kans is heel groot dat ik er ook/later benquote:Op maandag 5 september 2005 14:18 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik ben er de 22e, dus als jij er ook bent, dan meeten we zeker
You're bjutiful, its truquote:Op maandag 5 september 2005 14:37 schreef dndiek het volgende:
* dndiek zit lekker in het zonnetje naar het album van James Blunt te luisteren![]()
Zo goed?quote:Op maandag 5 september 2005 14:38 schreef DeTolk het volgende:
VoreG je o doet et weer, ondertitel aanpassen dus
nee, werkenquote:Op maandag 5 september 2005 05:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Morgen. De koeien melken, Pascal?
En terechtquote:Op maandag 5 september 2005 15:07 schreef Bananenman het volgende:
Goeiemiddag. School is weer begonnen
Zeikstraalquote:Op maandag 5 september 2005 15:07 schreef Bananenman het volgende:
Hier nog steeds vakantiequote:Op maandag 5 september 2005 15:07 schreef Bananenman het volgende:
Ligt die er nog steeds danquote:Op maandag 5 september 2005 15:08 schreef Againzender het volgende:
Ik zie net dat er iemand uit de flat naast ons huis gesprongen is op de vlucht voor een arrestatieteam. Die ontsnapt inderdaad aan gevangenisstraf
Een mens kan ook nooit eens rustig op vakantie
Leef je ook weer. Wat heb jij afgelopen tijd allemaal uitgevoerd stuk tuig?quote:
Over 15 minuten zit school er weer opquote:Op maandag 5 september 2005 15:07 schreef Bananenman het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |