oeh spank me babyquote:Op maandag 5 september 2005 15:27 schreef Brighteyes het volgende:
Al 20 minuten geen nieuwe! Foei evenstar!![]()
ik ben gemener ik ga lopen zuchten.. net zolang tot vriendje vraagt of er iets isquote:Op maandag 5 september 2005 20:40 schreef Randa_v het volgende:
Ja maar, dat heb ik ook hoor. Hoe vaak ik hem al wakker geschreeuwd heb.Kramp in mijn benen of zelf ineens in paniek. Maar vaak slaapt hij daarna met gemak verder terwijl dat bij wel even duurt.
quote:Op maandag 5 september 2005 20:42 schreef _evenstar_ het volgende:
ik ben gemener ik ga lopen zuchten.. net zolang tot vriendje vraagt of er iets isen de ruimte in pikken
quote:Op maandag 5 september 2005 15:57 schreef Randa_v het volgende:
Poeh, poeh, wat is het warm. De nachten zijn zo verschrikkelijk moeilijk door te komen door de warmte en alle andere storende dingen.
Ik kwam op het idee om gisteren voor het slapen gaan een thriller uit te lezen, had ik beter niet kunnen doen. Kreeg er dromen van!Dan beebje die het het niet goed vind als ik op mijn buik of zij slaap, en op de rug slapen slaapt zo k*t. Dan een kerel langs me die ik er het liefst uit wil schoppen omdat ik telkens een elleboog op mijn kussen vind en het luidruchtig zijn van hem 's nachts.
En dan hebben we ook nog het naar de wc lopen 's nachts, na een keer lopen duurt het weer zo lang eer ik weer slaap door bovenstaande oorzaken
En het worden steeds meer nachten dat ik niet kan slapen of in slaap kan komen. Grrr.
Hebben meer zwangeren last van zulke slechte nachten
ja ik snap er echt niets van er zit totaal geen logica in de bewegingenquote:Op dinsdag 6 september 2005 11:41 schreef Githa het volgende:
In de knup Evenstar![]()
Leuk is dat als je je kleintje zo goed voelt bewegengeniet er maar van want straks zul je dat het meeste missen ik iig wel
heb ik wta gemist of hadden jullie al gezegd dat jullie een jngetje zouden krijgenquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:09 schreef Djeez het volgende:
Ingrid voelt Pino soms ook overal! Lijkt dan wel alsof Pino de samba danst, de spagaat maakt etc. Heel grappig. Ik zie haar buik nu ook wel eens bewegen, is een leuk gezicht! En als ik mijn hand dan op haar buik leg, voel ik hem helemaal onder mijn hand door kronkelen. Ja, vader worden is leuk!
je hebt niks gemist hoor, maar om nu elke keer hij/zij neer te zetten...quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:10 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
heb ik wta gemist of hadden jullie al gezegd dat jullie een jngetje zouden krijgen![]()
ohquote:Op dinsdag 6 september 2005 12:15 schreef Djeez het volgende:
[..]
je hebt niks gemist hoor, maar om nu elke keer hij/zij neer te zetten...
Goed van je! Lijkt me moeilijk.quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:16 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ohik moet wel want omdat wij dus wle al weten wat het wordt.. en we lekker niks gaan verklappen .. ik vind dat ik dat aardig dapper volhoud
![]()
ben erg benieuwd
![]()
hey ik was ookquote:Op woensdag 7 september 2005 09:54 schreef Vicky het volgende:
Vanmorgen weer over op controle geweest. Bloeddruk was weer prima 110/75. Beebje is ingedaald, dus dat is ook mooi. Over 2 weken weer terug.
Nog even gesproken over ibuprofen en migraine enzo en ze zegt dat als ibuprofen echt nodig is, dat het dan mag.
uh het zal wel zolang het goed is en ons mafkeesje geen kuren heb en ik geen kuren heb buiten de standaard kotsperikelen zal het wel goed wezenquote:Op woensdag 7 september 2005 10:47 schreef Randa_v het volgende:
Fijn dat alles goed is Vicky en Evenstar.
Evenstar pas over 4 weken terug?? Ik mag al om de drie weken.
had ik ook hoor. Mijn bloeddruk is de hele tijd al om door een ringetje te halen, ik mocht ook om de 4 weken, toen om de 3 en nu over 2 weken weer. Daarna ws. elke week..quote:Op woensdag 7 september 2005 10:47 schreef Randa_v het volgende:
Fijn dat alles goed is Vicky en Evenstar.
Evenstar pas over 4 weken terug?? Ik mag al om de drie weken.
Even hier vragen lijkt me beter!! Wanneer kreeg jij je eerste echo? Met hoeveel weken was dat?quote:
Tja ik weet het niet precies maar denk een week of 9 inderdaad!! Heb jij rond die tijd ook een echo gehad? En anders misschien iemand anders met 9 weken? Ik wil heel graag is zo'n echo zien want als ik op internet zoek vind ik niet echt mooie duidelijke!!quote:Op donderdag 8 september 2005 12:14 schreef Girly het volgende:
Nicole- mijn eerste echo kreeg ik eigenlijk al meteen vlak na mijn positieve test, toen bleek er nog niks te zien, en toen 2 dagen later wel een vruchtzakje (toen was ik rond de 5 weken), en steeds zo verder, ze hielden me extra onder controle i.v.m mola.
jij krijg de 19de heh? hoever ben je dan, 9 weken?
randa - jeetjeff rustig aan doen hoor, jij dacht ff flink baantjes te kunnen trekken, die je eigenlijk niet trok, dus oftewel over je macht heen gezwommen.
![]()
same here nicolequote:Op donderdag 8 september 2005 12:22 schreef Tinkerbell het volgende:
heb je de mijne gemaild nicole.
LEUK!!!!quote:Op dinsdag 13 september 2005 09:04 schreef Ladylike het volgende:
gisterenavond voor de eerste keer echt duidelijk mn beebje voelen krioelen onder mn handen![]()
ik ben helemaal in de wolken![]()
Ja, ik hou m'n grenzen wel goed in de gaten. De mevrouw van Cesartherapie heeft me afgelopen vrijdag ook flink de les gelezenquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:58 schreef Jelief het volgende:
Hou je wel op tijd op met werken?! Als het echt niet meer gaat kun je natuurlijk ook de ziektewet in. Zeker met BI lijkt het mij wijs om op tijd je grenzen aan te geven. maar je bent natuurlijk zelf oud en wijs genoeg om dat te bedenken
Tijdelijk een eenpersoonsbed in een kamer beneden neerzetten ??quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:31 schreef Wennie het volgende:
Dat bedverhogen wordt nog een leuk verhaal bij ons.. waterbed, schuin dak, open wenteltrapAllemaal nono's van de kraamzorg.
ja, ben gister weer heerlijk wezen zwemmen. Het was weer zalig!!quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:31 schreef Wennie het volgende:
[..]
Vicky, nog lekker gezwommen gister? Ik werd pas om 19:30 uur door vriendje zelf gebeld dat hij wakker was en hij mocht pas om 22:00 uur naar huis. En in dat ziekenhuis wil ik gaan bevallen...Dat bedverhogen wordt nog een leuk verhaal bij ons.. waterbed, schuin dak, open wenteltrap
Allemaal nono's van de kraamzorg.
Ja ik vond het ook te gek voor woorden, helemaal omdat ik net een miskraam heb gehad! Maar de volgende keer bel ik ook naar het ziekenhuis en dan zeg ik wel wat er gebeurd is enzo. Maar hoop gewoon dat het niet meer gebeurd!!quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:41 schreef Renegate het volgende:
Wat een belachelijke reactie van je vlos... ik heb niet alles gevolgt of zo maar als je zo een buikpijn heb dat het niet echt houdbaar meer is zou ik gewoon naar de poli rijden.
De vloskundigen hier zijn allemaal van dezelfde praktijk. Ik heb nog niet echt een "vaste" vlos zeg maar. We worden ingedeeld in de wijk waar je woont. Maar de hoofdpraktijk waar ze ook de echo's maken enzo heb ik heen gebeld. Maandag moet ik sowieso na het ziekenhuis voor een echo en daarna hoor ik ook wie mijn vlos word.quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:55 schreef Randa_v het volgende:
MeNicole, het komt op mij ook raar over. Wat Renegate zegt, is er niet een andere praktijk waar je naar toe kunt. Als je je zo ongelukkig voelt met de uitspraken van de vlos, wil je dan wel dat die vlos bij de bevalling aanwezig zou kunnen zijn.
Ze had op zijn minst uit kunnen leggen waar die pijn dan volgens haar van daan zou kunnen komen denk ik!
quote:Op donderdag 15 september 2005 00:02 schreef Djeez het volgende:
Jaaaaa, morgen bij Ton, helse bevallingen!![]()
Alleen wil Ingrid het niet zien![]()
Das toch niet zo gekquote:Op donderdag 15 september 2005 00:02 schreef Djeez het volgende:
are you insanequote:Op donderdag 15 september 2005 00:02 schreef Djeez het volgende:
Zien!quote:Op donderdag 15 september 2005 13:27 schreef Jelief het volgende:
nog even voor de duidelijkheid, het is dus niet zeker dat onsje eerder komt maar die datum geeft aan hoe ver het voor loopt. Wat wel zo is, is dat zwangerschapssuikerbaby's vaak vroeger komen.
Moet wel zeggen dat ik dat ook niet zo erg vind, mijn buik wordt met de dag ongeveer groter en zit steeds meer in de weg.
Ze heeft pech, het komt pas zaterdag op TV.quote:
He jij daar! Neit soezen en proberen te rellen he!quote:Op donderdag 15 september 2005 18:35 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ze heeft pech, het komt pas zaterdag op TV.
Bij de Otto hebben ze goedkope voedingsbeha's 2 voor 16 geloof ik (het is in elk geval bij een postorder) misschien dat je nu een ruime cup kunt kopen.quote:Op donderdag 15 september 2005 18:44 schreef Ingrid19 het volgende:
Tussenstukje voor bh helpt amper. Dus ik vraag me dan af of mijn cup toch is gegroeid. Maar dat kan toch nooit zo snel!Nou ja, ik zie wel. Ik heb nu bh met cup d aan. (had altijd c, en heel soms d) met verlengstukje er tussen. Helpt wel ietsjes. Maar we gaan 9 oktober naar de jonge gezinnen beurs, misschien kan ik daar wel een goede bh/hemd voor minder geld op de kop tikken. Ik wissel nu alles af.
That brings back memories!quote:Op donderdag 15 september 2005 18:46 schreef Ingrid19 het volgende:
He jij daar! Neit soezen en proberen te rellen he!
quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
That brings back memories!
We hebben anderhalf jaar in Drenthe gewoond, ik had een vriendinnetje die dat vaak zei. Ik had op gegeven moment bonje met mijn moeder, dus ik gil 'Most neit zo soez'n mien wicht'!
Mijn moeder pissig: WAT ZEG JE???
Heerlijk!
Gelukkig maar Jelief!!quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:46 schreef Jelief het volgende:
Missie bh geslaagd, ik ga er dus morgen nog maar een of twee kopenMet dank aan mijn mams die naast de gordijnen afspelden en mijn strijk wegwerken ook nog die BH even heeft gedaan
![]()
Tamea gefeliciteerd!!!!!
heb geen zwangerschapsstrings gehaald hoor, heb nu gewoon mijn eigen strings nog.. Heb vanmiddag gewone onderbroeken gekocht.... Zie wel of ze goed zijn, anders mag vriendje gaan shoppen voor me hehehehquote:Op vrijdag 16 september 2005 22:09 schreef Rottdog het volgende:
Zwangerschaps strings, wat ik persoonlijk aanraad is megatenten van ondebroeken omdat je buik toch beurs is
ik heb er 1 maar vind hem helemaal niet lekker ziggen...dus hou het maar bij mijn oude vertrouwdequote:Op vrijdag 16 september 2005 22:38 schreef bixister het volgende:
ik vond ze af en toe best fijn die zwangerschapsstrings, afhankelijk van de kleding die je erover draagt natuurlijk. heb er nog een hele stapel van overigens, waarvan een paar noppies en verder anita en merkloos. iemand interesse? maat M & L. de echte zwangerschaps'tenten' vond ik ook heel fijn, tot m'n buik op een gegeven moment zo groot was dat het weer prettiger werd om het randje eronder te dragen ipv er dwars overheen. toen ben ik weer gewone onderbroeken gaan dragen.
Ja, na de bevalling kan je niet echt lekker in je string gaan liggen ofzo...quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:23 schreef Rottdog het volgende:
Na de bevalling vond ik die tenten dus het prettigs, je weet wel tent half buik erin
Dat is pas iets voor in een lijstje ja!! Daar had ik dus nooit over nagedacht vantevorenquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:35 schreef Fuente het volgende:
Die tenten heb je echt nodig na de bevalling, dat kramaverband whaaa! Ik ben blij dat ik even ervoor bij de hema tenten heb gescoord
Leuk hè.quote:
Nee, k bedoel echte tenten. Van die witte oma onderbroeken van 2,50 bij de HEMAquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:41 schreef Ingrid19 het volgende:
Gefeliciteerd Tamea!
Enne ik vind de tenten lekker zitten! Tenminste ik neem aan dat jullie de 'gewone' zwangerschapsslips bedoelen.
* Randa_v zet deze ook even op het lijstjequote:Op zaterdag 17 september 2005 23:00 schreef _evenstar_ het volgende:
ennuh note to self hematenten in gaat slaan![]()
Moet ff heel hard lachen en ben blij dat ik dat zelf nog niet hoefquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:05 schreef Randa_v het volgende:
[..]
* Randa_v zet deze ook even op het lijstje
gebeurt sneller als je denktquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:08 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Moet ff heel hard lachen en ben blij dat ik dat zelf nog niet hoef![]()
Aha. En kun je die ook vinden onder de naam oma onderbroeken?quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:06 schreef Igraine het volgende:
[..]
Nee, k bedoel echte tenten. Van die witte oma onderbroeken van 2,50 bij de HEMA![]()
Normaal draag ik geen slips, alleen strings en had dus ook zwangerschapsstrings, maar die kan je na je bevalling echt niet aan..![]()
En die zitten wel zo lekkerquote:Op zondag 18 september 2005 00:38 schreef poemojn het volgende:
Krijgen jullie dan niet van die mooie meerekkende onderbroeken-met-gaatjes (netbroekjes) van je verzekering?![]()
Misschien ooit een brusje voor Myrthequote:Op zondag 18 september 2005 00:53 schreef poemojn het volgende:
Wat ben ik blij dat ik die tijd nu achter de rug heb
meissie jou gevoel klopt gewoonquote:Op maandag 19 september 2005 14:09 schreef MeNicole het volgende:
Nou wij zijn net terug van het ziekenhuis voor de termijnsecho!!
Phff wat een ellende, heb je om kwart voor 12 een afspraak ben je om kwart voor 1pas aan de beurt!!
Maar ze kon op de echo nog nix zien. En aand e hand van mijn berekening zou dat wel kunnen kloppen ja maar zij gaat uit van het moment dat ik mijn MK heb gehad. Volgens haar zou ik 11 weken moeten zijn en volgens mijzelf is het van begin augustus! Ongeveer 6 weken. Ze kon dus niet duidelijk iets zien!! Wat er wel zat was 6 weken! Ja duh zei ik tochMaar nee ik moet 11 weken zijn want 4 juli en bla bla bla!! Ze wilde dus even overleggen met de gyn en zou me vanmidag terug bellen om te kijken wat ze nu gaan doen!!
Heel verhaal en hopelijk beetje duidelijk![]()
bij mij ging het in het begin heel hard begon ook met equote:Op maandag 19 september 2005 14:25 schreef Tamea het volgende:
* Tamea heeft nu trouwens al een grotere maat BH nodig.
Dat kan nog wat worden (begon nl. al met met cup E)
Effe bellen met de HEMAquote:Op maandag 19 september 2005 23:15 schreef Rottdog het volgende:
Gaat de Hema is bellen of er wat te halen is voor ons aangezien we de Hema-tenten goed aanprijzen hierWij willen speciale Fok-Hema Tenten
Ons niet te veel verwennen dan hoorquote:Op dinsdag 20 september 2005 09:06 schreef Vicky het volgende:
uhh nou uhh denk het niet
was vanmorgen vroeg eruit omdat ik toch niet meer kon slapen... en de was moest in de wasmachine heheheh
hihi... ik zal eraan denkenquote:Op dinsdag 20 september 2005 09:13 schreef Githa het volgende:
[..]
Ons niet te veel verwennen dan hoorAls je er na een paar keer niet bent om 9.00 dan denken wij al dat je aan het bevallen bent
![]()
Ik weet niet hoe erg je het hebt, ik was zelf eigenlijk niet zo erg misselijk alleen 's ochtends en nooit tot brakens toe, zeg maar. Ik at als ik wakker werd een droog beschuit of een soepstengelquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:18 schreef Zeikwijf het volgende:
weet iemand wat echt kan helpen tegen de misselijkheid?
Zorgen dat je maag niet leeg raakt door regelmatig kleine beetjes te eten.quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:18 schreef Zeikwijf het volgende:
weet iemand wat echt kan helpen tegen de misselijkheid?
wat huis tuin en keukenmiddeltjes :quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:27 schreef Zeikwijf het volgende:
Vorige week begon ik eigenlijk voor het eerst misselijk te worden, een paar dagen. Als ik op zulke momenten eet moet ik meestal braken. Op zich valt het reuze mee. Het is niet overdreven vaak maar die keren dat ik misselijk ben zijn wel heel vervelend, zoals nu...
quote:
ik mag met 23 van de 26 weken kotsen toch wel evraringsdeskundige noemenquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:43 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
En zeikwijf (wat een naam!), je moet zorgen dat je eet voordat je braken gaat, dus zoals ik zei, je maag moet nooit leegraken.
Ik zit op 17 weken kotsen inmiddels, ik doe je naquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:48 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ik mag met 23 van de 26 weken kotsen toch wel evraringsdeskundige noemenkan je van alles vertellen over wanneer je kots wel en niet goed is
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:50 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Ik zit op 17 weken kotsen inmiddels, ik doe je na![]()
Zo is hetquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:50 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
we zijn gewoon gelijk ach het went wel he
gewoon genieten van een kotsvrije dag en dan kunnen we er weer tegen aan
![]()
![]()
Ja ze hadden gister gebeld had ik al gezegd toch dat ik bloed moest laten prikken. Morgen om kwart voor 10 naar de gyn en dan horen we meer!!quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:12 schreef Spekkiemonster het volgende:
me nicole, .... t zit gewoon goed hoor!! dat kan niet anders zoals je het verteld .....
hebben ze al gebeld?
je weet waar je het voor doet en af en toe er ff over lopen zeiken mag want het is geen pretjequote:Op dinsdag 20 september 2005 12:32 schreef Zeikwijf het volgende:
haha... thnx voor de tips Tinkerbell en _evenstar_Ik zit in mn 8e week dus dan weet ik wat me nog te wachten staat! Maar ik heb er alles voor over, ben superblij !
Daar kijk ik zoooooo naar uit! Voor nu lijkt het allemaal nog zo onwerkelijk maar dat gaat wel veranderen denk ik na een eerste echo... Lijkt me geweldig om dat piepelkleine kindje te zien....quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:35 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
je weet waar je het voor doet en af en toe er ff over lopen zeiken mag want het is geen pretje![]()
maar als je over een paar weekjes het hartje hoort en je dat kleine hompje mens ziet krioelen in je buik op de echo dat is gewoon zo![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:41 schreef _evenstar_ het volgende:
ik weet niet hoeveel weken je bent maar neem sowieso contact op met je verloskundige en noteer elke dag of je gespuugd heb en of het veel of weinig was.
.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:16 schreef Jis het volgende:
[..]
![]()
even een vraagje voor de 'kotsdeskundige'
hoor...
Meen je dat nou Even_star... dat je sowieso contact met de VK op moet nemen bij spugen??
Had ik dat inderdaad moeten melden?![]()
Hm ben nu dubbel zo blij da'k morgen al voor de intake mag![]()
Weet je, het is zo dubbel allemaal. Aan de ene kant word ik zo wanhopig van dat spugen de hele tijd (ben ook bang dat beeb niet genoeg binnenkrijgt, maar als je m'n buik(je) ziet blijkt het tegendeel wel), je word er zo ziek van... maar aan de andere kant is het ook alleen maar een goed teken toch? Tijdens de vorige zwangerschap, die helaas is misgegaan, was ik amper misselijk... ja van de zenuwen misschien..
Ik had het dus pas gemeld bij het gesprek zelf en kreeg te horen dat ik omdat ik extreem spuugde het al eerder had moeten melden..quote:
Dit wordt dus het eerste wat ik morgen vertel...quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:53 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Ik had het dus pas gemeld bij het gesprek zelf en kreeg te horen dat ik omdat ik extreem spuugde het al eerder had moeten melden..
Niet omdat het voor de baby schadelijk is zoals tink al zei de baby pakt wat hij/zij nodig heeft en jij wordt gewoon wat slapper..
Maar wordt het te extreem dan gaat jou eigen lichaam naar de kloten.. en worden je spieren e.d. op een verkeerde manier verbrand en dat is geen pretje geloof me...
Niet bang zijn dat je je aanstelt ..
Ik dacht ook ik stel me aan en blablabla .. had ik maar eerder aan de bel getrokken had me iig een zkh opname gescheelt![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:25 schreef Girly het volgende:
hoi girls, tijdje niet geweest, hoop gebeurd waardoor ik niet kon bijlezen en posten.
Jelief je hebt helemaal gelijk!quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:52 schreef Jelief het volgende:
pssst saffier EW heeft drie posts voor je gepost! en nog wat meer terug staat een update...
haaiquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:33 schreef Jis het volgende:
[..]
hai! Had je al gemist
![]()
Vroeg me van de week nog af of je de beeb al vaker gevoeld hebt namelijk, omdat je toen het vermoeden had van wel, ook al vond je het nog te vroeg!
Ben benieuwd!!![]()
Psst je hebt mailquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:25 schreef Girly het volgende:
hoi girls, tijdje niet geweest, hoop gebeurd waardoor ik niet kon bijlezen en posten.
Menicole -schikken zeg, ik hoop dat je morgen ook goed nieuws heb te melden, en ik ga helemaal duimen dat het GEEN mola is, ik denk aan je
quote:Op woensdag 21 september 2005 09:56 schreef _evenstar_ het volgende:
jisje mijn post was niet bedoeld om je bang te makenmaar meer als in let op jezelf en je moet echt wat meer eten als ik lees wat je zo op een dag eet/drinkt is echt veeeeeeeel te weinig je moet vooral heeeeeel veel drinken meis
![]()
Nicole ik denk aan je en er brand hier een kaarsje voor je![]()
ah oke dan is het goedquote:Op woensdag 21 september 2005 10:26 schreef Jis het volgende:
[..]
meis ik snap dat je me niet bang wilde maken!!
Probeer ook wel op mezelf te letten, maar... tja lukt niet zo hard.
Ik eet trouwens wel meer op een dag dan wat daar staat hoor, maar het komt er net zo hard weer uitWat in vorig stukje staat, is alleen wat erin blijft
![]()
Drinken doe ik de hele dag door, kom zeker wel aan de 2-3 liter, maar ook daar komt het meeste weer van naar buiten...
Over een uurtje moet ik bij de VK zijn...![]()
Ik had geen koffer maar een (heel bescheiden) tas.quote:Op woensdag 21 september 2005 10:34 schreef Vicky het volgende:
Ik ben bezig met mijn vluchtkoffertje maar als ik zo het lijstje zie dat ik van internet uitgeprint heb kan ik wel een hutkoffer meenemen.
Wat habben jullie allemaal in je koffertje zitten?
ik had ook nog voedingsbh's mee, een dekentje voor over de maxicosi voor als je met beeb naar buiten richting auto gaat, schone kleding voor mij voor als je weer naar huis gaat...quote:Op woensdag 21 september 2005 10:39 schreef Githa het volgende:
pyama's
tenten (onderbroeken)
slippers
shampoo en doucheschuim
toilettas
iets te lezen of net wat je graag doet
camera of videocamera
genoeg batterijen
adresboekje met telefoonnummers
kleertjes voor je kleintje, 2 setjes![]()
Maxicosi
ziekenfonds papieren
warme sokken, je kan tijdens de bevalling erg koude voeten krijgen![]()
Nou hier ben ik dan eindelijk weer!quote:Op woensdag 21 september 2005 11:33 schreef Slaapmeisje het volgende:
MeNicole ben benieuwd hoe het is gegaan vanmorgen.
telefoonnummer van de drukker staat eropquote:Op woensdag 21 september 2005 12:40 schreef E.T. het volgende:
vergeet het telefoonnummer niet dat je moet bellen voor de geboortekaartjes!
En voor na 't douchen in het ziekenhuis zijn trainingsbroeken oid aan te raden.
Lekkere opmerking van die VK, maar ja misschien flapte ze het er zo maar uit moet je maar denken...quote:Op woensdag 21 september 2005 13:05 schreef Elegantly Wasted het volgende:
MeNicole, gelukkig geen mola. Veel sterkte met het vervolgproces in ieder geval.
Ben vanochtend naar de vk geweest en er was een stagiaire die de controles deed.
Ze voelde aan mijn buik en zei me heel enthousiast dat die kleine daar enorm goed groeide. Tja, zei ik: mijn eerste was ook bijna 11 pond bij zijn geboorte. Oooww zie de vk: dat was ff schrikken he?!
Ik dacht dat ze bedoelde dat ik schrok omdat Glenn 24 uur ter observatie moest blijven ivm mogelijke suiker of schildklierafwijking. Maar nee, ze bedoelde het puur op zijn gewicht. Ze vroeg gelijk: Had je er geen moeite mee om hem te accepteren ?? Nou ja zeg!![]()
Hoe meer ik erover nadenk hoe hoe dommer ik haar reactie eigenlijk vind.
Maar alles was verder goed met de beeb en ik heb ook van haar het advies gekregen om het toch echt rustiger aan te gaan doen, ivm de bekkenklachen. Het advies van een teamleider toen ik me gisteren ziek meldde: ehm...en een paracetamol tegen de pijn???
Ik doe het nu zo'n 3 dagen heel rustig aan (Glenn zit ook heel veel bij mijn ouders) en het gaat gelijk een enorm stuk beter. Het is gewoon heerlijk om na een stukje inspanning gewoon te kunnen gaan liggen wanneer jou dat uitkomt. Morgen naar de FT.
Die stagiaire heeft dus nog een hele hoop te leren zeg, wat een onzinquote:Op woensdag 21 september 2005 13:05 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Hoe meer ik erover nadenk hoe hoe dommer ik haar reactie eigenlijk vind.
Ach, ik weet ook niet hoe de vk het precies bedoelde. Feit is wel dat ik gewoon (weer eens) sprakeloos was. Iets wat me nu gewoon met regelmaat overkomt. Waar ik normaal altijd wel mijn bekkie bij me heb, ben ik nu gewoon echt een softie aan het worden (zie treinreis verhaal).quote:Op woensdag 21 september 2005 16:56 schreef Igraine het volgende:
Lekkere opmerking van die VK, maar ja misschien flapte ze het er zo maar uit moet je maar denken...
Paracetamolletje???Ja tuurlijk zal wel helpen...
![]()
Nou moet je zeker naar de arboarts?? moet jij ook naar Wolters dan?
Ik heb mijn teamleider nog niet 1 keer gehoord sinds ik thuiszit met verlof, vreemd want normaal als ik ziek ben weet ie me altijd op dezelfde dag nog te bellen....
Ik ben heel benieuwd hoe dat gaat als ik over een paar weken weer moet gaan werken, is voor mij ook gelijk de eerste keer in Den Haag, ik heb de verhuizing net niet meegemaakt...
En bedankt he?quote:Op woensdag 21 september 2005 17:01 schreef Brighteyes het volgende:
MeNicole, gelukkig een MOLA, maar ja...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |