abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 september 2005 @ 17:10:28 #201
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_30730905

Dat zou wel heel erg balen zijn Nicole! Either way...
  maandag 19 september 2005 @ 17:11:13 #202
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_30730923
Vicky! Vanaf morgen heb je meldplicht he!
  † In Memoriam † maandag 19 september 2005 @ 17:15:04 #203
43556 miss_dynastie
pi_30731028
Nicole, wat een eng idee Hoop dat jullie snel meer weten!
pi_30731182
We hadden ons zelf al voorgenomen dat als het nu weer mis gaat dat ik gewoon weer met de pil begin en dat we een half jaartje gaan wachten! We gaan nu in ieder geval maar weer van het ergste uit
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_30731233
Sterkte MeNicole. Hopen dat jullie snel meer weten.
  maandag 19 september 2005 @ 17:29:40 #206
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_30731418
Ach MeNicole wat kut succes!
pi_30731657
MeNicole wat balen zeg Hopelijk valt het allemaal mee..
  maandag 19 september 2005 @ 18:52:03 #208
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_30734496
MeNicole, sterkte en hopelijk hebben zij het mis!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 19 september 2005 @ 19:26:50 #210
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_30735040
Getver MeNicole. Sterkte!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_30735277
Hè bah MeNicole, hopelijk krijgen ze ongelijk... Veel sterkte in elk geval.
pi_30737765
He Nicole wat balen zeg... ik zal voor je duimen!!

BE jaja.. vanaf morgen meldplicht..

ff een tip voor de meiden die tenten willen gaan kopen, ik was vanmiddag bij de Hema en daar hebben ze tailleslips (echte tenten) en die kosten nu maar 99 cent. VOlgens mij is dat alleen nog maar tot donderdag.. dussuhh misschien ff snel de stad in.

Ik zal me morgen netjes melden
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 19 september 2005 @ 23:15:42 #213
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_30743726
Gaat de Hema is bellen of er wat te halen is voor ons aangezien we de Hema-tenten goed aanprijzen hier

Wij willen speciale Fok-Hema Tenten
pi_30743823
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:15 schreef Rottdog het volgende:
Gaat de Hema is bellen of er wat te halen is voor ons aangezien we de Hema-tenten goed aanprijzen hier

Wij willen speciale Fok-Hema Tenten
Effe bellen met de HEMA

"Is het jullie opgevallen dat de verkoop van tenten sterk gestegen is de afgelopen tijd?"
"Ja? Nou dat komt door ons.."

Mogen ze wel een cadeaubonnetje voor weggeven...
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_30749096
* Vicky doet netjes melden!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  † In Memoriam † dinsdag 20 september 2005 @ 09:03:04 #216
81992 Githa
pi_30749447
Oe Vicky, wat netjes optijd! ...Ga je dat volhouden ?

MeNicole ik hoop dat je gevoel gelijk heeft, sterkte!
pi_30749509
uhh nou uhh denk het niet

was vanmorgen vroeg eruit omdat ik toch niet meer kon slapen... en de was moest in de wasmachine heheheh
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  † In Memoriam † dinsdag 20 september 2005 @ 09:13:39 #218
81992 Githa
pi_30749652
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 09:06 schreef Vicky het volgende:
uhh nou uhh denk het niet

was vanmorgen vroeg eruit omdat ik toch niet meer kon slapen... en de was moest in de wasmachine heheheh
Ons niet te veel verwennen dan hoor Als je er na een paar keer niet bent om 9.00 dan denken wij al dat je aan het bevallen bent
pi_30749721
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 09:13 schreef Githa het volgende:

[..]

Ons niet te veel verwennen dan hoor Als je er na een paar keer niet bent om 9.00 dan denken wij al dat je aan het bevallen bent
hihi... ik zal eraan denken
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_30750672
Even er lekker op uit geweest vanmorgen, flink stukje gefietst, denk ik naar de hema te gaan voor onderbroeken. Allemaal leuk en aardig sta met die dingen bij de kassa, heb ik niet eens geld of pasjes bij. Mmm, maar teruggehangen, hoezo vergeetachtig!! Morgen maar weer op de fiets naar het dorp; nu heb ik weer te veel pijn om de tocht naar het dorp hierlangs nog eens te gaan maken
pi_30750877
weet iemand wat echt kan helpen tegen de misselijkheid?
pi_30750963
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 10:18 schreef Zeikwijf het volgende:
Ik weet niet hoe erg je het hebt, ik was zelf eigenlijk niet zo erg misselijk alleen 's ochtends en nooit tot brakens toe, zeg maar. Ik at als ik wakker werd een droog beschuit of een soepstengel , die had ik naast mijn bed liggen. Dan een kwartiertje wachten en dan had ik nergens last meer van. Het lijkt me extreem naar om het erger te hebben trouwens.
  † In Memoriam † dinsdag 20 september 2005 @ 10:23:07 #223
43556 miss_dynastie
pi_30751006
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 08:38 schreef Vicky het volgende:
* Vicky doet netjes melden!!

Keurig
pi_30751036
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 10:18 schreef Zeikwijf het volgende:
Zorgen dat je maag niet leeg raakt door regelmatig kleine beetjes te eten.
Uitvogelen waar je niet misselijk van wordt (voor iedereen anders, kan zelfs per dag verschillen).
Gemberthee of GingerAle (tip!)
Iets pittigs wordt vaak beter verdragen dan iets zoets (door mij wel in elk geval).

In het ergste geval kan je een middeltje vragen aan je huisarts, maar ik heb begrepen dat dat ook niet optimaal werkt.
pi_30751106
Vorige week begon ik eigenlijk voor het eerst misselijk te worden, een paar dagen. Als ik op zulke momenten eet moet ik meestal braken. Op zich valt het reuze mee. Het is niet overdreven vaak maar die keren dat ik misselijk ben zijn wel heel vervelend, zoals nu...
  dinsdag 20 september 2005 @ 11:41:00 #226
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_30752896
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 10:27 schreef Zeikwijf het volgende:
Vorige week begon ik eigenlijk voor het eerst misselijk te worden, een paar dagen. Als ik op zulke momenten eet moet ik meestal braken. Op zich valt het reuze mee. Het is niet overdreven vaak maar die keren dat ik misselijk ben zijn wel heel vervelend, zoals nu...
wat huis tuin en keukenmiddeltjes :

- wat anneja zei beschuitje wanneer je nog in bed ligt en dan 15 minuten wachten met opstaan..
- cola
-vanille vla
- energy drank ( extran isostar e.d. geen redbull of zoiets )
- zoute stengels
- droog biscuitje
- kleine beetjes eten
- veeeeeeeeeeeeeeel drinken je moet nu standaard 2 liter de dag drinken.. schroef dit gerust op naar 3 liter

ik weet niet hoeveel weken je bent maar neem sowieso contact op met je verloskundige en noteer elke dag of je gespuugd heb en of het veel of weinig was.

het is alles behalve leuk dat spugen en het misselijk zijn.. maar je went er wel aan
gegroet uw kotsdeskundige
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_30752951
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 11:41 schreef _evenstar_ het volgende:

gegroet uw kotsdeskundige

En zeikwijf (wat een naam!), je moet zorgen dat je eet voordat je braken gaat, dus zoals ik zei, je maag moet nooit leegraken.
  dinsdag 20 september 2005 @ 11:48:12 #228
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_30753079
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 11:43 schreef Tinkerbell het volgende:

[..]

En zeikwijf (wat een naam!), je moet zorgen dat je eet voordat je braken gaat, dus zoals ik zei, je maag moet nooit leegraken.
ik mag met 23 van de 26 weken kotsen toch wel evraringsdeskundige noemen kan je van alles vertellen over wanneer je kots wel en niet goed is
pi_30753147
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 11:48 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

ik mag met 23 van de 26 weken kotsen toch wel evraringsdeskundige noemen kan je van alles vertellen over wanneer je kots wel en niet goed is
Ik zit op 17 weken kotsen inmiddels, ik doe je na
  dinsdag 20 september 2005 @ 11:50:52 #230
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_30753171
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 11:50 schreef Tinkerbell het volgende:

[..]

Ik zit op 17 weken kotsen inmiddels, ik doe je na
we zijn gewoon gelijk ach het went wel he gewoon genieten van een kotsvrije dag en dan kunnen we er weer tegen aan
pi_30753217
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 11:50 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

we zijn gewoon gelijk ach het went wel he gewoon genieten van een kotsvrije dag en dan kunnen we er weer tegen aan
Zo is het
pi_30753721
Sterkte MeNicole, ik hoop dat het goed gaat

gisteren bij mn moeder geweest, die is sinds zaterdag in het sterfhuis.
gek genoeg voel ik me nu een stuk beter en ben een stuk geruster (ze heeft nu hulp voor alles he)
vrijdag zei Domicura tegen mij dat ik af en toe egoistisch moest zijn omdat ik nu aan mn kindje moet denken, maar dat was zo moeilijk
nu durf ik meer aan mezelf te denken omdat ik ma niet meer zo hoef te helpen (ja beetje boodschapjes meenemen enzo).
voel me meteen stukken en stukken beter
vanavond naar de Vroedvrouw, kan niet wachten om het hartje van onze Uk weer te horen.

Oh ja! ik heb echt mega veel gevoel! wat is dat toch fijn!
waarschijnlijk heb ik er op het einde van de zwangerschap genoeg van maar nu kan ik hem niet vaak genoeg voelen.
Dit ventje gaat flink tekeer

positief punt 2:
ik krijg het huisje van mn moeder, woon nu nog bij mn schoonouders, maar mn oom heeft weten te regelen dat ik het huisje krijg waar ma 13 jaar gewoond heeft
wil al beginnen met opknappen, maar ga het pas doen als ik mn handdtekening onder het huurcontract heb staan

allemaal positieve dingen de laatste week die mn zwangerschap (en humeur) alleen maar goed doen
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
pi_30753726
me nicole, .... t zit gewoon goed hoor!! dat kan niet anders zoals je het verteld .....
hebben ze al gebeld?
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_30754129
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 12:12 schreef Spekkiemonster het volgende:
me nicole, .... t zit gewoon goed hoor!! dat kan niet anders zoals je het verteld .....
hebben ze al gebeld?
Ja ze hadden gister gebeld had ik al gezegd toch dat ik bloed moest laten prikken. Morgen om kwart voor 10 naar de gyn en dan horen we meer!!

Maar heb echt een heel dubbel gevoel. Aan de ene kant: bij mola heb je teveel HCG hormoon en ben je veel misselijk zei de vlos. Maar dat ben ik dus helemaal niet. Ook is het normaal dat je snel dik word, heb ik ook geen last van. Maar aan de andere kant. Het was gewoon een grote rommel in mijn baarmoeder en ik heb de laatste paar weken veel last van buikpijn gehad.
Dus iets goed is er toch niet. Als ik wel gewoon ongeveer 6 weken zwanger ben zitten er toch rare plekken waarschijnlijk bloed in mijn baarmoeder. Dus dat is sowieso al niet goed.
Maar we zien het wel!!
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_30754201
heel veel sterkte!
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
pi_30754242
haha... thnx voor de tips Tinkerbell en _evenstar_ Ik zit in mn 8e week dus dan weet ik wat me nog te wachten staat! Maar ik heb er alles voor over, ben superblij !
  dinsdag 20 september 2005 @ 12:35:57 #237
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_30754335
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 12:32 schreef Zeikwijf het volgende:
haha... thnx voor de tips Tinkerbell en _evenstar_ Ik zit in mn 8e week dus dan weet ik wat me nog te wachten staat! Maar ik heb er alles voor over, ben superblij !
je weet waar je het voor doet en af en toe er ff over lopen zeiken mag want het is geen pretje
maar als je over een paar weekjes het hartje hoort en je dat kleine hompje mens ziet krioelen in je buik op de echo dat is gewoon zo
pi_30754494
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 12:35 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

je weet waar je het voor doet en af en toe er ff over lopen zeiken mag want het is geen pretje
maar als je over een paar weekjes het hartje hoort en je dat kleine hompje mens ziet krioelen in je buik op de echo dat is gewoon zo
Daar kijk ik zoooooo naar uit! Voor nu lijkt het allemaal nog zo onwerkelijk maar dat gaat wel veranderen denk ik na een eerste echo... Lijkt me geweldig om dat piepelkleine kindje te zien....
pi_30754533
MeNicole ik duim voor je
pi_30754614
MeNicole sterkte...
  dinsdag 20 september 2005 @ 12:54:56 #241
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_30754829
Ladylike, wat lekker dat je nu een beetje rust hebt. En wat fijn van dat huisje!

MeNicole... heel veel sterkte, hopelijk heb je snel zekerheid!
  dinsdag 20 september 2005 @ 14:40:11 #242
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_30757323
Ach getver MeNicole. Sterkte.
Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
pi_30758067
Ladylike, wat BE zegt...

MeNicole, ik hoop echt voor je dat het toch allemaal goed zit, sterkte.

Zeikwijf blijf je met ons meebeppen? dan willen we wel meteen van alles weten hoor, zullen we beginnen met wanneer je uitgerekend bent? Als je wilt is er wel een mod die je in het lijstje kan zetten.

Vicky meldplicht spannend hoor!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_30760593
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 11:41 schreef _evenstar_ het volgende:

ik weet niet hoeveel weken je bent maar neem sowieso contact op met je verloskundige en noteer elke dag of je gespuugd heb en of het veel of weinig was.
even een vraagje voor de 'kotsdeskundige' hoor...
Meen je dat nou Even_star... dat je sowieso contact met de VK op moet nemen bij spugen?? Hm... weet je, ik voel me dan al gauw zo'n zeikerd... hoewel ik waarschijnlijk wel reden heb om te bellen eigenlijk...
Ik ben vandaag volgens de VK precies 10 weken ( ) en kots al 6 weken iedere dag. Nou ja, op 2 dagen na dan. 't Begon 's middags, was daar zooo blij mee, want 's ochtends leek me zoo erg... maar al gauw werd het steeds vroeger op de dag. Nu word ik de afgelopen 2 weken al misselijk wakker, moet meteen spugen (zorg wel eerst dat ik 'iets' in m'n maag heb, meestal wat drinken ofzo) en blijf vervolgens de hele dag door weeig... vervolgens om een uur of 5 begint het spuugfestijn weer van voren af aan. Komt er dus op neer dat ik tussen de 2 en 5 keer per dag boven de wc hang

Had ik dat inderdaad moeten melden?
Hm ben nu dubbel zo blij da'k morgen al voor de intake mag
Weet je, het is zo dubbel allemaal. Aan de ene kant word ik zo wanhopig van dat spugen de hele tijd (ben ook bang dat beeb niet genoeg binnenkrijgt, maar als je m'n buik(je) ziet blijkt het tegendeel wel ), je word er zo ziek van... maar aan de andere kant is het ook alleen maar een goed teken toch? Tijdens de vorige zwangerschap, die helaas is misgegaan, was ik amper misselijk... ja van de zenuwen misschien...

Ach ik hou stille hoop dat dit met 3 maanden over is... ga het in ieder geval wel aankaarten morgen, en ik hoop dat ik DE gouden tip nog tegenkom Want eten in bed werkt niet, cola komt er ook meteen weer uit (helpt wel super als je 'gewoon' buikgriep hebt trouwens!!), kleine beetjes eten doe ik toch wel, krijg grote hoeveelheden niet weg, en drinken... doe ik de hele dag door

Kom in ieder geval morgen even melden wat de VK te zeggen had
  dinsdag 20 september 2005 @ 16:47:27 #245
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_30761722
Jis veel succes met het vinden van middeltjes tegen de misselijkheid, helaas heb ik geen tips voor je. Aan alle spugers; jullie mogen van mij klagen zo veel jullie willen, lijkt me vreselijk om zo beroerd te zijn.

Vicky van harte met je meldplicht!
MeNicole op je gevoel afgaan hoor, die is meestal goed! Ik hoop dat je snel positieve zekerheid hebt.

Ladylike fijn de positieve dingen zeg! Veel sterkte met je moeder en probeer voldoende aan dat kleintje in je buik te denken hoor!

Ingrid ik had gevraagd naar je rug, ben blij dat het goed met je gaat.

Waar is onze zwangere uit Amerika? ben je naam even kwijt Hoe gaat het met jou?

Had ik in het streepjestopic niet wat verse zwangere gesignaleerd? Van harte gefeliciteerd en dat jullie maar veel mogen posten!

Suzanna begrijpelijk dat je het druk hebt! Leuk dat je hier zo af en toe post.

Dan mis ik toch een aantal dames?? En een enkele heer? Biezb en Xlarge, Quinny en chocobo, Bastard, Mamamiek, Elegantly Wasted en Digger, laat eens iets van jullie horen/lezen! En dat zijn alleen diegenen die dit jaar nog uitgerekend zijn....De zwangeren van volgend jaar mogen ook wat van zich laten horen hoor!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_30761910
pssst saffier EW heeft drie posts voor je gepost! en nog wat meer terug staat een update...
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_30762520
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 16:16 schreef Jis het volgende:

[..]

even een vraagje voor de 'kotsdeskundige' hoor...
Meen je dat nou Even_star... dat je sowieso contact met de VK op moet nemen bij spugen??

Had ik dat inderdaad moeten melden?
Hm ben nu dubbel zo blij da'k morgen al voor de intake mag
Weet je, het is zo dubbel allemaal. Aan de ene kant word ik zo wanhopig van dat spugen de hele tijd (ben ook bang dat beeb niet genoeg binnenkrijgt, maar als je m'n buik(je) ziet blijkt het tegendeel wel ), je word er zo ziek van... maar aan de andere kant is het ook alleen maar een goed teken toch? Tijdens de vorige zwangerschap, die helaas is misgegaan, was ik amper misselijk... ja van de zenuwen misschien..
.

Niks moet , maar als je er toch bent is het wel handig om te melden. De verloskundige kan je in elk geval gerust stellen. Ik heb zelf ooit eens huilend van paniek opgebeld omdat ik maar niets binnen kreeg en me zorgen maakte om het kindje. Die pakt dus echt wat hij/zij nodig heeft, maak je daar niet ongerust om. Tevens kan de verloskundige natuurlijk tips geven, al kan je die overal wel krijgen. Tis meer voor de geruststelling en dat ze het weet als het nog heftiger wordt. Volgende keer gewoon zeggen hoor

En ja, het is ook een goed teken, je zwangerschapshormonen die je zwangerschap in stand houden floreren
pi_30763882
* Tamea belde een uurtje geleden de verloskundige op voor een afspraak en die zei dat ik over een week of 3 maar eens moest terugbellen. Terwijl de huisarts een paar maanden geleden nog zei dat ik meteen moest bellen zodra ik zwanger was want we hadden hier een tekort aan verloskundigen
  dinsdag 20 september 2005 @ 19:53:02 #249
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_30767488
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 16:16 schreef Jis het volgende:

[..]

knip
Ik had het dus pas gemeld bij het gesprek zelf en kreeg te horen dat ik omdat ik extreem spuugde het al eerder had moeten melden..
Niet omdat het voor de baby schadelijk is zoals tink al zei de baby pakt wat hij/zij nodig heeft en jij wordt gewoon wat slapper..
Maar wordt het te extreem dan gaat jou eigen lichaam naar de kloten.. en worden je spieren e.d. op een verkeerde manier verbrand en dat is geen pretje geloof me...
Niet bang zijn dat je je aanstelt ..

Ik dacht ook ik stel me aan en blablabla .. had ik maar eerder aan de bel getrokken had me iig een zkh opname gescheelt
  Jubileum moderator dinsdag 20 september 2005 @ 20:51:45 #250
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_30769833
MeNicole heel veel sterkte

EW is het geen idee om eventjes niet meer te werken als zitten al zoveel pijn doet? 3 keer overstappen is normaal al vermoeiend, laat staan als je zwanger bent. Wat belachelijk trouwens dat er niemand voor je opstaat zeg! Ik heb laatst wel ergens gehoord dat als je zwanger bent je gratis (met je 2e klas kaartje) 1e klas mag gaan zitten als het te druk in de trein is. Het is in ieder geval de moeite waard om na te vragen of dat klopt.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')