toevallig een colombiaan die van 11 hoog sprongquote:Op maandag 5 september 2005 15:08 schreef Againzender het volgende:
Ik zie net dat er iemand uit de flat naast ons huis gesprongen is op de vlucht voor een arrestatieteam. Die ontsnapt inderdaad aan gevangenisstraf
Een mens kan ook nooit eens rustig op vakantie
Geen idee, staken de gemeenteambtenaren nog?quote:
Jawi had een ontstoken poot ofzoquote:Op maandag 5 september 2005 15:09 schreef Superheld het volgende:
[..]
Leef je ook weer. Wat heb jij afgelopen tijd allemaal uitgevoerd stuk tuig?
11 Hoog !!!!!quote:Op maandag 5 september 2005 15:10 schreef Bjoro het volgende:
[..]
toevallig een colombiaan die van 11 hoog sprong
hoorde dat net op het journaal !
nee, hij is nogal dood nuquote:Op maandag 5 september 2005 15:11 schreef DeTolk het volgende:
[..]
11 Hoog !!!!!
en dan nog doorlopen?
is ie in de bosjes geland ofzo?
Wat een watjequote:Op maandag 5 september 2005 15:10 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Jawi had een ontstoken poot ofzo![]()
Hoe zat het nou precies?
het was idd geen slimme opmerking, ik ben nog niet helemaal wakker. Ruig weekendjequote:Op maandag 5 september 2005 15:12 schreef Againzender het volgende:
[..]
nee, hij is nogal dood nu
en Bjoro, dat is hem inderdaad
Tering en je scoort nog ook.quote:
Dat gaat je niet zoveel aanquote:Op maandag 5 september 2005 15:09 schreef Superheld het volgende:
[..]
Leef je ook weer. Wat heb jij afgelopen tijd allemaal uitgevoerd stuk tuig?
Niet?quote:
dat wil nog niet zeggen dat je je mond moet houdenquote:
Nog nietquote:Op maandag 5 september 2005 15:17 schreef Bananenman het volgende:
Jawi, heb je kaartje Willem 2 uit?
quote:
Uitslapenquote:Op maandag 5 september 2005 15:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat wil nog niet zeggen dat je je mond moet houden
Hee JaWi....wanneer ga jij ook al weer naar Spanje, of ben je al terug ?quote:
ben vooral beneiuwd of v Nistelrooij Kluivert woensdag al in haalt als topscorer allertijden of dat hij nog ff wacht !quote:Op maandag 5 september 2005 15:22 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Jullie ook al zo zenuwachtig voor Nederland-Andorra ?
En dat in Vlissingenquote:Op maandag 5 september 2005 15:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Kom je terug op station, is je fiets gejat...
@*%^)@(!*&$^)!@*&%^(#*$
quote:Op maandag 5 september 2005 15:22 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Jullie ook al zo zenuwachtig voor Nederland-Andorra ?
Woensdag maar ik heb het nu al niet meer van de zenuwen.quote:
Fuckin zelfs hier ja...quote:
Open er dan eens een topic over, dan kan ik me daar uitleven.quote:Op maandag 5 september 2005 15:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Woensdag maar ik heb het nu al niet meer van de zenuwen.
Serieus?quote:Op maandag 5 september 2005 15:26 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Fuckin zelfs hier ja...
Vlissingen staat bekend als een van de meest criminele steden van Nederland![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |