LEUK!!!!quote:Op dinsdag 13 september 2005 09:04 schreef Ladylike het volgende:
gisterenavond voor de eerste keer echt duidelijk mn beebje voelen krioelen onder mn handen![]()
ik ben helemaal in de wolken![]()
Ja, ik hou m'n grenzen wel goed in de gaten. De mevrouw van Cesartherapie heeft me afgelopen vrijdag ook flink de les gelezenquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:58 schreef Jelief het volgende:
Hou je wel op tijd op met werken?! Als het echt niet meer gaat kun je natuurlijk ook de ziektewet in. Zeker met BI lijkt het mij wijs om op tijd je grenzen aan te geven. maar je bent natuurlijk zelf oud en wijs genoeg om dat te bedenken
Tijdelijk een eenpersoonsbed in een kamer beneden neerzetten ??quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:31 schreef Wennie het volgende:
Dat bedverhogen wordt nog een leuk verhaal bij ons.. waterbed, schuin dak, open wenteltrapAllemaal nono's van de kraamzorg.
ja, ben gister weer heerlijk wezen zwemmen. Het was weer zalig!!quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:31 schreef Wennie het volgende:
[..]
Vicky, nog lekker gezwommen gister? Ik werd pas om 19:30 uur door vriendje zelf gebeld dat hij wakker was en hij mocht pas om 22:00 uur naar huis. En in dat ziekenhuis wil ik gaan bevallen...Dat bedverhogen wordt nog een leuk verhaal bij ons.. waterbed, schuin dak, open wenteltrap
Allemaal nono's van de kraamzorg.
Ja ik vond het ook te gek voor woorden, helemaal omdat ik net een miskraam heb gehad! Maar de volgende keer bel ik ook naar het ziekenhuis en dan zeg ik wel wat er gebeurd is enzo. Maar hoop gewoon dat het niet meer gebeurd!!quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:41 schreef Renegate het volgende:
Wat een belachelijke reactie van je vlos... ik heb niet alles gevolgt of zo maar als je zo een buikpijn heb dat het niet echt houdbaar meer is zou ik gewoon naar de poli rijden.
De vloskundigen hier zijn allemaal van dezelfde praktijk. Ik heb nog niet echt een "vaste" vlos zeg maar. We worden ingedeeld in de wijk waar je woont. Maar de hoofdpraktijk waar ze ook de echo's maken enzo heb ik heen gebeld. Maandag moet ik sowieso na het ziekenhuis voor een echo en daarna hoor ik ook wie mijn vlos word.quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:55 schreef Randa_v het volgende:
MeNicole, het komt op mij ook raar over. Wat Renegate zegt, is er niet een andere praktijk waar je naar toe kunt. Als je je zo ongelukkig voelt met de uitspraken van de vlos, wil je dan wel dat die vlos bij de bevalling aanwezig zou kunnen zijn.
Ze had op zijn minst uit kunnen leggen waar die pijn dan volgens haar van daan zou kunnen komen denk ik!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |