Ja, na de bevalling kan je niet echt lekker in je string gaan liggen ofzo...quote:Op zaterdag 17 september 2005 00:23 schreef Rottdog het volgende:
Na de bevalling vond ik die tenten dus het prettigs, je weet wel tent half buik erin
Dat is pas iets voor in een lijstje ja!! Daar had ik dus nooit over nagedacht vantevorenquote:Op zaterdag 17 september 2005 17:35 schreef Fuente het volgende:
Die tenten heb je echt nodig na de bevalling, dat kramaverband whaaa! Ik ben blij dat ik even ervoor bij de hema tenten heb gescoord
Leuk hè.quote:
Nee, k bedoel echte tenten. Van die witte oma onderbroeken van 2,50 bij de HEMAquote:Op zaterdag 17 september 2005 19:41 schreef Ingrid19 het volgende:
Gefeliciteerd Tamea!
Enne ik vind de tenten lekker zitten! Tenminste ik neem aan dat jullie de 'gewone' zwangerschapsslips bedoelen.
* Randa_v zet deze ook even op het lijstjequote:Op zaterdag 17 september 2005 23:00 schreef _evenstar_ het volgende:
ennuh note to self hematenten in gaat slaan![]()
Moet ff heel hard lachen en ben blij dat ik dat zelf nog niet hoefquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:05 schreef Randa_v het volgende:
[..]
* Randa_v zet deze ook even op het lijstje
gebeurt sneller als je denktquote:Op zaterdag 17 september 2005 23:08 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Moet ff heel hard lachen en ben blij dat ik dat zelf nog niet hoef![]()
Aha. En kun je die ook vinden onder de naam oma onderbroeken?quote:Op zaterdag 17 september 2005 21:06 schreef Igraine het volgende:
[..]
Nee, k bedoel echte tenten. Van die witte oma onderbroeken van 2,50 bij de HEMA![]()
Normaal draag ik geen slips, alleen strings en had dus ook zwangerschapsstrings, maar die kan je na je bevalling echt niet aan..![]()
En die zitten wel zo lekkerquote:Op zondag 18 september 2005 00:38 schreef poemojn het volgende:
Krijgen jullie dan niet van die mooie meerekkende onderbroeken-met-gaatjes (netbroekjes) van je verzekering?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |