quote:
trouwerijen?quote:Op zondag 4 september 2005 23:16 schreef SCH het volgende:
Sporten waar Bluezz heen gaat, zijn voor mietjes
Je MSCHN is stukquote:Op zondag 4 september 2005 23:16 schreef SCH het volgende:
Sporten waar Bluezz heen gaat, zijn voor mietjes
quote:
siroop er zelf bij, heb t een paar keer op in t café en tis echtquote:Op zondag 4 september 2005 23:28 schreef Bos81 het volgende:
Rubber,
Je had het in het vorige deel over Leffe Trippel met siroop, is dat in de winkel te koop of doe je de siroop er zelf bij?
Okéquote:Op zondag 4 september 2005 23:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
siroop er zelf bij, heb t een paar keer op in t café en tis echtkan volgens mij ook wel bij een dubbel hoor. Een vriend van me doet t thuis ook weleens.
tis lekker als afwisselingquote:Op zondag 4 september 2005 23:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oké![]()
Ik heb het even getest. Het smaakt inderdaad niet verkeerd, maar zonder vind ik persoonlijk toch iets lekkerder.
Leffe met siroopquote:Op zondag 4 september 2005 23:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
siroop er zelf bij, heb t een paar keer op in t café en tis echtkan volgens mij ook wel bij een dubbel hoor. Een vriend van me doet t thuis ook weleens.
quote:
Dat is maar net hoeveel siroop erin je zelf lekker vindtquote:Op zondag 4 september 2005 23:42 schreef Bluezz het volgende:
Wat zijn de verhoudingen dan?
dat is natuurlijk een beetje persoonlijk maar gewoon een beetje op de bodemquote:Op zondag 4 september 2005 23:42 schreef Bluezz het volgende:
Wat zijn de verhoudingen dan eend?
ben vroeger wel eens heel zat geworden van bier met blue curacou (of hoe je dat ook schrijft), een zogenaamde smurf. Pfff daarvan wordt je snel zat zegquote:Op maandag 5 september 2005 00:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Bier moet je niks door gaan gooien vind ik.
De nasmaak is inderdaad toch niet echt waar ik van houd.quote:Op maandag 5 september 2005 00:00 schreef Suijk het volgende:
Dat is voor vrouwen eigenlijk, die de bitterheid van bier een beetje willen wegwerken met siroop.
Klopt. Ik vind, daar hebben ze zo hun best op gedaan om het op die manier te maken, dat is zonde om er dan zelf maar iets doorheen te gooien.quote:Op maandag 5 september 2005 00:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De nasmaak is inderdaad toch niet echt waar ik van houd.
Dus liever toch maar puur bier zonder iets erin
bier met blue curacaoquote:Op maandag 5 september 2005 00:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ben vroeger wel eens heel zat geworden van bier met blue curacou (of hoe je dat ook schrijft), een zogenaamde smurf. Pfff daarvan wordt je snel zat zeg
Idd, in witbier citroen gooien vind ik ook een doodzonde.quote:Op maandag 5 september 2005 00:08 schreef Suijk het volgende:
[..]
Klopt. Ik vind, daar hebben ze zo hun best op gedaan om het op die manier te maken, dat is zonde om er dan zelf maar iets doorheen te gooien.
gelukkig is fok er nogquote:Op maandag 5 september 2005 00:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het is weer hetzelfde als gisteren. Wachten tot de bar dicht gaat.
Dan maar FOK!ken!
In turkije konden we bier vermengd met cola krijgenquote:Op maandag 5 september 2005 00:00 schreef Suijk het volgende:
Dat is voor vrouwen eigenlijk, die de bitterheid van bier een beetje willen wegwerken met siroop.
da's toch nie zo bijzonder, heb k wel vaker gehoord, schijnt een redelijk gangbare combinatie te zijnquote:Op maandag 5 september 2005 00:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
In turkije konden we bier vermengd met cola krijgen
Soort shandy.
Net zoals een spatje (bier met 7-up,quote:Op maandag 5 september 2005 00:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
da's toch nie zo bijzonder, heb k wel vaker gehoord, schijnt een redelijk gangbare combinatie te zijn
Yep. En allemaal gedoe met faxen, ze hadden een schema omgegooid, en dr was paniek. Weet ik veel.quote:Op maandag 5 september 2005 00:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je weer zuipende officials aan de bar Schiggie?
Das toch een sneeuwwitje ?quote:Op maandag 5 september 2005 00:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Net zoals een spatje (bier met 7-up,)
Ja ???quote:Op maandag 5 september 2005 00:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
da's toch nie zo bijzonder, heb k wel vaker gehoord, schijnt een redelijk gangbare combinatie te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |