijke kanker toe .
Maar ik snap je punt ik ben gewoon dronken![]()
I agree.quote:
Ksst.quote:
Prrrrrrrquote:
Krijg een aanmaning achter je hartkleppen, wanbetaler!quote:
quote:Op maandag 12 september 2005 21:34 schreef Drugshond het volgende:
Kan er iemand Mr. Jan Piet Hein Donner foto-fuck wedstrijd. (Piet Heijn) weghalen = dubbel
Alvast bedankt.
Rap dan een beetje. Het is nu saai achter de schermen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:32 schreef Dirkh het volgende:
Ooit zal ik een keer mod worden, wacht maar. Ooit.
Die kunnen mooi hier -> Moppentrommel, deel 4quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:42 schreef gfree het volgende:
en ik had nog heel veel leuke grapjes.![]()
Ook hier.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:22 schreef EL_REY het volgende:
waar kan je suggesties voor een ban melden???
Dan moet je het banaanvraag-formulier downloaden van de weblog van Danny en als je dat formulier dan opstuurt naar een willekeurig adres, zal het voor je geregeld worden.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:22 schreef EL_REY het volgende:
waar kan je suggesties voor een ban melden???
*slotje op feedback-topic zet*quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:35 schreef Peabody-The_Crux het volgende:
Bupatih houd eens op met elk topic waarin ik post te sluiten. Tss.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:35 schreef Peabody-The_Crux het volgende:
Anders ga ik er wat van zeggen!
Een topic waarin we allemaal "WAAAAZZZAAAPPP" schreeuwen?quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:13 schreef sannydude het volgende:
gvd nj, de vrolijkheid springt eruit en gooi jij hem dichtals je nou even leuk mee roept, wordt het nog een super topic ook
open em weer
WAZZZZAAAAAAPPPPPP
Als je naar de jostiband kijkt springt de vrolijkheid er ook vanaf. Vraag maar even aan Hans Teeuwen wat Hans en ik daarvan vinden.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:13 schreef sannydude het volgende:
gvd nj, de vrolijkheid springt eruit en gooi jij hem dichtals je nou even leuk mee roept, wordt het nog een super topic ook
open em weer
WAZZZZAAAAAAPPPPPP
Zie jequote:Op dinsdag 13 september 2005 21:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Een topic waarin we allemaal "WAAAAZZZAAAPPP" schreeuwen?
Nou nou, dat zou inderdaad een super topic worden.
Hans Teeuwen citaten uitlokkenquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:14 schreef NJ het volgende:
[..]
Als je naar de jostiband kijkt springt de vrolijkheid er ook vanaf. Vraag maar even aan Hans Teeuwen wat Hans en ik daarvan vinden.
Opbokken uit het FB-topic met je kutplaatjes.quote:
Ja open mijn topic dan, dan ga ik daar weer verderquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:21 schreef NJ het volgende:
Dat, dus.
Ik heb een beter idee. Stop met baggeren en doe constructief mee.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:22 schreef sannydude het volgende:
[..]
Ja open mijn topic dan, dan ga ik daar weer verder [afbeelding]
Je geeft mijn topic niet eens een kansquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:29 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik heb een beter idee. Stop met baggeren en doe constructief mee.
De OP en de inhoud van het topic, gaven het topic geen kans.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:32 schreef sannydude het volgende:
[..]
Je geeft mijn topic niet eens een kans
Ik zag anders alleen maar leuke reactiesquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:33 schreef NJ het volgende:
[..]
De OP en de inhoud van het topic, gaven het topic geen kans.
Ik heb het topic enkel uit zijn lijden verlost.
Ik vind het juist fijn als users geen 'kuttopic' of iets dergelijks te roepen in een kuttopic.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:36 schreef sannydude het volgende:
[..]
Ik zag anders alleen maar leuke reacties![]()
Nergens stond slotje, kuttopic, bagger, etc en toch sluiten![]()
zeer onterecht
Zolang ze het niet roepen, is het geen kuttopicquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:37 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik vind het juist fijn als users geen 'kuttopic' of iets dergelijks te roepen in een kuttopic.
Of ben ik gewoon snel.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:38 schreef sannydude het volgende:
[..]
Zolang ze het niet roepen, is het geen kuttopic
Mên, je kan gelukkig de tig topicreports over je topic niet lezen!!quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:38 schreef sannydude het volgende:
[..]
laat zien danquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mên, je kan gelukkig de tig topicreports over je topic niet lezen!!
Je zou je een ongeluk schrikken, man.
Dude, wat een kuttopicquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:38 schreef sannydude het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |