Het eten is de nevenfunctie!quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:16 schreef Asskicker14 het volgende:
Die komkommers hebben naast opgegeten te worden dus nog een nevenfunctie.
Zei Tanja dat?quote:
Heeft hij niet die Marlboro Light sigaretten verstopt voor Tanja?quote:
Ja, sigaretten voor 1 persoon, aldus Roel.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:20 schreef milagro het volgende:
Dus ze hebben dingen NIET gekregen omdat ze over het budget heen zitten, maar wel sigaretten en drank![]()
Stoer van BB
Tja, jongens prioriteiten stellen is een kunst, volgende keer beter
Ipv 4 kratten bier maar 2 kratten bier met 6 man is dat best weinigquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:20 schreef milagro het volgende:
Dus ze hebben dingen NIET gekregen omdat ze over het budget heen zitten, maar wel sigaretten en drank![]()
Stoer van BB
Tja, jongens prioriteiten stellen is een kunst, volgende keer beter
als je een pakje per dag rookt, jaquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, sigaretten voor 1 persoon, aldus Roel.
Heeft hij een benenfetish?quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:26 schreef scanman01 het volgende:
Rob is jaloers op het been van Ingrid
[afbeelding]
Roel.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:27 schreef ruby het volgende:
Wie is die hysterische krijsidioot?
Ze maakt zich in ieder geval lekker nuttig.quote:
Ik had ook al zo'n idee. Plus dat ie natuurlijk wel een beetje geilt op Ingrid.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:26 schreef scanman01 het volgende:
Rob is jaloers op het been van Ingrid
[afbeelding]
Tanja.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:27 schreef TRiXeS het volgende:
Hoeveel mensen roken er nou eigenlijk precies? En dan bedoel ik de mensen die "moeten" roken (dus niet Rikkert)
Chantal en Nathalie ookquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:28 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Tanja.
Roel.
Dido.
In ieder geval waar ik het zeker van weet.
Rookt Tanja?quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:28 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Tanja.
Roel.
Dido.
Dan moet ie niks met Lieske beginnen... Zij namelijk totaal nietquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:28 schreef schatje het volgende:
Roel is inderdaad anaal gefixeerd. De zoveelste opmerking daarover.
Ik dacht dat Roel ze had verstopt. Maar ja.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:29 schreef srblackbird het volgende:
De vrouwen hebben gelijk de shag verstopt, en Roel is nu boos omdat hij niet meer kan vinden dan 1 pakje... er waren zeker 6 pakjes
Dit kan nog uitlopen op een mooie ruzie
Linda wel toch?quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan moet ie niks met Lieske beginnen... Zij namelijk totaal niet
Rokers BBquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:28 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Tanja.
Roel.
Dido.
Nee, vertel! Ze is toch zwanger?? Dan kun je toch niet roken?quote:
ja heeeeeeeeeeeeeeeeel soms, dus dat telt niet echt.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:30 schreef schatje het volgende:
Menno rookt ook. Alleen heel af en toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |