Is alleen voor gewaardeerde users.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:09 schreef Koewam het volgende:
Ja maar ok waarom sta ik niet in de OP?
Of mother-mother.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:13 schreef Havoc het volgende:
[..]
Waarom de neuk ik er nog in sta, geen idee.
geen plaats voor pijpsletten in de OPquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:09 schreef Koewam het volgende:
Ja maar ok waarom sta ik niet in de OP?
Oh... Maar ik zie wel een Patty.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:16 schreef SlimShady het volgende:
[..]
geen plaats voor pijpsletten in de OP.
kutcookiesquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:19 schreef Lenny83 het volgende:
Is VAC al blauw?
Sloop jij in de OP Havoc er even uit voor mij.quote:
Mwah, hij mag hier ook weg blijven, maar dan moet ie even dat regeltje aanpassen en zijn excuses aanbieden aan de huidige mods.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:51 schreef paarse_paashaas het volgende:
wil je danny hier hebben? gooi 3 liter bier in z'n keel en vertel 'm dat er hier tietenfoto's staan. Eerder zie je hem hier niet.
of je moet z'n hond een oneervol aanbod gedaan hebben.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:27 schreef NJ het volgende:
[..]
Sloop jij in de OP Havoc er even uit voor mij..
quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Mwah, hij mag hier ook weg blijven, maar dan moet ie even dat regeltje aanpassen en zijn excuses aanbieden aan de huidige mods.
We nemen het mee naar achter.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:43 schreef Alexxxxx het volgende:
gfree, je kent ook gebruik maken van slechts Kasta zn avatar. Er zijn genoeg kloontjes die die avatar hebben, en je weet zeker dat ie toch wel weer terug komt
* paarse_paashaas geeft Zebbie een spiegel!quote:Op woensdag 7 september 2005 11:42 schreef Zebbie het volgende:
WalkingDisaster
Wat een irritant ventje.
De reden dat dat topic openblijft. Laat ze maar lekker daar zitten.quote:Op woensdag 7 september 2005 11:42 schreef Zebbie het volgende:
WalkingDisaster
Wat een irritant ventje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, in de OP.quote:
Hij staat te hoog, eerste paar stickies kijkt iedereen overheen.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:04 schreef zalmsalade het volgende:
Sex! Sex! Sex!!
zo misschien dat de views dan wat stijgen...
ze hadden er neer moeten zetten.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:17 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hij staat te hoog, eerste paar stickies kijkt iedereen overheen.![]()
BELANGRIJK YVONNE STOPS MET FOK!!!!
Het is het een sport om zoveel mogelijk "kuttopic" in een kuttopic te roepen.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:19 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
ze hadden er neer moeten zetten.
[afbeelding]BELANGRIJK YVONNE STOPS MET FOK!!!!
en dan ook met hoofdletterser zijn vrij veel users op Fok! die niet weten wat sex is namelijk
ja maar met de PR functie kan een mod in een oogopslag zien waar de eventuele bagger zit. En kan hij die als eerste aanklikken ende verwijderenquote:Op woensdag 7 september 2005 18:24 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het is het een sport om zoveel mogelijk "kuttopic" in een kuttopic te roepen.![]()
Daarbij zie je als actieve mod die bagger zelf toch? Of mag dat ook niet meer dicht volgens het nieuwe beleid?![]()
Mods zien zelf de AT van ONZ niet meer? Is dat wat je zegt?quote:Op woensdag 7 september 2005 18:26 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
ja maar met de PR functie kan een mod in een oogopslag zien waar de eventuele bagger zit. En kan hij die als eerste aanklikken ende verwijderen.
Bij sommige topics kun je niet al aan de TT + TS dat het bagger isquote:Op woensdag 7 september 2005 18:31 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mods zien zelf de AT van ONZ niet meer? Is dat wat je zegt?![]()
Het is ook bedoeld om de dringende behoefte van users om hun mening over een topic te geven van een plaatsje te voorzien. Dus geen reacties "kuttopic, slotjequote:Op woensdag 7 september 2005 18:24 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het is het een sport om zoveel mogelijk "kuttopic" in een kuttopic te roepen.![]()
Daarbij zie je als actieve mod die bagger zelf toch? Of mag dat ook niet meer dicht volgens het nieuwe beleid?![]()
Ow, okee, sorry. Ik dacht even dat het de taak van modjes was om daar naar te kijken ipv ze daarop te attentenderen.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:33 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
Bij sommige topics kun je niet al aan de TT + TS dat het bagger is
ach ja gelukkig was jij zelf altijd wel goedquote:Op woensdag 7 september 2005 18:39 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ow, okee, sorry. Ik dacht even dat het de taak van modjes was om daar naar te kijken ipv ze daarop te attentenderen.
Kan best een goede oplossing zijn, als er naar gekeken wordt. Anders loop je de kans dat het een nog grotere zooi omdat het te lang duurt voor er iemand op reageert.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:35 schreef Pool het volgende:
[..]
Het is ook bedoeld om de dringende behoefte van users om hun mening over een topic te geven van een plaatsje te voorzien. Dus geen reacties "kuttopic, slotje" in het topic zelf meer, maar alleen in de reports die voor mods zichtbaar zijn. Hebben minder mensen daar last van.
Ja, we kijken er naar. Als het er echt veel te veel worden, moeten we misschien iets anders bedenken. Maar users kunnen die dingen zelf niet nalezen, dus erg veel lol aan het baggeren met topic-reports zullen ze niet beleven. Het gebruik zal dus wel bescheiden blijven.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:41 schreef Snakey het volgende:
[..]
Kan best een goede oplossing zijn, als er naar gekeken wordt. Anders loop je de kans dat het een nog grotere zooi omdat het te lang duurt voor er iemand op reageert.
Ik vind het prima om oude koeien uit de sloot te halen maar echt gemod heb ik nooit, ik heb hooguit een paar topics op slot gegooid. Het ging bij mij op heel andere punten mis. Dus je kan moeilijk zeggen of ik er goed, dan wel slecht in geweest zou zijn.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:40 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
ach ja gelukkig was jij zelf altijd wel goed
maar waarom heb jij nooit echt gemod dan?quote:Op woensdag 7 september 2005 18:45 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik vind het prima om oude koeien uit de sloot te halen maar echt gemod heb ik nooit, ik heb hooguit een paar topics op slot gegooid. Het ging bij mij op heel andere punten mis. Dus je kan moeilijk zeggen of ik er goed, dan wel slecht in geweest zou zijn.
Maar hoe dan ook zou dat dat me toch op geen enkele manier tegen moeten houden om hier en daar wel kritiek te geven?
Dat begrijp ik, ik denk ook dat de meeste (ONZ) users zelfs liever geen TP zetten. Wat ik bedoel is dat als de TP gebruikt wordt en er geen reactie komt de terugslag op het forum daarvan veel groter zal zijn. Via de TP lukt het niet (als er niet, of niet snel genoeg gereageerd wordt) dus moet het maar in desbetreffend forum. Denk ik, misschien of eigenlijk hopelijk, zit ik er helemaal naast.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:45 schreef Pool het volgende:
[..]
Ja, we kijken er naar. Als het er echt veel te veel worden, moeten we misschien iets anders bedenken. Maar users kunnen die dingen zelf niet nalezen, dus erg veel lol aan het baggeren met topic-reports zullen ze niet beleven. Het gebruik zal dus wel bescheiden blijven.
Dat scenario zie ik liever ook niet uitkomen nee, maar ik denk dat het mee zal vallen. We blijven natuurlijk ook in de topics zelf de ongewenste reacties modereren en voor klachten over een topic kan ook altijd nog naar [FB] worden doorverwezen. We zullen even zien. Als het om één of andere reden geen succes wordt, kan de sticky zo weer weg. Maar ik heb er wel vertrouwen in.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, ik denk ook dat de meeste (ONZ) users zelfs liever geen TP zetten. Wat ik bedoel is dat als de TP gebruikt wordt en er geen reactie komt de terugslag op het forum daarvan veel groter zal zijn. Via de TP lukt het niet (als er niet, of niet snel genoeg gereageerd wordt) dus moet het maar in desbetreffend forum. Denk ik, misschien of eigenlijk hopelijk, zit ik er helemaal naast.
We zullen zien inderdaad, ik hoop dat het werkt. Ik denk dat je met actiever modden meer bereikt. Maar ik begrijp ook dat met het beleid zoals het er nu ligt dat (zeker voor een ONZ mod) behoorlijk moeilijk is.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:55 schreef Pool het volgende:
[..]
Dat scenario zie ik liever ook niet uitkomen nee, maar ik denk dat het mee zal vallen. We blijven natuurlijk ook in de topics zelf de ongewenste reacties modereren en voor klachten over een topic kan ook altijd nog naar [FB] worden doorverwezen. We zullen even zien. Als het om één of andere reden geen succes wordt, kan de sticky zo weer weg. Maar ik heb er wel vertrouwen in.![]()
Nou kan het aan mij liggen, maar ik vraag me even af wat een TP is.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, ik denk ook dat de meeste (ONZ) users zelfs liever geen TP zetten. Wat ik bedoel is dat als de TP gebruikt wordt en er geen reactie komt de terugslag op het forum daarvan veel groter zal zijn. Via de TP lukt het niet (als er niet, of niet snel genoeg gereageerd wordt) dus moet het maar in desbetreffend forum. Denk ik, misschien of eigenlijk hopelijk, zit ik er helemaal naast.
Daar was ik te kort blauw voor. Als user denk je wel dat je een band met je sub forum hebt, en dat heb je natuurlijk ook wel, maar als mod is het heel wat anders. Een band met je forum als mod zijnde moet je helemaal opnieuw opbouwen omdat je plots taken hebt en het niet meer zo vrijblijvend is als je bent gewend als user zijnde. En dat bouw je niet in drie weken op mijn inziens, vandaar.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:46 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
maar waarom heb jij nooit echt gemod dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |