TietenPost.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou kan het aan mij liggen, maar ik vraag me even af wat een TP is.
volgens mij had de geverwijderde post van 9bier daar iets mee te maken. Ook al heb ik geen idee wat daar in stond.quote:
ik zal hem wel even vragen ik had hem zelf kunnen weg moddenquote:Op woensdag 7 september 2005 19:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
volgens mij had de geverwijderde post van 9bier daar iets mee te maken. Ook al heb ik geen idee wat daar in stond.
De post staat wel in zn notes zag ik netquote:Op woensdag 7 september 2005 19:19 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ik zal hem wel even vragen ik had hem zelf kunnen weg modden
quote:Op woensdag 7 september 2005 19:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De post staat wel in zn notes zag ik net
Het was een puik topic natuurlijk het begin danquote:Op woensdag 7 september 2005 19:36 schreef Pool het volgende:
[..]
![]()
In de post van Christensen stond gewoon iets van "kuttopic".
Het slotje staat los van die reactie. Het topic zelf is in het begin nog even een kans gegeven, maar er bleef al gauw niets meer van over. Vandaar dus dicht.
Kortom: Christensen had gelijk, maar dat hoefde hij niet in het topic te melden.![]()
quote:Op woensdag 7 september 2005 18:49 schreef Lu_uK het volgende:
Wordt er eigenlijk nog een nieuwe mod gekozen? ben wel benieuw.
Dan hadden de PTA-mods me achter de schermen eerst uit een Plane geflikkerd, vervolgens voor een Train gegooid en me ten slotte achter de uitlaat van hun Automobile gebonden.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:15 schreef Alexxxxx het volgende:
BOGGER schop richting PTA was ook een optie geweest
Dan ken jij Tjabbo en TF niet.quote:Op woensdag 7 september 2005 21:19 schreef Pool het volgende:
[..]
Dan hadden de PTA-mods me achter de schermen eerst uit een Plane geflikkerd, vervolgens voor een Train gegooid en me ten slotte achter de uitlaat van hun Automobile gebonden.![]()
Nee, deze reeks blijft maar gaan...quote:Op woensdag 7 september 2005 21:25 schreef sannydude het volgende:
Kan er op dit topic geen slotje ofzo?![]()
Het was een kuttopic.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:42 schreef Peabody-The_Crux het volgende:
Ik voel me trouwens ernstig beperkt in mijn artistieke vrijheden op dit forum.![]()
Oke, excuses geaccepteerd.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:50 schreef NJ het volgende:
[..]
Het was een kuttopic.
Je hebt m'n sluitpost gelezen.
of je plaats een TR!quote:Op donderdag 8 september 2005 00:30 schreef Peabody-The_Crux het volgende:
Maar goed, als toon van goede wil heb ik drie baggertopics in OvjL opgespoord (dat bespaart de mods weer wat werk):
Ik ben geil
Help!
Wie belt me even op!
Trusten plichtsgetrouwe moderators.![]()
Bedankjes voor het door mij (bovenstaande) verrichte werk, mogen per mail.
ik had al gezocht en als ik gevonden had dan had ik het niet gevraagd jij zalm.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:34 schreef zalmsalade het volgende:
DJ Frikandel en MC kleine rat
zoek zelf sjembek!
Check.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:25 schreef cerror het volgende:
Hebben mijn topicreports nut beste modjes?
Het topic was verzand in enkel slowchat, nieuwe plaatjes kwamen er niet en aangezien users hem in de TTT wilde hebben, hebben we de keuze gemaakt om het topic op te schonen, maar het topic is eigenlijk doodgebloed, na de opening van deel twee heb ik maar een paar nieuwe plaatjes gezien en verder enkel TVP's.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:38 schreef woutabest het volgende:
[..]
ik had al gezocht en als ik gevonden had dan had ik het niet gevraagd jij zalm.
Verder vind ik niks meer aan dat topic nu alleen de foto's er nog staan...
Moeilijk he? Dat Nederlands. (achterlijke bullebak)quote:Op donderdag 8 september 2005 17:35 schreef NJ het volgende:
Ophoeren!
Hoewel het misschien niet in de Van Dale staat, is het woord 'ophoeren' prima ingeburgerd in de Nederlandse taal en helemaal op Fok.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:44 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Moeilijk he? Dat Nederlands. (achterlijke bullebak)![]()
Het heet toch niet voor niets onzin of niet?quote:Op donderdag 8 september 2005 17:50 schreef NJ het volgende:
Hoewel het misschien niet in de Van Dale staat, is het woord 'ophoeren' prima ingeburgerd in de Nederlandse taal en helemaal op Fok.
En een bullebak ben ik zeker. Helemaal tegen users die irritante, nietstoevoegende topics openen. Zoals dat topic van jou.
Dat wil niet zeggen dat je topic geen inhoud hoeft te hebben. De naam is losjes gekozen, omdat de rest van het forum veel serieuzer is, maar we verwachten wel wat van een topic.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:52 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Het heet toch niet voor niets onzin of niet?![]()
Ik heb een 4mbit verbinding, ik merk dat niet echt.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:53 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
En tegen users die usericons gebruiken ter groote van een wallpaper.
Onzin inderdaad, dat betekend niet een vrijbrief om je als mongool te gedragen, mongool.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:52 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Het heet toch niet voor niets onzin of niet?![]()
die is toch maar 18 kbquote:Op donderdag 8 september 2005 17:57 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
De heer Boneparte.
Ah. Hij is maar 18 kb en dat ie z'n profiel verneukt en z'n plaatje niet mooi verkleind wordt, dat is zijn probleem.quote:Op donderdag 8 september 2005 17:57 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
De heer Boneparte.
En wat moet jou plaatje voorstellen dan? Een redeck Ranger ofzo?quote:Op donderdag 8 september 2005 18:00 schreef NJ het volgende:
[..]
Ah. Hij is maar 18 kb en dat ie z'n profiel verneukt en z'n plaatje niet mooi verkleind wordt, dat is zijn probleem.
quote:Op donderdag 8 september 2005 18:03 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
En wat moet jou plaatje voorstellen dan? Een redeck Ranger ofzo?
quote:Op donderdag 8 september 2005 18:03 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
En wat moet jou plaatje voorstellen dan? Een redeck Ranger ofzo?
quote:Op donderdag 8 september 2005 17:44 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Moeilijk he? Dat Nederlands.
Wel knap hoor, de ene onzin van de andere onderscheiden, hoe doe je dat toch?quote:Op donderdag 8 september 2005 17:57 schreef Snakey het volgende:
Onzin inderdaad, dat betekend niet een vrijbrief om je als mongool te gedragen, mongool.![]()
Dan had er MON gestaan.![]()
Ervaring. Lees je daarom eens in.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:05 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Wel knap hoor, de ene onzin van de andere onderscheiden, hoe doe je dat toch?![]()
Daar heb je meer als drie hersencellen voor nodig, jammer voor je.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:05 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Wel knap hoor, de ene onzin van de andere onderscheiden, hoe doe je dat toch?![]()
We kunnen niet allemaal meelopers zijn he?quote:Op donderdag 8 september 2005 18:04 schreef NJ het volgende:. Hij kent Jack O'Neill niet.
.
Dit vind ik echt teleurstellend..
.
Je voelt je aangevallen ofzo?quote:Op donderdag 8 september 2005 18:06 schreef Snakey het volgende:
Daar heb je meer als drie hersencellen voor nodig, jammer voor je.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |