abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † dinsdag 20 september 2005 @ 21:21:02 #251
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_30770817
MeNicole ik zal voor je duimen morgen om kwart voor 10. Jeetje wat zal dat schrikken zijn geweest. Hopelijk heb je ons morgen toch nog goed nieuws te melden. Het kan nog alle kanten op. Heel veel sterkte en een dikke knuffel
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_30770979
hoi girls, tijdje niet geweest, hoop gebeurd waardoor ik niet kon bijlezen en posten.

Menicole -schikken zeg, ik hoop dat je morgen ook goed nieuws heb te melden, en ik ga helemaal duimen dat het GEEN mola is, ik denk aan je

Tamea - volgens mij heb ik je nog niet gefeliciteerd, maar welkom hier, en een hele fijne zwangerschap toegewenst

ik zal rustig rustig morgen op mijn gemakje ff bijlezen, sorry hoor
pi_30771215
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 19:53 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

Ik had het dus pas gemeld bij het gesprek zelf en kreeg te horen dat ik omdat ik extreem spuugde het al eerder had moeten melden..
Niet omdat het voor de baby schadelijk is zoals tink al zei de baby pakt wat hij/zij nodig heeft en jij wordt gewoon wat slapper..
Maar wordt het te extreem dan gaat jou eigen lichaam naar de kloten.. en worden je spieren e.d. op een verkeerde manier verbrand en dat is geen pretje geloof me...
Niet bang zijn dat je je aanstelt ..

Ik dacht ook ik stel me aan en blablabla .. had ik maar eerder aan de bel getrokken had me iig een zkh opname gescheelt
Dit wordt dus het eerste wat ik morgen vertel...
Schrik best wel van jouw opmerking dat je eigen lichaam naar de kloten gaat ik maakte me alleen druk om de beeb (weet dat die toch wel genoeg binnenkrijgt, al vraag ik me af wat dan precies als ik amper wat binnenhou )
Kan alleen niet bepalen wat 'extreem' is. Maar als ik bedenk dat het enige dat ik vandaag binnen gehouden heb 3 witte ( ) boterhammetjes met kaas is... en ongeveer 1 liter limonadesiroop... dan is dat niet veel... Sinds ik vanmiddag thuis kwam, komt alles er met een noodgang weer uit. Zelfs m'n 'avondeten' (= 1 appel en een biskwietje )
't Kan ook goed zijn dat ik me vandaag even superzielig voel omdat ik echt weinig binnenhou, dat ik me daarom wat drukker hierom maak, maar toch...
In principe ging ik er gewoon van uit: overgeven hoort erbij

Nou ja, er zit niets anders op dan morgen af te wachten... hoorde vandaag wel van een collega dat de VK die ik morgen heb nogal bot overkomt dus hoop maar dat ze me serieus neemt. Niet dat ik per se wil dat er iets aan gedaan wordt, maar wil nu wel even gerust gesteld worden zeg maar
pi_30771294
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 21:25 schreef Girly het volgende:
hoi girls, tijdje niet geweest, hoop gebeurd waardoor ik niet kon bijlezen en posten.
hai! Had je al gemist
Vroeg me van de week nog af of je de beeb al vaker gevoeld hebt namelijk, omdat je toen het vermoeden had van wel, ook al vond je het nog te vroeg!
Ben benieuwd!!
pi_30771330
MeNicole... ze laten jou ook wel in onzekerheid zitten he... Hoop echt voor je dat je goed nieuws te horen krijgt...
  dinsdag 20 september 2005 @ 21:47:00 #256
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_30771810
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 16:52 schreef Jelief het volgende:
pssst saffier EW heeft drie posts voor je gepost! en nog wat meer terug staat een update...
Jelief je hebt helemaal gelijk! Sorry E.W.! Ik heb je post nog met verbazing gelezen....3 x overstappen en dan ook nog niemand die voor je opstaat....ongelooflijk! Die tip van dat treinkaartje zou ik even achteraangaan als ik jou was. Ik weet inmiddels hoe je toch steeds door probeert te blijven gaan (doe ik ook), maar denk aan jezelf hoor! Je kan beter nu wat vroeger aan de bel trekken en jezelf een heleboel ellende voorkomen dan dat je na je bevalling aan het revalideren slaat ipv heerlijk van je kindje te genieten! Je kan ook niet tijdelijk een auto lenen ofzo om naar je werk te gaan of later beginnen waardoor het minder druk is in de trein?

Ik mag ontzettend in mijn handjes knijpen merk ik wel! Vanmorgen zei de chiropractiker dat ik niet meer dan 4 uur op een dag mag werken en het liefst helemaal moet stoppen omdat ik last heb van mijn si-gewricht. Mijn baas heeft me dan ook om half drie naar huis gestuurd en meteen de overige tijden aangepast, dus geen koopavond meer! In plaats van 9.00-21.00 uur werken op donderdag nu alleen nog maar 's middags. De rest van de dagen dus ook alleen maar middagjes werken. We gaan kijken of het zo goed gaat en anders wordt er nog meer aangepast!
Helemaal stoppen heb ik nog geen zin in....thuis mag/kan ik ook zo weinig, kan ik beter een paar uurtjes mijn collega's pesten...
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  dinsdag 20 september 2005 @ 21:54:18 #257
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_30772131
EW, ik had toen ik zwanger was ook problemen met het Openbaar Vervoer (met gelukkig maar één overstap, maar wel met veewagenvervoer, waarbij mijn buik echt in de verdrukking kwam).
Ik dreigde er ook aan onderdoor te gaan en heb toen afgesproken met mijn baas om iets later te komen. In plaats van om 08.30 kwam ik toen om 09.30 op mijn werk en dat uurtje maakte net het verschil. Ik zat net buiten de meest drukke spits en kon meestal gewoon zitten. En omdat ik wat later begon ging ik ook wat later weg en ontliep terug ook net de grootste drukte. Het was een kleine aanpassing, maar op die manier hield ik het wel vol tot mijn zwangerschapsverlof, maar ik neem aan dat jij met je bekkeninstabiliteit nu voorlopig helemaal niet mag werken?

MeNicole, veel sterkte morgen. Ik hoop dat het meevalt.

Alle spugers, ook veel sterkte. Het is toch niet leuk om kotsdeskundige te zijn, lijkt me.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_30772688
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 21:33 schreef Jis het volgende:

[..]

hai! Had je al gemist
Vroeg me van de week nog af of je de beeb al vaker gevoeld hebt namelijk, omdat je toen het vermoeden had van wel, ook al vond je het nog te vroeg!
Ben benieuwd!!
haai uhh ik weet het niet of ik het vaker heb gevoeld, misschien waren het toch wel mijn darmen? maar moet zeggen dat die ene keer het ergste was omdat ik er toen van schok.
ik heb zondag heel veel gelopen in een bos, waren met een groepje naar luik soort spel spelen, en elke keer als ik rustig zat voelde ik rare plopjes weer (ene keer links,andere keer rechts,maar ik had ook erg last van mijn buik omdat mijn broek strak zat. dus of het darmen waren of de beeb, don't know, mij werd ook verteld dat het de darmen kon zijn omdat die van positie veranderen en ook flink tekeer kunnen gaan, ik zal nog ff moeten wachten voor ik het zeker weet.
hoe ist met jou?

Saffier- fjn dat je nu alleen maar smiddags hoef te werken, zal een hoop schelen i.i.g
pi_30781294
* Vicky doet weer netjes meldt.... en gaat weer lekker uurtje slapen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 21 september 2005 @ 09:03:37 #260
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_30782284
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 21:25 schreef Girly het volgende:

Menicole -schikken zeg, ik hoop dat je morgen ook goed nieuws heb te melden, en ik ga helemaal duimen dat het GEEN mola is, ik denk aan je
Psst je hebt mail
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_30782578
[quote]Op dinsdag 20 september 2005 15:04 schreef Jelief het volgende:

Zeikwijf blijf je met ons meebeppen? dan willen we wel meteen van alles weten hoor, zullen we beginnen met wanneer je uitgerekend bent? Als je wilt is er wel een mod die je in het lijstje kan zetten.

Ik blijf wel meebeppen hoor! Lijkt me erg gezellig hier en bovendien is het reuze fijn te beppen met mensen die weten waar het over gaat.
Mijn huisarts had het erover dat ik 11 mei ben uitgerekend. Zelf dacht ik 7 mei... Ik hou de datum aan die de Vlos (makkelijke afkorting die ik hier tegenkwam ) mij zal geven op 6 oktober. Laat ik wel weten!
  woensdag 21 september 2005 @ 09:56:14 #263
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_30783248
jisje mijn post was niet bedoeld om je bang te maken maar meer als in let op jezelf en je moet echt wat meer eten als ik lees wat je zo op een dag eet/drinkt is echt veeeeeeeel te weinig je moet vooral heeeeeel veel drinken meis

Nicole ik denk aan je en er brand hier een kaarsje voor je
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_30783933
quote:
Op woensdag 21 september 2005 09:56 schreef _evenstar_ het volgende:
jisje mijn post was niet bedoeld om je bang te maken maar meer als in let op jezelf en je moet echt wat meer eten als ik lees wat je zo op een dag eet/drinkt is echt veeeeeeeel te weinig je moet vooral heeeeeel veel drinken meis

Nicole ik denk aan je en er brand hier een kaarsje voor je
meis ik snap dat je me niet bang wilde maken!!
Probeer ook wel op mezelf te letten, maar... tja lukt niet zo hard.
Ik eet trouwens wel meer op een dag dan wat daar staat hoor, maar het komt er net zo hard weer uit Wat in vorig stukje staat, is alleen wat erin blijft
Drinken doe ik de hele dag door, kom zeker wel aan de 2-3 liter, maar ook daar komt het meeste weer van naar buiten...

Over een uurtje moet ik bij de VK zijn...
  woensdag 21 september 2005 @ 10:32:18 #265
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_30784085
quote:
Op woensdag 21 september 2005 10:26 schreef Jis het volgende:

[..]

meis ik snap dat je me niet bang wilde maken!!
Probeer ook wel op mezelf te letten, maar... tja lukt niet zo hard.
Ik eet trouwens wel meer op een dag dan wat daar staat hoor, maar het komt er net zo hard weer uit Wat in vorig stukje staat, is alleen wat erin blijft
Drinken doe ik de hele dag door, kom zeker wel aan de 2-3 liter, maar ook daar komt het meeste weer van naar buiten...

Over een uurtje moet ik bij de VK zijn...
ah oke dan is het goed dan krijg je nog aardig wat binnen hoor maar meld het wel even en als je allerlei huis-tuin en keuken middeltjes al heb geprobeerd kan misschien emasafene voor jou uitkomst bieden.. hier hielp het iig niet
spannend hoor hopenlijk mag je ook snel voor een echo
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_30784131
Ik ben bezig met mijn vluchtkoffertje maar als ik zo het lijstje zie dat ik van internet uitgeprint heb kan ik wel een hutkoffer meenemen.

Wat habben jullie allemaal in je koffertje zitten?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  † In Memoriam † woensdag 21 september 2005 @ 10:39:51 #267
81992 Githa
pi_30784259
Ik heb nooit een koffertje klaargezet

Maaruh wat zou je erin moeten doen ? ...

pyama's
tenten (onderbroeken)
slippers
shampoo en doucheschuim
toilettas
iets te lezen of net wat je graag doet
camera of videocamera
genoeg batterijen
adresboekje met telefoonnummers
kleertjes voor je kleintje, 2 setjes
Maxicosi
ziekenfonds papieren
warme sokken, je kan tijdens de bevalling erg koude voeten krijgen

jemig, ik weet het niet meer

[ Bericht 4% gewijzigd door Githa op 21-09-2005 10:46:30 ]
  woensdag 21 september 2005 @ 10:44:14 #268
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_30784349
Girly, jouw plopjes zijn vást baby-plopjes hoor! terug.

Vicky wat was je weer vroeg!! Groot gelijk dat je dan nog even gaat slapen. Een vluchtkoffertje....daar denk ik nog niet over na hihi, maar misscien beter even in het moeders-topic vragen?

MeNicole ik duim!!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_30785234
Vicky, een schoon t-shirt oid voor manlief, als de bevaling langer duurt is het voor hem ook wel lekker om iets schoons aan te trekken.
Lippenbalsem
Op de meeste lijstjes staat ook en badjas, ik heb er wel een maar als ik die mee zou nemen mag ik idd wel een hutkoffer meenemen, die gaat dus niet mee.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_30785256
quote:
Op woensdag 21 september 2005 10:34 schreef Vicky het volgende:
Ik ben bezig met mijn vluchtkoffertje maar als ik zo het lijstje zie dat ik van internet uitgeprint heb kan ik wel een hutkoffer meenemen.

Wat habben jullie allemaal in je koffertje zitten?
Ik had geen koffer maar een (heel bescheiden) tas.
Erin zat:

de befaamde HEMA tenten, 5 stuks
voedingsbeha
2 t-shirts/nachthemden
toilettas met borstel, tandenborstel, labello en miniverpakkingen tpasta, dagcreme, shampoo, deo en doucheschuim. (shampoo e.d stond ook in het ZKH in de douche van zwitsal)
slippers
boek (om 's nachts wat te doen te hebben als alle visite weg is)
mobiele telefoon
cameraatje
snickers; voor m'n man (tip van zwangerschapsgymjuf)
portemonnee
2 setjes kleding voor de kleine

maxicosi in de auto

En ik kwam niks tekort...
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_30785322
quote:
Op woensdag 21 september 2005 10:39 schreef Githa het volgende:

pyama's
tenten (onderbroeken)
slippers
shampoo en doucheschuim
toilettas
iets te lezen of net wat je graag doet
camera of videocamera
genoeg batterijen
adresboekje met telefoonnummers
kleertjes voor je kleintje, 2 setjes
Maxicosi
ziekenfonds papieren
warme sokken, je kan tijdens de bevalling erg koude voeten krijgen
ik had ook nog voedingsbh's mee, een dekentje voor over de maxicosi voor als je met beeb naar buiten richting auto gaat, schone kleding voor mij voor als je weer naar huis gaat...
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  † In Memoriam † woensdag 21 september 2005 @ 11:33:07 #272
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_30785665
MeNicole ben benieuwd hoe het is gegaan vanmorgen.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_30785864
quote:
Op woensdag 21 september 2005 11:33 schreef Slaapmeisje het volgende:
MeNicole ben benieuwd hoe het is gegaan vanmorgen.
Nou hier ben ik dan eindelijk weer!
Het is zeer waarschijnlijk GEEN mola-zwangerschap. Mijn HCG waarde was maar 53! Dus helemaal goed ist ook niet. Dus de gyn dacht of dat ik nu weer een miskraam heb of dat er nog troep van de vorige miskraam zit. Dat laatste is het meest waarschijnlijke. Maandag weer bloedprikken, dinsdag weer een echo en als er nix verandert is ga ik woensdag onder narcose en dan wil de gyn even in mijn baarmoeder kijken wat daar aan de hand is en dan meteen goed schoonmaken van binnen!!

Dus ben wel super blij dat het geen mola is en dat ze nu toch alles eens goed gaan onderzoeken!!
Maar ben wel helemaal het vetrouwen in de vlos kwijt. Ze blijken daar dus wel makkelijk te zeggen: Ja hoor, als het vanzelf komt ben je wel goed schoon. Gelukkig blijf ik nu wel onder toezicht van de gyn
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_30785980
MeNicole dat is fijn om te horen en zeker fijn dat je bij de Gyn mag blijven. Vind het toch wel erg hoor zo een vlos, ik zou haar ook niet meer vertrouwen
  woensdag 21 september 2005 @ 12:04:45 #275
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_30786756
Wel een opluchting dat het iig geen Mola is.
Maar het is ook niet het leuke, goede nieuws waar je eigenlijk op hoopte...
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')