quote:Op zondag 4 september 2005 19:08 schreef Falco het volgende:
He, wordt er niet meer gefietst?
Dan loopt het kindje zeer veel risico's. Is dus niet verantwoord om boven je 40ste nog een kind te nemen. Laat haar dan nooit meer zeuren over het roken van Tanja please.quote:Op zondag 4 september 2005 18:59 schreef milagro het volgende:
[..]
Chantal wilt wél nog eenkind,hoor.
Ze zei gisteren nog als ze moest kiezen tussen haar droomwens , een strandtent op Ibiza, of een kindje, zou ze dus voor het kind kiezen.
Dat ligt aan jou.quote:Op zondag 4 september 2005 19:09 schreef mrcool het volgende:
Ligt het nou aan mij of is die Menno echt de persoon die je het minst ziet en hoort?
quote:Op zondag 4 september 2005 19:08 schreef Falco het volgende:
He, wordt er niet meer gefietst?
Maar hij gaat tenminste niet bij het minste of geringste zitten janken.quote:Op zondag 4 september 2005 19:09 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Joost is het écht he! Een mongeaul.
Yo, je icon is echt te erg!quote:
ja, ik had haar toch geko....... ohnee...quote:Op zondag 4 september 2005 19:11 schreef miekd het volgende:
Mijn dido, wat doe je?
Maar hij zeurt niet de godganseteringdag over een klein kutsplintertje in zn teen.quote:Op zondag 4 september 2005 19:10 schreef Jane het volgende:
[..]
Maar hij gaat tenminste niet bij het minste of geringste zitten janken.
dat deed ze al in het intro filmpje, hoorquote:
Die heb ik niet gezien, ik behoor pas een weekje tot de harde kern ofzoquote:Op zondag 4 september 2005 19:12 schreef milagro het volgende:
[..]
dat deed ze al in het intro filmpje, hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |