Uitkijken dat je niet verslaafd raakt aan dequote:
. Dat kost je handen vol geld aan papier en inktpatronen.
Post nog eens een screenshot van de topiclist van ONZ.quote:
is toegenomen.
Je kan de mijne lezen?quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:33 schreef Dirkh het volgende:
Ik ben bang dat de modjes nu overal gele driehoekjes achter de topics zien.
En dan met tr's als:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
etc. etc.
quote:Op vrijdag 9 september 2005 18:37 schreef HuHu het volgende:
[..]
Post nog eens een screenshot van de topiclist van ONZ.
Kunnen wij als user ook zien hoe het aantal [afbeelding] is toegenomen.
quote:
Als er een TR is, gooi ik gewoon meteen het topic op slot.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:01 schreef Snakey het volgende:
[..]
![]()
Dus moet je eerst al die TR's lezen en dan nog de topics omdat je toch zelf moet kijken of het zo is.
Dan zou alles nu zo'n beetje dicht moeten zijn.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als er een TR is, gooi ik gewoon meteen het topic op slot.
Ik vertrouw op de users, Snakey.
Sukkel, had je mijn gefotosoep niet door?quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:04 schreef HuHu het volgende:
Heey... de HOMO's hebben nog geen TR.
ff geduld
Feitelijk werkt de TR dus niet eens.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sukkel, had je mijn gefotosoep niet door?![]()
Ik had geen zin om een extra 'wit'regel aan te maken bij die HOMO-reeks voor zo'n TR.
Dan heb je lekkere saté.quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:10 schreef Snakey het volgende:
Je bent ook zo'n enorme grapjas, als ze jou op een stokje zouden zetten, nou nou nou.
Buiten dat, slaat dat regeltjes gedoe volkomen de plank mis.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:26 schreef paarse_paashaas het volgende:
Godsallemachtig. Laat danny toch stikken met z'n regels en flikker die meuk op slot, dit is toch gewoon te triest om aan te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |