Dat zit bij nader inzien dichter in de buurt idd.quote:Op zondag 4 september 2005 18:30 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh dat is wel heel licht uitgedrukt, dat gemekker heeft erg lang geduurd, ik ga voor x 1000.
Ik heb het niet gehoord, mag ik een hele wilde gok doen; het ging over haar of die baby, ex of d'r drukke leventje voor BB.quote:
Als Lieske t over zichzelf heeft dan duurt dat meestal nogal lang jaquote:Op zondag 4 september 2005 18:30 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh dat is wel heel licht uitgedrukt, dat gemekker heeft erg lang geduurd, ik ga voor x 1000.
Kijk! Met jou kan ik levelen!quote:Op zondag 4 september 2005 18:30 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Hey ben je er weerquote:Op zondag 4 september 2005 18:30 schreef Peter6000 het volgende:
Ik zou best wel graag willen levelen met Dido![]()
Wij vrouwen begrijpen elkaar gewoon altijd...quote:
Maar je levelt dan niet echt met de groep voel je je dan niet zo tussen het wal en het schip?quote:Op zondag 4 september 2005 18:27 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Neuh, hoeft nie hoor. Ik ben er trots opDie
mag je nog wel geven
Dat kun je wel zeggen.quote:Op zondag 4 september 2005 18:33 schreef scanman01 het volgende:
Ben vanmiddag weggeweest. Heb ik nog iets spectaculairs gemist?
Neuh hoor, weinigquote:Op zondag 4 september 2005 18:33 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op zondag 4 september 2005 18:33 schreef scanman01 het volgende:
Lieske wil dan ook alleen maar met mannen levelenquote:Op zondag 4 september 2005 18:32 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Wij vrouwen begrijpen elkaar gewoon altijd...![]()
Oh nee, Lieske, daar level ik dan weer niet mee.![]()
Je hebt het bijna vertrek van Lieske gemist. En een hoop gejank en zelfmedelijden.quote:Op zondag 4 september 2005 18:33 schreef scanman01 het volgende:
We hebben je gemist man !quote:Op zondag 4 september 2005 18:33 schreef scanman01 het volgende:
Veel idd...quote:Op zondag 4 september 2005 18:34 schreef amaranta het volgende:
We hebben inderdaad veel gemist scannieboy..
Ja dat ze over 8 weken geen dikke zeug meer is. Ik mag hopen dat ze binnen 2 weken opgerot is, de mislukte crackhoerquote:Op zondag 4 september 2005 18:31 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik heb het niet gehoord, mag ik een hele wilde gok doen; het ging over haar of die baby, ex of d'r drukke leventje voor BB.![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 18:33 schreef scanman01 het volgende:
Ja, het moet nog erger zijn geweest dan afgelopen nachtquote:Op zondag 4 september 2005 18:33 schreef scanman01 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |