quote:
trouwerijen?quote:Op zondag 4 september 2005 23:16 schreef SCH het volgende:
Sporten waar Bluezz heen gaat, zijn voor mietjes
Je MSCHN is stukquote:Op zondag 4 september 2005 23:16 schreef SCH het volgende:
Sporten waar Bluezz heen gaat, zijn voor mietjes
quote:
siroop er zelf bij, heb t een paar keer op in t café en tis echtquote:Op zondag 4 september 2005 23:28 schreef Bos81 het volgende:
Rubber,
Je had het in het vorige deel over Leffe Trippel met siroop, is dat in de winkel te koop of doe je de siroop er zelf bij?
Okéquote:Op zondag 4 september 2005 23:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
siroop er zelf bij, heb t een paar keer op in t café en tis echtkan volgens mij ook wel bij een dubbel hoor. Een vriend van me doet t thuis ook weleens.
tis lekker als afwisselingquote:Op zondag 4 september 2005 23:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oké![]()
Ik heb het even getest. Het smaakt inderdaad niet verkeerd, maar zonder vind ik persoonlijk toch iets lekkerder.
Leffe met siroopquote:Op zondag 4 september 2005 23:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
siroop er zelf bij, heb t een paar keer op in t café en tis echtkan volgens mij ook wel bij een dubbel hoor. Een vriend van me doet t thuis ook weleens.
quote:
Dat is maar net hoeveel siroop erin je zelf lekker vindtquote:Op zondag 4 september 2005 23:42 schreef Bluezz het volgende:
Wat zijn de verhoudingen dan?
dat is natuurlijk een beetje persoonlijk maar gewoon een beetje op de bodemquote:Op zondag 4 september 2005 23:42 schreef Bluezz het volgende:
Wat zijn de verhoudingen dan eend?
ben vroeger wel eens heel zat geworden van bier met blue curacou (of hoe je dat ook schrijft), een zogenaamde smurf. Pfff daarvan wordt je snel zat zegquote:Op maandag 5 september 2005 00:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Bier moet je niks door gaan gooien vind ik.
De nasmaak is inderdaad toch niet echt waar ik van houd.quote:Op maandag 5 september 2005 00:00 schreef Suijk het volgende:
Dat is voor vrouwen eigenlijk, die de bitterheid van bier een beetje willen wegwerken met siroop.
Klopt. Ik vind, daar hebben ze zo hun best op gedaan om het op die manier te maken, dat is zonde om er dan zelf maar iets doorheen te gooien.quote:Op maandag 5 september 2005 00:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De nasmaak is inderdaad toch niet echt waar ik van houd.
Dus liever toch maar puur bier zonder iets erin
bier met blue curacaoquote:Op maandag 5 september 2005 00:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ben vroeger wel eens heel zat geworden van bier met blue curacou (of hoe je dat ook schrijft), een zogenaamde smurf. Pfff daarvan wordt je snel zat zeg
Idd, in witbier citroen gooien vind ik ook een doodzonde.quote:Op maandag 5 september 2005 00:08 schreef Suijk het volgende:
[..]
Klopt. Ik vind, daar hebben ze zo hun best op gedaan om het op die manier te maken, dat is zonde om er dan zelf maar iets doorheen te gooien.
gelukkig is fok er nogquote:Op maandag 5 september 2005 00:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het is weer hetzelfde als gisteren. Wachten tot de bar dicht gaat.
Dan maar FOK!ken!
In turkije konden we bier vermengd met cola krijgenquote:Op maandag 5 september 2005 00:00 schreef Suijk het volgende:
Dat is voor vrouwen eigenlijk, die de bitterheid van bier een beetje willen wegwerken met siroop.
da's toch nie zo bijzonder, heb k wel vaker gehoord, schijnt een redelijk gangbare combinatie te zijnquote:Op maandag 5 september 2005 00:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
In turkije konden we bier vermengd met cola krijgen
Soort shandy.
Net zoals een spatje (bier met 7-up,quote:Op maandag 5 september 2005 00:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
da's toch nie zo bijzonder, heb k wel vaker gehoord, schijnt een redelijk gangbare combinatie te zijn
Yep. En allemaal gedoe met faxen, ze hadden een schema omgegooid, en dr was paniek. Weet ik veel.quote:Op maandag 5 september 2005 00:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je weer zuipende officials aan de bar Schiggie?
Das toch een sneeuwwitje ?quote:Op maandag 5 september 2005 00:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Net zoals een spatje (bier met 7-up,)
Ja ???quote:Op maandag 5 september 2005 00:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
da's toch nie zo bijzonder, heb k wel vaker gehoord, schijnt een redelijk gangbare combinatie te zijn
ja, heb t op meerdere plekken gehoord en gezien, t lijkt mij trouwens ook enorm smerigquote:Op maandag 5 september 2005 00:51 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja ???
ik nog nooit.. en lijkt me ook niet echt lekker..
Zo wordt het ook wel genoemd, volgens mij. Ik ken het in ieder geval als een spatje, maar ik kan me vergissen uiteraardquote:
quote:Op maandag 5 september 2005 00:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Bij ons noemen ze dat ook zo Sien.
Ik vind bier juist lekker omdat het niet zo zoet is als BrEeZaRs ....quote:Op maandag 5 september 2005 00:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja, heb t op meerdere plekken gehoord en gezien, t lijkt mij trouwens ook enorm smerig
truste (en Sien ook)quote:Op maandag 5 september 2005 01:00 schreef Noca het volgende:
[..]
Trusten sien!
Ik duik er ook in, morgen even lekker er tussenuit tot vrijdag![]()
Tot hoe laat moet je werken?quote:Op maandag 5 september 2005 01:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Trusten allemaal
* BliksemSchigt is er nog wel een tijdje
quote:Op maandag 5 september 2005 01:24 schreef rubbereend het volgende:
k ga ook maar op één oor, om 7 uur gaat de wekker weer.
quote:
Tot danquote:Op maandag 5 september 2005 01:24 schreef rubbereend het volgende:
k ga ook maar op één oor, om 7 uur gaat de wekker weer.
ben er wel aan toe....quote:Op maandag 5 september 2005 07:55 schreef Dos37 het volgende:
Goedemorgen
het staat te pruttelen lionheaad
Ben je nog op vakantie geweestquote:Op maandag 5 september 2005 07:58 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
ben er wel aan toe....
kom je terug van vakantie...kijk je op je bureau....ligt er alweer voor een week aan werk![]()
nou alles klaarquote:
uhm...nee...quote:
quote:Op maandag 5 september 2005 02:43 schreef Bluezz het volgende:
NoClau Ik ga jullie nog even uitzwaaien voor ik naar bedje ga![]()
Veel plezier en ontspan, geniet denk niet aan werk, maar aan ons enzo
Doeg
terug zwaaitquote:Op maandag 5 september 2005 09:12 schreef SCH het volgende:
Lionheaad ouwe mopperkont
* SCH trekt Bjoro op SCHoot voor een dutje
Heeeeee BruiSCHmeiSCHje, hoe was het ?quote:Op maandag 5 september 2005 09:13 schreef SCH het volgende:
Veel plezier Grunningers, wordt het een sexvakantie?
Je leest maar terugquote:Op maandag 5 september 2005 09:16 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Heeeeee BruiSCHmeiSCHje, hoe was het ?
te lui om terug te lezen
lekker ditquote:Op maandag 5 september 2005 09:12 schreef SCH het volgende:
Lionheaad, bedankt voor je matras
* SCH trekt Bjoro op SCHoot voor een dutje
quote:
omdat ik modje af benquote:Op maandag 5 september 2005 09:24 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
waarom ben jij niet meer blauw?![]()
ohhhhh......iig bedankt voor het moddenquote:Op maandag 5 september 2005 09:25 schreef just me het volgende:
[..]
omdat ik modje af ben
lees uw mededelingen Afscheid van just me, welkom -Vaduz- op VBL.
Welkom terugquote:Op maandag 5 september 2005 08:59 schreef Lionheaad het volgende:
gezellig hier zeg....![]()
iemand koffie??![]()
Of durvenquote:Op maandag 5 september 2005 10:01 schreef pfaf het volgende:
't Is hier nog veel te rustig. Maar ik denk ook niet dat de 1ejaars in de stoere-meneren-computerzaal mogen komen.
Inderdaad, ik verbaasde me er vanmorgen al over en voelde me zelfs al oud worden...quote:Op maandag 5 september 2005 10:02 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Of durven![]()
wel grappig idd al die 1e jaars.. sommige zijn echt nog van die kinderen ...
Klinkt gezellig.quote:Op maandag 5 september 2005 10:13 schreef DeTolk het volgende:
BlueJ, UML, Wiskunde ....
IK MOET KOFFIE!!!!!
Aahquote:Op maandag 5 september 2005 10:40 schreef appelsientje het volgende:
Omdat JM er mee is opgehouden Spideywelkom terug!
hahaquote:Op maandag 5 september 2005 10:41 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Aah
Ook goed om dat appelsientjelogo weer te zien hoor![]()
malloot, hardlopenquote:Op maandag 5 september 2005 10:19 schreef SCH het volgende:
Applausje voor mezelf, half uur hard gelopen
quote:Op maandag 5 september 2005 11:05 schreef Blumchen het volgende:hallo hools
Pff vanmorgen om 6 uur opgestaan om van uit dord naar school te gaan.. kom ik daar aan moet ik pas om 1 uur beginnen Grrr
T is gewoon dom van school.. je stuurt toch geen brief vrijdag..quote:Op maandag 5 september 2005 11:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]![]()
geen beter vermaak dan leedvermaak
Ja, dit jaar wil ik t graag halenquote:Op maandag 5 september 2005 11:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Ga je daar zo vroeg je bed voor uit...
quote:
klinkt bekend, volgens mij hebben ze deze onhandigheden op zowat elke schoolquote:Op maandag 5 september 2005 11:12 schreef Blumchen het volgende:
[..]
T is gewoon dom van school.. je stuurt toch geen brief vrijdag..ik was heel t weekend weg..
En we hebben zo een mooie site.. met roosterwijzigingen enzo.. niks stond erop![]()
Goede instelling! Ik bedoel meer dat je veel te vroeg bij je school aankwam.quote:Op maandag 5 september 2005 11:12 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Ja, dit jaar wil ik t graag halen
quote:Op maandag 5 september 2005 11:12 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Ja, dit jaar wil ik t graag halen
Da isquote:
Bjoroooquote:
ja en nee,quote:
vervelend voor jequote:Op maandag 5 september 2005 11:37 schreef StarGazer het volgende:
Mogguh
Krijg ik mijn rooster voor het eerste blok als 3e jaars, staat er dat ik vrijdag om half 9 college hebHoe durven ze! Ik heb deze hele opleiding nog nooit vrijdag college gehad
![]()
hier nixquote:Op maandag 5 september 2005 12:00 schreef appelsientje het volgende:
* appelsientje duikt onder de tafel....
luchtalarm..
moet jij niet op huwelijksreis?quote:Op maandag 5 september 2005 12:05 schreef Bluezz het volgende:
Oe, ramen en deuren opengezet toen het alarm klonk
strandweer vandaag
moet ik me nu dan zorgen gaan maken?quote:Op maandag 5 september 2005 12:06 schreef appelsientje het volgende:
Wel apart geluid als je het alarm hoort.. Maar het werkt in ieder geval!dat is dan wel weer prettig
Daar ben ik afgelopen december al aan begonnenquote:
quote:Op maandag 5 september 2005 12:19 schreef DIGGER het volgende:
Aloha!
Mascotte Glenn kan inmiddels naast zelf de trap op klauteren, inmiddels ook al zelf de trap weer afdalen.
Lijkt me ook dat dat heerlijk is om over te kliederen, spugen en te kosten !quote:En hij is dolblij met z'n Feyenoord placemat.
Het alarm in New Orleans werkte vanmorgen ook nietquote:
daarom hebben ze maar gewoon geschotenquote:Op maandag 5 september 2005 12:27 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Het alarm in New Orleans werkte vanmorgen ook niet
New Orleans strikes back?quote:Op maandag 5 september 2005 12:28 schreef DIGGER het volgende:
Hoe gaan ze trouwens de te herbouwen stad straks noemen?
New Orleans part2?
Newer New Orleans?
of gewoon Atlantis?
Dat doet ie eignelijk alleen met z'n Vitesse slabbetjequote:Op maandag 5 september 2005 12:24 schreef Bjoro het volgende:
Lijkt me ook dat dat heerlijk is om over te kliederen, spugen en te kosten !
neeuhquote:Op maandag 5 september 2005 12:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
moet ik me nu dan zorgen gaan maken?
Oplossing: geen aanwezigheidsplichtquote:
En dan strafschoppen stoopen in de finale van een EK tegen Nederland natuurlijkquote:Op maandag 5 september 2005 12:31 schreef DIGGER het volgende:
En een tour overwinning? who knows, voorlopig vindt ie het leuker met ene bal in de hand te lopen, dus ik denk eerder een nieuwe goalie..................... voor Italie
ze zullen er wel een hek omzetten en als pretpark gaan exploiteren !quote:Op maandag 5 september 2005 12:42 schreef SCH het volgende:
Domino City?
De vraag is of je deze stad op deze manier weer moet opbouwen in zo'n delta.
Arme jongenquote:Op maandag 5 september 2005 12:19 schreef DIGGER het volgende:
Aloha!
En hij is dolblij met z'n Feyenoord placemat.
Dat was bij ons dus ook... met als gevolg dat tijdens 1 college (op maandag ochtend) ik de enige in de klas was......quote:Op maandag 5 september 2005 12:35 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Oplossing: geen aanwezigheidsplicht![]()
Aardig van die dokterquote:Op maandag 5 september 2005 12:47 schreef VoreG het volgende:
Dokter:
je hebt je enkel net niet gebroken en je banden zijn net niet afgescheurd, even rust houden, weekje of 2, en dan rustig aan weer beginnen
jippie
Streberquote:Op maandag 5 september 2005 12:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat was bij ons dus ook... met als gevolg dat tijdens 1 college (op maandag ochtend) ik de enige in de klas was......
sporten is gezondquote:Op maandag 5 september 2005 12:47 schreef VoreG het volgende:
Dokter:
je hebt je enkel net niet gebroken en je banden zijn net niet afgescheurd, even rust houden, weekje of 2, en dan rustig aan weer beginnen
jippie
Wildwaterbaan!quote:Op maandag 5 september 2005 12:43 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ze zullen er wel een hek omzetten en als pretpark gaan exploiteren !
Valt gelukkig dus mee die blessure van je.quote:Op maandag 5 september 2005 12:47 schreef VoreG het volgende:
Dokter:
jippie
ik loop ook al een week of 3 met een ei op mijn enkel, maar het vreemde is dat ik heel vaak geen last heb.quote:Op maandag 5 september 2005 12:47 schreef VoreG het volgende:
Dokter:
jippie
quote:
Zwakke banden?quote:Op maandag 5 september 2005 12:51 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik loop ook al een week of 3 met een ei op mijn enkel, maar het vreemde is dat ik heel vaak geen last heb.
Heb er al meerdere wedsrtijden mee gespeeld, zonder pijn, maar als ik ff verkeerd stap dan ga ik door de grond maar dat is met een uurtje ook weer weg.
Ik snap er niets van
neuh niet echt, eiegenlijk nooit iets aan mijn enkel gehad terwijl ik een jaar of 10 lang bijna dagelijks intensief aan het sporten was !quote:Op maandag 5 september 2005 12:58 schreef VoreG het volgende:
Zwakke banden?
quote:Op maandag 5 september 2005 13:08 schreef pfaf het volgende:
Okaaayy, alle frisse moed aan het begin van het jaar is al weer verdwenen na 1 college.
2 weken onderuit gezakt niks doen, the horrorquote:Op maandag 5 september 2005 13:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Twee weken rust houden valt niet mee VoreG, maar fijn dat het niks ernstigers is.
*kopt hem dan maar in ......quote:Op maandag 5 september 2005 13:29 schreef VoreG het volgende:
2 weken onderuit gezakt niks doen, the horror
Het begint altijd hoopvol : eerste college is bijna iedereen aanwezig, en aan het einde van het blok blijven er altijd nog 1 of 2 brave studenten overquote:Op maandag 5 september 2005 12:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat was bij ons dus ook... met als gevolg dat tijdens 1 college (op maandag ochtend) ik de enige in de klas was......
Fokken Voreggie, veel fokken en tv kijkenquote:Op maandag 5 september 2005 13:29 schreef VoreG het volgende:
2 weken onderuit gezakt niks doen, the horror
Klinkt als muziek in de oren voor Golfster !!quote:Op maandag 5 september 2005 13:56 schreef Bluezz het volgende:
Fokken Voreggie, veel fokken en tv kijken
Sterkte ermee, het is flink hard aangekomen
quote:Op maandag 5 september 2005 12:31 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dat doet ie eignelijk alleen met z'n Vitesse slabbetje
wij dachten hier in Maas en Waal altijd dat als in '93 og '95 de dijken waren doorgebroken dat ze er gewoon een natuurgebied van zouden maken, herbouw is onbetaalbaar.quote:Op maandag 5 september 2005 12:42 schreef SCH het volgende:
Domino City?
De vraag is of je deze stad op deze manier weer moet opbouwen in zo'n delta.
gaan we nog meten ???quote:Op maandag 5 september 2005 14:06 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden doet zijn gebruikelijke groet terug:Bjorooooooooooooooo
Ik zit in een kamer zonder internet en tvquote:Op maandag 5 september 2005 13:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Fokken Voreggie, veel fokken en tv kijken
Sterkte ermee, het is flink hard aangekomen
ik heb mn laptop bij me metquote:Op maandag 5 september 2005 14:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan moet je de radio maar aanzetten.
en Fok niet te vergetenquote:Op maandag 5 september 2005 14:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
ik heb mn laptop bij me met
FM2005
Caesar 3
Pharaoh + Cleopatra
Zeus + Poseidon
Colonization
Pro evolution soccer 4
Dus ik ga me wel vermaken, hoop ik.
kans is heel groot dat ik er ook/later benquote:Op maandag 5 september 2005 14:18 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik ben er de 22e, dus als jij er ook bent, dan meeten we zeker
You're bjutiful, its truquote:Op maandag 5 september 2005 14:37 schreef dndiek het volgende:
* dndiek zit lekker in het zonnetje naar het album van James Blunt te luisteren![]()
Zo goed?quote:Op maandag 5 september 2005 14:38 schreef DeTolk het volgende:
VoreG je o doet et weer, ondertitel aanpassen dus
nee, werkenquote:Op maandag 5 september 2005 05:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Morgen. De koeien melken, Pascal?
En terechtquote:Op maandag 5 september 2005 15:07 schreef Bananenman het volgende:
Goeiemiddag. School is weer begonnen
Zeikstraalquote:Op maandag 5 september 2005 15:07 schreef Bananenman het volgende:
Hier nog steeds vakantiequote:Op maandag 5 september 2005 15:07 schreef Bananenman het volgende:
Ligt die er nog steeds danquote:Op maandag 5 september 2005 15:08 schreef Againzender het volgende:
Ik zie net dat er iemand uit de flat naast ons huis gesprongen is op de vlucht voor een arrestatieteam. Die ontsnapt inderdaad aan gevangenisstraf
Een mens kan ook nooit eens rustig op vakantie
Leef je ook weer. Wat heb jij afgelopen tijd allemaal uitgevoerd stuk tuig?quote:
Over 15 minuten zit school er weer opquote:Op maandag 5 september 2005 15:07 schreef Bananenman het volgende:
toevallig een colombiaan die van 11 hoog sprongquote:Op maandag 5 september 2005 15:08 schreef Againzender het volgende:
Ik zie net dat er iemand uit de flat naast ons huis gesprongen is op de vlucht voor een arrestatieteam. Die ontsnapt inderdaad aan gevangenisstraf
Een mens kan ook nooit eens rustig op vakantie
Geen idee, staken de gemeenteambtenaren nog?quote:
Jawi had een ontstoken poot ofzoquote:Op maandag 5 september 2005 15:09 schreef Superheld het volgende:
[..]
Leef je ook weer. Wat heb jij afgelopen tijd allemaal uitgevoerd stuk tuig?
11 Hoog !!!!!quote:Op maandag 5 september 2005 15:10 schreef Bjoro het volgende:
[..]
toevallig een colombiaan die van 11 hoog sprong
hoorde dat net op het journaal !
nee, hij is nogal dood nuquote:Op maandag 5 september 2005 15:11 schreef DeTolk het volgende:
[..]
11 Hoog !!!!!
en dan nog doorlopen?
is ie in de bosjes geland ofzo?
Wat een watjequote:Op maandag 5 september 2005 15:10 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Jawi had een ontstoken poot ofzo![]()
Hoe zat het nou precies?
het was idd geen slimme opmerking, ik ben nog niet helemaal wakker. Ruig weekendjequote:Op maandag 5 september 2005 15:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
nee, hij is nogal dood nu
en Bjoro, dat is hem inderdaad
Tering en je scoort nog ook.quote:
Dat gaat je niet zoveel aanquote:Op maandag 5 september 2005 15:09 schreef Superheld het volgende:
[..]
Leef je ook weer. Wat heb jij afgelopen tijd allemaal uitgevoerd stuk tuig?
Niet?quote:
dat wil nog niet zeggen dat je je mond moet houdenquote:
Nog nietquote:Op maandag 5 september 2005 15:17 schreef Bananenman het volgende:
Jawi, heb je kaartje Willem 2 uit?
quote:
Uitslapenquote:Op maandag 5 september 2005 15:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat wil nog niet zeggen dat je je mond moet houden
Hee JaWi....wanneer ga jij ook al weer naar Spanje, of ben je al terug ?quote:
ben vooral beneiuwd of v Nistelrooij Kluivert woensdag al in haalt als topscorer allertijden of dat hij nog ff wacht !quote:Op maandag 5 september 2005 15:22 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Jullie ook al zo zenuwachtig voor Nederland-Andorra ?
En dat in Vlissingenquote:Op maandag 5 september 2005 15:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Kom je terug op station, is je fiets gejat...
@*%^)@(!*&$^)!@*&%^(#*$
quote:Op maandag 5 september 2005 15:22 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Jullie ook al zo zenuwachtig voor Nederland-Andorra ?
Woensdag maar ik heb het nu al niet meer van de zenuwen.quote:
Fuckin zelfs hier ja...quote:
Open er dan eens een topic over, dan kan ik me daar uitleven.quote:Op maandag 5 september 2005 15:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Woensdag maar ik heb het nu al niet meer van de zenuwen.
Serieus?quote:Op maandag 5 september 2005 15:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Fuckin zelfs hier ja...
Vlissingen staat bekend als een van de meest criminele steden van Nederland![]()
quote:Op maandag 5 september 2005 15:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Hee JaWi....wanneer ga jij ook al weer naar Spanje, of ben je al terug ?
Of heb ik wat gemist
Ik heb er nog wel een voor je staanquote:Op maandag 5 september 2005 15:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Kom je terug op station, is je fiets gejat...
@*%^)@(!*&$^)!@*&%^(#*$
Kut zeeuwen!quote:Op maandag 5 september 2005 15:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Fuckin zelfs hier ja...
Vlissingen staat bekend als een van de meest criminele steden van Nederland![]()
hee Banaan...gave foto in je sig.quote:
Als je heel goed kijkt kan je mij ook zienquote:
quote:
Auto (duh)quote:Op maandag 5 september 2005 15:33 schreef JaWi het volgende:
[..]
Als je heel goed kijkt kan je mij ook zien![]()
.
Hoe ga je zaterdag trouwens banaan?
[WK-Kwalificatie] Nederland-Andorra.quote:Op maandag 5 september 2005 15:26 schreef Suijk het volgende:
[..]
Open er dan eens een topic over, dan kan ik me daar uitleven.
Zaterdag? Oh je bedoelt daarna... ik dacht dat je aanstaande bedoelde, Willem 2. Maar die daarna ook auto jaquote:Op maandag 5 september 2005 15:36 schreef JaWi het volgende:
[..]
Kunnen we mooi om 12 uur daar zijn ofzo
met dat rood/zwarte schild voorquote:Op maandag 5 september 2005 15:33 schreef JaWi het volgende:
Als je heel goed kijkt kan je mij ook zien![]()
.
Zodra de supermarkt open isquote:Op maandag 5 september 2005 15:39 schreef Bananenman het volgende:
Oh
Ja, dan ook dus. Even zien dan, ik weet niet hoelaat diegene waar ik mee ga weg wiltEn wat kom je op MSN en duikel je er meteen weer af, ei
Jaquote:Op maandag 5 september 2005 15:40 schreef JaWi het volgende:
[..]
Heb je geld nodig dat de xbox weg gaat?
Niks aanquote:Op maandag 5 september 2005 15:44 schreef Bjoro het volgende:
wel leuk...3 van die A.F.C.A.-tjes onder elkaar
Sandman.. ik weet waar je fiets is.quote:Op maandag 5 september 2005 15:47 schreef appelsientje het volgende:
pff warm.. net een stuk wezen fietsen .... maar wel lekker
quote:Op maandag 5 september 2005 15:48 schreef JaWi het volgende:
Best leuk programma dit weekend voor de rest.
psv - utrecht
feyenoord - nec
nac - ado
quote:Op maandag 5 september 2005 15:48 schreef Superheld het volgende:
[..]
Sandman.. ik weet waar je fiets is.![]()
Best een eind inderdaad, vlissingen - ermeloquote:Op maandag 5 september 2005 15:48 schreef Superheld het volgende:
[..]
Sandman.. ik weet waar je fiets is.![]()
quote:
Duitsland komt naar je toe deze zomerquote:
ich habe es nicht gewusstquote:
Kom maar halen hequote:
Alweer?quote:Op maandag 5 september 2005 16:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Duitsland komt naar je toe deze zomer
We komen er maar niet vanafquote:Op maandag 5 september 2005 16:09 schreef Superheld het volgende:
[..]
Alweer?
De vorige keer was het dan wel in mei, maar toch
och ga je weer op die toerquote:
Zware opgave jongenquote:Op maandag 5 september 2005 16:12 schreef JaWi het volgende:
Avoid alcohol when taking this drug; the combination of naproxen and alcohol can be highly toxic to the liver..
lees de bijsluiter voordat u het produkt aanschaftquote:Op maandag 5 september 2005 16:12 schreef JaWi het volgende:
Avoid alcohol when taking this drug; the combination of naproxen and alcohol can be highly toxic to the liver..
Dan heb je toch alleen een nieuw wiel nodig??quote:Op maandag 5 september 2005 16:12 schreef Suijk het volgende:
Mijn band is weer lek dus ik heb ook een nieuwe fiets nodig.
quote:Op maandag 5 september 2005 16:14 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Dan heb je toch alleen een nieuw wiel nodig??
En toen namen ze ook al fietsen mee!quote:
Zaterdag nergens last van gehadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |