abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30433592
k merk dat ik niet echt serieus genomen wordt op Fok. Buiten onzin hoef ik al helemaal niet te posten en ik heb het idee dat mijn topic's voornamelijk worden gesloten door mijn sexuele voorkeur. In elk topic dat ik open krijg ik van mensen weer de vraag; ' neuk jij met je verloofde?' Ook wil ik wel eens een serieuze vraag stellen of een opmerking plaatsen in een sub-forum zoals R&P of MUZ.

Daarom wil ik vragen of er voor een keer een uitzondering kan worden gemaakt, kunnen jullie mijn sexuele voorkeur in Pony-Lover veranderen?

:')
pi_30433662
neuk jij met pony-lover?
pi_30433754
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 20:48 schreef Pony-Lover het volgende:
neuk jij met pony-lover?
Nee, met mijn verloofde.
pi_30433771
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 20:50 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Nee, met mijn verloofde.
chinees sterrenbeeld: paard
pi_30435861
Stormlooptopic enzo..
Ik ben mezelf in principe, dus ben ik in feite mij.

Webicon max 100kB, geen 260kB
pi_30435977
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 21:50 schreef Zebbie het volgende:
Stormlooptopic enzo..
Ligt aan mn sexule voorkeur. Pure discriminatie!
  vrijdag 9 september 2005 @ 21:55:42 #7
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_30436052
Over post-opkrikken gesproken.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  vrijdag 9 september 2005 @ 21:58:52 #8
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_30436156
Als je moeder gerookt heeft tijdens de zwangerschap ben ik bang dat je niet meer te redden bent....
quote:
Moeder rookt? Meer kans op lesbisch kind
door René Steenhorst

AMSTERDAM, vrijdag - Vrouwen die tijdens hun zwangerschap roken, vergroten daarmee de kans dat zij een lesbische dochter krijgen. Dat beweert de Amsterdamse arts, bioloog en hersenonderzoeker Dick Swaab.

Volgens Swaab, hoogleraar neurobiologie aan de Universiteit van Amsterdam, kunnen nicotine en amfetamine (o.a. in afslankpillen) bij de ongeboren vrucht de basis leggen voor deze seksuele geaardheid. „Bovendien verhoogt nicotine de kans op agressie en criminaliteit.”

De twee stoffen verstoren de wisselwerking tussen hormonen en zich ontwikkelende systemen in de hypothalamus. Dat kleine gebiedje middenin de hersenen regelt lichaamsprocessen als temperatuur, hartslag en gewicht, maar ook seksuele voorkeur en gender (het ge-voel man of vrouw te zijn).

Prof. Swaab kwam eind jaren ’80 in conflict met de homobeweging door zijn bewering dat bepaalde hersencellen bij homo’s anders gevormd zijn dan bij heteroseksuelen. Die storm ging snel liggen toen dat wetenschappelijk bevestigd werd.
Bron: Telegraaf
The toes you step on today might be connected to the ass you’re going to kiss tomorrow...
pi_30436339
ik ben een man, mijn moeder heeft haar 16e haar laatste sigaret gerookt, en dat was zo'n 20 jaar voor mijn geboorte
pi_30436381
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 21:55 schreef cerror het volgende:
Over post-opkrikken gesproken.
je bedoelt niets toevoegende offtopic posts? Dan zie ik maar 1 zo'n reactie in dit topic.
  vrijdag 9 september 2005 @ 22:05:48 #11
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_30436414
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 22:03 schreef Alexxxxx het volgende:
ik ben een man, mijn moeder heeft haar 16e haar laatste sigaret gerookt, en dat was zo'n 20 jaar voor mijn geboorte
Heb je toch mooi de waarheid van het artikel bewezen: jouw moeder rookte níet en je bent ook niet lesbisch!
The toes you step on today might be connected to the ass you’re going to kiss tomorrow...
pi_30436449
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 22:05 schreef Phoenixx het volgende:

[..]

Heb je toch mooi de waarheid van het artikel bewezen: jouw moeder rookte níet en je bent ook niet lesbisch!
Mn vader rookte wel. Hoe weegt dat mee?
  vrijdag 9 september 2005 @ 22:10:16 #13
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_30436603
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 22:06 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Mn vader rookte wel. Hoe weegt dat mee?
Ik heb het even aan Professor Swaab gevraagd.
De kans bestaat dat je moeder dus wel heeft "meegerookt" tijdens de zwangerschap en daardoor zal je toch eenzelfde soort afwijking in de hypofyse kunnen hebben en dus een sexuele voorkeur voor vrouwen hebben.

Klopt dat?
pi_30436904
mja, ik val op vrouwen

En een professor met zo'n naam die rijdt toch wel in een Saab he?

En nu weer ontopic
pi_30437102
Ik denk dat jouw verloofde er blij mee zou zijn als je eindelijk jouw sexuele voorkeur verandert. Ze zal inmiddels wel met al haar vriendinnen besproken hebben dat je best wel een leuke jongen bent, maar dat de rest nogal tegen valt.
Ze zegt wel dat het niet erg is als je klaar komt terwijl zij nog maar net opgewarmd is, maar haar vriendinnen kennen het echte verhaal.
pi_30437154
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 22:23 schreef Dirkh het volgende:
Ik denk dat jouw verloofde er blij mee zou zijn als je eindelijk jouw sexuele voorkeur verandert. Ze zal inmiddels wel met al haar vriendinnen besproken hebben dat je best wel een leuke jongen bent, maar dat de rest nogal tegen valt.
Ze zegt wel dat het niet erg is als je klaar komt terwijl zij nog maar net opgewarmd is, maar haar vriendinnen kennen het echte verhaal.
Misschien reageert ze zo zelf nog even
  vrijdag 9 september 2005 @ 22:28:35 #17
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_30437360
Hè Dirkh...
Waarom kom jíj je er nou weer tegenaan bemoeien?
Ik was net op het punt van "opgelost - slotje" gekomen....
pi_30437656
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 22:24 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Misschien reageert ze zo zelf nog even
Wees maar niet bang dat ze jou hier als een slechte minnaar beschrijft hoor, ze zal juist het tegenovergestelde doen. Ze weet dat jij in je mannelijkheid gekwetst wordt. Voor zover ze nog overtuigd is van jouw mannelijkheid, maardat kan je vaak wel zien aan de blikken van haar vriendinnen.
pi_30437719
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 22:28 schreef Phoenixx het volgende:
Hè Dirkh...
Waarom kom jíj je er nou weer tegenaan bemoeien?
Ik was net op het punt van "opgelost - slotje" gekomen....
Tja, als iemand voor de 400.313-e keer meldt dat hij verloofd is, of dat ie een verloofde heeft, zegt dat genoeg over zijn onzekerheid. Die naar het schijnt volledig terecht is.
pi_30437815
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 22:35 schreef Dirkh het volgende:

[..]

Wees maar niet bang dat ze jou hier als een slechte minnaar beschrijft hoor, ze zal juist het tegenovergestelde doen. Ze weet dat jij in je mannelijkheid gekwetst wordt. Voor zover ze nog overtuigd is van jouw mannelijkheid, maardat kan je vaak wel zien aan de blikken van haar vriendinnen.
Welke vriendinnen?
pi_30437998
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 22:39 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Welke vriendinnen?
Ah, je hebt nog geen kennis mogen maken met haar vriendinnen.
Lijkt me duidelijk.
pi_30438525
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 22:23 schreef Dirkh het volgende:
Hij weet best dat ik het niet leuk vind... Daar hou ik mijn mond niet over hoor...
pi_30446971
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 22:57 schreef Sandraugiga het volgende:

[..]

Hij weet best dat ik het niet leuk vind... Daar hou ik mijn mond niet over hoor...
Het probleem is alleen dat hij het niet tegen kan houden. Nu jij hier al schrijft dat je het niet leuk vindt, legt alleen maar meer druk op hem en zal hij binnen de kortste keren door een minderwaardigheidscomplex erectie stoornisen krijgen.
pi_30447423
Oh, hij kan het best tegen houden hoor...
Als hij het eens een keertje niet doet zeg ik dat gewoon tegen hem.
pi_30447509
quote:
Op zaterdag 10 september 2005 11:15 schreef Sandraugiga het volgende:
Oh, hij kan het best tegen houden hoor...
Als hij het eens een keertje niet doet zeg ik dat gewoon tegen hem.
Aardig van je dat je het dan gewoon tegen hem zegt, al heb ik het vermoeden dat hij het dan al weet hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')