Nee, op tv willen ze een positief beeld van haar geven, zodat ze bij eventuele nominatie niet weggestemd zal worden.quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:09 schreef scanman01 het volgende:
Denken jullie dat het gedoe met Tanja net op tv ook te zien zal zijn?
quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:09 schreef scanman01 het volgende:
was leuke tv, maar wordt weer twee minuten tv ivm half uurtje zendtijd...quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:09 schreef scanman01 het volgende:
Hoop van wel. Ergens denk ik dat BB Tanja erin wil laten vanwege de bevalling, en dat ze het juist daarom niet gaan uitzenden. Niet iedereen kijkt naar de streams, dus moeten een beeld samenstellen van de (al veel te korte) tv-uitzendingen. BB kan het volledig sturen. Als ze deze beelden laten zien plus de bijbehorende uitleg, dan is Tanja rap weg.quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:09 schreef scanman01 het volgende:
een speelbord aan het makenquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:10 schreef BB-King het volgende:
Wat zijn Dido en Ralph aan het doen?
Sja zeg dat maar tegen Ingridquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:11 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Het is "Hoe duur is dat been" of "Hoeveel kost dat been"
Kan iemand me vertellen wat er precies gebeurdequote:Op zaterdag 3 september 2005 17:09 schreef scanman01 het volgende:
zie vorige deel, pagina 2-3quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:17 schreef Martijn31 het volgende:
[..]
Kan iemand me vertellen wat er precies gebeurde![]()
thanksssssssss
quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:18 schreef milagro het volgende:
[rob mode]
ik wil even zeggen dat ik het erg gezellig vind met jullie allemaal in 1 huis topic zo
dat meen ik echt
[/rob mode]
![]()
dat denkik ook, hij heeft ook een goed lijf, vind ikquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:23 schreef Zapje het volgende:
ik denk dat Rob...ondanks z'n been....iedereen wel op de grond gooit...........hij is fysiek erg sterk
Anders kunnen ze nog altijd zeggen dat ze rustig aan doen tegen een gehandicapte.quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:21 schreef Kokstra het volgende:
Oh, dat kan Roel niet hebben.
"Wie was er sterker?"
Rob: "Rikkert is sterker met zijn bovenlichaam."
Roel: "Ik probeerde eigenlijk niks..."
idd erg irritant ookquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:23 schreef schatje het volgende:
Ingrid, doe die zonnebril eens af. Nergens voor nodig.
Hoe maak je zo'n screen capture met Media Player? (je gebruikt Media Player om BB te bekijken neem ik aan). Via Print Screen lukt al in ieder geval niet.quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:23 schreef scanman01 het volgende:
*allerlei screencaps*
dit worden legendarische foto's..................geweldigquote:
Ik heb daar het programma Fraps voor hier downloadbaar dat wijzigt zich vanzelfquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:25 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hoe maak je zo'n screen capture met Media Player? (je gebruikt Media Player om BB te bekijken neem ik aan). Via Print Screen lukt al in ieder geval niet.
Je moet via options en performance wel 'video acceleration' op none zetten, anders krijg je zwart beeld.quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:25 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hoe maak je zo'n screen capture met Media Player? (je gebruikt Media Player om BB te bekijken neem ik aan). Via Print Screen lukt al in ieder geval niet.
Lukt wel, maardan moet je video acceleration lager zetten!quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:25 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Heeft dat dan invloed op het beeld. Of moet ik enkel aanzetten wanneer ik een screencapture wil maken?quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:30 schreef schatje het volgende:
[..]
Je moet via options en performance wel 'video acceleration' op none zetten, anders krijg je zwart beeld.
Ik heb haar idd volgens mij nog nooit een vraag aan iemand anders horen stellen...quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:30 schreef -Delta- het volgende:
Tanja praat voor de verandering, weer over zichzelf...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, heeft geen invloed.quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:30 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Heeft dat dan invloed op het beeld. Of moet ik enkel aanzetten wanneer ik een screencapture wil maken?![]()
Tanja wachte haar moment af. Rikkert vond Lieske wel leuk zei hij en toen kwam Tanja in actie, kwam erbij staan... en noemde haar een slet en maakte haar uit voor alles en nog wat. Ze eindigde (na 10 minuten razen) met iets als "je wilt toch geen meisje waar iedereen al overheen is geweest!"quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:30 schreef LuQas het volgende:
Kan iemand mij trouwens nog vertellen wat Tanja gezegd heeft en wat vermoedelijk niet uitgezonden wordt? Ik heb dat gemist...
Shurandy ofzoquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:32 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoe heet de vader van het kind eigenlijk ook alweer. Sherundi ofzo.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tanja wachte haar moment af. Rikkert vond Lieske wel leuk zei hij en toen kwam Tanja in actie, kwam erbij staan... en noemde haar een slet en maakte haar uit voor alles en nog wat. Ze eindigde (na 10 minuten razen) met iets als "je wilt toch geen meisje waar iedereen al overheen is geweest!"
Ik word er zo moe van...quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:31 schreef LuQas het volgende:
Ik heb haar idd volgens mij nog nooit een vraag aan iemand anders horen stellen...
Nee.quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:34 schreef Martijn31 het volgende:
Nogmaals de vraagHeeft bij jullie iedereen ook een Chipmunks stem ? De stream speelt veel te snel af....
Niet dat het te volgens is met om de 5 secondes opnieuw bufferen maar ala...
Hier geen lastquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:34 schreef Martijn31 het volgende:
Nogmaals de vraagHeeft bij jullie iedereen ook een Chipmunks stem ? De stream speelt veel te snel af....
Nee, geen last van. Ik had het laatst wel andersom, dat iedereen heel langzaam klonk, maar het beeld bleef normaal. Was kwestie van even de F5 knop indrukken.quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:34 schreef Martijn31 het volgende:
Oh ja.. en om haar woorden kracht bij te zetten vertelde ze dat Lieske vannacht heeft lopen tongen met Roel en Rikkert.... dat ze zich dus heel erg sletterig had gedragen. Later kwam Roel erbij en vertelde dat het een kusje op de wang was. Lieske kwam later ook, waarop de jongens haar vroegen wat er was gebeurd... en ook zij zei dat het een kusje op de wang was. Lieske weet verder niets van de enorme achterbakse zwartmaak-actie van Tanja.quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:30 schreef LuQas het volgende:
Kan iemand mij trouwens nog vertellen wat Tanja gezegd heeft en wat vermoedelijk niet uitgezonden wordt? Ik heb dat gemist...
quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tanja wachte haar moment af. Rikkert vond Lieske wel leuk zei hij en toen kwam Tanja in actie, kwam erbij staan... en noemde haar een slet en maakte haar uit voor alles en nog wat. Ze eindigde (na 10 minuten razen) met iets als "je wilt toch geen meisje waar iedereen al overheen is geweest!"
Bizar, echt bizar. Ik zou het overigens wel heel triest vinden als BB er voor kiest dit niet uit te zenden, lijkt me - ook al heb ik het niet gezien - toch wel een van de belangrijkere momenten van vandaag...quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Oh ja.. en om haar woorden kracht bij te zetten vertelde ze dat Lieske vannacht heeft lopen tongen met Roel en Rikkert.... dat ze zich dus heel erg sletterig had gedragen. Later kwam Roel erbij en vertelde dat het een kusje op de wang was. Lieske kwam later ook, waarop de jongens haar vroegen wat er was gebeurd... en ook zij zei dat het een kusje op de wang was. Lieske weet verder niets van de enorme achterbakse zwartmaak-actie van Tanja.
Zo'n stem alsof ze allemaal een helium ballon hebben ingeademd? Net of je de video snel vooruit spoelt, maar dan met geluid?quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:34 schreef Martijn31 het volgende:
Het was voor mij echt -tot nu toe- het hoogtepunt van vandaagquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:36 schreef LuQas het volgende:
[..]
Bizar, echt bizar. Ik zou het overigens wel heel triest vinden als BB er voor kiest dit niet uit te zenden, lijkt me - ook al heb ik het niet gezien - toch wel een van de belangrijkere momenten van vandaag...
hahaha SMARTASSquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:37 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Zo'n stem alsof ze allemaal een helium ballon hebben ingeademd? Net of je de video snel vooruit spoelt, maar dan met geluid?
Nee..heb ik geen last van![]()
Heb ik gelukkig nog nie gezien!quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:40 schreef LuQas het volgende:
Wel heel vermoeiend die Versatel reclame elke keer als je van stream verwisselt trouwens...
Geen last vanquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:40 schreef LuQas het volgende:
Wel heel vermoeiend die Versatel reclame elke keer als je van stream verwisselt trouwens...
http://streamers.at.sara.garnierprojects.com/streamgate03quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:40 schreef LuQas het volgende:
Wie gaat het dan ook bekijken via Talpa.quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:40 schreef LuQas het volgende:
alle programma's die meer dan 1 stream tegelijk hebben die werken bij mij nietquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:42 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wie gaat het dan ook bekijken via Talpa.
Er zijn genoeg alternatieve BB-stream programma's die even goed functioneren.
Wow, tnxquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:41 schreef schatje het volgende:
[..]
Geen last van.
http://streamers.at.sara.garnierprojects.com/streamgate03
http://streamers.at.sara.garnierprojects.com/streamgate04
http://streamers.at.sara.garnierprojects.com/streamgate05
http://streamers.at.sara.garnierprojects.com/streamgate06
Koi-karpertjes geloof ikquote:
Ah okequote:
Als Tanja idd in het huis bevalt en de bewoners krijgen de baby ook vaak te zien, dan wordt Tanja nooit meer weggenomineerd. Dan willen de bewoners de baby bij zich houden.quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:39 schreef -Delta- het volgende:
Als Tanja nog in BB zit als de baby geboren wordt, dan weet ik zeker dat de bewoners geinteresseerd zijn, enkel en alleen omdat er een baby geboren is/wordt en dat wel iets bijzonders is om (zeker in het huis) mee te maken.
ze hebben voor 650 euro boodschappen gedaanquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:46 schreef Asskicker14 het volgende:
WOW. Wat hebben zij allemaal besteld. Moet je al die boodschappen zien.
Ik zou alleen daarom al ruzie met haar willen maken, dat vreselijke inconsequente getering miep van haar ... help me dan, nee , ik hoef geen hulpquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:37 schreef LuQas het volgende:
OOOOOOOOO TANJA!!!
Als ik een zak snoep helemaal alleen voor mezelf had zou ik er wel beter tegen kunnen.
Joost: Is al besteld
Tanja: Nee joh dat kan ik niet helmaal in mijn eentje op...
Joost zwijmelt altijd weg als het over liefde en baby's gaat, doet ie bij Rob ook als hij verteld dat ie iets van 15 jaar getrouwd was "oh wel mooi dat je dat voor elkaar over hebt".quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Wie gaat er nou 'vrijwillig' een lang gesprekje met Tanja aan?
Ik weet zeker dat Joost die opdracht van hoger hand heeft gekregen.
De baby misschien wel ja... maar de moeder zijn ze liever kwijt dan rijkquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als Tanja idd in het huis bevalt en de bewoners krijgen de baby ook vaak te zien, dan wordt Tanja nooit meer weggenomineerd. Dan willen de bewoners de baby bij zich houden.
Een week lang voor 13 personen (vanaf donderdag met 12)quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:46 schreef Asskicker14 het volgende:
WOW. Wat hebben zij allemaal besteld. Moet je al die boodschappen zien.
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:47 schreef teamlead het volgende:
Bovendien: als ze een nachtje of wat zijn wakker geworden door het gekrijs van dat kind, is de lol er ook wel af denk ik
dacht ik vanmiddag ook.... en toen miste ik dus de zeik-lieske-af-aktie van die zwangere zeugquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:46 schreef KRIBBET het volgende:
Jeetje zeg, kiezen uit Joost en Tanja of het geluid van Lieske, dan maar ff iets anders doen!!
quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:47 schreef teamlead het volgende:
Bovendien: als ze een nachtje of wat zijn wakker geworden door het gekrijs van dat kind, is de lol er ook wel af denk ik
quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
dacht ik vanmiddag ook.... en toen miste ik dus de zeik-lieske-af-aktie van die zwangere zeug
Heb het net even nagelezen, wel jammer dat ze niets tegen Lieske zelf durft te zeggenquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
dacht ik vanmiddag ook.... en toen miste ik dus de zeik-lieske-af-aktie van die zwangere zeug
Nathalie en Linda mogen wel eens iets anders zuigen hoor.quote:
quote:
Ja, dat zal wel weer.quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:50 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nathalie en Linda mogen wel eens iets anders zuigen hoor.![]()
Tanja kan ze meteen zelf pakken zie ikquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:51 schreef Tamaartje het volgende:
Wat een actie dat pakjehoop dat ze hem ook aan Tanja geven
![]()
Nee, want dan worden ze misselijk en dat geeft leuke televisiequote:Op zaterdag 3 september 2005 17:51 schreef schatje het volgende:
Lekker met de hete lampen erop. Waarom doen ze er geen koelelementen ofzo bij?
Ja maar voor 12 manquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:52 schreef SynXteR het volgende:
mijn god.. wat een voedsel
Dan wordt ze uitgekotst door heel BB-kijkend Nederland.quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:51 schreef -Delta- het volgende:
Wat zou er nou gebeuren als er iets mis is met het kindje van Tanja.
Gaat ze dan naar het ziekenhuis en komt ze dan niet meer terug?
Daarom bak je het ook...quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Is het niet dat als vlees te lang niet-verkoeld wordt gehouden, dat het dan vatbaarder is voor bacteriën?
Wat denk je zelfquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Is het niet dat als vlees te lang niet-verkoeld wordt gehouden, dat het dan vatbaarder is voor bacteriën?
Moet je je voorstellen hoeveel het had kunnen zijn als ze niet bij de AH ingekocht haddenquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:53 schreef SynXteR het volgende:
Zelfs dan is het veel. Vergeleken met de voorgaande voedselpaketten
Tanja mekkert toch telkens, dat ze helemaal niet veel eet en "oh dat krijg ik niet op hoor.."quote:
Melk hoeft niet persé gekoeld bewaard te worden hoor.quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:54 schreef srblackbird het volgende:
[..]
Daarom bak je het ook...![]()
Maar die melk enzo![]()
Ik denk niet dat iemand naar de AH is geweest om dat zo te gaan kopen.. Eerder dat ze Laurus opbellen en zeggen wat ze willen hebben en dat het daar word afgeleverdquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:54 schreef eborn het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen hoeveel het had kunnen zijn als ze niet bij de AH ingekocht hadden
Dat is nog het meest trieste ja. Hopelijk licht Rikkert haar even in tijdens een rustig moment.quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:50 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heb het net even nagelezen, wel jammer dat ze niets tegen Lieske zelf durft te zeggen![]()
Dacht al wel dat je het daarom zeiquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:55 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Tanja mekkert toch telkens, dat ze helemaal niet veel eet en "oh dat krijg ik niet op hoor.."![]()
Vandaar dat ik toch maar 12 zei![]()
Zou er ook ijs bij zitten ?quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:55 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Melk hoeft niet persé gekoeld bewaard te worden hoor.![]()
Denk dat ze dat zo ook wel doenquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:55 schreef TRiXeS het volgende:
Ze moeten het gewoon de bewoners zeggen dat het eten er ligt, al dat voedsel wordt steeds warmer :s
quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:56 schreef eborn het volgende:
Aaaaaargh, een studieverhaal.... the pain, the horror
Met een mega boodschappenlijstjequote:Op zaterdag 3 september 2005 17:55 schreef SynXteR het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand naar de AH is geweest om dat zo te gaan kopen.. Eerder dat ze Laurus opbellen en zeggen wat ze willen hebben en dat het daar word afgeleverd
Bedoel je dat gevalletje met Rikkert en z'n twee vingers in den neusgaten?quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:56 schreef Mr-Z het volgende:
wat voor stekker zit daar in het stopcontact?
Hoop van niet. Anders is daar weinig van over.quote:
quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:57 schreef ruby het volgende:
[..]
Bedoel je dat gevalletje met Rikkert en z'n twee vingers in den neusgaten?
Nehquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:57 schreef ruby het volgende:
[..]
Bedoel je dat gevalletje met Rikkert en z'n twee vingers in den neusgaten?
het meest trieste vind ik dat niemand tegen Tanja zeiquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is nog het meest trieste ja. Hopelijk licht Rikkert haar even in tijdens een rustig moment.
Sommige uitdrukkingen zijn gewoon beter in het Engelsquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:59 schreef eborn het volgende:
"A once in a lifetime opportunity"
Waarom!? Je woont in Nederland mens!
Yes, indeed!quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sommige uitdrukkingen zijn gewoon beter in het Engels![]()
Een uitdrukking op z'n tijd is prima, maar zij heeft voor elke uitdukking een Engelse variantquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:01 schreef scanman01 het volgende:
Sommige uitdrukkingen zijn gewoon beter in het Engels![]()
Terwijl Menno zijn petje moest inleveren.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:03 schreef Sabine16 het volgende:
Die lieske maakt aardig reclame met haar tshirt .. voor een of ander zeefdrukkerij? :S
Haar scooter kon inderdaad 90 km/h en ze zei dat ze zichzelf daar zo "godsgruwelijk de tering mee in had kunnen rijden" (vrije vertalingquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:04 schreef Sanne het volgende:
vertelde Lieske nou dat ze die 90 kilometer per uur zonder helm reed? of heeft Ingrid een snorscooter?
Dat is volgens mij van dr studentenvereniging.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:03 schreef Sabine16 het volgende:
Die lieske maakt aardig reclame met haar tshirt .. voor een of ander zeefdrukkerij? :S
er stond zeefdrukkerij met een of ander telefoonr 050- etcquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:05 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat is volgens mij van dr studentenvereniging.
Ze zit er in ieder geval nog 2 weken inquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:05 schreef scanman01 het volgende:
Lieske met de dames die haar nomineren
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:05 schreef scanman01 het volgende:
Lieske met de dames die haar nomineren
Dat zou ze gezegd kunnen hebben inderdaadquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:05 schreef eborn het volgende:
[..]
Haar scooter kon inderdaad 90 km/h en ze zei dat ze zichzelf daar zo "godsgruwelijk de tering mee in had kunnen rijden" (vrije vertaling)
Volgens mij zaten er nog wat woorden tussenquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:07 schreef scanman01 het volgende:
Dat zou ze gezegd kunnen hebben inderdaad
Dat is van het Vindicat een studenten vereniging in de stad Groningen en idd waar Lieske bij zit.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:03 schreef Sabine16 het volgende:
hhm okeyquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:09 schreef Sasami het volgende:
[..]
Dat is van het Vindicat een studenten vereniging in de stad Groningen en idd waar Lieske bij zit.
Nee, voornamelijk voor Joost en Rob.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:11 schreef Asskicker14 het volgende:
Dat zijn véél komkommers. Voor iedere vrouwelijke bewoner één?
Allemaal voor Lieske. BB heeft begrepen van Tanja dat Lieske een slet is namelijkquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:11 schreef Asskicker14 het volgende:
"Ik ben niet verslaafd. Ik ben niet verslaafd."quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:13 schreef schatje het volgende:
Linda helemaal door het dolle heen bij het zien van de drank.
Dat stukje heb ik even gemist.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Allemaal voor Lieske. BB heeft begrepen van Tanja dat Lieske een slet is namelijk
bijna 3 !quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:11 schreef Asskicker14 het volgende:
Dan moet je echt even wat topics nalezen. Was echt TENENKROMMENDquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:16 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat stukje heb ik even gemist.
Onsympathiek kutwijf dus die Tanja.
Het eten is de nevenfunctie!quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:16 schreef Asskicker14 het volgende:
Die komkommers hebben naast opgegeten te worden dus nog een nevenfunctie.
Zei Tanja dat?quote:
Heeft hij niet die Marlboro Light sigaretten verstopt voor Tanja?quote:
Ja, sigaretten voor 1 persoon, aldus Roel.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:20 schreef milagro het volgende:
Dus ze hebben dingen NIET gekregen omdat ze over het budget heen zitten, maar wel sigaretten en drank![]()
Stoer van BB
Tja, jongens prioriteiten stellen is een kunst, volgende keer beter
Ipv 4 kratten bier maar 2 kratten bier met 6 man is dat best weinigquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:20 schreef milagro het volgende:
Dus ze hebben dingen NIET gekregen omdat ze over het budget heen zitten, maar wel sigaretten en drank![]()
Stoer van BB
Tja, jongens prioriteiten stellen is een kunst, volgende keer beter
als je een pakje per dag rookt, jaquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, sigaretten voor 1 persoon, aldus Roel.
Heeft hij een benenfetish?quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:26 schreef scanman01 het volgende:
Rob is jaloers op het been van Ingrid
[afbeelding]
Roel.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:27 schreef ruby het volgende:
Wie is die hysterische krijsidioot?
Ze maakt zich in ieder geval lekker nuttig.quote:
Ik had ook al zo'n idee. Plus dat ie natuurlijk wel een beetje geilt op Ingrid.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:26 schreef scanman01 het volgende:
Rob is jaloers op het been van Ingrid
[afbeelding]
Tanja.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:27 schreef TRiXeS het volgende:
Hoeveel mensen roken er nou eigenlijk precies? En dan bedoel ik de mensen die "moeten" roken (dus niet Rikkert)
Chantal en Nathalie ookquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:28 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Tanja.
Roel.
Dido.
In ieder geval waar ik het zeker van weet.
Rookt Tanja?quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:28 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Tanja.
Roel.
Dido.
Dan moet ie niks met Lieske beginnen... Zij namelijk totaal nietquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:28 schreef schatje het volgende:
Roel is inderdaad anaal gefixeerd. De zoveelste opmerking daarover.
Ik dacht dat Roel ze had verstopt. Maar ja.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:29 schreef srblackbird het volgende:
De vrouwen hebben gelijk de shag verstopt, en Roel is nu boos omdat hij niet meer kan vinden dan 1 pakje... er waren zeker 6 pakjes
Dit kan nog uitlopen op een mooie ruzie
Linda wel toch?quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan moet ie niks met Lieske beginnen... Zij namelijk totaal niet
Rokers BBquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:28 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Tanja.
Roel.
Dido.
Nee, vertel! Ze is toch zwanger?? Dan kun je toch niet roken?quote:
ja heeeeeeeeeeeeeeeeel soms, dus dat telt niet echt.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:30 schreef schatje het volgende:
Menno rookt ook. Alleen heel af en toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |