2 weken onderuit gezakt niks doen, the horrorquote:Op maandag 5 september 2005 13:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Twee weken rust houden valt niet mee VoreG, maar fijn dat het niks ernstigers is.
*kopt hem dan maar in ......quote:Op maandag 5 september 2005 13:29 schreef VoreG het volgende:
2 weken onderuit gezakt niks doen, the horror
Het begint altijd hoopvol : eerste college is bijna iedereen aanwezig, en aan het einde van het blok blijven er altijd nog 1 of 2 brave studenten overquote:Op maandag 5 september 2005 12:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat was bij ons dus ook... met als gevolg dat tijdens 1 college (op maandag ochtend) ik de enige in de klas was......
Fokken Voreggie, veel fokken en tv kijkenquote:Op maandag 5 september 2005 13:29 schreef VoreG het volgende:
2 weken onderuit gezakt niks doen, the horror
Klinkt als muziek in de oren voor Golfster !!quote:Op maandag 5 september 2005 13:56 schreef Bluezz het volgende:
Fokken Voreggie, veel fokken en tv kijken
Sterkte ermee, het is flink hard aangekomen
quote:Op maandag 5 september 2005 12:31 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dat doet ie eignelijk alleen met z'n Vitesse slabbetje
wij dachten hier in Maas en Waal altijd dat als in '93 og '95 de dijken waren doorgebroken dat ze er gewoon een natuurgebied van zouden maken, herbouw is onbetaalbaar.quote:Op maandag 5 september 2005 12:42 schreef SCH het volgende:
Domino City?
De vraag is of je deze stad op deze manier weer moet opbouwen in zo'n delta.
gaan we nog meten ???quote:Op maandag 5 september 2005 14:06 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden doet zijn gebruikelijke groet terug:Bjorooooooooooooooo
Ik zit in een kamer zonder internet en tvquote:Op maandag 5 september 2005 13:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Fokken Voreggie, veel fokken en tv kijken
Sterkte ermee, het is flink hard aangekomen
ik heb mn laptop bij me metquote:Op maandag 5 september 2005 14:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan moet je de radio maar aanzetten.
en Fok niet te vergetenquote:Op maandag 5 september 2005 14:31 schreef VoreG het volgende:
[..]
ik heb mn laptop bij me met
FM2005
Caesar 3
Pharaoh + Cleopatra
Zeus + Poseidon
Colonization
Pro evolution soccer 4
Dus ik ga me wel vermaken, hoop ik.
kans is heel groot dat ik er ook/later benquote:Op maandag 5 september 2005 14:18 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ik ben er de 22e, dus als jij er ook bent, dan meeten we zeker
You're bjutiful, its truquote:Op maandag 5 september 2005 14:37 schreef dndiek het volgende:
* dndiek zit lekker in het zonnetje naar het album van James Blunt te luisteren![]()
Zo goed?quote:Op maandag 5 september 2005 14:38 schreef DeTolk het volgende:
VoreG je o doet et weer, ondertitel aanpassen dus
nee, werkenquote:Op maandag 5 september 2005 05:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Morgen. De koeien melken, Pascal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |