Tanja kan ze meteen zelf pakken zie ikquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:51 schreef Tamaartje het volgende:
Wat een actie dat pakjehoop dat ze hem ook aan Tanja geven
![]()
Nee, want dan worden ze misselijk en dat geeft leuke televisiequote:Op zaterdag 3 september 2005 17:51 schreef schatje het volgende:
Lekker met de hete lampen erop. Waarom doen ze er geen koelelementen ofzo bij?
Ja maar voor 12 manquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:52 schreef SynXteR het volgende:
mijn god.. wat een voedsel
Dan wordt ze uitgekotst door heel BB-kijkend Nederland.quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:51 schreef -Delta- het volgende:
Wat zou er nou gebeuren als er iets mis is met het kindje van Tanja.
Gaat ze dan naar het ziekenhuis en komt ze dan niet meer terug?
Daarom bak je het ook...quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Is het niet dat als vlees te lang niet-verkoeld wordt gehouden, dat het dan vatbaarder is voor bacteriën?
Wat denk je zelfquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Is het niet dat als vlees te lang niet-verkoeld wordt gehouden, dat het dan vatbaarder is voor bacteriën?
Moet je je voorstellen hoeveel het had kunnen zijn als ze niet bij de AH ingekocht haddenquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:53 schreef SynXteR het volgende:
Zelfs dan is het veel. Vergeleken met de voorgaande voedselpaketten
Tanja mekkert toch telkens, dat ze helemaal niet veel eet en "oh dat krijg ik niet op hoor.."quote:
Melk hoeft niet persé gekoeld bewaard te worden hoor.quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:54 schreef srblackbird het volgende:
[..]
Daarom bak je het ook...![]()
Maar die melk enzo![]()
Ik denk niet dat iemand naar de AH is geweest om dat zo te gaan kopen.. Eerder dat ze Laurus opbellen en zeggen wat ze willen hebben en dat het daar word afgeleverdquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:54 schreef eborn het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen hoeveel het had kunnen zijn als ze niet bij de AH ingekocht hadden
Dat is nog het meest trieste ja. Hopelijk licht Rikkert haar even in tijdens een rustig moment.quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:50 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Heb het net even nagelezen, wel jammer dat ze niets tegen Lieske zelf durft te zeggen![]()
Dacht al wel dat je het daarom zeiquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:55 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Tanja mekkert toch telkens, dat ze helemaal niet veel eet en "oh dat krijg ik niet op hoor.."![]()
Vandaar dat ik toch maar 12 zei![]()
Zou er ook ijs bij zitten ?quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:55 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Melk hoeft niet persé gekoeld bewaard te worden hoor.![]()
Denk dat ze dat zo ook wel doenquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:55 schreef TRiXeS het volgende:
Ze moeten het gewoon de bewoners zeggen dat het eten er ligt, al dat voedsel wordt steeds warmer :s
quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:56 schreef eborn het volgende:
Aaaaaargh, een studieverhaal.... the pain, the horror
Met een mega boodschappenlijstjequote:Op zaterdag 3 september 2005 17:55 schreef SynXteR het volgende:
[..]
Ik denk niet dat iemand naar de AH is geweest om dat zo te gaan kopen.. Eerder dat ze Laurus opbellen en zeggen wat ze willen hebben en dat het daar word afgeleverd
Bedoel je dat gevalletje met Rikkert en z'n twee vingers in den neusgaten?quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:56 schreef Mr-Z het volgende:
wat voor stekker zit daar in het stopcontact?
Hoop van niet. Anders is daar weinig van over.quote:
quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:57 schreef ruby het volgende:
[..]
Bedoel je dat gevalletje met Rikkert en z'n twee vingers in den neusgaten?
Nehquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:57 schreef ruby het volgende:
[..]
Bedoel je dat gevalletje met Rikkert en z'n twee vingers in den neusgaten?
het meest trieste vind ik dat niemand tegen Tanja zeiquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is nog het meest trieste ja. Hopelijk licht Rikkert haar even in tijdens een rustig moment.
Sommige uitdrukkingen zijn gewoon beter in het Engelsquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:59 schreef eborn het volgende:
"A once in a lifetime opportunity"
Waarom!? Je woont in Nederland mens!
Yes, indeed!quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Sommige uitdrukkingen zijn gewoon beter in het Engels![]()
Een uitdrukking op z'n tijd is prima, maar zij heeft voor elke uitdukking een Engelse variantquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:01 schreef scanman01 het volgende:
Sommige uitdrukkingen zijn gewoon beter in het Engels![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |