quote:Op zondag 4 september 2005 19:08 schreef Falco het volgende:
He, wordt er niet meer gefietst?
Dan loopt het kindje zeer veel risico's. Is dus niet verantwoord om boven je 40ste nog een kind te nemen. Laat haar dan nooit meer zeuren over het roken van Tanja please.quote:Op zondag 4 september 2005 18:59 schreef milagro het volgende:
[..]
Chantal wilt wél nog eenkind,hoor.
Ze zei gisteren nog als ze moest kiezen tussen haar droomwens , een strandtent op Ibiza, of een kindje, zou ze dus voor het kind kiezen.
Dat ligt aan jou.quote:Op zondag 4 september 2005 19:09 schreef mrcool het volgende:
Ligt het nou aan mij of is die Menno echt de persoon die je het minst ziet en hoort?
quote:Op zondag 4 september 2005 19:08 schreef Falco het volgende:
He, wordt er niet meer gefietst?
Maar hij gaat tenminste niet bij het minste of geringste zitten janken.quote:Op zondag 4 september 2005 19:09 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Joost is het écht he! Een mongeaul.
Yo, je icon is echt te erg!quote:
ja, ik had haar toch geko....... ohnee...quote:Op zondag 4 september 2005 19:11 schreef miekd het volgende:
Mijn dido, wat doe je?
Maar hij zeurt niet de godganseteringdag over een klein kutsplintertje in zn teen.quote:Op zondag 4 september 2005 19:10 schreef Jane het volgende:
[..]
Maar hij gaat tenminste niet bij het minste of geringste zitten janken.
dat deed ze al in het intro filmpje, hoorquote:
Die heb ik niet gezien, ik behoor pas een weekje tot de harde kern ofzoquote:Op zondag 4 september 2005 19:12 schreef milagro het volgende:
[..]
dat deed ze al in het intro filmpje, hoor
quote:
Het is ook een week bezig op TV!quote:Op zondag 4 september 2005 19:14 schreef qo_ob het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien, ik behoor pas een weekje tot de harde kern ofzo
oh sorryquote:
Zo'n "return-of-the-living-dead stem" bedoel je?quote:
Inderdaad, die snotlap op 'r harses slaat echt helemaal nergens op.quote:Op zondag 4 september 2005 19:16 schreef milagro het volgende:
[..]
oh sorry
Hummie heeft Ingrid gezegd, dat dat hoofddoekje haar niet flatteert, het geeft een ander beeld van haar, een negatiever beeld.
Ben ik het wel mee eens.
Het maakt haar mega ordi.
Dat heeft Hummie dan idd wel goed gezien...quote:Op zondag 4 september 2005 19:16 schreef milagro het volgende:
[..]
oh sorry
Hummie heeft Ingrid gezegd, dat dat hoofddoekje haar niet flatteert, het geeft een ander beeld van haar, een negatiever beeld.
Ben ik het wel mee eens.
Kan ik tenminste wat bijlezenquote:Op zondag 4 september 2005 19:16 schreef Falco het volgende:
De topics lopen nu een stuk minder hard!
Weet ik veel, het klopt ieder geval niet. Denk je met Katja alles te hebben gehadquote:Op zondag 4 september 2005 19:16 schreef ruby het volgende:
[..]
Zo'n "return-of-the-living-dead stem" bedoel je?
Ik heb het al gelezen inmiddels. Ben blij dat ik het niet live heb gezienquote:
Inderdaad!quote:Op zondag 4 september 2005 19:21 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
En de meeste gehoorde uitspraak van Dido in het BB huis :
Ja echt? O nou dank je.
Ik had ook gehoopt dat Lieske het droog zou houden en ze later zou terugpakken. En dat Chantal haar dan probeert te troosten is inderdaad te erg voor woordenquote:Op zondag 4 september 2005 19:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb het al gelezen inmiddels. Ben blij dat ik het niet live heb gezien
Chantal die Lieske gaat troosten??? WTF
Echt jammer dat Lieske toch te jong blijkt om keihard terug te 'vechten'.
En haar lach is een mix tussen Gerard Joling en een travo.quote:Op zondag 4 september 2005 19:19 schreef StephanL het volgende:
[..]
Weet ik veel, het klopt ieder geval niet. Denk je met Katja alles te hebben gehad
Dat is ze toch ookquote:Op zondag 4 september 2005 19:16 schreef milagro het volgende:
[..]
oh sorry
Ben ik het wel mee eens.
Ik zal er eens oplettenquote:Op zondag 4 september 2005 19:23 schreef ruby het volgende:
[..]
En haar lach is een mix tussen Gerard Joling en een travo.
Ik denk dat Dido jou ook heel leuk zou vinden. Ze houdt wel van wat aanbidding.quote:Op zondag 4 september 2005 19:23 schreef RB-tje het volgende:
ze is gewoon leuk....
Dat wil ik ook!quote:
En waarom niet?quote:Op zondag 4 september 2005 19:26 schreef RB-tje het volgende:
Nee dido niet in de pb....
Omdat Lieske lekkerder isquote:
En waarom heeft ze dat dan niet nodig volgens jou?quote:Op zondag 4 september 2005 19:26 schreef RB-tje het volgende:
dat heeft ze niet nodig...
Hier ben ik het niet mee eens.quote:
Qua gezicht en benen is Dido inderdaad het einde, qua kont en de rest geef ik de voorkeur aan Lieske. Beide mogen wel in de pb trouwensquote:
Omdat ze niet zo is als Hieke of een Kelly of een Sabine of Tara.... ze is speciaalquote:Op zondag 4 september 2005 19:27 schreef mrcool het volgende:
[..]
En waarom heeft ze dat dan niet nodig volgens jou?
euh... dido? zo'n 13-in-een-dozijn-meisje dat er redelijk uitziet? Kan niet zeggen dat dat nou zo speciaal isquote:Op zondag 4 september 2005 19:28 schreef RB-tje het volgende:
[..]
Omdat ze niet zo is als Hieke of een Kelly of een Sabine of Tara.... ze is speciaal
En daarom moet ze juist in Playboy, maar goed.quote:
quote:Op zondag 4 september 2005 19:27 schreef RB-tje het volgende:
[..]
dat meen je niet.... maar ja zoveel mensen zoveel smaken he
quote:Op zondag 4 september 2005 19:28 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Qua gezicht en benen is Dido inderdaad het einde, qua kont en de rest geef ik de voorkeur aan Lieske. Beide mogen wel in de pb trouwens![]()
Vele malen inderdaadquote:
En ze denkt: meer, meer, MEER!!!quote:Op zondag 4 september 2005 19:29 schreef milagro het volgende:
Nee?! Echt? Meen je dat nou? Goh! Wat leuk om te horen! Dank je wel!
![]()
Sinds Kelly in de playboy is het geen compliment meer als je daarvoor gevraagd wordt... ga dan in FHM.quote:Op zondag 4 september 2005 19:30 schreef mrcool het volgende:
[..]
En daarom moet ze juist in Playboy, maar goed.
Gast, je praat alsof je dr kent, get a live.quote:Op zondag 4 september 2005 19:30 schreef RB-tje het volgende:
wat een commentaar over dido. wat kijken jullie allemaal zwart zeg. ze is gewoon leuk.... vind ik.
Idd...zo veilig mogelijk wil ze zitten. Je kan nooit met iedereen door 1 deur dat kan gewoon niet!quote:Op zondag 4 september 2005 19:29 schreef diamondvoodoo het volgende:
heb het idee dat dido met iedereen zoveel mogelijk vriendjes maakt zodat ze niet word genomineerd.
Echt met iedereen kan ze geloof ik overweg en ze heeft persoonlijk tegen Lies gezegt dat ze niet meer zal 'pesten'
Vliegtuig met tekst erachterquote:Op zondag 4 september 2005 19:25 schreef vw_caddy het volgende:
Wordt er al een Fok! actie georganiseerd trouwens? Auto met luidsprekers, scanman achter de microfoon, gaan we Lieske een beetje opboosten![]()
jij hebt ook een mening... gebaseerd op de streams en ik ook.quote:Op zondag 4 september 2005 19:31 schreef mrcool het volgende:
[..]
Gast, je praat alsof je dr kent, get a live.
Nee joh, gaat niet opvallenquote:Op zondag 4 september 2005 19:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vliegtuig met tekst erachter![]()
"wees en blijf alleen jezelf"
(c) Simplistisch Verbond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |