abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 september 2005 @ 17:10:28 #201
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_30730905

Dat zou wel heel erg balen zijn Nicole! Either way...
  maandag 19 september 2005 @ 17:11:13 #202
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_30730923
Vicky! Vanaf morgen heb je meldplicht he!
  † In Memoriam † maandag 19 september 2005 @ 17:15:04 #203
43556 miss_dynastie
pi_30731028
Nicole, wat een eng idee Hoop dat jullie snel meer weten!
pi_30731182
We hadden ons zelf al voorgenomen dat als het nu weer mis gaat dat ik gewoon weer met de pil begin en dat we een half jaartje gaan wachten! We gaan nu in ieder geval maar weer van het ergste uit
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_30731233
Sterkte MeNicole. Hopen dat jullie snel meer weten.
  maandag 19 september 2005 @ 17:29:40 #206
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_30731418
Ach MeNicole wat kut succes!
pi_30731657
MeNicole wat balen zeg Hopelijk valt het allemaal mee..
  maandag 19 september 2005 @ 18:52:03 #208
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_30734496
MeNicole, sterkte en hopelijk hebben zij het mis!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 19 september 2005 @ 19:26:50 #210
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_30735040
Getver MeNicole. Sterkte!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_30735277
Hè bah MeNicole, hopelijk krijgen ze ongelijk... Veel sterkte in elk geval.
pi_30737765
He Nicole wat balen zeg... ik zal voor je duimen!!

BE jaja.. vanaf morgen meldplicht..

ff een tip voor de meiden die tenten willen gaan kopen, ik was vanmiddag bij de Hema en daar hebben ze tailleslips (echte tenten) en die kosten nu maar 99 cent. VOlgens mij is dat alleen nog maar tot donderdag.. dussuhh misschien ff snel de stad in.

Ik zal me morgen netjes melden
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 19 september 2005 @ 23:15:42 #213
61800 Rottdog
pi_30743726
Gaat de Hema is bellen of er wat te halen is voor ons aangezien we de Hema-tenten goed aanprijzen hier

Wij willen speciale Fok-Hema Tenten
pi_30743823
quote:
Op maandag 19 september 2005 23:15 schreef Rottdog het volgende:
Gaat de Hema is bellen of er wat te halen is voor ons aangezien we de Hema-tenten goed aanprijzen hier

Wij willen speciale Fok-Hema Tenten
Effe bellen met de HEMA

"Is het jullie opgevallen dat de verkoop van tenten sterk gestegen is de afgelopen tijd?"
"Ja? Nou dat komt door ons.."

Mogen ze wel een cadeaubonnetje voor weggeven...
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_30749096
* Vicky doet netjes melden!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  † In Memoriam † dinsdag 20 september 2005 @ 09:03:04 #216
81992 Githa
pi_30749447
Oe Vicky, wat netjes optijd! ...Ga je dat volhouden ?

MeNicole ik hoop dat je gevoel gelijk heeft, sterkte!
pi_30749509
uhh nou uhh denk het niet

was vanmorgen vroeg eruit omdat ik toch niet meer kon slapen... en de was moest in de wasmachine heheheh
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  † In Memoriam † dinsdag 20 september 2005 @ 09:13:39 #218
81992 Githa
pi_30749652
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 09:06 schreef Vicky het volgende:
uhh nou uhh denk het niet

was vanmorgen vroeg eruit omdat ik toch niet meer kon slapen... en de was moest in de wasmachine heheheh
Ons niet te veel verwennen dan hoor Als je er na een paar keer niet bent om 9.00 dan denken wij al dat je aan het bevallen bent
pi_30749721
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 09:13 schreef Githa het volgende:

[..]

Ons niet te veel verwennen dan hoor Als je er na een paar keer niet bent om 9.00 dan denken wij al dat je aan het bevallen bent
hihi... ik zal eraan denken
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_30750672
Even er lekker op uit geweest vanmorgen, flink stukje gefietst, denk ik naar de hema te gaan voor onderbroeken. Allemaal leuk en aardig sta met die dingen bij de kassa, heb ik niet eens geld of pasjes bij. Mmm, maar teruggehangen, hoezo vergeetachtig!! Morgen maar weer op de fiets naar het dorp; nu heb ik weer te veel pijn om de tocht naar het dorp hierlangs nog eens te gaan maken
pi_30750877
weet iemand wat echt kan helpen tegen de misselijkheid?
pi_30750963
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 10:18 schreef Zeikwijf het volgende:
Ik weet niet hoe erg je het hebt, ik was zelf eigenlijk niet zo erg misselijk alleen 's ochtends en nooit tot brakens toe, zeg maar. Ik at als ik wakker werd een droog beschuit of een soepstengel , die had ik naast mijn bed liggen. Dan een kwartiertje wachten en dan had ik nergens last meer van. Het lijkt me extreem naar om het erger te hebben trouwens.
  † In Memoriam † dinsdag 20 september 2005 @ 10:23:07 #223
43556 miss_dynastie
pi_30751006
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 08:38 schreef Vicky het volgende:
* Vicky doet netjes melden!!

Keurig
pi_30751036
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 10:18 schreef Zeikwijf het volgende:
Zorgen dat je maag niet leeg raakt door regelmatig kleine beetjes te eten.
Uitvogelen waar je niet misselijk van wordt (voor iedereen anders, kan zelfs per dag verschillen).
Gemberthee of GingerAle (tip!)
Iets pittigs wordt vaak beter verdragen dan iets zoets (door mij wel in elk geval).

In het ergste geval kan je een middeltje vragen aan je huisarts, maar ik heb begrepen dat dat ook niet optimaal werkt.
pi_30751106
Vorige week begon ik eigenlijk voor het eerst misselijk te worden, een paar dagen. Als ik op zulke momenten eet moet ik meestal braken. Op zich valt het reuze mee. Het is niet overdreven vaak maar die keren dat ik misselijk ben zijn wel heel vervelend, zoals nu...
  dinsdag 20 september 2005 @ 11:41:00 #226
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_30752896
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 10:27 schreef Zeikwijf het volgende:
Vorige week begon ik eigenlijk voor het eerst misselijk te worden, een paar dagen. Als ik op zulke momenten eet moet ik meestal braken. Op zich valt het reuze mee. Het is niet overdreven vaak maar die keren dat ik misselijk ben zijn wel heel vervelend, zoals nu...
wat huis tuin en keukenmiddeltjes :

- wat anneja zei beschuitje wanneer je nog in bed ligt en dan 15 minuten wachten met opstaan..
- cola
-vanille vla
- energy drank ( extran isostar e.d. geen redbull of zoiets )
- zoute stengels
- droog biscuitje
- kleine beetjes eten
- veeeeeeeeeeeeeeel drinken je moet nu standaard 2 liter de dag drinken.. schroef dit gerust op naar 3 liter

ik weet niet hoeveel weken je bent maar neem sowieso contact op met je verloskundige en noteer elke dag of je gespuugd heb en of het veel of weinig was.

het is alles behalve leuk dat spugen en het misselijk zijn.. maar je went er wel aan
gegroet uw kotsdeskundige
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_30752951
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 11:41 schreef _evenstar_ het volgende:

gegroet uw kotsdeskundige

En zeikwijf (wat een naam!), je moet zorgen dat je eet voordat je braken gaat, dus zoals ik zei, je maag moet nooit leegraken.
  dinsdag 20 september 2005 @ 11:48:12 #228
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_30753079
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 11:43 schreef Tinkerbell het volgende:

[..]

En zeikwijf (wat een naam!), je moet zorgen dat je eet voordat je braken gaat, dus zoals ik zei, je maag moet nooit leegraken.
ik mag met 23 van de 26 weken kotsen toch wel evraringsdeskundige noemen kan je van alles vertellen over wanneer je kots wel en niet goed is
pi_30753147
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 11:48 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

ik mag met 23 van de 26 weken kotsen toch wel evraringsdeskundige noemen kan je van alles vertellen over wanneer je kots wel en niet goed is
Ik zit op 17 weken kotsen inmiddels, ik doe je na
  dinsdag 20 september 2005 @ 11:50:52 #230
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_30753171
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 11:50 schreef Tinkerbell het volgende:

[..]

Ik zit op 17 weken kotsen inmiddels, ik doe je na
we zijn gewoon gelijk ach het went wel he gewoon genieten van een kotsvrije dag en dan kunnen we er weer tegen aan
pi_30753217
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 11:50 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

we zijn gewoon gelijk ach het went wel he gewoon genieten van een kotsvrije dag en dan kunnen we er weer tegen aan
Zo is het
pi_30753721
Sterkte MeNicole, ik hoop dat het goed gaat

gisteren bij mn moeder geweest, die is sinds zaterdag in het sterfhuis.
gek genoeg voel ik me nu een stuk beter en ben een stuk geruster (ze heeft nu hulp voor alles he)
vrijdag zei Domicura tegen mij dat ik af en toe egoistisch moest zijn omdat ik nu aan mn kindje moet denken, maar dat was zo moeilijk
nu durf ik meer aan mezelf te denken omdat ik ma niet meer zo hoef te helpen (ja beetje boodschapjes meenemen enzo).
voel me meteen stukken en stukken beter
vanavond naar de Vroedvrouw, kan niet wachten om het hartje van onze Uk weer te horen.

Oh ja! ik heb echt mega veel gevoel! wat is dat toch fijn!
waarschijnlijk heb ik er op het einde van de zwangerschap genoeg van maar nu kan ik hem niet vaak genoeg voelen.
Dit ventje gaat flink tekeer

positief punt 2:
ik krijg het huisje van mn moeder, woon nu nog bij mn schoonouders, maar mn oom heeft weten te regelen dat ik het huisje krijg waar ma 13 jaar gewoond heeft
wil al beginnen met opknappen, maar ga het pas doen als ik mn handdtekening onder het huurcontract heb staan

allemaal positieve dingen de laatste week die mn zwangerschap (en humeur) alleen maar goed doen
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
pi_30753726
me nicole, .... t zit gewoon goed hoor!! dat kan niet anders zoals je het verteld .....
hebben ze al gebeld?
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_30754129
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 12:12 schreef Spekkiemonster het volgende:
me nicole, .... t zit gewoon goed hoor!! dat kan niet anders zoals je het verteld .....
hebben ze al gebeld?
Ja ze hadden gister gebeld had ik al gezegd toch dat ik bloed moest laten prikken. Morgen om kwart voor 10 naar de gyn en dan horen we meer!!

Maar heb echt een heel dubbel gevoel. Aan de ene kant: bij mola heb je teveel HCG hormoon en ben je veel misselijk zei de vlos. Maar dat ben ik dus helemaal niet. Ook is het normaal dat je snel dik word, heb ik ook geen last van. Maar aan de andere kant. Het was gewoon een grote rommel in mijn baarmoeder en ik heb de laatste paar weken veel last van buikpijn gehad.
Dus iets goed is er toch niet. Als ik wel gewoon ongeveer 6 weken zwanger ben zitten er toch rare plekken waarschijnlijk bloed in mijn baarmoeder. Dus dat is sowieso al niet goed.
Maar we zien het wel!!
Liefde
pi_30754201
heel veel sterkte!
Lid van de MamaSquad
pi_30754242
haha... thnx voor de tips Tinkerbell en _evenstar_ Ik zit in mn 8e week dus dan weet ik wat me nog te wachten staat! Maar ik heb er alles voor over, ben superblij !
  dinsdag 20 september 2005 @ 12:35:57 #237
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_30754335
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 12:32 schreef Zeikwijf het volgende:
haha... thnx voor de tips Tinkerbell en _evenstar_ Ik zit in mn 8e week dus dan weet ik wat me nog te wachten staat! Maar ik heb er alles voor over, ben superblij !
je weet waar je het voor doet en af en toe er ff over lopen zeiken mag want het is geen pretje
maar als je over een paar weekjes het hartje hoort en je dat kleine hompje mens ziet krioelen in je buik op de echo dat is gewoon zo
pi_30754494
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 12:35 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

je weet waar je het voor doet en af en toe er ff over lopen zeiken mag want het is geen pretje
maar als je over een paar weekjes het hartje hoort en je dat kleine hompje mens ziet krioelen in je buik op de echo dat is gewoon zo
Daar kijk ik zoooooo naar uit! Voor nu lijkt het allemaal nog zo onwerkelijk maar dat gaat wel veranderen denk ik na een eerste echo... Lijkt me geweldig om dat piepelkleine kindje te zien....
pi_30754533
MeNicole ik duim voor je
pi_30754614
MeNicole sterkte...
  dinsdag 20 september 2005 @ 12:54:56 #241
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_30754829
Ladylike, wat lekker dat je nu een beetje rust hebt. En wat fijn van dat huisje!

MeNicole... heel veel sterkte, hopelijk heb je snel zekerheid!
  dinsdag 20 september 2005 @ 14:40:11 #242
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_30757323
Ach getver MeNicole. Sterkte.
Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
pi_30758067
Ladylike, wat BE zegt...

MeNicole, ik hoop echt voor je dat het toch allemaal goed zit, sterkte.

Zeikwijf blijf je met ons meebeppen? dan willen we wel meteen van alles weten hoor, zullen we beginnen met wanneer je uitgerekend bent? Als je wilt is er wel een mod die je in het lijstje kan zetten.

Vicky meldplicht spannend hoor!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_30760593
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 11:41 schreef _evenstar_ het volgende:

ik weet niet hoeveel weken je bent maar neem sowieso contact op met je verloskundige en noteer elke dag of je gespuugd heb en of het veel of weinig was.
even een vraagje voor de 'kotsdeskundige' hoor...
Meen je dat nou Even_star... dat je sowieso contact met de VK op moet nemen bij spugen?? Hm... weet je, ik voel me dan al gauw zo'n zeikerd... hoewel ik waarschijnlijk wel reden heb om te bellen eigenlijk...
Ik ben vandaag volgens de VK precies 10 weken ( ) en kots al 6 weken iedere dag. Nou ja, op 2 dagen na dan. 't Begon 's middags, was daar zooo blij mee, want 's ochtends leek me zoo erg... maar al gauw werd het steeds vroeger op de dag. Nu word ik de afgelopen 2 weken al misselijk wakker, moet meteen spugen (zorg wel eerst dat ik 'iets' in m'n maag heb, meestal wat drinken ofzo) en blijf vervolgens de hele dag door weeig... vervolgens om een uur of 5 begint het spuugfestijn weer van voren af aan. Komt er dus op neer dat ik tussen de 2 en 5 keer per dag boven de wc hang

Had ik dat inderdaad moeten melden?
Hm ben nu dubbel zo blij da'k morgen al voor de intake mag
Weet je, het is zo dubbel allemaal. Aan de ene kant word ik zo wanhopig van dat spugen de hele tijd (ben ook bang dat beeb niet genoeg binnenkrijgt, maar als je m'n buik(je) ziet blijkt het tegendeel wel ), je word er zo ziek van... maar aan de andere kant is het ook alleen maar een goed teken toch? Tijdens de vorige zwangerschap, die helaas is misgegaan, was ik amper misselijk... ja van de zenuwen misschien...

Ach ik hou stille hoop dat dit met 3 maanden over is... ga het in ieder geval wel aankaarten morgen, en ik hoop dat ik DE gouden tip nog tegenkom Want eten in bed werkt niet, cola komt er ook meteen weer uit (helpt wel super als je 'gewoon' buikgriep hebt trouwens!!), kleine beetjes eten doe ik toch wel, krijg grote hoeveelheden niet weg, en drinken... doe ik de hele dag door

Kom in ieder geval morgen even melden wat de VK te zeggen had
  dinsdag 20 september 2005 @ 16:47:27 #245
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_30761722
Jis veel succes met het vinden van middeltjes tegen de misselijkheid, helaas heb ik geen tips voor je. Aan alle spugers; jullie mogen van mij klagen zo veel jullie willen, lijkt me vreselijk om zo beroerd te zijn.

Vicky van harte met je meldplicht!
MeNicole op je gevoel afgaan hoor, die is meestal goed! Ik hoop dat je snel positieve zekerheid hebt.

Ladylike fijn de positieve dingen zeg! Veel sterkte met je moeder en probeer voldoende aan dat kleintje in je buik te denken hoor!

Ingrid ik had gevraagd naar je rug, ben blij dat het goed met je gaat.

Waar is onze zwangere uit Amerika? ben je naam even kwijt Hoe gaat het met jou?

Had ik in het streepjestopic niet wat verse zwangere gesignaleerd? Van harte gefeliciteerd en dat jullie maar veel mogen posten!

Suzanna begrijpelijk dat je het druk hebt! Leuk dat je hier zo af en toe post.

Dan mis ik toch een aantal dames?? En een enkele heer? Biezb en Xlarge, Quinny en chocobo, Bastard, Mamamiek, Elegantly Wasted en Digger, laat eens iets van jullie horen/lezen! En dat zijn alleen diegenen die dit jaar nog uitgerekend zijn....De zwangeren van volgend jaar mogen ook wat van zich laten horen hoor!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_30761910
pssst saffier EW heeft drie posts voor je gepost! en nog wat meer terug staat een update...
pi_30762520
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 16:16 schreef Jis het volgende:

[..]

even een vraagje voor de 'kotsdeskundige' hoor...
Meen je dat nou Even_star... dat je sowieso contact met de VK op moet nemen bij spugen??

Had ik dat inderdaad moeten melden?
Hm ben nu dubbel zo blij da'k morgen al voor de intake mag
Weet je, het is zo dubbel allemaal. Aan de ene kant word ik zo wanhopig van dat spugen de hele tijd (ben ook bang dat beeb niet genoeg binnenkrijgt, maar als je m'n buik(je) ziet blijkt het tegendeel wel ), je word er zo ziek van... maar aan de andere kant is het ook alleen maar een goed teken toch? Tijdens de vorige zwangerschap, die helaas is misgegaan, was ik amper misselijk... ja van de zenuwen misschien..
.

Niks moet , maar als je er toch bent is het wel handig om te melden. De verloskundige kan je in elk geval gerust stellen. Ik heb zelf ooit eens huilend van paniek opgebeld omdat ik maar niets binnen kreeg en me zorgen maakte om het kindje. Die pakt dus echt wat hij/zij nodig heeft, maak je daar niet ongerust om. Tevens kan de verloskundige natuurlijk tips geven, al kan je die overal wel krijgen. Tis meer voor de geruststelling en dat ze het weet als het nog heftiger wordt. Volgende keer gewoon zeggen hoor

En ja, het is ook een goed teken, je zwangerschapshormonen die je zwangerschap in stand houden floreren
pi_30763882
* Tamea belde een uurtje geleden de verloskundige op voor een afspraak en die zei dat ik over een week of 3 maar eens moest terugbellen. Terwijl de huisarts een paar maanden geleden nog zei dat ik meteen moest bellen zodra ik zwanger was want we hadden hier een tekort aan verloskundigen
  dinsdag 20 september 2005 @ 19:53:02 #249
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_30767488
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 16:16 schreef Jis het volgende:

[..]

knip
Ik had het dus pas gemeld bij het gesprek zelf en kreeg te horen dat ik omdat ik extreem spuugde het al eerder had moeten melden..
Niet omdat het voor de baby schadelijk is zoals tink al zei de baby pakt wat hij/zij nodig heeft en jij wordt gewoon wat slapper..
Maar wordt het te extreem dan gaat jou eigen lichaam naar de kloten.. en worden je spieren e.d. op een verkeerde manier verbrand en dat is geen pretje geloof me...
Niet bang zijn dat je je aanstelt ..

Ik dacht ook ik stel me aan en blablabla .. had ik maar eerder aan de bel getrokken had me iig een zkh opname gescheelt
  Jubileum moderator dinsdag 20 september 2005 @ 20:51:45 #250
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_30769833
MeNicole heel veel sterkte

EW is het geen idee om eventjes niet meer te werken als zitten al zoveel pijn doet? 3 keer overstappen is normaal al vermoeiend, laat staan als je zwanger bent. Wat belachelijk trouwens dat er niemand voor je opstaat zeg! Ik heb laatst wel ergens gehoord dat als je zwanger bent je gratis (met je 2e klas kaartje) 1e klas mag gaan zitten als het te druk in de trein is. Het is in ieder geval de moeite waard om na te vragen of dat klopt.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † dinsdag 20 september 2005 @ 21:21:02 #251
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_30770817
MeNicole ik zal voor je duimen morgen om kwart voor 10. Jeetje wat zal dat schrikken zijn geweest. Hopelijk heb je ons morgen toch nog goed nieuws te melden. Het kan nog alle kanten op. Heel veel sterkte en een dikke knuffel
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_30770979
hoi girls, tijdje niet geweest, hoop gebeurd waardoor ik niet kon bijlezen en posten.

Menicole -schikken zeg, ik hoop dat je morgen ook goed nieuws heb te melden, en ik ga helemaal duimen dat het GEEN mola is, ik denk aan je

Tamea - volgens mij heb ik je nog niet gefeliciteerd, maar welkom hier, en een hele fijne zwangerschap toegewenst

ik zal rustig rustig morgen op mijn gemakje ff bijlezen, sorry hoor
pi_30771215
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 19:53 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

Ik had het dus pas gemeld bij het gesprek zelf en kreeg te horen dat ik omdat ik extreem spuugde het al eerder had moeten melden..
Niet omdat het voor de baby schadelijk is zoals tink al zei de baby pakt wat hij/zij nodig heeft en jij wordt gewoon wat slapper..
Maar wordt het te extreem dan gaat jou eigen lichaam naar de kloten.. en worden je spieren e.d. op een verkeerde manier verbrand en dat is geen pretje geloof me...
Niet bang zijn dat je je aanstelt ..

Ik dacht ook ik stel me aan en blablabla .. had ik maar eerder aan de bel getrokken had me iig een zkh opname gescheelt
Dit wordt dus het eerste wat ik morgen vertel...
Schrik best wel van jouw opmerking dat je eigen lichaam naar de kloten gaat ik maakte me alleen druk om de beeb (weet dat die toch wel genoeg binnenkrijgt, al vraag ik me af wat dan precies als ik amper wat binnenhou )
Kan alleen niet bepalen wat 'extreem' is. Maar als ik bedenk dat het enige dat ik vandaag binnen gehouden heb 3 witte ( ) boterhammetjes met kaas is... en ongeveer 1 liter limonadesiroop... dan is dat niet veel... Sinds ik vanmiddag thuis kwam, komt alles er met een noodgang weer uit. Zelfs m'n 'avondeten' (= 1 appel en een biskwietje )
't Kan ook goed zijn dat ik me vandaag even superzielig voel omdat ik echt weinig binnenhou, dat ik me daarom wat drukker hierom maak, maar toch...
In principe ging ik er gewoon van uit: overgeven hoort erbij

Nou ja, er zit niets anders op dan morgen af te wachten... hoorde vandaag wel van een collega dat de VK die ik morgen heb nogal bot overkomt dus hoop maar dat ze me serieus neemt. Niet dat ik per se wil dat er iets aan gedaan wordt, maar wil nu wel even gerust gesteld worden zeg maar
pi_30771294
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 21:25 schreef Girly het volgende:
hoi girls, tijdje niet geweest, hoop gebeurd waardoor ik niet kon bijlezen en posten.
hai! Had je al gemist
Vroeg me van de week nog af of je de beeb al vaker gevoeld hebt namelijk, omdat je toen het vermoeden had van wel, ook al vond je het nog te vroeg!
Ben benieuwd!!
pi_30771330
MeNicole... ze laten jou ook wel in onzekerheid zitten he... Hoop echt voor je dat je goed nieuws te horen krijgt...
  dinsdag 20 september 2005 @ 21:47:00 #256
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_30771810
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 16:52 schreef Jelief het volgende:
pssst saffier EW heeft drie posts voor je gepost! en nog wat meer terug staat een update...
Jelief je hebt helemaal gelijk! Sorry E.W.! Ik heb je post nog met verbazing gelezen....3 x overstappen en dan ook nog niemand die voor je opstaat....ongelooflijk! Die tip van dat treinkaartje zou ik even achteraangaan als ik jou was. Ik weet inmiddels hoe je toch steeds door probeert te blijven gaan (doe ik ook), maar denk aan jezelf hoor! Je kan beter nu wat vroeger aan de bel trekken en jezelf een heleboel ellende voorkomen dan dat je na je bevalling aan het revalideren slaat ipv heerlijk van je kindje te genieten! Je kan ook niet tijdelijk een auto lenen ofzo om naar je werk te gaan of later beginnen waardoor het minder druk is in de trein?

Ik mag ontzettend in mijn handjes knijpen merk ik wel! Vanmorgen zei de chiropractiker dat ik niet meer dan 4 uur op een dag mag werken en het liefst helemaal moet stoppen omdat ik last heb van mijn si-gewricht. Mijn baas heeft me dan ook om half drie naar huis gestuurd en meteen de overige tijden aangepast, dus geen koopavond meer! In plaats van 9.00-21.00 uur werken op donderdag nu alleen nog maar 's middags. De rest van de dagen dus ook alleen maar middagjes werken. We gaan kijken of het zo goed gaat en anders wordt er nog meer aangepast!
Helemaal stoppen heb ik nog geen zin in....thuis mag/kan ik ook zo weinig, kan ik beter een paar uurtjes mijn collega's pesten...
Ylana
  dinsdag 20 september 2005 @ 21:54:18 #257
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_30772131
EW, ik had toen ik zwanger was ook problemen met het Openbaar Vervoer (met gelukkig maar één overstap, maar wel met veewagenvervoer, waarbij mijn buik echt in de verdrukking kwam).
Ik dreigde er ook aan onderdoor te gaan en heb toen afgesproken met mijn baas om iets later te komen. In plaats van om 08.30 kwam ik toen om 09.30 op mijn werk en dat uurtje maakte net het verschil. Ik zat net buiten de meest drukke spits en kon meestal gewoon zitten. En omdat ik wat later begon ging ik ook wat later weg en ontliep terug ook net de grootste drukte. Het was een kleine aanpassing, maar op die manier hield ik het wel vol tot mijn zwangerschapsverlof, maar ik neem aan dat jij met je bekkeninstabiliteit nu voorlopig helemaal niet mag werken?

MeNicole, veel sterkte morgen. Ik hoop dat het meevalt.

Alle spugers, ook veel sterkte. Het is toch niet leuk om kotsdeskundige te zijn, lijkt me.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_30772688
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 21:33 schreef Jis het volgende:

[..]

hai! Had je al gemist
Vroeg me van de week nog af of je de beeb al vaker gevoeld hebt namelijk, omdat je toen het vermoeden had van wel, ook al vond je het nog te vroeg!
Ben benieuwd!!
haai uhh ik weet het niet of ik het vaker heb gevoeld, misschien waren het toch wel mijn darmen? maar moet zeggen dat die ene keer het ergste was omdat ik er toen van schok.
ik heb zondag heel veel gelopen in een bos, waren met een groepje naar luik soort spel spelen, en elke keer als ik rustig zat voelde ik rare plopjes weer (ene keer links,andere keer rechts,maar ik had ook erg last van mijn buik omdat mijn broek strak zat. dus of het darmen waren of de beeb, don't know, mij werd ook verteld dat het de darmen kon zijn omdat die van positie veranderen en ook flink tekeer kunnen gaan, ik zal nog ff moeten wachten voor ik het zeker weet.
hoe ist met jou?

Saffier- fjn dat je nu alleen maar smiddags hoef te werken, zal een hoop schelen i.i.g
pi_30781294
* Vicky doet weer netjes meldt.... en gaat weer lekker uurtje slapen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 21 september 2005 @ 09:03:37 #260
61800 Rottdog
pi_30782284
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 21:25 schreef Girly het volgende:

Menicole -schikken zeg, ik hoop dat je morgen ook goed nieuws heb te melden, en ik ga helemaal duimen dat het GEEN mola is, ik denk aan je
Psst je hebt mail
Liefde
pi_30782578
[quote]Op dinsdag 20 september 2005 15:04 schreef Jelief het volgende:

Zeikwijf blijf je met ons meebeppen? dan willen we wel meteen van alles weten hoor, zullen we beginnen met wanneer je uitgerekend bent? Als je wilt is er wel een mod die je in het lijstje kan zetten.

Ik blijf wel meebeppen hoor! Lijkt me erg gezellig hier en bovendien is het reuze fijn te beppen met mensen die weten waar het over gaat.
Mijn huisarts had het erover dat ik 11 mei ben uitgerekend. Zelf dacht ik 7 mei... Ik hou de datum aan die de Vlos (makkelijke afkorting die ik hier tegenkwam ) mij zal geven op 6 oktober. Laat ik wel weten!
  woensdag 21 september 2005 @ 09:56:14 #263
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_30783248
jisje mijn post was niet bedoeld om je bang te maken maar meer als in let op jezelf en je moet echt wat meer eten als ik lees wat je zo op een dag eet/drinkt is echt veeeeeeeel te weinig je moet vooral heeeeeel veel drinken meis

Nicole ik denk aan je en er brand hier een kaarsje voor je
pi_30783933
quote:
Op woensdag 21 september 2005 09:56 schreef _evenstar_ het volgende:
jisje mijn post was niet bedoeld om je bang te maken maar meer als in let op jezelf en je moet echt wat meer eten als ik lees wat je zo op een dag eet/drinkt is echt veeeeeeeel te weinig je moet vooral heeeeeel veel drinken meis

Nicole ik denk aan je en er brand hier een kaarsje voor je
meis ik snap dat je me niet bang wilde maken!!
Probeer ook wel op mezelf te letten, maar... tja lukt niet zo hard.
Ik eet trouwens wel meer op een dag dan wat daar staat hoor, maar het komt er net zo hard weer uit Wat in vorig stukje staat, is alleen wat erin blijft
Drinken doe ik de hele dag door, kom zeker wel aan de 2-3 liter, maar ook daar komt het meeste weer van naar buiten...

Over een uurtje moet ik bij de VK zijn...
  woensdag 21 september 2005 @ 10:32:18 #265
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_30784085
quote:
Op woensdag 21 september 2005 10:26 schreef Jis het volgende:

[..]

meis ik snap dat je me niet bang wilde maken!!
Probeer ook wel op mezelf te letten, maar... tja lukt niet zo hard.
Ik eet trouwens wel meer op een dag dan wat daar staat hoor, maar het komt er net zo hard weer uit Wat in vorig stukje staat, is alleen wat erin blijft
Drinken doe ik de hele dag door, kom zeker wel aan de 2-3 liter, maar ook daar komt het meeste weer van naar buiten...

Over een uurtje moet ik bij de VK zijn...
ah oke dan is het goed dan krijg je nog aardig wat binnen hoor maar meld het wel even en als je allerlei huis-tuin en keuken middeltjes al heb geprobeerd kan misschien emasafene voor jou uitkomst bieden.. hier hielp het iig niet
spannend hoor hopenlijk mag je ook snel voor een echo
pi_30784131
Ik ben bezig met mijn vluchtkoffertje maar als ik zo het lijstje zie dat ik van internet uitgeprint heb kan ik wel een hutkoffer meenemen.

Wat habben jullie allemaal in je koffertje zitten?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  † In Memoriam † woensdag 21 september 2005 @ 10:39:51 #267
81992 Githa
pi_30784259
Ik heb nooit een koffertje klaargezet

Maaruh wat zou je erin moeten doen ? ...

pyama's
tenten (onderbroeken)
slippers
shampoo en doucheschuim
toilettas
iets te lezen of net wat je graag doet
camera of videocamera
genoeg batterijen
adresboekje met telefoonnummers
kleertjes voor je kleintje, 2 setjes
Maxicosi
ziekenfonds papieren
warme sokken, je kan tijdens de bevalling erg koude voeten krijgen

jemig, ik weet het niet meer

[ Bericht 4% gewijzigd door Githa op 21-09-2005 10:46:30 ]
  woensdag 21 september 2005 @ 10:44:14 #268
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_30784349
Girly, jouw plopjes zijn vást baby-plopjes hoor! terug.

Vicky wat was je weer vroeg!! Groot gelijk dat je dan nog even gaat slapen. Een vluchtkoffertje....daar denk ik nog niet over na hihi, maar misscien beter even in het moeders-topic vragen?

MeNicole ik duim!!
Ylana
pi_30785234
Vicky, een schoon t-shirt oid voor manlief, als de bevaling langer duurt is het voor hem ook wel lekker om iets schoons aan te trekken.
Lippenbalsem
Op de meeste lijstjes staat ook en badjas, ik heb er wel een maar als ik die mee zou nemen mag ik idd wel een hutkoffer meenemen, die gaat dus niet mee.
pi_30785256
quote:
Op woensdag 21 september 2005 10:34 schreef Vicky het volgende:
Ik ben bezig met mijn vluchtkoffertje maar als ik zo het lijstje zie dat ik van internet uitgeprint heb kan ik wel een hutkoffer meenemen.

Wat habben jullie allemaal in je koffertje zitten?
Ik had geen koffer maar een (heel bescheiden) tas.
Erin zat:

de befaamde HEMA tenten, 5 stuks
voedingsbeha
2 t-shirts/nachthemden
toilettas met borstel, tandenborstel, labello en miniverpakkingen tpasta, dagcreme, shampoo, deo en doucheschuim. (shampoo e.d stond ook in het ZKH in de douche van zwitsal)
slippers
boek (om 's nachts wat te doen te hebben als alle visite weg is)
mobiele telefoon
cameraatje
snickers; voor m'n man (tip van zwangerschapsgymjuf)
portemonnee
2 setjes kleding voor de kleine

maxicosi in de auto

En ik kwam niks tekort...
pi_30785322
quote:
Op woensdag 21 september 2005 10:39 schreef Githa het volgende:

pyama's
tenten (onderbroeken)
slippers
shampoo en doucheschuim
toilettas
iets te lezen of net wat je graag doet
camera of videocamera
genoeg batterijen
adresboekje met telefoonnummers
kleertjes voor je kleintje, 2 setjes
Maxicosi
ziekenfonds papieren
warme sokken, je kan tijdens de bevalling erg koude voeten krijgen
ik had ook nog voedingsbh's mee, een dekentje voor over de maxicosi voor als je met beeb naar buiten richting auto gaat, schone kleding voor mij voor als je weer naar huis gaat...
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  † In Memoriam † woensdag 21 september 2005 @ 11:33:07 #272
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_30785665
MeNicole ben benieuwd hoe het is gegaan vanmorgen.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_30785864
quote:
Op woensdag 21 september 2005 11:33 schreef Slaapmeisje het volgende:
MeNicole ben benieuwd hoe het is gegaan vanmorgen.
Nou hier ben ik dan eindelijk weer!
Het is zeer waarschijnlijk GEEN mola-zwangerschap. Mijn HCG waarde was maar 53! Dus helemaal goed ist ook niet. Dus de gyn dacht of dat ik nu weer een miskraam heb of dat er nog troep van de vorige miskraam zit. Dat laatste is het meest waarschijnlijke. Maandag weer bloedprikken, dinsdag weer een echo en als er nix verandert is ga ik woensdag onder narcose en dan wil de gyn even in mijn baarmoeder kijken wat daar aan de hand is en dan meteen goed schoonmaken van binnen!!

Dus ben wel super blij dat het geen mola is en dat ze nu toch alles eens goed gaan onderzoeken!!
Maar ben wel helemaal het vetrouwen in de vlos kwijt. Ze blijken daar dus wel makkelijk te zeggen: Ja hoor, als het vanzelf komt ben je wel goed schoon. Gelukkig blijf ik nu wel onder toezicht van de gyn
Liefde
pi_30785980
MeNicole dat is fijn om te horen en zeker fijn dat je bij de Gyn mag blijven. Vind het toch wel erg hoor zo een vlos, ik zou haar ook niet meer vertrouwen
  woensdag 21 september 2005 @ 12:04:45 #275
3011 E.T.
pi_30786756
Wel een opluchting dat het iig geen Mola is.
Maar het is ook niet het leuke, goede nieuws waar je eigenlijk op hoopte...
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  † In Memoriam † woensdag 21 september 2005 @ 12:08:44 #276
81992 Githa
pi_30786892
MeNicole, net wat ET zegt juichen om minder slecht nieuws, voelt een beetje raar. Ik ben erg blij voor je dat het geen mola is omdat die weg erg lang kan zijn, maar wat dan wel? ..... ik wens je nog steeds alle sterkte toe, dit lijkt me niet makkelijk
Wat je VK betreft kan ik het me erg goed voorstellen en ik zou het zeker ook laten weten, er is gewoon een fout gemaakt.
pi_30787185
MeNicole, fijn dat het geen mola is, maar zoals ET en Githa al zeggen.. tis niet het goede nieuws waar je op hoopte.
Gelukkig dat je onder toezicht van de gyn mag blijven! Sterkte iig

Nou me koffertje is ingepakt, bedankt voor de tips!!! Nu nog een lijst maken voor vriendje wattie moet doen als die kleine geboren is... Hij wil graag alles op papier hebben staan zodat ie het niet zelf allemaal uit moet zoeken enzo.. Iemand hier nog tips voor??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_30787445
Op mijn lijstje voor MikeAir staan de telefoonnummers van mensen we meteen willen bellen : ouders, broers en zussen, vrienden, werk. Kraamzorg moet gebeld worden en ook de vlos (bij ons) want die doet de nacontrole. Verder moet de verzekering zo snel mogelijk weten dat de kleine er is. En aangeven natuurlijk!
  woensdag 21 september 2005 @ 12:40:34 #279
3011 E.T.
pi_30787817
vergeet het telefoonnummer niet dat je moet bellen voor de geboortekaartjes!

En voor na 't douchen in het ziekenhuis zijn trainingsbroeken oid aan te raden.
pi_30788209
quote:
Op woensdag 21 september 2005 12:40 schreef E.T. het volgende:
vergeet het telefoonnummer niet dat je moet bellen voor de geboortekaartjes!

En voor na 't douchen in het ziekenhuis zijn trainingsbroeken oid aan te raden.
telefoonnummer van de drukker staat erop

ik ga in principe lekker thuis bevallen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 21 september 2005 @ 13:05:24 #281
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_30788517
MeNicole, gelukkig geen mola. Veel sterkte met het vervolgproces in ieder geval.

Ben vanochtend naar de vk geweest en er was een stagiaire die de controles deed.
Ze voelde aan mijn buik en zei me heel enthousiast dat die kleine daar enorm goed groeide. Tja, zei ik: mijn eerste was ook bijna 11 pond bij zijn geboorte. Oooww zie de vk: dat was ff schrikken he?!
Ik dacht dat ze bedoelde dat ik schrok omdat Glenn 24 uur ter observatie moest blijven ivm mogelijke suiker of schildklierafwijking. Maar nee, ze bedoelde het puur op zijn gewicht. Ze vroeg gelijk: Had je er geen moeite mee om hem te accepteren ?? Nou ja zeg!
Hoe meer ik erover nadenk hoe hoe dommer ik haar reactie eigenlijk vind.

Maar alles was verder goed met de beeb en ik heb ook van haar het advies gekregen om het toch echt rustiger aan te gaan doen, ivm de bekkenklachen. Het advies van een teamleider toen ik me gisteren ziek meldde: ehm...en een paracetamol tegen de pijn???

Ik doe het nu zo'n 3 dagen heel rustig aan (Glenn zit ook heel veel bij mijn ouders) en het gaat gelijk een enorm stuk beter. Het is gewoon heerlijk om na een stukje inspanning gewoon te kunnen gaan liggen wanneer jou dat uitkomt. Morgen naar de FT.
pi_30790098
Elegantly Wasted,serieus? die vk is ook niet helemaal lekker ofwel

Sara is nu 4 weken oud, en ik mis mijn buik nu al...Erg hoor, de eerste 2 weken hoefde ik voor mijn gevoel niet meer kindjes, maar dat getrappel in je buik....ik mis het echt! Geniet er allemaal maar lekker van meiden!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_30790855
MeNicole: net als ET zegt: van de ene kant: fijn! en van de andere kant: sterkte met wat nog komen gaat
Elegantly Wasted: dat had mn VK eens moeten zeggen ... wat een raar mens zeg...
@ fuente: ik geniet er meer en meer van en gelukkig heb ik nog bijna 4 maanden om er van te genieten
Lid van de MamaSquad
  woensdag 21 september 2005 @ 14:38:01 #284
106326 Snowwww
Hevig verliefd...
pi_30791304
Voor de mensjes die hun vluchtkoffertje aan het inpakken zijn, misschien zijn mutsjes voor de kleine ook een goed idee?
Toen ik in het ziekenhuis (Woerden) bevallen was vroeg de verpleegkundige of we wel een mutsje bij ons hadden.. Hadden we inderdaad. 2 was nog beter geweest, want het eerste mutsje kreeg Nicole direct na de bevalling op, en toen ze de volgende dag in bad gedaan was moest ze weer het vieze mutsje op omdat we er niet 2 hadden meegenomen..
Maar ik weet niet of je in de meeste ziekenhuizen gewoon een mutsje van het ziekenhuis krijgt?
  woensdag 21 september 2005 @ 14:57:41 #285
61800 Rottdog
pi_30791975
Me-Ncole er is al genoeg gezegt dus ik hou het bij een sterkte ermee.

Vicky telefoonnummer van je verzekering om je kind te verzekeren.
wij waren het vergeten en kregen bijna alle kosten op ons dak, zou dan wel vergoed worden maar dan moesten we wel eerst zelf betalen gelukkig was ik op net op tijd
Druivensuiker voor een oppeppertje

Wat een rare EW kan me best de schrik voorstellen van 11 pond maar of je er aan moest wennen

Fuente ik heb het soms nog wel eens, vond het erg speciaal dat intieme gevoel van jij en je kindje

Hier kregen we een mutsje maar het is overal verschillend
pi_30792179
wij kregen een mutsje van het ziekenhuis, hadden ook wel een eigen mutsje meegenomen overigens. Maar ik weet niet of dat in alle ziekenhuizen zo is, ik zou er geen rekening mee houden in ieder geval
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_30792693
ik heb gezien dat het ziekenhuis hier (maastricht) ook mutsjes uitgaf.. maar dat kan natuurlijk altijd vanwege bezuinigingen veranderd zijn
Lid van de MamaSquad
pi_30793567
Mutsje is ingepakt, druivensuiker ook

Heb al gebeld naar de verzekering maar moet een formulier invullen. Formulier ligt al klaar bij de papieren.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_30793986
MeNicole... gelukkig inderdaad geen mola... maar het nieuws dat je nu te horen hebt gekregen had je ws liever ook niet gehoord. 't Is wel goed dat je nu onder controle van de gyn blijft; dan weet je in ieder geval iets zekerder dat alles goed gaat komen.
Stel nu dat het nog door je vorige zwangerschap komt, is je hcg-waarde dan niet nog erg hoog? Is toch al een tijdje geleden..
Verder weet ik eigenlijk niet zo goed wat ik tegen je moet zeggen, behalve heel heel veel sterkte en ik hoop dat je in het ziekenhuis wat serieuzer genomen gaat worden...
pi_30794170
Vanochtend voor het eerst bij de verloskundige geweest.
Had een stagiaire die de intake deed, was leuk!
Ze gaan nog steeds uit van 18 april dat de beeb komt, maar... omdat m'n cyclus zo raar deed gaan ze pas een definitieve datum noemen na de echo.
Ze hebben er alles aan gedaan om het hartje te vinden, maar da's helaas niet gelukt. Is ook niet zo heel raar, ik ben volgens hun nu 10 wkn en 1 dag; maar waarschijnlijk wel ongeveer een weekje minder ver. En onder de 10 weken proberen ze het niet eens...
Maak me dus absoluut geen zorgen daarover!

Heb van de misselijkheid verteld; op dit moment is er nog geen reden om een of andere test te doen die aan kan tonen of je urine verzuurd is (en dan is het foute boel), omdat ik per dag toch nog wel iets binnenhoud. Mocht ik echt alles eruit gaan gooien moet ik direct contact opnemen en dan bestaat de kans dat ik even opgenomen word in het ziekenhuis. Maar zover wil ik het echt niet laten komen hoor
Verder namen ze het gelukkig heel serieus. Mag ieder moment naar de huisarts om zetpillen te vragen, zodat ik een dag of 2 even rust heb. (geloof dat ze inderdaad 'jouw' pillen noemde evenstar!) Maar ja, ik heb het liever niet natuurlijk...
Toch is het een fijn idee dat ik de kans heb om er even vanaf te komen...
Als het nou na de 3 maanden nog niet over is, gaan we kijken wat we eraan kunnen doen...

Verder was alles goed; was een kilo aangekomen (jaja ik had een spijkerbroek en schoenen aan... en dat heb ik thuis niet als ik op de weegschaal sta ) en m'n baarmoeder is al goed te voelen

Ik mocht voor volgende week een afspraak voor de echo maken, omdat het nu nog weinig zin zou hebben. Van de assistente mocht ik aankomende maandag al komen... en toen... toen heb ik zelf gezegd dat het wat mij betreft nog wel ietsje later mocht Want tja, hoe verder ik ben hoe meer je ziet toch?? En ik zit nu al zolang in de zenuwen, dan kunnen die paar nachtjes er ook nog wel bij Heb nu een afspraak gemaakt voor volgende week vrijdag Nog maar 9 nachtjes slapen
pi_30795114
Net eindelijk de uitslag gehad. Mijn HB was dus iets te laag, maar eigenlijk heb ik er naar mijn idee weinig last van. Mag staalpillen gaan slikken dus, fijn!! Is door de huisarts ook al aan de vlos doorgegeven en over twee weken moet ik weer prikken. De blauwe plek van het prikken vrijdag is net weg, op een of andere manier prikken ze me altijd blauw. Nou is het niet abnormaal dat mijn HB laag is, had ik voor de zwangerschap ook al regelmatig last van. Ben door de test voor bloeddonor soms ook maar net of net niet door gekomen.

Dus ben benieuwd!
pi_30795394
@ Jis: ja hoe verder je bent hoe meer je ziet..
@ randa: succes met slikken dan maar gelukkig is er iets aan te doen
Lid van de MamaSquad
pi_30795462
quote:
Op woensdag 21 september 2005 13:05 schreef Elegantly Wasted het volgende:
MeNicole, gelukkig geen mola. Veel sterkte met het vervolgproces in ieder geval.

Ben vanochtend naar de vk geweest en er was een stagiaire die de controles deed.
Ze voelde aan mijn buik en zei me heel enthousiast dat die kleine daar enorm goed groeide. Tja, zei ik: mijn eerste was ook bijna 11 pond bij zijn geboorte. Oooww zie de vk: dat was ff schrikken he?!
Ik dacht dat ze bedoelde dat ik schrok omdat Glenn 24 uur ter observatie moest blijven ivm mogelijke suiker of schildklierafwijking. Maar nee, ze bedoelde het puur op zijn gewicht. Ze vroeg gelijk: Had je er geen moeite mee om hem te accepteren ?? Nou ja zeg!

Maar alles was verder goed met de beeb en ik heb ook van haar het advies gekregen om het toch echt rustiger aan te gaan doen, ivm de bekkenklachen. Het advies van een teamleider toen ik me gisteren ziek meldde: ehm...en een paracetamol tegen de pijn???

Ik doe het nu zo'n 3 dagen heel rustig aan (Glenn zit ook heel veel bij mijn ouders) en het gaat gelijk een enorm stuk beter. Het is gewoon heerlijk om na een stukje inspanning gewoon te kunnen gaan liggen wanneer jou dat uitkomt. Morgen naar de FT.
Lekkere opmerking van die VK, maar ja misschien flapte ze het er zo maar uit moet je maar denken...

Paracetamolletje??? Ja tuurlijk zal wel helpen...
Nou moet je zeker naar de arboarts?? moet jij ook naar Wolters dan?
Ik heb mijn teamleider nog niet 1 keer gehoord sinds ik thuiszit met verlof, vreemd want normaal als ik ziek ben weet ie me altijd op dezelfde dag nog te bellen....

Ik ben heel benieuwd hoe dat gaat als ik over een paar weken weer moet gaan werken, is voor mij ook gelijk de eerste keer in Den Haag, ik heb de verhuizing net niet meegemaakt...
  † In Memoriam † woensdag 21 september 2005 @ 17:01:19 #294
43556 miss_dynastie
pi_30795638
quote:
Op woensdag 21 september 2005 13:05 schreef Elegantly Wasted het volgende:
Die stagiaire heeft dus nog een hele hoop te leren zeg, wat een onzin
  woensdag 21 september 2005 @ 17:01:26 #295
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_30795642
MeNicole, gelukkig geen MOLA, maar ja... wat dan wel...
Hopelijk gaan ze het nu idd eens goed bekijken en krijgen jullie een beetje duidelijkheid...

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 21-09-2005 23:29:17 ]
  woensdag 21 september 2005 @ 17:32:44 #296
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_30796524
Grr ik had weer eens het verkeerde venster openstaan en daar mijn post in geplakt. Sorry dames.
  woensdag 21 september 2005 @ 18:25:26 #297
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_30798006
MeNicole, gelukkig geen mola, ik hoop dat alles gewoon goed is. Veel sterkte in ieder geval

Handig die tips voor het vluchtkoffertje!
Ik had het volgende lijstje ergens vandaan geplukt:

Voor jou:
• Toilettas (tandenborstel, borstel, tandpasta, make-up remover, eventuele medicijnen, lenzenvloeistof etc)
• Lippenbalsem (tegen droge lippen door het puffen & hijgen)
• Make-up (mascara & lipstick, evt. Blusher)
• T-shirt om in te bevallen
• Druivensuiker snoepjes voor extra energie
• Nachtkleding
• Dikke(ski)sokken (tijdens de bevalling krijgen veel vrouwen koude voeten)
• Ondergoed (grote ‘oma’-onderbroeken: hier past het kraamverband goed in. Bovendien zitten strings niet echt geweldig als je net bevallen bent).
• Pantoffels/slippers
• Badjas
• Eventueel: reservebril
• Eventueel een voedings-BH (koop deze twee cupmaten groter, je zal niet de eerste zijn die van B naar D gaat).
• Kleding om de volgende dag in naar huis te gaan (joggingbroek of rok)
• Eventueel wat tijdschriften of een boek

Voor je kindje:
• Maxicosi
• Autostoeltje
• Rompertjes
• Een paar pakjes (in maat 40 en 50, zodat je altijd iets hebt dat past. Let erop dat je iets neemt wat ook nog leuk staat; het worden tenslotte de allereerste foto’s van jouw kleintje, daar in dat ziekenhuis).
• Sokjes
• 2 mutsjes
• Speentje
• Omslagdoekje
• Deken voor over maxi-cosi
• Eventueel: warmwaterkruik
• Eventueel: jasje

Voor je partner:
• Alle belangrijke papieren (verzekeringspapieren (van beide partners), papieren van de verloskundige (zeker als je bijvoorbeeld rhesusnegatief bent, identificatiepapieren)
• Telefoonlijst met alle belangrijke nummers (de dokter, de verloskundige, het ziekenhuis, de taxicentrale, familie en vrienden)
• Mobiele telefoon met oplader (check of je ‘m mag gebruiken in het ziekenhuis)
• Fototoestel met extra batterijen, extra geheugenkaart, oplader of extra rolletjes
• Eventueel: videocamera
• Eventueel: parkeergeld en geld voor de telefoon/telefoonkaart (als je je mobieltje niet mag gebruiken)
• Eventueel: wat tijdschriften of een boek, voor als het allemaal wat langer duurt

Randa, gelukkig is er wat aan je ijzer te doen. Bedenk maar zo, het is voor een erg goed doel! Ik voelde me in ieder geval een stuk beter toen ik de staalpillen begon te slikken.

Ik begin steeds meer "last" van m'n buik te krijgen, vooral in combinatie met m'n zware borsten. Beebje vindt dat niet erg prettig en ik zelf ook niet.
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  woensdag 21 september 2005 @ 19:28:18 #298
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_30799807
quote:
Op woensdag 21 september 2005 16:56 schreef Igraine het volgende:

Lekkere opmerking van die VK, maar ja misschien flapte ze het er zo maar uit moet je maar denken...

Paracetamolletje??? Ja tuurlijk zal wel helpen...
Nou moet je zeker naar de arboarts?? moet jij ook naar Wolters dan?
Ik heb mijn teamleider nog niet 1 keer gehoord sinds ik thuiszit met verlof, vreemd want normaal als ik ziek ben weet ie me altijd op dezelfde dag nog te bellen....

Ik ben heel benieuwd hoe dat gaat als ik over een paar weken weer moet gaan werken, is voor mij ook gelijk de eerste keer in Den Haag, ik heb de verhuizing net niet meegemaakt...
Ach, ik weet ook niet hoe de vk het precies bedoelde. Feit is wel dat ik gewoon (weer eens) sprakeloos was. Iets wat me nu gewoon met regelmaat overkomt. Waar ik normaal altijd wel mijn bekkie bij me heb, ben ik nu gewoon echt een softie aan het worden (zie treinreis verhaal).

Enneh.. ik zit nu in DH he, dus andere arbo-arts.
De verhuizing zelf is me 100% meegevallen en het werk is ook gewoon heel leuk. Maar ja, 3 1/2 uur reizen op een dag is gewoon teveel
Ik denk dat als jij begint, mijn zwangerschapsverlof zo ongeveer ingaat.
  woensdag 21 september 2005 @ 19:50:00 #299
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_30800542
EW, ik begrijp helemaal wat je bedoelt met dat openbaar vervoer-verhaal. Geen hond die voor je opstaat. Zelfs in de bus waar ze speciale plekken hebben voor ouderen, gehandicapten en minder invaliden blijven ze gewoon op hun hol zitten en doen alsof hun neus bloed. En ik blijf dan maar staan, kokend van woede ondertussen. Gelukkig heb ik nog maar 4 werkdagen tot m'n zwangerschapsverlof Jij veel sterkte ermee
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_30802400
quote:
Op woensdag 21 september 2005 17:01 schreef Brighteyes het volgende:
MeNicole, gelukkig een MOLA, maar ja...
En bedankt he?
  woensdag 21 september 2005 @ 23:28:40 #301
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_30809142

Sorry!!!!!!!!!!!
Even aanpassen! Jezus wat lomp!