We kunnen niet allemaal meelopers zijn he?quote:Op donderdag 8 september 2005 18:04 schreef NJ het volgende:. Hij kent Jack O'Neill niet.
.
Dit vind ik echt teleurstellend..
.
Je voelt je aangevallen ofzo?quote:Op donderdag 8 september 2005 18:06 schreef Snakey het volgende:
Daar heb je meer als drie hersencellen voor nodig, jammer voor je.![]()
![]()
Zijn je antwoorden op?quote:Op donderdag 8 september 2005 18:10 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
Je voelt je aangevallen ofzo?
Daar zou nou eens een apart subforum voor moeten komen...quote:Op donderdag 8 september 2005 18:13 schreef Snakey het volgende:
[..]
De mijne wel in de zin dat dit FB is, als je meer vragen aan me hebt open je maar een topic, dan gaan we daar lekker flamen![]()
Flamen? Of FB?quote:Op donderdag 8 september 2005 18:16 schreef whoops het volgende:
[..]
Daar zou nou eens een apart subforum voor moeten komen...
FB = FlameBait...quote:
tis geen antwoord idd, maar als je het niet wil begin er dan niet mee, ik had het niet eens tegen jou.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:13 schreef Snakey het volgende:
Zijn je antwoorden op?
De mijne wel in de zin dat dit FB is, als je meer vragen aan me hebt open je maar een topic, dan gaan we daar lekker flamen![]()
okquote:Op donderdag 8 september 2005 18:12 schreef NJ het volgende:
Kappen met dat gezuig Lodewijk.
Je vraag is beantwoord, lees je wat meer in en je komt er wel..
Ik krijg bij jou niet eens de neiging om te flamen en zuiggedrag te vertonenquote:Op donderdag 8 september 2005 17:44 schreef NJ het volgende:
[..]
Het topic was verzand in enkel slowchat, nieuwe plaatjes kwamen er niet en aangezien users hem in de TTT wilde hebben, hebben we de keuze gemaakt om het topic op te schonen, maar het topic is eigenlijk doodgebloed, na de opening van deel twee heb ik maar een paar nieuwe plaatjes gezien en verder enkel TVP's.
Quote me dan ook niet.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:27 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
[..]
tis geen antwoord idd, maar als je het niet wil begin er dan niet mee, ik had het niet eens tegen jou.![]()
Met uwer aanwezigheid zou zelfs EIL nog bestaansrecht hebben!quote:Op donderdag 8 september 2005 19:45 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Ik wou even melden dat mijn veelvuldige aanwezigheid en meer posts dan tot voor kort geleden bijdragen aan de terugkerende 'rust en creativiteit' in Ovjl.
Uw bescheiden makker,
VAC.
Pas je wel een beetje op? Straks hebben "ze" weer reden om te zeggen: Ja maar hij is zo'n leuke user, als hij mod wordt ben je hem als user kwijt.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:45 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Ik wou even melden dat mijn veelvuldige aanwezigheid en meer posts dan tot voor kort geleden bijdragen aan de terugkerende 'rust en creativiteit' in Ovjl.
Uw bescheiden makker,
VAC.
Nee, echt niet.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:50 schreef Snakey het volgende:
[..]
Met uwer aanwezigheid zou zelfs EIL nog bestaansrecht hebben!
Ik ben ervan overtuigd dat mijn charismatische uitstraling er niet minder om wordt.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Pas je wel een beetje op? Straks hebben "ze" weer reden om te zeggen: Ja maar hij is zo'n leuke user, als hij mod wordt ben je hem als user kwijt.
Doseren VAC, doseren.
Dat heeft je echter nog nooit een blauwe uitstraling gegeven.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:59 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat mijn charismatische uitstraling er niet minder om wordt.
nooit eerder heb ontdekt!
Als je er eenmaal mee begint kun je er niet meer vanaf blijven.quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:02 schreef cerror het volgende:
Dat ik [afbeelding] nooit eerder heb ontdekt!
quote:kuttopic
quote:oh, de vorige tr moest eigenlijk anoniem, bij deze
quote:kan een mod hier even naar kijken?
quote:ik wil NJ even de groeten doen
quote:BIER!!
quote:ik heb een lekke band
etc. etc.quote:?
Uitkijken dat je niet verslaafd raakt aan dequote:
. Dat kost je handen vol geld aan papier en inktpatronen.
Post nog eens een screenshot van de topiclist van ONZ.quote:
is toegenomen.
Je kan de mijne lezen?quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:33 schreef Dirkh het volgende:
Ik ben bang dat de modjes nu overal gele driehoekjes achter de topics zien.
En dan met tr's als:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
etc. etc.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:37 schreef HuHu het volgende:
[..]
Post nog eens een screenshot van de topiclist van ONZ.
Kunnen wij als user ook zien hoe het aantal [afbeelding] is toegenomen.
quote:
Als er een TR is, gooi ik gewoon meteen het topic op slot.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:01 schreef Snakey het volgende:
[..]
![]()
Dus moet je eerst al die TR's lezen en dan nog de topics omdat je toch zelf moet kijken of het zo is.
Dan zou alles nu zo'n beetje dicht moeten zijn.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als er een TR is, gooi ik gewoon meteen het topic op slot.
Ik vertrouw op de users, Snakey.
Sukkel, had je mijn gefotosoep niet door?quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:04 schreef HuHu het volgende:
Heey... de HOMO's hebben nog geen TR.
ff geduld
Feitelijk werkt de TR dus niet eens.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sukkel, had je mijn gefotosoep niet door?![]()
Ik had geen zin om een extra 'wit'regel aan te maken bij die HOMO-reeks voor zo'n TR.
Dan heb je lekkere saté.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:10 schreef Snakey het volgende:
Je bent ook zo'n enorme grapjas, als ze jou op een stokje zouden zetten, nou nou nou.
Buiten dat, slaat dat regeltjes gedoe volkomen de plank mis.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:26 schreef paarse_paashaas het volgende:
Godsallemachtig. Laat danny toch stikken met z'n regels en flikker die meuk op slot, dit is toch gewoon te triest om aan te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |