Nou daar zit iedereen op te wachtenquote:Op zondag 4 september 2005 17:54 schreef lennardn het volgende:
Wie weet komt het paard van Dido nog een keer een paar dagen in de tuin staan.
Is zij dolgelukkig denk ik !
Ja en? Mis je niets aanquote:Op zondag 4 september 2005 17:54 schreef Tamaartje het volgende:
Meen je nou gewoon dat ze niet hebben uitgezonden dat Menno heeft gedouched
vind ik ook.quote:Op zondag 4 september 2005 17:48 schreef Jane het volgende:
Ik moet wel lachen om die Joost hoor.
Zou er misschien ook wel gek van worden als hij 24 uur per dag om me heen zat, maar ergens is hij ook wel lief.
quote:Op zondag 4 september 2005 17:55 schreef fantastrick het volgende:
[..]
Ja en? Mis je niets aanzoveel was er niet te zien
Nou ja lief.quote:Op zondag 4 september 2005 17:48 schreef Jane het volgende:
Ik moet wel lachen om die Joost hoor.
Zou er misschien ook wel gek van worden als hij 24 uur per dag om me heen zat, maar ergens is hij ook wel lief.
ik level heel goed met jou, Jane, zie ikquote:Op zondag 4 september 2005 17:55 schreef Jane het volgende:
Lieske nou alweer in de keuken? Heeft een vreetkick zeker.
quote:Op zondag 4 september 2005 17:57 schreef fantastrick het volgende:
[..]
Mja het zou er inderdaad wel heel hard uitspuiten als het iets open zou zijn...
quote:Op zondag 4 september 2005 17:57 schreef Rica het volgende:
Als Lieske toch niet gebruik gaat maken van die psycholoog, dan wil ik wel een gesprekje.
Heb ik wel even nodig nu.doeg!
Ik geloof het ook, milagro!quote:Op zondag 4 september 2005 17:57 schreef milagro het volgende:
[..]
ik level heel goed met jou, Jane, zie ik![]()
[offtopic]quote:Op zondag 4 september 2005 17:58 schreef fantastrick het volgende:
[..]
Nu maak je ons nieuwsgierig
[offtopic: niet op msn?]
Maar ja. Dat is all part of the game. En dat je niet altijd kunt levellen met de group, is niet altijd een piece of fucking cake hoor.quote:Op zondag 4 september 2005 17:58 schreef milagro het volgende:
[..]
effe je vibes straighten dat je weer terug in the group bounced en zo
[offtopic: zien we dan welquote:Op zondag 4 september 2005 18:00 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
[offtopic]
Nee vandaag nog niet on geweest daar..
Moet zo ff eten dan ben ik er daarna wel, maar weet niet of jij er dan bent
[/offtopic]
inderdaadquote:Op zondag 4 september 2005 18:02 schreef fantastrick het volgende:
[..]
Maar ja.. we krijgen toch geen antwoord
Wat?? wanneer?? waar?? pics??quote:
Ze durft duidelijk niet alleen!quote:Op zondag 4 september 2005 18:05 schreef Jane het volgende:
Lieske tegen Roel: "Ga je mee naar buiten?"
Roel: "Is dit een soort date of zo?"
Ik vond het zelf een vorm van terreurquote:Op zondag 4 september 2005 18:04 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Zoals hij tegen Dido deed in de douche over die tandenborstel..
Vond het wel grappig![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 18:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vond het zelf een vorm van terreur![]()
doe niet zo Lieskequote:Op zondag 4 september 2005 18:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vond het zelf een vorm van terreur![]()
eetze laterrrrrrrquote:Op zondag 4 september 2005 18:07 schreef fantastrick het volgende:
ik ben aan de chickenwings!
laterrrrr
Ruby, ik geloof dat het wel lukt als je eerst alle tekst even weghaalt.quote:Op zondag 4 september 2005 18:09 schreef ruby het volgende:
Wil een modje even deel 91 toevoegen aan de openingspost + de afbeelding? Elke keer als ik het wil wijzingen krijg ik dus de melding dat de verbinding met de database is verbroken.
Dank alvast.
zoals altijd...quote:Op zondag 4 september 2005 18:09 schreef Peter6000 het volgende:
Wat zit Tanja er toch geïsoleerd bij weer
Ja, daar heb ik ook last van als ik iets ben vergeten in de startpost.quote:Op zondag 4 september 2005 18:09 schreef ruby het volgende:
Wil een modje even deel 91 toevoegen aan de openingspost + de afbeelding? Elke keer als ik het wil wijzingen krijg ik dus de melding dat de verbinding met de database is verbroken.
Dank alvast.
We kunnen er ook voor kiezen minder gestructureerd te openen.quote:Op zondag 4 september 2005 18:10 schreef Jane het volgende:
[..]
Ruby, ik geloof dat het wel lukt als je eerst alle tekst even weghaalt.
Of zoiets was het iig.
Neequote:Op zondag 4 september 2005 18:12 schreef TRiXeS het volgende:
Hebben ze vandaag al in de jacuizi gezeten?
Ik gaf alleen een tip om een OP te kunnen wijzigen.quote:Op zondag 4 september 2005 18:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
We kunnen er ook voor kiezen minder gestructureerd te openen.
Jawel, maar ik zit nog met dat andere punt, en vond het wel een goed moment daar een opmerking over te plaatsenquote:Op zondag 4 september 2005 18:13 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik gaf alleen een tip om een OP te kunnen wijzigen.
Ik vind het allemaal best, alleen wil ik toch nog ff deel 91 toevoegen en dat doet ie niet.quote:Op zondag 4 september 2005 18:11 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
We kunnen er ook voor kiezen minder gestructureerd te openen.
Ik vond het zelf altijd leuk alle delen als links onder elkaar te zetten, dat er dan een hele lijst ontstond
![]()
okidokiequote:Op zondag 4 september 2005 18:14 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal best, alleen wil ik toch nog ff deel 91 toevoegen en dat doet ie niet.![]()
*eens isquote:Op zondag 4 september 2005 18:16 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Wat heeft Ingrid eigenlijk een veneukeratieve kop
Eenschquote:Op zondag 4 september 2005 18:16 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Wat heeft Ingrid eigenlijk een veneukeratieve kop
Hmmm, ik weet het niet Jane... Ik zit wat te klooien maar het lukt steeds niet.quote:Op zondag 4 september 2005 18:10 schreef Jane het volgende:
[..]
Ruby, ik geloof dat het wel lukt als je eerst alle tekst even weghaalt.
Of zoiets was het iig.
Ik vind 'm creatiefquote:Op zondag 4 september 2005 18:18 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
zo van alsof ze Ursul de Geer met een hele dikke pik in zn mond ziet, keer 10.
ja?quote:Op zondag 4 september 2005 18:19 schreef schatje het volgende:
Menno zei vanmiddag nog tegen Ingrid dat ze niet moet denken dat het niets wordt tussen hen, en dat hij haar alle tijd geeft ze nodig heeft.
Hahaha ff serieus, wat een onzin. Zal ik ook at random mensen gaan aanspreken met die uitspraak. Echt, wat leeghoofdig en naief.quote:Op zondag 4 september 2005 18:19 schreef schatje het volgende:
Menno zei vanmiddag nog tegen Ingrid dat ze niet moet denken dat het niets wordt tussen hen, en dat hij haar alle tijd geeft ze nodig heeft.
Eh je hebt het hele Lieske jankverhaal niet meegekregen?quote:Op zondag 4 september 2005 18:20 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik kom net binnen is er nog iets schokends gebeurd?
Nou vertelquote:Op zondag 4 september 2005 18:21 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Eh je hebt het hele Lieske jankverhaal niet meegekregen?
Zo ja.. dan heb je HEEL wat gemist![]()
Heb je het hele Lieske drama gemist?quote:Op zondag 4 september 2005 18:20 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik kom net binnen is er nog iets schokends gebeurd?
Nou.quote:Op zondag 4 september 2005 18:21 schreef diamondvoodoo het volgende:
Dido en Joost gaan ff los
Ja, toen ze aan tafel zaten. Ingrid zei ook nog dat hij zich niet druk moet maken om wat er wordt gezegd over hen.quote:
Ah, ik level ook behoorlijk met Tamaartje!quote:Op zondag 4 september 2005 18:21 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Eh je hebt het hele Lieske jankverhaal niet meegekregen?
Zo ja.. dan heb je HEEL wat gemist![]()
ahquote:Op zondag 4 september 2005 18:22 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, toen ze aan tafel zaten. Ingrid zei ook nog dat hij zich niet druk moet maken om wat er wordt gezegd over hen.
Begin maar te lezen bij deel 86 ofzoquote:
Ik begin al een heel group gevoel te krijgenquote:Op zondag 4 september 2005 18:22 schreef Jane het volgende:
[..]
Ah, ik level ook behoorlijk met Tamaartje!
Hier iig wat pics: Lieske (deel 2 alweer)quote:
in het kort: Tanja en Chantal zaten over Lieske te roddelen en nu is Lieske eenzaam en heeft ze het idee dat iedereen tegen haar is.quote:
IKquote:Op zondag 4 september 2005 18:24 schreef Day het volgende:
is er hier iemand die levelt met Joost?
Tanja weerquote:Op zondag 4 september 2005 18:24 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
in het kort: Tanja en Chantal zaten over Lieske te roddelen en nu is Lieske eenzaam en heeft ze het idee dat iedereen tegen haar is.
oh oh, nou, leuk is datquote:Op zondag 4 september 2005 18:22 schreef Jane het volgende:
[..]
Ah, ik level ook behoorlijk met Tamaartje!
Jij ook al?quote:Op zondag 4 september 2005 18:26 schreef milagro het volgende:
zie je wel, ik val zo buiten de groep, hè, okay ik ben pas 19... oh nee, kut![]()
Hier wat verdere info:quote:Op zondag 4 september 2005 18:26 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Tanja weer
Krijg steeds meer zin om naar dat huis te rijden en dan buiten de poorten ''Tanja crackhoer te schreeuwen-zingen''![]()
Zal ik dan nu weer even jouw Rikkert zijn?quote:Op zondag 4 september 2005 18:26 schreef milagro het volgende:
zie je wel, ik val zo buiten de groep, hè, okay ik ben pas 19... oh nee, kut![]()
En dan x10quote:Op zondag 4 september 2005 18:26 schreef Jane het volgende:
@_ELMaikel_: Lieske wilde vertrekken, want ze levelde met niemand en ze voelde zich helemaal only the lonely en Koos Vriendloos. Helemaal tussen de wal en het schip, zeg maar.
Oh dat is wel heel licht uitgedrukt, dat gemekker heeft erg lang geduurd, ik ga voor x 1000.quote:
Gelukkig niet .quote:Op zondag 4 september 2005 18:29 schreef amaranta het volgende:
Doet ze ook niet vaak.
Dat zit bij nader inzien dichter in de buurt idd.quote:Op zondag 4 september 2005 18:30 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh dat is wel heel licht uitgedrukt, dat gemekker heeft erg lang geduurd, ik ga voor x 1000.
Ik heb het niet gehoord, mag ik een hele wilde gok doen; het ging over haar of die baby, ex of d'r drukke leventje voor BB.quote:
Als Lieske t over zichzelf heeft dan duurt dat meestal nogal lang jaquote:Op zondag 4 september 2005 18:30 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh dat is wel heel licht uitgedrukt, dat gemekker heeft erg lang geduurd, ik ga voor x 1000.
Kijk! Met jou kan ik levelen!quote:Op zondag 4 september 2005 18:30 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Hey ben je er weerquote:Op zondag 4 september 2005 18:30 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zou best wel graag willen levelen met Dido![]()
Wij vrouwen begrijpen elkaar gewoon altijd...quote:
Maar je levelt dan niet echt met de groep voel je je dan niet zo tussen het wal en het schip?quote:Op zondag 4 september 2005 18:27 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Neuh, hoeft nie hoor. Ik ben er trots opDie
mag je nog wel geven
Dat kun je wel zeggen.quote:Op zondag 4 september 2005 18:33 schreef scanman01 het volgende:
Ben vanmiddag weggeweest. Heb ik nog iets spectaculairs gemist?
Neuh hoor, weinigquote:Op zondag 4 september 2005 18:33 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op zondag 4 september 2005 18:33 schreef scanman01 het volgende:
Lieske wil dan ook alleen maar met mannen levelenquote:Op zondag 4 september 2005 18:32 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Wij vrouwen begrijpen elkaar gewoon altijd...![]()
Oh nee, Lieske, daar level ik dan weer niet mee.![]()
Je hebt het bijna vertrek van Lieske gemist. En een hoop gejank en zelfmedelijden.quote:Op zondag 4 september 2005 18:33 schreef scanman01 het volgende:
We hebben je gemist man !quote:Op zondag 4 september 2005 18:33 schreef scanman01 het volgende:
Veel idd...quote:Op zondag 4 september 2005 18:34 schreef amaranta het volgende:
We hebben inderdaad veel gemist scannieboy..
Ja dat ze over 8 weken geen dikke zeug meer is. Ik mag hopen dat ze binnen 2 weken opgerot is, de mislukte crackhoerquote:Op zondag 4 september 2005 18:31 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik heb het niet gehoord, mag ik een hele wilde gok doen; het ging over haar of die baby, ex of d'r drukke leventje voor BB.![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 18:33 schreef scanman01 het volgende:
Ja, het moet nog erger zijn geweest dan afgelopen nachtquote:Op zondag 4 september 2005 18:33 schreef scanman01 het volgende:
Vanmorgen zakte ze al een beetje in elkaar op de bank. Eerst stond ze bij het aanrecht en zag je haar al over haar rug wrijven. Daarna ging ze naar de bank en plofte ze daar op neer, toen hoorde je haar een paar keer 'jezus' zuchten en liet ze zich vallen naar rechts. Desalniettemin kwam ze weer overeind om buiten een sigaretje te roken (achter een paal).quote:Op zondag 4 september 2005 18:30 schreef Timmai het volgende:
ik zit echt te wachten totdat Tanja zo keihard instort
ik had het meer over mentaalquote:Op zondag 4 september 2005 18:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Vanmorgen zakte ze al een beetje in elkaar op de bank. Eerst stond ze bij het aanrecht en zag je haar al over haar rug wrijven. Daarna ging ze naar de bank en plofte ze daar op neer, toen hoorde je haar een paar keer 'jezus' zuchten en liet ze zich vallen naar rechts. Desalniettemin kwam ze weer overeind om buiten een sigaretje te roken (achter een paal).
Ik hoop dat ze niet instort, maar misschien hoef je niet eens zo lang te wachten![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 18:36 schreef Timmai het volgende:
[..]
Ja dat ze over 8 weken geen dikke zeug meer is. Ik mag hopen dat ze binnen 2 weken opgerot is, de mislukte crackhoer
Kan je wel zeggen ja..quote:Op zondag 4 september 2005 18:36 schreef TRiXeS het volgende:
Sooo, tanja kijkt echt moeilijk.
Daar begon het allemaal meequote:Op zondag 4 september 2005 18:37 schreef amaranta het volgende:
Ik vind het wel behoorlijk hypocriet dat Chantal er bij staat....
HEb alles gemist dus deze opmerking is al misschien gevallen....
Jouw avatarquote:
Ik dacht ook, dat het een softie was, maar kennelijk domineerde hij Natte Lie in hun relatie destijds.quote:Op zondag 4 september 2005 18:37 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Wat een heerlijk accent heb die Ralph.. ik vind 't alleen wel een btje een softie..
Die heb ik niet meerquote:Op zondag 4 september 2005 18:38 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Jouw avatar![]()
Die moet je als grote foto hier plaatsen, dat is hét antwoord op "wat heb ik gemist vanmiddag".
Ralph ? dan heb ik zeker iets gemistquote:Op zondag 4 september 2005 18:39 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Lief van Rob dattie Lieske een knuffel gaf.. ik denk dat ze er wel weer bovenop komt... Wat me opvalt is dat Nathalie en Rallph als een soort stelletje 'zorg dragen' voor Lieske..
Lieske belachelijk maken, om haar eigen hachje te redden, terwijl ze overduidelijk naast de groep leeft. En omdat ik der gewoon een hypocriete muts vindquote:Op zondag 4 september 2005 18:37 schreef amaranta het volgende:
Op grond waarvan zou Tanja moeten istorten?
Ik denk het ook ja! Zoveel bevestiging als die vandaag gehad heeft...!quote:Op zondag 4 september 2005 18:39 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Lief van Rob dattie Lieske een knuffel gaf.. ik denk dat ze er wel weer bovenop komt...
Eensch, niet zeiken maar nuecken!quote:Op zondag 4 september 2005 18:39 schreef dronkeykong het volgende:
Je kan het beste je bek houden Lies.
quote:Op zondag 4 september 2005 18:40 schreef Timmai het volgende:
[..]
Lieske belachelijk maken, om haar eigen hachje te redden, terwijl ze overduidelijk naast de groep leeft. En omdat ik der gewoon een hypocriete muts vind![]()
Je bedoeld Nathaliequote:Op zondag 4 september 2005 18:41 schreef Peter6000 het volgende:
Lieske heeft inmiddels kleding aangetrokken, en zit voor afleiding gezellig een spelletje te doen met Dido. Voor mij wederom een bevestiging dat Dido een lieve invoelende meid is, die weet hoe je het beste kan omgaan met een dipje/ kwetsbaarheid.
Gewoon even wat afleiding geven...
heb een beetje een zwak voor Dido![]()
Ik kan me vergissen, maar dat is Naat hoor.quote:Op zondag 4 september 2005 18:41 schreef Peter6000 het volgende:
Lieske heeft inmiddels kleding aangetrokken, en zit voor afleiding gezellig een spelletje te doen met Dido.
Volgens mij is dat nathaliequote:Op zondag 4 september 2005 18:41 schreef Peter6000 het volgende:
Lieske heeft inmiddels kleding aangetrokken, en zit voor afleiding gezellig een spelletje te doen met Dido. Voor mij wederom een bevestiging dat Dido een lieve invoelende meid is, die weet hoe je het beste kan omgaan met een dipje/ kwetsbaarheid.
Dido zit binnen hoorquote:Op zondag 4 september 2005 18:41 schreef Peter6000 het volgende:
Ze wilde toch ook niemand neuken, zolang er een gevalletje van een andere vent in d'r zit.quote:Op zondag 4 september 2005 18:42 schreef miekd het volgende:
Tanja is gewoon boos dat Lieske alle aandacht krijgt en zij niemand kan neuken. Stomme doos.
Dan wordt het helemaal ruzie is mijn ervaringquote:Op zondag 4 september 2005 18:42 schreef amaranta het volgende:
Kunnen ze niet met zn allen kolonisten van katan spelen ofzo?
Nouhou... Roel hield zich opvallend afzijdig hoor. Alle troost moest van Rukkert komen.quote:Op zondag 4 september 2005 18:44 schreef scanman01 het volgende:
Voor zover ik begrepen heb heeft ze Roel in ieder g eval op haar kant.
Rikkert dus wel ?quote:Op zondag 4 september 2005 18:45 schreef Jane het volgende:
[..]
Nouhou... Roel hield zich opvallend afzijdig hoor. Alle troost moest van Rukkert komen.
Kun je me misschien in het kort even vertellen hoe? Pleasequote:Op zondag 4 september 2005 18:45 schreef Day het volgende:
Eh Scan.....Roel heeft zich er juist helemaal niet mee bemoeid. RIkkert des te meer
En daarom is ze pissigquote:Op zondag 4 september 2005 18:44 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ze wilde toch ook niemand neuken, zolang er een gevalletje van een andere vent in d'r zit.![]()
Ja, maar die werd het gejank ook goed zat op een gegeven moment.quote:
Sorry, maar je zult toch echt de commentaren en verslagen moeten teruglezen, want het valt niet na te vertellen.quote:Op zondag 4 september 2005 18:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kun je me misschien in het kort even vertellen hoe? Please
Zoals Menno al zei, Dido moet gewoon mooi zijn en verder niks.. zingen is duidelijk niet haar dingquote:
Het zijn gewoon Na-apers, want ze apen allemaal Sabine na!quote:Op zondag 4 september 2005 18:48 schreef Timmai het volgende:
[..]
Zoals Menno al zei, Dido moet gewoon mooi zijn en verder niks.. zingen is duidelijk niet haar ding
Als wij wat gemist hebben, verwijs je ons doodleuk gemakkelijk naar een ander deeltje terugquote:Op zondag 4 september 2005 18:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zei ik laatst ook al...voorrondes voor Idols mislukte,,,dus hebben ze zich opgegeven voor BB..daar kun je namelijk ook de hele dag zingen...quote:Op zondag 4 september 2005 18:48 schreef Jane het volgende:
Ze zingen zo vaak... Ik begin te vermoeden dat het allemaal Idols-wannabees zijn.
Dat is het voordeel van de vaderrol die je hebt als 40+er, je bepaalt de regels, ook al meet je met 2 matenquote:Op zondag 4 september 2005 18:51 schreef Jane het volgende:
Joost moet even z'n mond houden, volgens Rob.
Dat kan wel zo zijn, maar ze hebben Rob toch ook maar oeverloos door laten zwammen vanochtend/vanmiddag? Over z'n arme jeugd en zo.
Rikkert heeft al haar onzekerheden proberen weg te praten (nee, we hebben geen hekel aan je, je ziet het verkeerd, ik hecht juist heel veel waarde aan je mening/woorden, blablabla). Is ie zeker een half uur mee bezig geweest. Toen kwam Menno en die deed er ook een schepje bovenop.quote:Op zondag 4 september 2005 18:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
waar ben jij geweest?quote:Op zondag 4 september 2005 18:53 schreef amaranta het volgende:
Wie? Ralph? Ziet ie er ook in dan???
Ik ookquote:Op zondag 4 september 2005 18:52 schreef Falco het volgende:
[afbeelding]
Ik moet nog immer lachen om deze pracht-usericoon!
Ja die gozer valt echt niet op...dacht dat hij die Natte een veeg uit de pan moest geven, maarre ik vind het maar een dooie...quote:Op zondag 4 september 2005 18:53 schreef amaranta het volgende:
Wie? Ralph? Ziet ie er ook in dan???
Met een exacte link naar de pagina erbij.... maar geeft niet, graag gedaan.quote:Op zondag 4 september 2005 18:49 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Als wij wat gemist hebben, verwijs je ons doodleuk gemakkelijk naar een ander deeltje terug![]()
![]()
Dat was sarcastisch bedoelt gok ikquote:Op zondag 4 september 2005 18:54 schreef portable het volgende:
waar ben jij geweest?
Nee hoor, vanmiddag zei ze dat ze ze nooit heeft gewild en ook niet meer wil. Ze beperken haar teveel in haar vrijheid.quote:Op zondag 4 september 2005 18:53 schreef scanman01 het volgende:
Begreep ik trouwens pasgeleden goed dat Chantal op haar 40ste nog eraan denkt om moeder te worden? Over risico's voor de baby gesproken. Daar komt het roken van een paar sigaretjes per dag nog niet in de buurt
Over risico's gesproken. Waar is onze geweldige en tactvolle dame Tanja?
zelf verzonnen?quote:Op zondag 4 september 2005 18:54 schreef amaranta het volgende:
Maareh, op welke melodie proberen ze eigenlijk een lied te componeren?
Lieve schat, dit zijn hele topics erover, dus hele delen.quote:Op zondag 4 september 2005 18:55 schreef scanman01 het volgende:
Met een exacte link naar de pagina erbij.... maar geeft niet, graag gedaan.
Helemaal correct, behalve dan het woordgebruik. Al geef ik toe dat die moeilijk weer te geven is. Had allemaal met 'levelen' te maken en zo.quote:Op zondag 4 september 2005 18:53 schreef Day het volgende:
[..]
Rikkert heeft al haar onzekerheden proberen weg te praten (nee, we hebben geen hekel aan je, je ziet het verkeerd, ik hecht juist heel veel waarde aan je mening/woorden, blablabla). Is ie zeker een half uur mee bezig geweest. Toen kwam Menno en die deed er ook een schepje bovenop.
Lieske vond alle aandacht heel fijn, daarom ging ze ook om met Menno en Rikkert want die begrepen haar of zo als Liesje het zegt: jullie bevestigen mij.
B.t.w.: die heeft ongeveer 1,5 - 2 uur gespeeld.
Dank jequote:Op zondag 4 september 2005 18:53 schreef Day het volgende:
[..]
Rikkert heeft al haar onzekerheden proberen weg te praten (nee, we hebben geen hekel aan je, je ziet het verkeerd, ik hecht juist heel veel waarde aan je mening/woorden, blablabla). Is ie zeker een half uur mee bezig geweest. Toen kwam Menno en die deed er ook een schepje bovenop.
Lieske vond alle aandacht heel fijn, daarom ging ze ook om met Menno en Rikkert want die begrepen haar of zo als Liesje het zegt: jullie bevestigen mij.
B.t.w.: die heeft ongeveer 1,5 - 2 uur gespeeld.
Ohwjaquote:Op zondag 4 september 2005 18:56 schreef Aventura het volgende:
Nee dat is de melodie van 'I'm singing in the rain'.
Ik heb het inmiddels al gevonden.quote:Op zondag 4 september 2005 18:56 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Lieve schat, dit zijn hele topics erover, dus hele delen.![]()
Maar goed ik duik wel ff in het archief voor je.
Nee, maar volgens mij is dit gewoon haar pyjama hoor. Gisteren stapte ze iig zo haar bed uit.quote:Op zondag 4 september 2005 18:56 schreef milagro het volgende:
waarom loopt Dido in een dik joggingpak terwijl het duidelijk nog bikini temp is?
ze levelt zo niet met de kledingkeuze, hè
Chantal wilt wél nog eenkind,hoor.quote:Op zondag 4 september 2005 18:55 schreef Aventura het volgende:
[..]
Nee hoor, vanmiddag zei ze dat ze ze nooit heeft gewild en ook niet meer wil. Ze beperken haar teveel in haar vrijheid.
Zit ik al die topics na te bladeren voor jequote:Op zondag 4 september 2005 18:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb het inmiddels al gevonden.
Hm vreemd want vanmiddag zei ze iets heel anders. Misschien had ze het over het verleden en is ze inmiddels van gedachten veranderd.quote:Op zondag 4 september 2005 18:59 schreef milagro het volgende:
[..]
Chantal wilt wél nog eenkind,hoor.
Ze zei gisteren nog als ze moest kiezen tussen haar droomwens , een strandtent op Ibiza, of een kindje, zou ze dus voor het kind kiezen.
O-positief wel ja.. 0-positief is toch echt iets andersquote:Op zondag 4 september 2005 18:59 schreef amaranta het volgende:
0-positief is gewoon een bloedgroep hoor
quote:Op zondag 4 september 2005 18:59 schreef milagro het volgende:
[..]
Chantal wilt wél nog eenkind,hoor.
Ze zei gisteren nog als ze moest kiezen tussen haar droomwens , een strandtent op Ibiza, of een kindje, zou ze dus voor het kind kiezen.
De aflevering over zondag zal wel vol zitten jaquote:Op zondag 4 september 2005 18:59 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Zit ik al die topics na te bladeren voor je![]()
Nou hup ben je iig weer bij![]()
Ben benieuwd hoe ze dat gaan samenvatten in de half uur uitzending.
Mwoah, misschien vertelt ze gewoon de ene keer dit en de andere keer datquote:Op zondag 4 september 2005 19:00 schreef Aventura het volgende:
[..]
Hm vreemd want vanmiddag zei ze iets heel anders. Misschien had ze het over het verleden en is ze inmiddels van gedachten veranderd.
Same here, ik ga etenquote:Op zondag 4 september 2005 18:57 schreef Tamaartje het volgende:
Ik ga er even een tijdje vandoor..
Hoop dat ik niet teveel mis.. want dan moet ik weer 10 topics bijlezen
Tot later
o-positief ja...quote:Op zondag 4 september 2005 19:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
O-positief wel ja.. 0-positief is toch echt iets anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |