Prrrrrrrquote:
Krijg een aanmaning achter je hartkleppen, wanbetaler!quote:
quote:Op maandag 12 september 2005 21:34 schreef Drugshond het volgende:
Kan er iemand Mr. Jan Piet Hein Donner foto-fuck wedstrijd. (Piet Heijn) weghalen = dubbel
Alvast bedankt.
Rap dan een beetje. Het is nu saai achter de schermen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:32 schreef Dirkh het volgende:
Ooit zal ik een keer mod worden, wacht maar. Ooit.
Die kunnen mooi hier -> Moppentrommel, deel 4quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:42 schreef gfree het volgende:
en ik had nog heel veel leuke grapjes.![]()
Ook hier.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:22 schreef EL_REY het volgende:
waar kan je suggesties voor een ban melden???
Dan moet je het banaanvraag-formulier downloaden van de weblog van Danny en als je dat formulier dan opstuurt naar een willekeurig adres, zal het voor je geregeld worden.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:22 schreef EL_REY het volgende:
waar kan je suggesties voor een ban melden???
*slotje op feedback-topic zet*quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:35 schreef Peabody-The_Crux het volgende:
Bupatih houd eens op met elk topic waarin ik post te sluiten. Tss.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:35 schreef Peabody-The_Crux het volgende:
Anders ga ik er wat van zeggen!
Een topic waarin we allemaal "WAAAAZZZAAAPPP" schreeuwen?quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:13 schreef sannydude het volgende:
gvd nj, de vrolijkheid springt eruit en gooi jij hem dichtals je nou even leuk mee roept, wordt het nog een super topic ook
open em weer
WAZZZZAAAAAAPPPPPP
Als je naar de jostiband kijkt springt de vrolijkheid er ook vanaf. Vraag maar even aan Hans Teeuwen wat Hans en ik daarvan vinden.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:13 schreef sannydude het volgende:
gvd nj, de vrolijkheid springt eruit en gooi jij hem dichtals je nou even leuk mee roept, wordt het nog een super topic ook
open em weer
WAZZZZAAAAAAPPPPPP
Zie jequote:Op dinsdag 13 september 2005 21:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Een topic waarin we allemaal "WAAAAZZZAAAPPP" schreeuwen?
Nou nou, dat zou inderdaad een super topic worden.
Hans Teeuwen citaten uitlokkenquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:14 schreef NJ het volgende:
[..]
Als je naar de jostiband kijkt springt de vrolijkheid er ook vanaf. Vraag maar even aan Hans Teeuwen wat Hans en ik daarvan vinden.
Opbokken uit het FB-topic met je kutplaatjes.quote:
Ja open mijn topic dan, dan ga ik daar weer verderquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:21 schreef NJ het volgende:
Dat, dus.
Ik heb een beter idee. Stop met baggeren en doe constructief mee.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:22 schreef sannydude het volgende:
[..]
Ja open mijn topic dan, dan ga ik daar weer verder [afbeelding]
Je geeft mijn topic niet eens een kansquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:29 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik heb een beter idee. Stop met baggeren en doe constructief mee.
De OP en de inhoud van het topic, gaven het topic geen kans.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:32 schreef sannydude het volgende:
[..]
Je geeft mijn topic niet eens een kans
Ik zag anders alleen maar leuke reactiesquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:33 schreef NJ het volgende:
[..]
De OP en de inhoud van het topic, gaven het topic geen kans.
Ik heb het topic enkel uit zijn lijden verlost.
Ik vind het juist fijn als users geen 'kuttopic' of iets dergelijks te roepen in een kuttopic.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:36 schreef sannydude het volgende:
[..]
Ik zag anders alleen maar leuke reacties![]()
Nergens stond slotje, kuttopic, bagger, etc en toch sluiten![]()
zeer onterecht
Zolang ze het niet roepen, is het geen kuttopicquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:37 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik vind het juist fijn als users geen 'kuttopic' of iets dergelijks te roepen in een kuttopic.
Of ben ik gewoon snel.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:38 schreef sannydude het volgende:
[..]
Zolang ze het niet roepen, is het geen kuttopic
Mên, je kan gelukkig de tig topicreports over je topic niet lezen!!quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:38 schreef sannydude het volgende:
[..]
Zolang ze het niet roepen, is het geen kuttopic
laat zien danquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mên, je kan gelukkig de tig topicreports over je topic niet lezen!!
Je zou je een ongeluk schrikken, man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |