abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30415001
Phff word hier helemaal gek van de buikpijn telkens Vooral als ik iets gegeten heb

Maar las op Zwanger.nl al dat dat heel normaal is bij ongeveer 8 weken zwanger zijn.

[ Bericht 18% gewijzigd door MeNicole op 09-09-2005 12:29:44 (Heb al gevonden) ]
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  vrijdag 9 september 2005 @ 14:38:07 #52
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_30422090
Jelief, ik moet nog ruim 3 weken werken, dus dat is nog best wel lang!
Ik heb met precies dezelfde reden een extra echo gehad, maar ons kindje is vooralsnog niet groter dan gemiddeld. Mijn buik is ook flink gegroeid, m'n eigen broeken pas ik niet meer. Werd eens tijd
Mooi dat je bloeddruk goed blijft
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_30423220
Wennie, je gaat pas vier weken voor de uitgerekende datum met verlof? Dat kan natuurlijk ook, ik hoop voor je dat het nog een beetje te doen is zo. Ga je halve dagen werken nu dan? Ik ben op zich wel blij dat ik nu verplicht thuis ben, als ik al een paar uurtjes op bezoek ben op het werk ben ik al kapot. Mijn verlof gaat dus volgende week vrijdag in.
Fijn om te horen dat het bij ok was! Nu pas uit je eigen broeken gegroeid! jeutje! Ik heb mijn laatste 'gewone'broek een maand geleden onderin de kast gelegd. Wel draag ik nog steeds alle t-shirts die ik normaal droeg maar dat zijn dan ook wel positieshirts. Moet nog eens gaan kijken wat ik aan ga trekken als het wat kouder wordt.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  vrijdag 9 september 2005 @ 15:53:24 #54
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_30424610
Ja, ik stop 4 weken van tevoren. Dat had ik al afgesproken, maar wist niet dat ik b.i. zou krijgen. Ik heb nu in principe nog 9 echte werkdagen, verdeeld over 3 weken. Ik ga in ieder geval 1 uur eerder naar huis en als het niet gaat, nog eerder. Ik zou ook wel al met verlof willen, maar dat kan ik nu niet meer veranderen, tenzij werken natuurlijk helemaal niet meer lukt!
Ik pas sinds een week of twee m'n lange broeken op 1 na niet meer. Voor zomerbroek heb ik er nog 1 die ik pas en die was ik dus vrij vaak, want ik kan geen positiezomerbroek vinden! M'n shirts draag ik gewoon nog. Het zit allemaal wel wat strakker, maar veel ervan rekt gewoon mee.

Ik ga er eigenlijk van uit dat ik veel truien en shirts straks nog wel pas. Zo niet, dat zien we dan wel
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_30424800
Hou je wel op tijd op met werken?! Als het echt niet meer gaat kun je natuurlijk ook de ziektewet in. Zeker met BI lijkt het mij wijs om op tijd je grenzen aan te geven. maar je bent natuurlijk zelf oud en wijs genoeg om dat te bedenken
pi_30481719
wat is het rustig hier...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_30483602
erg rustig, zou het stilte voor de storm zijn? al moeten we eigenlijk nog wel een paar weekjes wachten...
pi_30483912
Er is gewoon niemand die moet bevallen, of meldplicht heeft. Zal daarom wel zo rustig zijn
Nog eventjes en Vicky heeft meldplicht!!
pi_30483940
nog 1 weekje idd dan heb ik meldplicht.....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_30507985
Update, net terug van de vlos!!!

Alles was goed. Pols netjes 98, bloeddruk 115/65. De baarmoeder lag nu netjes boven de navel en was 23 cm. Wel maar een halve kilo aangekomen. Het hartje klonk als een paardje in galop en was 156. Wel grappig was dat beebje lekker naar de doptone aan het trappen was. Beebje was dus duidelijk aanwezig.

Zwemmen beter van niet dus, net zoals Wennie zei, dat zei mijn vlos dus ook. Als je de borstcrawl kan, is het prima, maar de slagen zoals de schoolslag is toch te zwaar voor banden. Aangezien ik nu last heb, nog steeds aan mijn rechterlies, maar nu ook aan mijn linkerbil.

Ook alvast besproken hoe mijn moeder haar ontsluiting kreeg. Zo van je weet maar nooit. Want zij kwam op controle met 7 cm ontsluiting. Ze heeft namelijk geen onsluitingsweeën gehad, maar had zomaar ineens op controle 7 cm. 4 uur later werd ik geboren
pi_30532870
gisterenavond voor de eerste keer echt duidelijk mn beebje voelen krioelen onder mn handen
ik ben helemaal in de wolken
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
pi_30535651
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 09:04 schreef Ladylike het volgende:
gisterenavond voor de eerste keer echt duidelijk mn beebje voelen krioelen onder mn handen
ik ben helemaal in de wolken
LEUK!!!!

Wij hebben gister het bed hoger gezet op kratten.. jeetje zeg.. wat is dat ineens hoog.. Ons bed was eerst 40 cm hoog, nu 80..... moet een krukje gebruiken om in mijn bed te komen heheheheh.....
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_30536178
Leuk Ladylike!!

Onze rooie kater heeft ontdekt dat het voedingskussen wel heel fijn is om op te liggen.

Ik ga vandaag weer eens lekker rustig aan doen, mijn rug doet keipijn. Grrr. Dadelijk lekker kruikje op mijn rug.

[ Bericht 2% gewijzigd door Randa_v op 13-09-2005 15:14:40 ]
  dinsdag 13 september 2005 @ 11:31:51 #64
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_30536215
quote:
Op vrijdag 9 september 2005 15:58 schreef Jelief het volgende:
Hou je wel op tijd op met werken?! Als het echt niet meer gaat kun je natuurlijk ook de ziektewet in. Zeker met BI lijkt het mij wijs om op tijd je grenzen aan te geven. maar je bent natuurlijk zelf oud en wijs genoeg om dat te bedenken
Ja, ik hou m'n grenzen wel goed in de gaten. De mevrouw van Cesartherapie heeft me afgelopen vrijdag ook flink de les gelezen
Voor dat ene uurtje wordt ik wel ziekgemeld en ik werk bij P&O, dus weet dat de ziektewet een optie is en daar zal ik ook zeker gebruik van maken, mocht het zover komen.

Randa, alles weer ok, mooi zo! Alleen met je benen trappelen is trouwens wel veel zwaarder dan schoolslag zwemmen
Zowel mijn moeder als zusje hebben twee hele snelle bevallingen gehad. Is niet erfelijk, maar ik moet het toch even melden als het eenmaal zover is.

Ladylike, geweldig is dat hè Je gaat 't nog veel meer voelen, maar het blijft bijzonder (vind ik dan)

Vicky, nog lekker gezwommen gister? Ik werd pas om 19:30 uur door vriendje zelf gebeld dat hij wakker was en hij mocht pas om 22:00 uur naar huis. En in dat ziekenhuis wil ik gaan bevallen... Dat bedverhogen wordt nog een leuk verhaal bij ons.. waterbed, schuin dak, open wenteltrap Allemaal nono's van de kraamzorg.
Mijn afvalstrijd!
pi_30536232
sterkte randa
bah de werkdag gaat langzaam
gisteren buikbanden gekocht.. nu zie ik er echt zwanger uit
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
pi_30536443
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 11:31 schreef Wennie het volgende:

Dat bedverhogen wordt nog een leuk verhaal bij ons.. waterbed, schuin dak, open wenteltrap Allemaal nono's van de kraamzorg.
Tijdelijk een eenpersoonsbed in een kamer beneden neerzetten ??
Het is alleen maar voor de controles die de kraamhulp bij je doet, na die week kan je het weer weghalen.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  dinsdag 13 september 2005 @ 11:54:43 #67
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_30536786
Ik had hier een grote plank op het waterbed en daar een gewoon matras bovenop. Werkte perfect
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_30537351
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 11:31 schreef Wennie het volgende:

[..]

Vicky, nog lekker gezwommen gister? Ik werd pas om 19:30 uur door vriendje zelf gebeld dat hij wakker was en hij mocht pas om 22:00 uur naar huis. En in dat ziekenhuis wil ik gaan bevallen... Dat bedverhogen wordt nog een leuk verhaal bij ons.. waterbed, schuin dak, open wenteltrap Allemaal nono's van de kraamzorg.
ja, ben gister weer heerlijk wezen zwemmen. Het was weer zalig!!

Jeetje zeg, dat was laat!! Joh, ga je in het Hyp. bevallen??? Ik dacht dat jij thuis ging bevallen....

Misschien moet je ff naar de thuiszorg bellen en dan een bed huren..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_30541435
Nou ik zal ook een update geven (om het een beetje levendig te houdemn hier haha)
We hebben afgelopen zondag onze pretecho gehad en het was in 1 woord geweldig!!!!!
Het jochie was heel erg wiebelig en bewegelijk vrouwtje die de echo maakte moest er hartelijk om lachen

Maar we zijn enorm verliefd op ons knulletje en hij is in 1 woord perfect, klinkt zo stom om het al te zeggen over iemand die je nog niet kent maar jeetje wat een mooi mannetje.

Dit is ons wonder We konden ook heel mooi zien wat er gebeurde als je hem over het ruggetje wrijft, krult hij zich helemaal op zo fijn vind hij het.
Mijn man was er ook erg van onder de indruk...
Wie gebreken ziet aan het mijne, ga naar huis en bekijk de zijne.
Ziet hij daar dan geen gebreken, mag hij van het mijne spreken.
pi_30542066
Mooi Renegate!!

Mmm, heb gelukkig minder last van mijn rug na een tijdje plat te hebben gelegen, maar het irriteert wel nog steeds. Ook voelt mijn buik heel zeurderig aan. Misschien is het wel gewoon hard aan het groeien, want ik heb ook regelmatig last van harde buiken. Meestal lig ik dan lekker ontspannen op de bank. Gewoon even opletten!!

Ik kreeg van de vlos trouwens te horen dat beebje met ingang van volgende week, na 26 weken echt iedere dag te voelen moet zijn. als het niet is, dan moet ik meteen bellen. Eigenlijk iets wat ik dus niet echt wist. Maar ik had al zoiets van beebje beweegt al van de 20de week eigenlijk iedere dag, dus als beebje zo door gaat is het goed .

O ja de tweedehands beurzen van speelgoed en kinderkleding komen er aan. Er is er vanavond ook een in het dorp verderop, maar dan heb ik yoga, jammer. Heb wel zin om straks wat leuk speelgoed en zo op de kop te tikken
pi_30542140
Wennie, echt zwemmen ga ik nu niet meer doen. Ik kan het niet zonder pijn te krijgen, dus dan vergeet het maar!! Wel een beetje jammer. Misschien dat ik wel nog een paar keer naar het subtropisch ga, lekker mee laten drijven in de stroomversnelling ofzo. Mijn zusje maar eens aan kijken of ze zin heeft om mee te gaan.
pi_30542748
Phff hier vanochtend maar ff de vlos gebeld. Had zo'n gigantische buikpijn dat ik niet eens kon lopen. Haar reactie: hoort er bij neem maar een douche, daag!! Nou lag ik dan. En maar van de pijn!!
Liefde
pi_30542869
Wat een belachelijke reactie van je vlos... ik heb niet alles gevolgt of zo maar als je zo een buikpijn heb dat het niet echt houdbaar meer is zou ik gewoon naar de poli rijden.
pi_30542976
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 15:41 schreef Renegate het volgende:
Wat een belachelijke reactie van je vlos... ik heb niet alles gevolgt of zo maar als je zo een buikpijn heb dat het niet echt houdbaar meer is zou ik gewoon naar de poli rijden.
Ja ik vond het ook te gek voor woorden, helemaal omdat ik net een miskraam heb gehad! Maar de volgende keer bel ik ook naar het ziekenhuis en dan zeg ik wel wat er gebeurd is enzo. Maar hoop gewoon dat het niet meer gebeurd!!
Liefde
pi_30543070
Kan je niet vragen om een andere verloskundige? bedoel ik zou me dus niet meer op me gemakje voelen bij zo een makkelijk iemand.
Je heb juist nu iemand nodig die je begrijpt en je zorgen wegneemt, niet iemand die er zo laconiek over denkt.
n misschien is het wel zo dat het er bij hoort of dat het weg zou moeten gaan met een douche maar dan had ze dat ook anders kunnen brengen.
pi_30543301
MeNicole, het komt op mij ook raar over. Wat Renegate zegt, is er niet een andere praktijk waar je naar toe kunt. Als je je zo ongelukkig voelt met de uitspraken van de vlos, wil je dan wel dat die vlos bij de bevalling aanwezig zou kunnen zijn.

Ze had op zijn minst uit kunnen leggen waar die pijn dan volgens haar van daan zou kunnen komen denk ik!
pi_30543516
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 15:55 schreef Randa_v het volgende:
MeNicole, het komt op mij ook raar over. Wat Renegate zegt, is er niet een andere praktijk waar je naar toe kunt. Als je je zo ongelukkig voelt met de uitspraken van de vlos, wil je dan wel dat die vlos bij de bevalling aanwezig zou kunnen zijn.

Ze had op zijn minst uit kunnen leggen waar die pijn dan volgens haar van daan zou kunnen komen denk ik!
De vloskundigen hier zijn allemaal van dezelfde praktijk. Ik heb nog niet echt een "vaste" vlos zeg maar. We worden ingedeeld in de wijk waar je woont. Maar de hoofdpraktijk waar ze ook de echo's maken enzo heb ik heen gebeld. Maandag moet ik sowieso na het ziekenhuis voor een echo en daarna hoor ik ook wie mijn vlos word.
Kijk ik had zelf al een beetje op internet gelezen dat je in week 8 buikpijn kon krijgen omdat je baarmoeder groeit. En ik heb ook al een week last van buikpijn, maar dat was telkens nog wel te doen. Maar vanmorgen . Werd en misselijk van
Liefde
pi_30543695
Ik heb ook geen vaste vlos, maar hier in het dorp is één praktijk met twee verloskundigen, ik zou beide kunnen krijgen bij de bevalling, afhankelijk van wie dienst heeft enzo.

Ik zou er in iedergeval bij de afspraak volgende week iets van zeggen. En dat je zeer ongelukkig was met de situatie. Want wat zij deed vind ik niet dat ze het kan maken. Het is toch ook niet echt de bedoeling dat je je informatie van internet af moet gaan halen. Zoiets hoort de vlos je toch ook echt te kunnen uitleggen.
pi_30543971
Nou voorbeeldje me schoonzusje had haar kindje al 2 dagen niet meer gevoeld.. dus ze is in paniek naar me moeder gegaan en die heeft de verlos gebeld.. nou ze moest zich niet zo aanstellen en het ff afwachten :S
me ma helemaal over de zeik gegaan tegen dat vrouwtje en uiteindeijk mochten ze toch komen.. dus dat vrouwtje ja sorry het is zondag en ik heb hoofdpijn... (kindje was alles ok mee daar niet van) Maar me moeder zei ook al dat jullie er zo laconiek mee om kunnen gaan is jullie probleem, maar heb wel het gevoel in je donder om je in je patienten in te leven want vergeet niet je patienten zijn wel je brood op de plank.

week later kreeg me schoonzusje een excussbrief.

Dus gewoon idd wat randa zegt je mond lostrekken daaro jij bent zwanger en onzeker en als ze daar geen begrip voor op kunnen brengen hadden ze timmerman moeten worden.
  dinsdag 13 september 2005 @ 17:09:25 #80
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_30545209
Kan best begrijpen dat ze het soms te druk hebben maar ja daar kiezen ze zelf voor, kan niet begrijpen dat ze je zo in het riet sturen met zo'n antwoord

Zou het echt even melden gewoon absoluut niet netjes.
pi_30551150
MeNicole, ik vind het ook een belachelijke reactie! Ik zou er zeker wat zeggen!
Ik ben nu extra blij met mijn vk-en. Toen ik Pino 3 dagen niet voelde, kwam ze tenminste meteen langs om mij gerust te stellen.
pi_30551530
MeNicole, ik vind het ook een beetje een belachelijke reactie... zou het zeker aangeven als je er bent... Je belt toch niets naar de vlos.. ze zeggen toch dat je altijd kan bellen als er iets is?!

Mijn beeb heeft tegenwoordig dagelijks de hik geloof ik... voelt echt heel erg grappig zeg...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_30553690
Ja ik ga het zeker ook wel zeggen als ik daar voor controle heen moet. We hebben al heel veel klachten over haar gehoord. Mijn schoonzus had ook al tegen haar geklaagd en de reactie van de vlos was: Tja voor mij zijn dat soort dingen allerdaags dan reageer ik soms wel zo ja!!
Maar ze zijn daar ook nog niet klaar met me hoor
Liefde
  woensdag 14 september 2005 @ 10:19:25 #84
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_30565271
Beetje vreemde reactie MeNicole, maar dat is inmiddels wel vaker gezegd! Hoe voel je je nu? Geen last meer?

Vicky nog even en je hebt meldingsplicht he? Alles oké bij jou? Wennie en Jelief, bij jullie gaat het nu ook opschieten zeg! Hebben jullie al verlof?

Suzanna hoe gaat het met jou? Loopt het allemaal nog lekker met de kleine in je buik en de kleine om je heen?

Ingrid hoe is het? Geen last meer van je rug?
Randa ook al een mooi apk'tje, fijn hoor.
Renegate leuk dat je hier nu meepost! Mooi is dat he zo'n 3d echo!! Wij hebben hem vorige week laten maken, echt geweldige beelden zie je dan. Ik kan nog steeds niet geloven dat dat in mijn buik woont!

Ladylike, je gaat dat getrappel nu steeds regelmatiger en duidelijker voelen, heeeel erg gaaf is dat. Ik krijg regelmatig 'commentaar' als ik moet niezen hihi!

Hier alles oké, gister weer een apk'tje gehad en weer helemaal goedgekeurd!! Hb was 8, bloeddruk weer oke, braaf weer iets aangekomen! Ik heb alleen last van mijn si-gewricht. Voelt alsof er een zenuw bekneld zit in heup/bil/bovenbeen. Gelukkig kon de chiropracticer iets voor me betekenen, moest alleen beloven dat ik níets meer aan het huishouden doe!
En ff off-topic; Lautie heeft een baan!! Vandaag horen we de details over wanneer beginnen enzo...ben helemaal

Voor iedereen die ik nu vergeet
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_30565330
jaja Saffier.. nog 6 dagen en dan hebbik idd meldplicht..... Alles goed hier hoor. Beeb heeft dagelijks de hik en schopt af en toe behoorlijk hard tegen mijn ribben..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 14 september 2005 @ 10:25:13 #86
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_30565379
Je weet het he? Meldplicht is vóór 10.00 uur 's ochtends!!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_30565449
whahaha als ik dan al wakker ben..
ik slaap zo verschrikkelijk slecht tegenwoordig.. pas als vriendje naar zijn werk ik kan ik meestal nog wel ff slapen... de ene keer ben ik vroeg wakker (zoals nu) maar soms is het ook pas 11 uur
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_30565638
Vandaag naar het zh voor een groeiecho, ben wel zenuwachtig al heb ik er ook wel vertrouwen in dat met onsje alles goed is, die voel ik steeds langere periodes achter elkaar bewegen en best hard. Gisteravond waren we bij onze beste vriend en die heeft ook even gevoeld, met een grote Smile op zijn gezicht . Het was wel grappig, MikeAir zag mijn buik bewegen en zei kijk! dus vriend kijken maar niks zien, op het moment dat hij wegkeek bewoog Onsje weer

Ik ben al een tijdje thuis Saffier maar officieel gaat mijn verlof vrijdag in , nou ja maandag dan vrijdag zou mijn laatste werkdag zijn.

Mooie echo renegate!
  woensdag 14 september 2005 @ 10:55:32 #89
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_30566153
Randa, als ik niet meer zou zwemmen omdat het pijn doet, moet ik ook maar ophouden met zitten, lopen en liggen Ik ben blij met dat beetje lichaamsbeweging wat ik dan nog heb.

Renegate, wat een mooie echo!

MeNicole, wat een belachelijke reactie zeg! Ik had de week na m'n eerste echo (nog voor de 12 weken) bloedverlies en toen ik de vlos belde, zei ze dat een echo niks betekende en dat het alsnog mis kon gaan en dat daar niks aan te doen was. Ik was zo geschrokken, dat ik niet meer weet wie ik gesproken heb, anders had ik er wel wat van gezegd! Blijkbaar is meeleven met de zoveelste zwangere af en toe moeilijk

Vicky, ik ben van plan in het ziekenhuis te bevallen. Gelukkig was dit in het Bethel en de verloskamer zit in het andere gebouw.
Een bed huren bij de thuiszorg is ontzettend duur (36 euro per week + 80 euro transportkosten), dus we gaan in onze omgeving ff zoeken naar een extra bed.

Saffier, mooi dat alles goed met je gaat! Ik moet nog 2,5 week werken.

Jelief, veel plezier bij de echo! Alleen mijn moeder heeft ons beebje nog voelen bewegen, is nu al eenkennig

Ik zit nu op m'n werk, maar het gaat niet zo best Ik werk de salarisadministratie af en ga weer richting huis, heb vandaag een slechte dag. Lopen doet ook erg zeer En ik wilde vandaag nog zo graag ff naar Prenatal.. had weer erg leuke kleertjes gezien
Mijn afvalstrijd!
  woensdag 14 september 2005 @ 10:56:47 #90
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_30566188

[ Bericht 100% gewijzigd door Wennie op 14-09-2005 10:57:47 (Moeilijk hoor, editten ;)) ]
Mijn afvalstrijd!
pi_30570802
bah wennie wat vervelend dat je je niet zo goed voelt, kan je idd maar het beste naar huis en plat.. wie weet is het na een uur weer over of zo en kan je alsnog kleertjes shoppen.

Nou Jelief met dat bewegen hebben wij hier dus ook.. of me man zijn hand is niet in de buurt of hij kijkt net de verkeerde kant op... errrrrug frustrerend .. Vandaag je echo veel plezier, hoop dat alles idd "gewoon"goed is.

Vicky meldplicht? ik heb iets gemist geloof ik op je banner staat toch dat je 36 weken zwanger bent? of ben ik nu echt zo kippig?

Saffier ja idd die beelden zijn echt mega, ik laat ze ook aan iedereen inclusief wild vreemde mensen zien haha..
pi_30571233
Renegate, over 6 dagen heb ik meldplicht. Ben dan 37 weken en met 37 weken mag je thuis bevallen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_30571806
Terug van de echo. Met beebje is alles ok, hartje klopt goed, maakt adembewegingen,nogmaals hernia diafragmatica gecontroleerd en niet gevonden . Hebben het gezichtje gezien
Toen de echoscopiste een foto ging maken draaide onsje het hoofd om, dus nu hebben we een onduidelijke foto van het hoofdje met een armpje
Onsje is duidelijk wat groter, we horen wel wat de vlos er over te zeggen heeft maandag...
pi_30571843
Saffier, lief dat je naar me vraagt (en toevallig dat ik nu kijk, ik heb er niet veel tijd meer voor de laatste tijd...)
Hier gaat het wel goed hoor, wel redelijk wat last van m'n bekken en het is natuurlijk best vermoeiend met zo'n kleintje om je heen. Maar over het algemeen is het allemaal goed te doen!
Vandaag ging ik naar het consultatiebureau fietsen en dat voelde ik wel. T was ook niet echt lekker weer natuurlijk...het regende nogal toen ik aan het fietsen was.

Ik ga sinds kort ook naar zwangerschapsgym en dat is eigenlijk best leerzaam. Ik zou het de nieuwe zwangeren dan ook wel aanraden om je daarvoor op te geven.
Ik wist namelijk bij de bevalling van Noa totaal niet hoe ik moest ontspannen en ademen en daardoor heb ik een hele tijd op een rottige manier de weeën moeten doorstaan, ik wist niet wat ik ermee aanmoest (het waren ook nog eens rugweeën...).

Voor de rest: de baby beweegt heel erg veel en ik voel het ook heeeeel goed. Vraag me af of ik weinig vruchtwater heb (maar misschien had ik dat hier al gepost?).

Succes met de laatste loodjes Vicky!! en die meldplicht he....daar zou ik me niet druk om maken hoor ... als je maar regelmatig even laat weten hoe het gaat ofzo...
pi_30571877
Fijn dat het allemaal goed was Jelief!!
pi_30572719
mmm tja met onsje is alles goed. Had net de vlos (nou ja een van de vijf) aan de lijn, die had de uitslag van het bloed prikken binnen. Suiker was na het eten iets verhoogd, normaal mag het 7 zijn en het was een uur na het eten 7,2 en anderhalf uur erna 7,6. Krijg dus een verwijzing voor een gyneacoloog . en wellicht van daaruit naar een diëtiste.
ik vind het niet leuk!
Ze belt zo terug als ze een afspraak voor mij heeft gemaakt...
Ik zie mijn geest al dwalen, dag thuisbevalling...weet best dat dat niet meteen het geval hoeft te zijn hoor!
  woensdag 14 september 2005 @ 15:04:24 #97
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_30572857
Hmmm... da's wel een beetje balen Jelief...
Het hoeft natuurlijk niet, maar leuk is even anders...
Nu maar hopen dat het uiteindelijk nog een beetje mee valt!
  woensdag 14 september 2005 @ 15:16:30 #98
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_30573230
jelief ik zou die hoop nog niet laten varen hoor we gaan gewoon met z'n allen hier duimen voor je

de rest ook even allemaal een kusje
weinig nieuws hier te melden buiten dat ons mafkeesje errug druk is en het erg leuk vind om mama te plagen
het is hier nog steeds een spuugfestijn maar lang niet zo extreem als het was alleen een paar uurtjes stadten ( met braaf tussendoor rusten ) wordt pijnlijker ben aan het einde net zo ee waggeleend maar goed hoort er allemaal bij
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_30580493
Ja, pijnlijk he, evenstar.. dat is nou je bekken dat pijn gaat doen volgens mij (hoewel ik het natuurlijk bij jou niet met zekerheid kan zeggen). Het is allemaal wat wiebeliger natuurlijk, eigenlijk maar goed ook anders kon de baby niet geboren worden...

Jelief, sterkte hoor, niet leuk zo'n bericht!! Hopelijk valt het allemaal mee en is het makkelijk op te lossen?
pi_30586966
De ergste schrik is inmiddels voorbij, heb even flink gehuild bij mijn lief. We zien vrijdagochtend bij de gyn wel hoe het verder loopt. Het heeft nu geen zin om ons er druk over te maken, Onsje doet het goed en dat is het belangrijkste voor nu. volgens de uitdraai van de echo was onsje trouwens al 36w 3d (we zitten nu op 33w 5d) en de daarbij horende geboortedatum is 9 oktober. Ik ben benieuwd.... Zolang we nog maar wel kunnen trouwen vind ik het best
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')