quote:Op maandag 5 september 2005 11:05 schreef Blumchen het volgende:hallo hools
Pff vanmorgen om 6 uur opgestaan om van uit dord naar school te gaan.. kom ik daar aan moet ik pas om 1 uur beginnen Grrr
T is gewoon dom van school.. je stuurt toch geen brief vrijdag..quote:Op maandag 5 september 2005 11:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]![]()
geen beter vermaak dan leedvermaak
Ja, dit jaar wil ik t graag halenquote:Op maandag 5 september 2005 11:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Ga je daar zo vroeg je bed voor uit...
quote:
klinkt bekend, volgens mij hebben ze deze onhandigheden op zowat elke schoolquote:Op maandag 5 september 2005 11:12 schreef Blumchen het volgende:
[..]
T is gewoon dom van school.. je stuurt toch geen brief vrijdag..ik was heel t weekend weg..
En we hebben zo een mooie site.. met roosterwijzigingen enzo.. niks stond erop![]()
Goede instelling! Ik bedoel meer dat je veel te vroeg bij je school aankwam.quote:Op maandag 5 september 2005 11:12 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Ja, dit jaar wil ik t graag halen
quote:Op maandag 5 september 2005 11:12 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Ja, dit jaar wil ik t graag halen
Da isquote:
Bjoroooquote:
ja en nee,quote:
vervelend voor jequote:Op maandag 5 september 2005 11:37 schreef StarGazer het volgende:
Mogguh
Krijg ik mijn rooster voor het eerste blok als 3e jaars, staat er dat ik vrijdag om half 9 college hebHoe durven ze! Ik heb deze hele opleiding nog nooit vrijdag college gehad
![]()
hier nixquote:Op maandag 5 september 2005 12:00 schreef appelsientje het volgende:
* appelsientje duikt onder de tafel....
luchtalarm..
moet jij niet op huwelijksreis?quote:Op maandag 5 september 2005 12:05 schreef Bluezz het volgende:
Oe, ramen en deuren opengezet toen het alarm klonk
strandweer vandaag
moet ik me nu dan zorgen gaan maken?quote:Op maandag 5 september 2005 12:06 schreef appelsientje het volgende:
Wel apart geluid als je het alarm hoort.. Maar het werkt in ieder geval!dat is dan wel weer prettig
Daar ben ik afgelopen december al aan begonnenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |