quote:Op maandag 5 september 2005 12:19 schreef DIGGER het volgende:
Aloha!
Mascotte Glenn kan inmiddels naast zelf de trap op klauteren, inmiddels ook al zelf de trap weer afdalen.
Lijkt me ook dat dat heerlijk is om over te kliederen, spugen en te kosten !quote:En hij is dolblij met z'n Feyenoord placemat.
Het alarm in New Orleans werkte vanmorgen ook nietquote:
daarom hebben ze maar gewoon geschotenquote:Op maandag 5 september 2005 12:27 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Het alarm in New Orleans werkte vanmorgen ook niet
New Orleans strikes back?quote:Op maandag 5 september 2005 12:28 schreef DIGGER het volgende:
Hoe gaan ze trouwens de te herbouwen stad straks noemen?
New Orleans part2?
Newer New Orleans?
of gewoon Atlantis?
Dat doet ie eignelijk alleen met z'n Vitesse slabbetjequote:Op maandag 5 september 2005 12:24 schreef Bjoro het volgende:
Lijkt me ook dat dat heerlijk is om over te kliederen, spugen en te kosten !
neeuhquote:Op maandag 5 september 2005 12:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
moet ik me nu dan zorgen gaan maken?
Oplossing: geen aanwezigheidsplichtquote:
En dan strafschoppen stoopen in de finale van een EK tegen Nederland natuurlijkquote:Op maandag 5 september 2005 12:31 schreef DIGGER het volgende:
En een tour overwinning? who knows, voorlopig vindt ie het leuker met ene bal in de hand te lopen, dus ik denk eerder een nieuwe goalie..................... voor Italie
ze zullen er wel een hek omzetten en als pretpark gaan exploiteren !quote:Op maandag 5 september 2005 12:42 schreef SCH het volgende:
Domino City?
De vraag is of je deze stad op deze manier weer moet opbouwen in zo'n delta.
Arme jongenquote:Op maandag 5 september 2005 12:19 schreef DIGGER het volgende:
Aloha!
En hij is dolblij met z'n Feyenoord placemat.
Dat was bij ons dus ook... met als gevolg dat tijdens 1 college (op maandag ochtend) ik de enige in de klas was......quote:Op maandag 5 september 2005 12:35 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Oplossing: geen aanwezigheidsplicht![]()
Aardig van die dokterquote:Op maandag 5 september 2005 12:47 schreef VoreG het volgende:
Dokter:
je hebt je enkel net niet gebroken en je banden zijn net niet afgescheurd, even rust houden, weekje of 2, en dan rustig aan weer beginnen
jippie
Streberquote:Op maandag 5 september 2005 12:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat was bij ons dus ook... met als gevolg dat tijdens 1 college (op maandag ochtend) ik de enige in de klas was......
sporten is gezondquote:Op maandag 5 september 2005 12:47 schreef VoreG het volgende:
Dokter:
je hebt je enkel net niet gebroken en je banden zijn net niet afgescheurd, even rust houden, weekje of 2, en dan rustig aan weer beginnen
jippie
Wildwaterbaan!quote:Op maandag 5 september 2005 12:43 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ze zullen er wel een hek omzetten en als pretpark gaan exploiteren !
Valt gelukkig dus mee die blessure van je.quote:Op maandag 5 september 2005 12:47 schreef VoreG het volgende:
Dokter:
jippie
ik loop ook al een week of 3 met een ei op mijn enkel, maar het vreemde is dat ik heel vaak geen last heb.quote:Op maandag 5 september 2005 12:47 schreef VoreG het volgende:
Dokter:
jippie
quote:
Zwakke banden?quote:Op maandag 5 september 2005 12:51 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik loop ook al een week of 3 met een ei op mijn enkel, maar het vreemde is dat ik heel vaak geen last heb.
Heb er al meerdere wedsrtijden mee gespeeld, zonder pijn, maar als ik ff verkeerd stap dan ga ik door de grond maar dat is met een uurtje ook weer weg.
Ik snap er niets van
neuh niet echt, eiegenlijk nooit iets aan mijn enkel gehad terwijl ik een jaar of 10 lang bijna dagelijks intensief aan het sporten was !quote:Op maandag 5 september 2005 12:58 schreef VoreG het volgende:
Zwakke banden?
quote:Op maandag 5 september 2005 13:08 schreef pfaf het volgende:
Okaaayy, alle frisse moed aan het begin van het jaar is al weer verdwenen na 1 college.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |