Kanye west maakt al tijden dit soort uitsprakenquote:Op zaterdag 3 september 2005 13:37 schreef dit.is.geen.kloon. het volgende:
"George Bush doesn't care about Iraqi people" zou nog ergens op slaan, maar deze uitspraak is gewoon triest.
etc. etc.quote:[Verse - Kanye West]
I say fuck the police, thats how I treat em
We buy our way out of jail, but we can't buy freedom
We'a buy a lot of clothes when we don't really need em
Things we buy to cover up what's inside
Cause they made us hate ourself and love they wealth
That's why shortys hollering "where the ballas' at?"
Drug dealer buy Jordans, crackhead buy crack
And a white man get paid off of all a dat
Het lijkt er meer op dat ene Kanye West het niet zo op blanken heeft. Pot verwijt de ketel dat'ie zwart ziet ... oke dat is dan misschien niet zo'n goed gezegde in deze, maar je snapt m'n punt.quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:41 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Kanye west maakt al tijden dit soort uitspraken
verder klopt dat wel, dat nog steeds blanke mensen het daar niet helemaal hebben met negers...
net zoals wij met marokkanen, eigenlijk
luister maar eens naar de tekst "when it all falls down"
bron
[..]
etc. etc.
en dan nog niet eens het liedje "diamonds are forever"
gaat over zoiets
Het is en blijft toch vreemd dat het 5 dagen duurt voordat er iets van hulp aanwezig is, terwijl in NYC de hulp véél sneller aanwezig was.quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:45 schreef dit.is.geen.kloon. het volgende:
[..]
Het lijkt er meer op dat ene Kanye West het niet zo op blanken heeft. Pot verwijt de ketel dat'ie zwart ziet ... oke dat is dan misschien niet zo'n goed gezegde in deze, maar je snapt m'n punt.
Je hebt wel een punt. Men verwijt de slachtoffers min of meer dat ze waren gewaarschuwd en weg hadden moeten zijn uit N.O. Maar tegelijkertijd geldt dat zelfde verwijt voor de overheden die hun maatregelen al lang van tevoren hadden kunnen treffen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:50 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Het is en blijft toch vreemd dat het 5 dagen duurt voordat er iets van hulp aanwezig is, terwijl in NYC de hulp véél sneller aanwezig was.
Plus het feit dat men een week van tevoren al wist dat het een zooitje zou gaan worden.
Waar zou dat toch aan liggen?
Ik gok omdat George Bush niet geeft om zwarte mensen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 13:50 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Het is en blijft toch vreemd dat het 5 dagen duurt voordat er iets van hulp aanwezig is, terwijl in NYC de hulp véél sneller aanwezig was.
Plus het feit dat men een week van tevoren al wist dat het een zooitje zou gaan worden.
Waar zou dat toch aan liggen?
net zoals de VVD hierquote:Op zaterdag 3 september 2005 15:20 schreef pberends het volgende:
George Bush geeft als Republikein geen reet om arme mensen. Of ze nou zwart zijn of blank, maakt hem geen reet uit.
Als iets niet simpel is, dan maakt je het toch gewoon simpel?quote:
quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:28 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Als iets niet simpel is, dan maakt je het toch gewoon simpel?![]()
Zo is dat. Die burgermeester van New Orleans mag van mij man van het jaar worden door wat ie allemaal tegen die regionale tv-zender zei hierover.quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:20 schreef pberends het volgende:
George Bush geeft als Republikein geen reet om arme mensen. Of ze nou zwart zijn of blank, maakt hem geen reet uit.
Precies, alhoewel je dat blad TIME ook niet serieus moet nemen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 15:35 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Zo is dat. Die burgermeester van New Orleans mag van mij man van het jaar worden door wat ie allemaal tegen die regionale tv-zender zei hierover.
het is de waarheid. dus waarom is die dan een racist?quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:02 schreef Overlast het volgende:
Wat een racist die Kanye West.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:08 schreef Jett het volgende:
het is de waarheid. dus waarom is die dan een racist?
ik heb het hier over kanye. kanye zegt dat BUSH geen fuck over zwarte geeft.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:10 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Wat voor huidskleur heeft de burgemeester? Oh ja oeps
Er zijn dan ook slachtoffers, slimmerd.quote:
Oh ja, het is de waarheid dat Bush niet om zwarten geeftquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:08 schreef Jett het volgende:
[..]
het is de waarheid. dus waarom is die dan een racist?
Maar geen slachtoffers van Bush.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:12 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Er zijn dan ook slachtoffers, slimmerd.
Ik weet waarom Bush niet helpt...z'n eigen bevolking.
Dat heldere licht van een Kayne West zegt eerder in het filmpje. They've given permission to shoot usquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:11 schreef Jett het volgende:
ik heb het hier over kanye. kanye zegt dat BUSH geen fuck over zwarte geeft.
niet over de burgemeester. en JA ik weet dat de burgemeester ook een neger is
maar Bush niet, en daar doel ik op.
de burgemeester is anders er boos op Bush. als je dat nog niet wist.
quote:Burgemeester Ray Nagin heeft 1500 agenten de opdracht gegeven hun aandacht te verleggen van reddingswerk naar ordehandhaving. Het stadsbestuur heeft volgens Amerikaanse media het oorlogsrecht van kracht verklaart. Daarmee zou de politie het groene licht hebben gekregen om ‘te doen wat nodig is’.
Mijn post ging over het eeuwige; the white men are keeping the black men downquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:12 schreef RichardQuest het volgende:
Er zijn dan ook slachtoffers, slimmerd.
als je niets over Kanye West weet, ga er dan niet over oordelen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:12 schreef Overlast het volgende:
[..]
Oh ja, het is de waarheid dat Bush niet om zwarten geeft![]()
Kijk eens een paar posts terug naar zijn lyrics.
Deze man kruipt zo in d eslachtofferrol, de arme zwarten die onder het juk van de blanken leven.
Geen schuld, wel verantwoordelijkheid. In New York was er geen enkel probleem om van alles te organiseren, Bush op Ground Zero die brandweerlieden toesprak....hier mogen de mensen het maar zelf uitzoeken en schijnt het belangrijker te zijn om te voorkomen dat er geplunderd wordt dan dat er mensen in leven blijvenquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:14 schreef Overlast het volgende:
[..]
Maar geen slachtoffers van Bush.
Hij schijt gewoon op de rest, das niks geen slachtofferrol.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:12 schreef Overlast het volgende:
[..]
Oh ja, het is de waarheid dat Bush niet om zwarten geeft![]()
Kijk eens een paar posts terug naar zijn lyrics.
Deze man kruipt zo in d eslachtofferrol, de arme zwarten die onder het juk van de blanken leven.
Nee jij bent duidelijk een stuk slimmer.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:16 schreef Jett het volgende:
als je niets over Kanye West weet, ga er dan niet over oordelen.
blijkbaar weet jij niet wat hij in zijn verleden heeft meegemaakt. trust me jij zou dan ook zulke gevoelens hebben jegens blanken.
en zeker Amerikanen. want afro americans verdienen altijd nog steeds minder dan blanken ookal doen ze de zelfde baan, en hebben minder kansen in het leven.
en bush is gewoon een kk racist een kk hillbilly van texas. volgens mij weetje niet hoeveel racisten er komen uit dat texas.
Jij gelooft dat een zwarte in Amerika gelijke kansen krijgt (in informele zin)? Sorry hoor, maar ik heb te veel gezien dat het tegendeel toont.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:16 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Mijn post ging over het eeuwige; the white men are keeping the black men down![]()
![]()
wat, hij is het toch? hij is nu voor de 2de keer president, en nog steeds lost hij niks opquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:17 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Nee jij bent duidelijk een stuk slimmer.
Huilie![]()
niet alleen afro-americans, wat dat je van mexicanen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:19 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Jij gelooft dat een zwarte in Amerika gelijke kansen krijgt (in informele zin)? Sorry hoor, maar ik heb te veel gezien dat het tegendeel toont.
Verder is de onderdrukking van de geschiedenis in de zwarte cultuur verweven.
De orde moest hersteld worden omdat reddingshelicopters werden beschoten en ambulances werden beroofd. Zo kan je dus geen mensen redden.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:17 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Geen schuld, wel verantwoordelijkheid. In New York was er geen enkel probleem om van alles te organiseren, Bush op Ground Zero die brandweerlieden toesprak....hier mogen de mensen het maar zelf uitzoeken en schijnt het belangrijker te zijn om te voorkomen dat er geplunderd wordt dan dat er mensen in leven blijven.
Het komt niet in je op dat mensen ook zelf verantwoordelijk zijn?quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:19 schreef RichardQuest het volgende:
Jij gelooft dat een zwarte in Amerika gelijke kansen krijgt (in informele zin)? Sorry hoor, maar ik heb te veel gezien dat het tegendeel bewijst.
oja het is hun schuld, dat eerst Afrika word geplunderd ze mee worden genomen gebruikt worden als slaven, geen geld geen studie hebben dus geen baan, en dat ze dus automatisch in een vicieuze cirkel komenquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:22 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het komt niet in je op dat mensen ook zelf verantwoordelijk zijn?
Schuld afschuiven is zo goedkoop en gemakkelijk. Je lost er bovendien helemaal niets mee op.
Ja Bush is een racist en Kayne West is de barmhartige Samaritaan met zijn zielige gezeik.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:20 schreef Jett het volgende:
wat, hij is het toch? hij is nu voor de 2de keer president, en nog steeds lost hij niks op
al het geld gaat naar Irak, maar om zijn eigen bevolking te helpen NEEEE. en door wie komt die oorlog in Irak OJA door mister Bush himself
Door je te focussen op de criminaliteit wel?quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:22 schreef Overlast het volgende:
[..]
De orde moest hersteld worden omdat reddingshelicopters werden beschoten en ambulances werden beroofd. Zo kan je dus geen mensen redden.
Hahaquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:16 schreef Jett het volgende:
[..]
blijkbaar weet jij niet wat hij in zijn verleden heeft meegemaakt. trust me jij zou dan ook zulke gevoelens hebben jegens blanken.
en zeker Amerikanen. want afro americans verdienen altijd nog steeds minder dan blanken ookal doen ze de zelfde baan, en hebben minder kansen in het leven.
en bush is gewoon een kk racist een kk hillbilly van texas. volgens mij weetje niet hoeveel racisten er komen uit dat texas.
Je weet dat de lokale elite in Afrika maar wat graag handel dreven met de blanken?quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:23 schreef Jett het volgende:
oja het is hun schuld, dat eerst Afrika word geplunderd ze mee worden genomen gebruikt worden als slaven, geen geld geen studie hebben dus geen baan, en dat ze dus automatisch in een vicieuze cirkel komen
FACE THE FUCKIN FACTS
narrowminded idiot
En Bush heeft misschien fouten gemaakt, prima.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:17 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Geen schuld, wel verantwoordelijkheid. In New York was er geen enkel probleem om van alles te organiseren, Bush op Ground Zero die brandweerlieden toesprak....hier mogen de mensen het maar zelf uitzoeken en schijnt het belangrijker te zijn om te voorkomen dat er geplunderd wordt dan dat er mensen in leven blijven.
het is niet racistisch, wat er is zijn verleden is gebeurt is 10x zo erg, zowat bij elke afro american,quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:24 schreef Overlast het volgende:
[..]
Haha![]()
Maar het is me een stuk duidelijker hoor.
Kanye West heeft recht om racist te zijn vanwege zijn verleden.
Tuurlijk wel, daar is Amerika op gebouwd.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:22 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Als een ander schuld heeft moet je schuld afschuiven (niet jezelf de schuld geven dus) en ertegen protesteren.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:22 schreef MrX1982 het volgende:
Schuld afschuiven is zo goedkoop en gemakkelijk. Je lost er bovendien helemaal niets mee op.
whehe, ik denk dat Jett meer levens / wereldervaring heeft dan jij, mannetjequote:Op zaterdag 3 september 2005 16:17 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Nee jij bent duidelijk een stuk slimmer.
Huilie![]()
Daarom zei ik ook dat ik niet wist waarom hij hier minder ingrijpt, maar het is hoe dan ook immoreel.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:25 schreef Overlast het volgende:
[..]
En Bush heeft misschien fouten gemaakt, prima.
Maar ik geloof niet dat hij anders zou hebben gereageerd als daar vnl. blanken hadden gezeten.
ik schuif inderdaad de schuld op de blanken, ookal ben ik zelf blank, want de blanken zorgen voor the fuckin veel shit in de wereldquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:25 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Je weet dat de lokale elite in Afrika maar wat graag handel dreven met de blanken?
Maar nee schuif de schuld maar af op blanken. Daar kom je ver mee.
soit, even een voorbeeldquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:22 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Jezus wat een zelfhaat hier allemaal.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:30 schreef Salvad0R het volgende:
jett heeft wel gelijk hoor.
de westerse wereld heeft de rest van de wereld uitgebuit en is daar super rijk van geworden.
Nederlanders hebben slavernij geintroduceerd in de USA enzo.
hoezo helpt het dan niet? waarom blijven mensen zo narrowminded dat ze niet een keer de waarheid onder ogen kunnen zien.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:37 schreef Overlast het volgende:
[..]
Jezus wat een zelfhaat hier allemaal.
Maar het klopt hoor, de blanken zijn de schuld van alle onrecht op deze wereld.
Daar kom je echt verder mee.
Slavernij is van alle tijden en culturen, niets specifieks blanks aan. En apartheid is verwerpelijk maar geinstitutionaliseerd racisme is ook niet blank.
De zwarten in Amerika zullen het soms best moeilijker hebben vanwege vooroordelen en hun slechtere afkomst, maar de blanken de schuld geven en zeggen dat George Bush een racist is helpt daartegen weinig.
flikker toch op kutjanus.. doe niet aldof je een persoonlijke vriend van kanye bent ofzoquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:16 schreef Jett het volgende:
[..]
Je vraagt waarom zelfmedelijden niet werkt?quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:39 schreef Jett het volgende:
[..]
hoezo helpt het dan niet? waarom blijven mensen zo narrowminded dat ze niet een keer de waarheid onder ogen kunnen zien.
mijn conclusie; pure arrogantie. en de feiten niet onder ogen kunnen zien wegens schuldgevoel.
jonge, slavernij is kut, maar zonder, had jij niet eens van die loser van een kanye gehoordquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:27 schreef Jett het volgende:
[..]
ik schuif inderdaad de schuld op de blanken, ookal ben ik zelf blank, want de blanken zorgen voor the fuckin veel shit in de wereld
ik zeg; apartheid, ik zeg; slavernij
nee komt niet door de blanken hoor hoe kom je er bij
de arrogantie
die ik niet. dat ik er meer vanaf weet wil niet meteen zeggen dat ik bevriend ben met iemand.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:47 schreef punkgirl het volgende:
[..]
flikker toch op kutjanus.. doe niet aldof je een persoonlijke vriend van kanye bent ofzo
zonder slavernij was het dus voor hem niet nodig geweest om geld te maken door muziek te maken.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:50 schreef punkgirl het volgende:
[..]
jonge, slavernij is kut, maar zonder, had jij niet eens van die loser van een kanye gehoord
De orde herstellen met 1500 agenten? Bij een voetbalwedstrijd in Engeland staan gemiddeld al meer agenten paraatquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:22 schreef Overlast het volgende:
[..]
De orde moest hersteld worden omdat reddingshelicopters werden beschoten en ambulances werden beroofd. Zo kan je dus geen mensen redden.
het is geen zelfmedelijden. just face the fuckin facts en ga er niet zo omheen draaienquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:48 schreef Overlast het volgende:
[..]
Je vraagt waarom zelfmedelijden niet werkt?
Omdat het de financieele achtergrond van ouders niet verandert, en eventuele vooroordelen evenmin.
nee duh, alle troepen zitten in Irakquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:52 schreef boyv het volgende:
[..]
De orde herstellen met 1500 agenten? Bij een voetbalwedstrijd in Engeland staan gemiddeld al meer agenten paraat
Weet je wat het verschil is tussen agenten en troepen?quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:53 schreef Jett het volgende:
[..]
nee duh, alle troepen zitten in Irak
snap jij smilies?quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Weet je wat het verschil is tussen agenten en troepen?
quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:50 schreef punkgirl het volgende:
[..]
jonge, slavernij is kut, maar zonder, had jij niet eens van die loser van een kanye gehoord
ik heb genoeg donkere vrienden, en als we het een keer over slavernij hebben, dan is het wel duidelijk dat ik niet zulke vrienden gehad zou hebben, en dat werkt in beide directie's zo
Ja wat wil je van me horen schreeuwerd?quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:53 schreef Jett het volgende:
[..]
het is geen zelfmedelijden. just face the fuckin facts en ga er niet zo omheen draaien
blanken zijn van vele dingen de oorzaak, en daarmee moeten andere volkeren met NEGATIEVE consequenties leven.
ik zeg de oorspronkelijke bewoners van Australie, Amerika EN Afrika.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:53 schreef Jett het volgende:
[..]
het is geen zelfmedelijden. just face the fuckin facts en ga er niet zo omheen draaien
blanken zijn van vele dingen de oorzaak, en daarmee moeten andere volkeren met NEGATIEVE consequenties leven.
ik zeg de oorspronkelijke bewoners van Australie, Amerika EN Afrika.
het is geen fuckin zelfmedelijden zeg ik je toch, je doet net alsof het niet is gebeurtquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:02 schreef Overlast het volgende:
[..]
Ja wat wil je van me horen schreeuwerd?
Ik ontken nergens dat slavernij en kolonisering kuteffecten heeft gehad.
Maar je erbij neerleggen en zielig doen, dat zal helpen.
De geschiendenis is niet rooskleurig, en de huidige situatie voor sommige mensen ook niet. Maar ga niet Bush de schuld geven of willekeurig elke andere blanke of voor mijn part alle blanken. Zelfmedelijden werkt niet.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:04 schreef Jett het volgende:
[..]
het is geen fuckin zelfmedelijden zeg ik je toch, je doet net alsof het niet is gebeurt
dingen als '' je moet de schuld niet op andere schuiven'
het enige wat ik doe is je de waarheid vertellen. and that;s it
en als jou dat niks doet. fine with me.
ga geen dingen goed praten. wat is gebeurt is gebeurt dat snap ik ook nog wel. maar of dat ook door iedereen doordringt...quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:03 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Je doet net of die lui nooit oorlog met elkaar hadden. Je kunt wel allerlei sprookjes op gaan hangen over hoeveel beter het wel niet zou zijn zonder de invloed van 'blanken'; maar dat is nogal moeilijk te staven, is het niet?
waarom zouden ze elkaar dan nu uitmoorden? als europa heel afrika niet had uitgebuit.quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:07 schreef punkgirl het volgende:
weetje, klinkt kut, maar als die gekleurde mensen niet hierheen waren gekomen,dan snap je toch wel dat ze en elkaar aan het uitmoorden waaren nu, en dat er fucking NOG meer 3de wereld landen waren?
quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:06 schreef Jett het volgende:
[..]
ga geen dingen goed praten. wat is gebeurt is gebeurt dat snap ik ook nog wel. maar of dat ook door iedereen doordringt...
Ja hoi. Maar de Afrikanen zijn begonnen met de slavernij.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:30 schreef Salvad0R het volgende:
jett heeft wel gelijk hoor.
de westerse wereld heeft de rest van de wereld uitgebuit en is daar super rijk van geworden.
Nederlanders hebben slavernij geintroduceerd in de USA enzo.
?quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:09 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja hoi. Maar de Afrikanen zijn begonnen met de slavernij.
Volgens een uitgebreid en controversieel onderzoek van Charles Murray, The Bell Curve, is dat niet het geval. In dat onderzoek wordt aangetoond dat Afro-Amerikanen met een gelijke sociaal-economische achtergrond gemiddeld dommer zijn dan blanken. Joden en Aziaten zijn echter weer intelligenter dan blanken.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:19 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Jij gelooft dat een zwarte in Amerika gelijke kansen krijgt (in informele zin)? Sorry hoor, maar ik heb te veel gezien dat het tegendeel toont.
Verder is de onderdrukking van de geschiedenis in de zwarte cultuur verweven.
ga jij dan ook geen dingen van die hypocriete kanye goedpraten! want daar ben je dus mee bezig!!quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:06 schreef Jett het volgende:
[..]
ga geen dingen goed praten. wat is gebeurt is gebeurt dat snap ik ook nog wel. maar of dat ook door iedereen doordringt...
Omdat mensen zo in elkaar steken, daarom. Als in 1600 de rollen waren omgedraaid, hadden negers blanken verkocht als slaven, simpel.quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:08 schreef Jett het volgende:
[..]
waarom zouden ze elkaar dan nu uitmoorden? als europa heel afrika niet had uitgebuit.
ik geef hem gelijk omdat IK vind dat hij gelijk heeft, jij praat hier massamoorden goed en onderdrukking.quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:10 schreef punkgirl het volgende:
[..]
ga jij dan ook geen dingen van die hypocriete kanye goedpraten! want daar ben je dus mee bezig!!
hoezo nou weer ''simpel''? waaruit concludeer jij, dat als de blanken dat die hadden gedaan dat het afrikanen het wel waren geweestquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:11 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Omdat mensen zo in elkaar steken, daarom. Als in 1600 de rollen waren omgedraaid, hadden negers blanken verkocht als slaven, simpel.
Klopt, Egyptenaren hadden enorm veel slaven.quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:09 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ja hoi. Maar de Afrikanen zijn begonnen met de slavernij.
de slaven die in Amerika zaten kwamen niet uit egypte maar uit kust landen; Nigeria en Gabon etc,quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:12 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Klopt, Egyptenaren hadden enorm veel slaven.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:12 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Klopt, Egyptenaren hadden enorm veel slaven.
Ik zei dat de Afrikanen eerder waren dan de Europeanenquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:13 schreef Jett het volgende:
[..]
de slaven die in Amerika zaten kwamen niet uit egypte maar uit kust landen; Nigeria en Gabon etc,
jezus..quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:08 schreef Jett het volgende:
[..]
waarom zouden ze elkaar dan nu uitmoorden? als europa heel afrika niet had uitgebuit.
1. Leer schrijvenquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:12 schreef Jett het volgende:
[..]
hoezo nou weer ''simpel''? waaruit concludeer jij, dat als de blanken dat die hadden gedaan dat het afrikanen het wel waren geweest![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:13 schreef Jett het volgende:
mja ik moet hockeyen ciao.
zaterdag om kwart over 5?quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:13 schreef Jett het volgende:
mja ik moet hockeyen ciao.
Egyptenaren waren geen Afrikanen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:14 schreef MaRySe het volgende:
Ik zei dat de Afrikanen eerder waren dan de Europeanen!
Ja, want omdat hij goeie muziek maakt is het ook meteen een goed persoon en sta je helemaal achter hem, logischquote:Op zaterdag 3 september 2005 16:16 schreef Jett het volgende:
[..]
Als je land voor de helft op het Afrikaanse continent ligt ben je heus wel Afrikaanquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:24 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Egyptenaren waren geen Afrikanen.
Een rapper van Def Jam Recordingsquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:45 schreef heiden6 het volgende:
Wie de fuck is die Kanye West eigenlijk?
Egyptenaren waren gewoon afrikanen en hadden een hele lading joden als slaven.quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:45 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Als je land voor de helft op het Afrikaanse continent ligt ben je heus wel Afrikaan
Officieel hoort 't bij Azië las ik net in de wikiquote:Op zaterdag 3 september 2005 17:50 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Egyptenaren waren gewoon afrikanen en hadden een hele lading joden als slaven.
Je leest ook echt alleen maar wat je wilt lezen he.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:27 schreef Jett het volgende:
ik schuif inderdaad de schuld op de blanken, ookal ben ik zelf blank, want de blanken zorgen voor the fuckin veel shit in de wereld
ik zeg; apartheid, ik zeg; slavernij
nee komt niet door de blanken hoor hoe kom je er bij
de arrogantie
Door het Internet hebben zwakzinnigen ook de mogelijkheid tot posten.quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:39 schreef -Jay-20- het volgende:
Mag ik bij deze Jett even uitlachen?
Ja? Thanx!
Haha.
Grappig dat je het zegt. Zwaarden, paarden en ziektenkiemen heb ik hier in de kast staanquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:25 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ben toevallig net een boek aan het lezen over dse Hollandse slavernij waaruit blijkt dat het in negerstammen ook normaal was slaven te hebben (dus de negers onder elkaar).
Verder zie ik het wat betrefd de blanken die de heerschappij over de wereld hebben/hadden gewoon als het recht van de sterkste, iets waarvoor we onzelf zeker niet op de borst hoeven te kloppen zoals MrX1982 doet, maar ook niet hoeven te verafschuwen. Het is nu eenmaal zo gegaan. En het leuke is dat wij Europeanen het absoluut niet te danken hebben aan onszelf omdat we intelligenter zijn, of niet zo lui als andere volkeren, maar dat we het puur hebben te danken aan klimatologische, geografische en bacteriologische factoren.
Misschien een interessant boek: zwaarden, paarden en ziektenkiemen van Jared Diamond. Wordt het een en ander uitgelegd en de geschiedenis gaat tot de prehistorie terug, met wat mooie feiten op een rij.
Goh, ze is 16, en woon pas 4 jaar hier in NL als je een beetje leest.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:14 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Je leest ook echt alleen maar wat je wilt lezen he.
Voor de rest getuigen (OEH, MOEILIJK WOORD!) je posts van bitter weinig intelligentie.
Wat betreft de lasterlijke uitspraak dat blanken voor the fuckin veel shit in de wereld zorgen. Tsja hoge bomen vangen veel wind.
Dat is totaal geen legitimatie voor het ongelofelijke domme geblaat van haar. Als je de wereld niet begrijpt moet je er niet over oordelen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:39 schreef Yildiz het volgende:
Goh, ze is 16, en woon pas 4 jaar hier in NL als je een beetje leest.
Dan vind ik het nog heel wat, die meid heeft meer wereldervaring dan jouw kijkbuisuren naar FOX news en CNN.
Wellicht omdat er geen geschikte kandidaat is?quote:En je uitspraak hoge bomen vangen veel wind slaan ook nergens op.
Je mag mij eens vertellen waarom er nog nooit een zwarte president is geweest, en er de aankomende 10 jaar niet zal komen ook.
Eigen verantwoordelijkheid. Je kunt niet alles afschuiven op een ander. Wat los je daarmee op?quote:Doordat ze het er zelf naar maken? Yeah right.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:44 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat is totaal geen legitimatie voor het ongelofelijke domme geblaat van haar. Als je de wereld niet begrijpt moet je er niet over oordelen.
Jij kent mij niet dus jouw "oordelen" gaan niet verder dan je eigen bekrompen visie.
[..]
Wellicht omdat er geen geschikte kandidaat is?![]()
[..]
Nou, misschien eens een keer goed om niet elke keer maar weer, tientallen jaren lang, maar waarschijnlijk al 100 jaar lang maar omlaag trappen naar negers.quote:Eigen verantwoordelijkheid. Je kunt niet alles afschuiven op een ander. Wat los je daarmee op?
Je komt niet verder dan jezelf belachelijk maken. Wie was/is een geschikte zwarte presidentskandidaat?quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:47 schreef Yildiz het volgende:
[afbeelding]
"Do you know what my son told that MrX1982? He said there aint no good black president.
And he believed it!"
Oh nee blanken de schuld geven van alles, dat is echt ergens goed voorquote:Nou, misschien eens een keer goed om niet elke keer maar weer, tientallen jaren lang, maar waarschijnlijk al 100 jaar lang maar omlaag trappen naar negers.
Dát is nergens goed voor.
Om dezelfde reden dat New Orleans een zwarte burgemeester heeft; omdat het kleurtje van de meerderheid het kleurtje van de leider bepaalt.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:39 schreef Yildiz het volgende:
Je mag mij eens vertellen waarom er nog nooit een zwarte president is geweest, en er de aankomende 10 jaar niet zal komen ook.
Precies.quote:Comedian Mike Myers was paired with West for a 90-second segment that began with Myers speaking of Katrina's devastation. Then, to Myers' evident surprise, West began a rant by saying, "I hate the way they portray us in the media. If you see a black family, it says they're looting. See a white family, it says they're looking for food."
Martin Luther King?quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:51 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Je komt niet verder dan jezelf belachelijk maken. Wie was/is een geschikte zwarte presidentskandidaat?
[..]
Oh nee blanken de schuld geven van alles, dat is echt ergens goed voor
Wat zij zegt.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:53 schreef Scandalous het volgende:
Wat schrikt iedereen hier nou van, hij heeft toch gelijk![]()
[...Comedian Mike Myers was paired with West for a 90-second segment that began with Myers speaking of Katrina's devastation. Then, to Myers' evident surprise, West began a rant by saying, "I hate the way they portray us in the media. If you see a black family, it says they're looting. See a white family, it says they're looking for food." ...]
Precies.
Was Martin Luther King ooit van plan te proberen president te worden?quote:
Ik bedoel om even een voorbeeld te geven dat negers ook bestuurders kúnnen zijn, en ook groepen kúnnen besturen en bij elkaar kúnnen brengen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:56 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Was Martin Luther King ooit van plan te proberen president te worden?Ik dacht dat hij op een vreedzame manier gelijke behandeling van blanken en negers eiste.
Heeft hij zich kandidaat gesteld? Of noem je gewoon de eerste neger die in je opkomt?quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:54 schreef Yildiz het volgende:
Martin Luther King?
Misschien heeft ie een punt, misschien niet. Het is de vraag of DAT programma het geschikte medium was om zijn boodschap te verkondigen. Het doel van het programma is om geld in te zamelen voor de slachtoffers, niet om een haatcampagne op te starten; ik vind het niet constructief van die man.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:53 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Precies.
Pure aanname gebaseerd op je eigen bekrompen visie.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:57 schreef Yildiz het volgende:
MrX deed even alsof negers nooit slim genoeg zijn om president te worden. Daar komt het op neer wat hij predikt.
De meerderheid van de Amerikanen is blank, niet zwart. Het zou mooi zijn als ooit een neger president wordt, maar ik acht de kans klein. Ik zie hier ook niet zo snel een Indo minister-president worden. Niet dat het verder iets uitmaakt, maar goed...quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:57 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik bedoel om even een voorbeeld te geven dat negers ook bestuurders kúnnen zijn, en ook groepen kúnnen besturen en bij elkaar kúnnen brengen.
MrX deed even alsof negers nooit slim genoeg zijn om president te worden. Daar komt het op neer wat hij predikt.
Een regering volledig gestuurd door christenen sluit bijvoorbeeld zoveel mogelijk moslims uit.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:58 schreef MrX1982 het volgende:
Hak op de tak.
Wat heeft het christendom er ineens mee te maken? Of denk je dat het christendom enkel voor blanken is?
De eerste de beste neger die wel eens de capaciteiten zou kunnen hebben.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:59 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Heeft hij zich kandidaat gesteld? Of noem je gewoon de eerste neger die in je opkomt?
quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:44 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Wellicht omdat er geen geschikte kandidaat is?![]()
[..]
Man, hou toch op met die semi-wijze uitspraken die je uit een boekje haalt.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:00 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Pure aanname gebaseerd op je eigen bekrompen visie.
Zo de waard is vertrouwt hij zijn gasten.
Waarom is er in de VS eigenlijk nog nooit een vrouw president geweest? Ik denk niet dat dat de eerste 50 jaar gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:01 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Een regering volledig gestuurd door christenen sluit bijvoorbeeld zoveel mogelijk moslims uit.
Even nog wat posts van je reageren. moment, dit wordt ge-edit dus.
[..]
De eerste de beste neger die wel eens de capaciteiten zou kunnen hebben.
Want jij stelde zoëven dat er misschien geen negers met capaciteiten zijn.
[..]
Man, hou toch op met die semi-wijze uitspraken die je uit een boekje haalt.
Toen reageerde men natuurlijk snel omdat het goed uitkwam: het zou het begin zijn van hun militaire campagne in Azië en het Midden-Oosten. Maar wie zou Bush nu moeten aanvallen? Precies, niemand, dus heeft het allemaal niet zoveel prioriteit...quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:17 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Is hier uberhaupt ooit wel eens een vrouw minister-president geweest?quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:04 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Waarom is er in de VS eigenlijk nog nooit een vrouw president geweest? Ik denk niet dat dat de eerste 50 jaar gaat gebeuren.
ja hockeyen om kwart over 5 ja.quote:Op zaterdag 3 september 2005 17:16 schreef punkgirl het volgende:
[..]
zaterdag om kwart over 5?
vluchtgedrag?
Hoeveel moslims zitten er in onze regering?quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:01 schreef Yildiz het volgende:
Een regering volledig gestuurd door christenen sluit bijvoorbeeld zoveel mogelijk moslims uit.
Even nog wat posts van je reageren. moment, dit wordt ge-edit dus.
Waar heb ik dat gezegd?quote:De eerste de beste neger die wel eens de capaciteiten zou kunnen hebben.
Want jij stelde zoëven dat er misschien geen negers met capaciteiten zijn.
Tsja als je niets nuttigs weet te zeggen, zeg dan niets. Veel verder dan aannames kom je niet.quote:Man, hou toch op met die semi-wijze uitspraken die je uit een boekje haalt.
Nope, vind je dat erg?quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:07 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Is hier uberhaupt ooit wel eens een vrouw minister-president geweest?![]()
Akkoord. Ik wil niet zeggen dat er overal keihard racisme is, of dat het vergelijkbaar zou zijn met 30, 40 jaar geleden, maar het is er wel degelijk.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:53 schreef Yildiz het volgende:
Punt is, er is gewoon keihard racisme daar, nu kan je dat wel gaan ontkennen maar dat heeft geen zin. Ook híer is er racisme hoor, dat hoor je mij ook niet ontkennen.
Maar zeggen dat er geen racisme is, is wel heel erg vromer dan de paus.
Zegt LaFayette je iets? De Amerikaanse onafhankelijkheid ging vooraf aan de Franse Revolutie en de uiteindelijke ''grondwet'' behelst een duidelijke scheiding tussen Kerk en Staat.quote:Het is toch erg, de Franse Revolutie moet daar nog komen.
Ik zéi zelfs nog dat ik nog de post aan het editten was, lees nu eens bij, waar je dat zei over capaciteiten heb ik zelfs gequoted. In onze regering zitten inderdaad Moslima's ja.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:07 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hoeveel moslims zitten er in onze regering?
Je springt weer van de hak op de tak.
[..]
Waar heb ik dat gezegd?
[..]
Tsja als je niets nuttigs weet te zeggen, zeg dan niets. Veel verder dan aannames kom je niet.
weinig intelligentie? ik zla je wat vertellenquote:Op zaterdag 3 september 2005 18:14 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Je leest ook echt alleen maar wat je wilt lezen he.
Voor de rest getuigen je posts van bitter weinig intelligentie.
Wat betreft de lasterlijke uitspraak dat blanken voor the fuckin veel shit in de wereld zorgen. Tsja hoge bomen vangen veel wind.
Neuh. Ik vroeg het me gewoon af. Het zou wel leuk zijn geweest hoor. Misschien binnenkort in Duitsland. Je moet dan wel een vrouw met ballen zijn, het zo ver te schoppen in zo'n (mannen)wereld.quote:
Mietje. Hij kan niet eens vreten en discussie's voeren op internet tegelijk.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:11 schreef Yildiz het volgende:
ik ben ff eten, zo terug, geen zorgen.
omdat mensen bang zijn om de waarheid onder ogen te zien.quote:Op zaterdag 3 september 2005 18:53 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Precies.
Hey, je moet als publiekelijk figuur duidelijk je roots aantonen héquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:10 schreef bupatH het volgende:
Hmm neppe opmerking van meneer de rapper imo
Wat was je punt ook alweer? O ja, blanken zijn evil en zijn schuldig aan het veroorzaken van alle ellende in de wereld. Lekker genuanceerd.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:15 schreef Jett het volgende:
[..]
omdat mensen bang zijn om de waarheid onder ogen te zien.
maarja het gebeurt precies het zelfde hier in nederland.
Ja, die kut-spanjaarden hebben mij onderdrukt.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:20 schreef bupatH het volgende:
Inderdaad, het zou mayb beter zijn als wij ook even blijven roepen dat we slachtoffer waren van nazu duitsland een x aantal jaren geleden![]()
![]()
Ja, ik weet het. Blanken denken vaak dat alles allang weer koek en ei is, maar feit is gewoon dat er nog zoveel racisme is tegenwoordigquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:15 schreef Jett het volgende:
[..]
omdat mensen bang zijn om de waarheid onder ogen te zien.
maarja het gebeurt precies het zelfde hier in nederland.
Ondertussen zitten Rove en Cheney er wel warmpjes bij.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:16 schreef Nickthedick het volgende:
Trouwens: De VS hebben sinds de uitvinding van de TV geen kale president meer gehad.![]()
Kale rijke blanke mannen worden ook gediscrimineerd.![]()
En als er dus nooit een zwarte president komt, zal het ingeslepen beeld ernstig beperkt blijven.quote:Kortom: De presidentskeuze heeft niets met racisme e.d. te maken. Het is gewoon een ingeprogrammeerd beeld van hoe mensen denken dat een president eruit moet zien. Degene die het meest op dit ingeprogrammeerde beeld lijkt, wordt gekozen.
Tuurlijk, alleen blanken discrimineren.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:23 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Blanken denken vaak dat alles allang weer koek en ei is, maar feit is gewoon dat er nog zoveel racisme is tegenwoordigEn vooroordelen
Net alsof de vooroordeel waarbij elke blanke denkt dat alles weer koek en ei isquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:23 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Blanken denken vaak dat alles allang weer koek en ei is, maar feit is gewoon dat er nog zoveel racisme is tegenwoordigEn vooroordelen
Mwah, het is niet zo dat hier nog een merendeel aan Spanjaarden woont. Helemaal terecht vind ik de vergelijking niet. Maar ik vind dat negers in Amerika er het beste van moeten maken, maar dat dat niet betekent dat niet mag worden gezegd dat onjuiste dingen zijn gebeurd.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:23 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ja, die kut-spanjaarden hebben mij onderdrukt.![]()
Rice en Powell ook.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:24 schreef Johan_de_With het volgende:
Ondertussen zitten Rove en Cheney er wel warmpjes bij..
Klopt. hetzelfde geldt voor vrouwen, latino's, kale mannen, mannen onder de 40, etc. etc. etc.quote:En als er dus nooit een zwarte president komt, zal het ingeslepen beeld ernstig beperkt blijven.
Dat jij bent opgegroeid in voor mijn part de getto's van Johannesburg betekent niet dat je gigantisch veel wereldkennis hebt en overal wat van weet. Ja, van hoe het er DAAR aan toegaat, absoluut. Dat zal je 100% zeker beter weten dan ik en wie dan ook op dit forum. Maar dat betekent niet dat je daardoor kunt claimen om ook in deze kwestie gelijk te hebbenquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:10 schreef Jett het volgende:
[..]
weinig intelligentie? ik zla je wat vertellen
ik woon hier pas 4 jaar, ik heb de rest van me leven in het buitenland gewoont, ik ben opgegroeit in Zuid Afrika
ik weet wat het echte leven is. ik weet WAT er echt gebeurt
terwijl jij veilig in je kamertje tv zit te kijken en alles gelooft wat er jou word voorgeschoteld is jou probleem.
ik durf te wedden dat je niet buiten Europa bent geweest, en dan probeer je mij dingen wijs te maken hoe de wereld ECHT inelkaar zit?
don't even start with me, ik heb veel shit gezien in mijn leven en ik basseer mijn mening op feiten die ik met mij eigen ogen heb gezien, en niet domme shit van de media die pro-bush is.
Oh, blanken hebben het zo moeilijkquote:Op zaterdag 3 september 2005 19:25 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Tuurlijk, alleen blanken discrimineren.![]()
Tuurlijk, maar ik probeer hier wat nuance in het debat aan te brengen. Ik voel me niet schuldig over wat er met negers is gebeurd omdat ik nooit aan de slavenhandel heb meegewerkt (en waarschijnlijk 99,9% van de voorouders van alle nederlanders ook niet). Ze hebben het kut gehad, maar welk volk niet.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:25 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Mwah, het is niet zo dat hier nog een merendeel aan Spanjaarden woont. Helemaal terecht vind ik de vergelijking niet. Maar ik vind dat negers in Amerika er het beste van moeten maken, maar dat dat niet betekent dat niet mag worden gezegd dat onjuiste dingen zijn gebeurd.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:31 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Oh, blanken hebben het zo moeilijkZoveel discriminatie tegen blanken, en altijd die kutbuitenlanders die een baan voor mn neus wegkapen
![]()
Probeer jij maar eens een baan te krijgen in een turkse groentewinkel.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:31 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Oh, blanken hebben het zo moeilijkZoveel discriminatie tegen blanken, en altijd die kutbuitenlanders die een baan voor mn neus wegkapen
![]()
Ik kan zo tienduizend blanken bedenken die wilden dat ze OJ Simpson waren.quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:19 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Die kunnen dus nooit president worden (arme zielen).quote:
Toch denk ik dat als ik neger was er toch over na zou denken hoe het zou zijn gelopen als Europanen geen voet aan wal hadden gezet in Afrika.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:32 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik probeer hier wat nuance in het debat aan te brengen. Ik voel me niet schuldig over wat er met negers is gebeurd omdat ik nooit aan de slavenhandel heb meegewerkt (en waarschijnlijk 99,9% van de voorouders van alle nederlanders ook niet). Ze hebben het kut gehad, maar welk volk niet.
Reageert u maar.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:10 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik zéi zelfs nog dat ik nog de post aan het editten was, lees nu eens bij, waar je dat zei over capaciteiten heb ik zelfs gequoted. In onze regering zitten inderdaad Moslima's ja.
Dan waren ze door Arabieren gevangen en verkocht.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Toch denk ik dat als ik neger was er toch over na zou denken hoe het zou zijn gelopen als Europanen geen voet aan wal hadden gezet in Afrika.
Het aantal Nederlanders dat gedwongen werd voor Napoleon te vechten (er waren ook veel vrijwilligers) ken ik niet, maar de ''herstelbetalingen'' aan Frankrijk (zo'n tien jaar voor het laatste slavenschip naar Noord-Amerika voer) waren astronomisch.quote:En volgens mij zijn wij Nederlanders nooit verdreven of iets dergelijks. Ja, je had stammenoorlogen tussen Germanen, Franken en Sasken en weet ik veel wat en toen zullen er wel dingen zijn gebeurd die niet kunnen maar we zijn geloof ik uiteindelijk een mengelmoesje van al die stammen.
Jij liep zeker dagelijks door de ghetto van Johannesburg? Haha.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:10 schreef Jett het volgende:
ik weet wat het echte leven is. ik weet WAT er echt gebeurt
Met andere woorden, je hebt jezelf met MrX vastgeluld.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:30 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Dat jij bent opgegroeid in voor mijn part de getto's van Johannesburg betekent niet dat je gigantisch veel wereldkennis hebt en overal wat van weet. Ja, van hoe het er DAAR aan toegaat, absoluut. Dat zal je 100% zeker beter weten dan ik en wie dan ook op dit forum. Maar dat betekent niet dat je daardoor kunt claimen om ook in deze kwestie gelijk te hebben
Haha, heb jij je zwembad al gebouwd of ben je al naar Groenland geweest -haha- ?quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:48 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Jij liep zeker dagelijks door de ghetto van Johannesburg? Haha.
Ze zijn inderdaad ook door Arabieren verhandelt als slaven, maar niet in dezelfde mate als Europeanen hebben gedaan. Geloof dat Europeanen Afrika ook veel dieper ingetrokken zijn, de Arabieren kwamen niet verder dan de landen ten zuiden van de Sahara.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:44 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dan waren ze door Arabieren gevangen en verkocht.
[..]
Het aantal Nederlanders dat gedwongen werd voor Napoleon te vechten (er waren ook veel vrijwilligers) ken ik niet, maar de ''herstelbetalingen'' aan Frankrijk (zo'n tien jaar voor het laatste slavenschip naar Noord-Amerika voer) waren astronomisch.
Oke.quote:
Want?quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:49 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Met andere woorden, je hebt jezelf met MrX vastgeluld.
Ik weet niet precies hoeveel de Europeanen er hebben vervoerd, maar voordat die grond aan de voet kregen waren er al zo'n vijf miljoen Afrikanen verhandeld door Arabische handelaren. Maar de Europeanen zijn inderdaad veel dieper doorgedrongen in Afrika.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:51 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ze zijn inderdaad ook door Arabieren verhandelt als slaven, maar niet in dezelfde mate als Europeanen hebben gedaan. Geloof dat Europeanen Afrika ook veel dieper ingetrokken zijn, de Arabieren kwamen niet verder dan de landen ten zuiden van de Sahara.
Dat heeft hij inderdaad niet gedaan. (Wat dat betreft is de Belgische vestiging in Kongo waarschijnlijk destructiever geweest dan de echte transatlantische slavenhandel.) Maar, zoals gezegd, de herstelbetalingen waren een absolute ramp voor de economie, die lang niet vergoed werd door de bepalingen van het Congres van Wenen.quote:En heeft Napoleon hele volkstammen Nederlanders in de slavernij gedwongen; mannen, vrouwen, kinderen? Hele dorpen uitgekamd? Het zal wel weer lang niet in dezelfde verhouding liggen.
Het ironische is: dat als jij neger was geweest, jij je bestaan te danken hebt aan de slavenhandel. Het is een beetje hetzelfde als dat je jood bent en erachter komt dat je vader adolf Hitler is.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:41 schreef nummer_zoveel het volgende:
Toch denk ik dat als ik neger was er toch over na zou denken hoe het zou zijn gelopen als Europanen geen voet aan wal hadden gezet in Afrika.
Als je op blank doelt, zijn russen zowat het meest ge-assrapte volk van de wereld.quote:En volgens mij zijn wij Nederlanders nooit verdreven of iets dergelijks. Ja, je had stammenoorlogen tussen Germanen, Franken en Sasken en weet ik veel wat en toen zullen er wel dingen zijn gebeurd die niet kunnen maar we zijn geloof ik uiteindelijk een mengelmoesje van al die stammen.
ik woonde er dus ja.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:48 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Jij liep zeker dagelijks door de ghetto van Johannesburg? Haha.
ik heb me hele leven in het buitenland geleeft, overal dus van het rijke dubai naar arme delen in new york.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:30 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Dat jij bent opgegroeid in voor mijn part de getto's van Johannesburg betekent niet dat je gigantisch veel wereldkennis hebt en overal wat van weet. Ja, van hoe het er DAAR aan toegaat, absoluut. Dat zal je 100% zeker beter weten dan ik en wie dan ook op dit forum. Maar dat betekent niet dat je daardoor kunt claimen om ook in deze kwestie gelijk te hebben
Dat was toch niet gelukt want ze hadden het te druk met elkaar de hersens in te slaan.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:58 schreef nummer_zoveel het volgende:
Maar goed, zoals ik al eerder zei: ik ga me verder niet schuldig voelen voor deze zaken ofzo. Dit is mens-eigen, het recht van de sterkste.
Stel dat negers eerder de wereld gingen ontdekken en in bootjes op weg gingen richting Europa, dan hadden ze ons ook echt niet gespaard omdat het anders zo zielig was voor ons ofzo.
Geschikt in de zin van, er is niemand die zich kandidaat stelt.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:10 schreef Yildiz het volgende:
Ik zéi zelfs nog dat ik nog de post aan het editten was, lees nu eens bij, waar je dat zei over capaciteiten heb ik zelfs gequoted. In onze regering zitten inderdaad Moslima's ja.
quote:Ontopic gaat het nog steeds om de uitspraak "George Bush doesn't care about black people.
Tja, als er een AZC met 500 bewoners in brand vliegt, is het toch anders als een flat in de grachtengordel met 300 bewoners in de hens gaat. Helaas, maar het is wel zo.
Als er een toren instort met 1500 rijke businessmensen, midden in een wereldstad, wat miljoenen kost elk uur dat het stilligt, heeft andere prioriteiten dan een armzalig stuk amerika waar zelfs een ingenieur als StefanP geen kans heeft om een baan te vinden zoals hij nu heeft.
En dat Kanye West deze problematiek onder ogen brengt ter bewustwording, daar is niks mis mee, het enigste wat je kan doen om dom over te komen, is gaan roepen dat híj liegt.
Volgens mij begrijp je het niet. Het was niet per defenitie slechter geweest als negers nog in hun blote billetjes in Afrika rond een groot vuur dansden dan dat ze in Amerika met base-ball cap en te strakke legging rond eh... wiegen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:57 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Het ironische is: dat als jij neger was geweest, jij je bestaan te danken hebt aan de slavenhandel. Het is een beetje hetzelfde als dat je jood bent en erachter komt dat je vader adolf Hitler is.
[..]
Als je op blank doelt, zijn russen zowat het meest ge-assrapte volk van de wereld.
De minderheid word altijd onderdrukt, dat lijkt me logisch. Dat het nooit de blanke bevolking is is niet waar. Ga jij maar verhuizen naar Iran of Irak, dan merk je het wel. Het enige verschil is dat blanken hun land toegankelijk maken voor andere rassen, misschien moeten de 'allochtonen'er wat harder aan trekken maar dat lijkt me niet ongezond. Erg makkelijk om te gaan zitten huilen in een hoekje.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:00 schreef Jett het volgende:
[..]
ik heb me hele leven in het buitenland geleeft, overal dus van het rijke dubai naar arme delen in new york.
en overal waar ik ben word de minderheid onderdrukt. en grappig genoeg is het nou nooit de blanke bevolking.
Ja, en in landen waar negers het voor het zeggen hebben, leven negers een stuk gelukkiger.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:00 schreef Jett het volgende:
[..]
ik heb me hele leven in het buitenland geleeft, overal dus van het rijke dubai naar arme delen in new york.
en overal waar ik ben word de minderheid onderdrukt. en grappig genoeg is het nou nooit de blanke bevolking.
Daar konden we hier in Europa ook wat van.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:00 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dat was toch niet gelukt want ze hadden het te druk met elkaar de hersens in te slaan.
in Zuid Afrika, zijn de blanken toch echt niet in de meerderheid laten we het zo stellen in e minderheid zelfsquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:04 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
De minderheid word altijd onderdrukt, dat lijkt me logisch. Dat het nooit de blanke bevolking is is niet waar. Ga jij maar verhuizen naar Iran of Irak, dan merk je het wel. Het enige verschil is dat blanken hun land toegankelijk maken voor andere rassen, misschien moeten de 'allochtonen'er wat harder aan trekken maar dat lijkt me niet ongezond. Erg makkelijk om te gaan zitten huilen in een hoekje.
Dat lijkt me nogal logisch. Degene die zorgen dat de minder bedeelden uberhaupt te eten krijgen lijken mij op maatschappelijk niveau een tikkeltje belangrijker.quote:Tja, als er een AZC met 500 bewoners in brand vliegt, is het toch anders als een flat in de grachtengordel met 300 bewoners in de hens gaat. Helaas, maar het is wel zo.
Als er een toren instort met 1500 rijke businessmensen, midden in een wereldstad, wat miljoenen kost elk uur dat het stilligt, heeft andere prioriteiten dan een armzalig stuk amerika waar zelfs een ingenieur als StefanP geen kans heeft om een baan te vinden zoals hij nu heeft.
nee gelukkig met een hillbilly als Bush hebben we het wel goed en zelfs kan op aanslagenquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:04 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ja, en in landen waar negers het voor het zeggen hebben, leven negers een stuk gelukkiger.![]()
True, true. Maar je snapt waarschijnlijk wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:04 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Daar konden we hier in Europa ook wat van.![]()
Ik begreep je wel, ik maakte alleen een ironische opmerking. Als Europeanen Afrika nooit hadden gevonden, waren er nu een stuk minder negers geweest iig.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:03 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je het niet. Het was niet per defenitie slechter geweest als negers nog in hun blote billetjes in Afrika rond een groot vuur dansden dan dat ze in Amerika met base-ball cap en te strakke legging rond eh... wiegen.Dit is niet gemeen bedoelt hoor.
Net als dat Indianen nu in reservaten gepropt zitten terwijl ze nog op een steppe op bizons hadden kunnen jagen, in harmonie met de natuur.
Als ik Afro-Amerikaan of Indiaan was zou ik daar zeker wel eens over nadenken, da's toch logisch?
En waarom zijn Russen het meest ge-ass rapt?
Oh en je oordeelt dan meteen over alle blanken en schuift ze allerlei schuld in de schoenen zonder enige vorm van realiteitsbesef?quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:10 schreef Jett het volgende:
weinig intelligentie? ik zla je wat vertellen
ik woon hier pas 4 jaar, ik heb de rest van me leven in het buitenland gewoont, ik ben opgegroeit in Zuid Afrika
Ja hoor. Jij weet wat het echte leven isquote:ik weet wat het echte leven is. ik weet WAT er echt gebeurt
terwijl jij veilig in je kamertje tv zit te kijken en alles gelooft wat er jou word voorgeschoteld is jou probleem.
Jammer. Je zit er wéér naast.quote:ik durf te wedden dat je niet buiten Europa bent geweest, en dan probeer je mij dingen wijs te maken hoe de wereld ECHT inelkaar zit?
Ja shit en fuck dat getuigt van veel kennis van zaken. Vertel nog even hoe slecht blanken precies zijn. Jij weet immers WAT er echt gebeurd en hoe blanken zijn.quote:don't even start with me, ik heb veel shit gezien in mijn leven en ik basseer mijn mening op feiten die ik met mij eigen ogen heb gezien, en niet domme shit van de media die pro-bush is.
Wat heeft het 1 met het ander te maken?quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:06 schreef Jett het volgende:
[..]
nee gelukkig met een hillbilly als Bush hebben we het wel goed en zelfs kan op aanslagen
Noem die moslims in onze regering even bij naam.quote:Op zaterdag 3 september 2005 19:10 schreef Yildiz het volgende:
Dat was voor de oorlog niet zo natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:06 schreef Jett het volgende:
[..]
zelfde geld voor andere afrikaanse landen.
en irak en iran vind je het een wonder nu er oorlog is.
Je gedraagt je nu ook als 15-jarige, ben je dat ook ?quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:08 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Oh en je oordeelt dan meteen over alle blanken en schuift ze allerlei schuld in de schoenen zonder enige vorm van realiteitsbesef?
[..]
Ja hoor. Jij weet wat het echte leven is
Je kent me niet dus oordeel niet over mij. Of omdat je weet wat het echte leven is kan je ook maar meteen oordelen over het leven van een ander?
[..]
Jammer. Je zit er wéér naast.
[..]
Ja shit en fuck dat getuigt van veel kennis van zaken. Vertel nog even hoe slecht blanken precies zijn. Jij weet immers WAT er echt gebeurd en hoe blanken zijn.
They're keeping the black men down![]()
Reken maar dat als jij je als blanke daar vestigt dat je met open armen wordt ontvangen. Waarom? Je hebt geld. Als je geen geld hebt heb je er niks te zoeken. En dat is overal ter wereld zo.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:11 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dat was voor de oorlog niet zo natuurlijk.![]()
Kanye werkt zelf in zo'n kantoorpand. Vanuit zijn visie is het helemaal krom, want hij draait 'zijn eigen mensen' ook nog een poot uit door ze die cd's te laten kopen. Sterker nog hij verheerlijkt het pimpen met dure horloges, auto's en vrouwen. Als dat niet hypocriet is dan snap ik het ook niet meer. Mensen zoals hij zijn de aanleiding dat er uberhaupt geroofd wordt. Why the fuck moet iemand 10 paar air force ones roven tewijl alles overstroomt?->Omdat hij gierig word gemaakt door al die rappers in de videoclips. Big Pimpin heet dat geloof ik.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:08 schreef Bananenman het volgende:
Yildiz: Kanye roept dat zwarten benadeeld worden. Zwarten kunnen ook in dat luxe kantoorpand wat "miljoenen kost elke dag dat het stilligt" werken? Het is toch logisch dat dat belangrijker is voor de regering dan een AZC met - no offense - niet opgeleide mensen die de economie niet stimuleren? Een neger met een gigantisch goede baan zou als je het zo bekijkt óók verkozen worden boven een blanke met een uitkering.
laat me je dan vragen, wat weet jij dan van de wereld? waarom zou jij dingen beter weten dan ik.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:08 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Oh en je oordeelt dan meteen over alle blanken en schuift ze allerlei schuld in de schoenen zonder enige vorm van realiteitsbesef?
[..]
Ja hoor. Jij weet wat het echte leven is
Je kent me niet dus oordeel niet over mij. Of omdat je weet wat het echte leven is kan je ook maar meteen oordelen over het leven van een ander?
[..]
Jammer. Je zit er wéér naast.
[..]
Ja shit en fuck dat getuigt van veel kennis van zaken. Vertel nog even hoe slecht blanken precies zijn. Jij weet immers WAT er echt gebeurd en hoe blanken zijn.
They're keeping the black men down![]()
Je komt nog steeds niet verder dan aannames. Probeer het op een ander tijdstip nog een keer.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:11 schreef Yildiz het volgende:
Je gedraagt je nu ook als 15-jarige, ben je dat ook ?
Jij bent hier geboren, toch?
Jett niet, toch?
Nou dan [14.gif], ga nou niet doen alsof die cabriobustour in NYC jou zoveel geleerd heeft.
Als je de Russische geschiedenis enigzins nagaat, van het hertogdom Moscovie en de Mongolen via de Tsaren naar het communistisch tijdperk, dan weet je niet wat je leest. Als je leest wat ze toen andere volkeren hebben aangedaan evenmin, trouwens.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:12 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nickde...., kun je nog even uitleg over de Russen geven?
20 miljoen doden in WO2, daarvoor weet ik veel hoeveel miljoen doden in andere oorlogen (een Rus zei het eens treffend: 'Rusland is heel goed in "niet verliezen"". Denk maar niet dat leven in communistisch Rusland een pretje was (nu nog steeds niet). Ik denk dat veel russen van 1600 t/m nu graag met negers in de VS willen/ hadden willen ruilen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:12 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nickde...., kun je nog even uitleg over de Russen geven?
Dat is appels met peren vergelijken. Als ik als arme witte mij daar zou vestigen zou ik gelyncht worden, daar ben ik van overtuigd.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:14 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Reken maar dat als jij je als blanke daar vestigt dat je met open armen wordt ontvangen. Waarom? Je hebt geld. Als je geen geld hebt heb je er niks te zoeken. En dat is overal ter wereld zo.
Okeyquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:09 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Noem die moslims in onze regering even bij naam.
Het zijn net kampers ofzo, met hun gouden kettingen enz.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:15 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Kanye werkt zelf in zo'n kantoorpand. Vanuit zijn visie is het helemaal krom, want hij draait 'zijn eigen mensen' ook nog een poot uit door ze die cd's te laten kopen. Sterker nog hij verheerlijkt het pimpen met dure horloges, auto's en vrouwen. Als dat niet hypocriet is dan snap ik het ook niet meer. Mensen zoals hij zijn de aanleiding dat er uberhaupt geroofd wordt. Why the fuck moet iemand 10 paar air force ones roven tewijl alles overstroomt?->Omdat hij gierig word gemaakt door al die rappers in de videoclips. Big Pimpin heet dat geloof ik.![]()
JIJ zet je ontiegelijk voor lul, want je weet niet eens wat een regering is.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:17 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Okey
bron: http://www.tweedekamer.nl(...)e_zit_waar/index.jsp
Çörüz, C. (CDA)
Lid Raad van Advies Islam en Burgerschap (onbetaald)
en andere islamitische nevenfuncties
Örgü, F. (VVD) Vice-voorzitter Islam en Burgerschap (onbetaald)
Koser Kaya, F. (D66) geboren in Turkije, ik weet niet of ze islamitisch is
en hier zitten er nog wel meer, wie zette zich nou voor lul ?
Oh, op die manier. Ik dacht dat je bedoelde van vermenging van verschillende stammen/volkeren in Rusland, dat ze daar diverser zijn.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:17 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
20 miljoen doden in WO2, daarvoor weet ik veel hoeveel miljoen doden in andere oorlogen (een Rus zei het eens treffend: 'Rusland is heel goed in "niet verliezen"". Denk maar niet dat leven in communistisch Rusland een pretje was (nu nog steeds niet). Ik denk dat veel russen van 1600 t/m nu graag met negers in de VS willen/ hadden willen ruilen.![]()
De Regering bestaat uit de Koning en de ministers. De Koning is onschendbaar; de ministers zijn verantwoordelijk.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:17 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Okey
bron: http://www.tweedekamer.nl(...)e_zit_waar/index.jsp
Çörüz, C. (CDA)
Lid Raad van Advies Islam en Burgerschap (onbetaald)
en andere islamitische nevenfuncties
Örgü, F. (VVD) Vice-voorzitter Islam en Burgerschap (onbetaald)
Koser Kaya, F. (D66) geboren in Turkije, ik weet niet of ze islamitisch is
en hier zitten er nog wel meer, wie zette zich nou voor lul ?
Nee, jij weet hoe het is om onderdrukt te zijnquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:15 schreef Jett het volgende:
[..]
laat me je dan vragen, wat weet jij dan van de wereld? waarom zou jij dingen beter weten dan ik.
je zal best buiten europa zijn geweest maar of je er nou ook echt wat van hebt opgestoken als een stuck upp tourist denk het niet.
je moet niet zo narrow denken dat op vakantie gaan en ergens wonen hetzelfde is.
en ik heb niks tegen blanken persoonlijk, ik bedoel ik ben zelf blank, het gaat om de mentaliteit die heerst bij voornamelijk blanken,
de arrogantie komt met echt de strot uit. omdat de meeste niet weten hoe het is om onderdrukt te worden.
alsof jij ooit hebt gevoelt hoe het is om gediscrimineerd te worden
fuck off man, jij hebt een goede leven.
re·ge·ring v -en 1 het regeren; bestuur, bewind; 2 dequote:Op zaterdag 3 september 2005 20:19 schreef Bananenman het volgende:
[..]
JIJ zet je ontiegelijk voor lul, want je weet niet eens wat een regering is.
REGERING = DE KONINGIN + ALLE MINISTERS
Er bestaan geen moslim ministers in Nederland. De regering is iets anders dan het parlement (de tweede kamer).
Nee laten we de vraag niet omdraaien. Jij blaast hier hoog van de toren.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:15 schreef Jett het volgende:
laat me je dan vragen, wat weet jij dan van de wereld?
Pretendeer ik dat? Ik ben het alleen niet eens met jouw visie op de wereld.quote:waarom zou jij dingen beter weten dan ik.
De ene aanname staat bij het grofvuil maar je haalt gewoon een nieuwe uit de kast. Constructieve discussies zijn wel met jou te voeren.quote:je zal best buiten europa zijn geweest maar of je er nou ook echt wat van hebt opgestoken als een stuck upp tourist denk het niet.
je moet niet zo narrow denken dat op vakantie gaan en ergens wonen hetzelfde is.
Daarom generaliseer je er maar op los? Het benadrukken van je eigen afkomst is totaal niet relevant.quote:en ik heb niks tegen blanken persoonlijk, ik bedoel ik ben zelf blank, het gaat om de mentaliteit die heerst bij voornamelijk blanken,
Jij weet dat wel? Als ik jouw "waarheid" moet geloven worden blanken nooit onderdrukt.quote:de arrogantie komt met echt de strot uit. omdat de meeste niet weten hoe het is om onderdrukt te worden.
Nogmaals jij weet dat wel?quote:alsof jij ooit hebt gevoelt hoe het is om gediscrimineerd te worden
Fuck nummer zoveel staat genoteerd.quote:fuck off man, jij hebt een goede leven.
als enige blanken wonen in een wijk met alleen maar zwarten zegt genoeg volgens mij.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:22 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Nee, jij weet hoe het is om onderdrukt te zijn
Jij kan alleen maar zien hoe het voelt, als je het daadwerkelijk meemaakt heb je recht van spreken
Je hebt maar tot je 12 de in het buitenland gewoond, denk niet dat jij zo bewust was van al die dingen.
Al heel je leven, een leven van nog maar 16 jaar...
Deze reactie is wel heel erg leuk, je ziet niet eens in hoe dom je bentquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:22 schreef Yildiz het volgende:
[..]
re·ge·ring v -en 1 het regeren; bestuur, bewind; 2 de
personen aan wie het bestuur ve staat is opgedragen
Je wilt zeggen dat de tweede kamer niets bestuurd?
Proficiat, je gedraagt je als een elitair persoon die zich al beter voeld omdat je ouder bent.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:22 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Nee, jij weet hoe het is om onderdrukt te zijn
Jij kan alleen maar zien hoe het voelt, als je het daadwerkelijk meemaakt heb je recht van spreken
Je hebt maar tot je 12 de in het buitenland gewoond, denk niet dat jij zo bewust was van al die dingen.
Al heel je leven, een leven van nog maar 16 jaar...
Met z'n 150'en voor of tegen stemmen noem ik niet besturen. Je kunt je er wel uitlullen hoor, maar het parlement (Tweede Kamer) is NIET de regeringquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:22 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Nee, die controleert.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:22 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Je zit nu toch hier, dus onderdrukt ben je niet geweest. Waarschijnlijk heb je het niet eens slecht gehad.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:23 schreef Jett het volgende:
[..]
als enige blanken wonen in een wijk met alleen maar zwarten zegt genoeg volgens mij.
Je valt hier nu zo vreselijk door de mand. Het is gewoon tragisch.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:22 schreef Yildiz het volgende:
neenee, jij houdt je niet bezig met het persoonljk aanvallen van mensenquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:24 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Proficiat, je gedraagt je als een elitair persoon die zich al beter voeld omdat je ouder bent.
Je mag je pruik af doen en normaal over het onderwerp praten in plaats van persoonlijk aanvallen.
als je het niet eens bent met mij, dan weet je het toch blijkbaar allemaal beter?quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:23 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Nee laten we de vraag niet omdraaien. Jij blaast hier hoog van de toren.
[..]
Pretendeer ik dat? Ik ben het alleen niet eens met jouw visie op de wereld.
[..]
De ene aanname staat bij het grofvuil maar je haalt gewoon een nieuwe uit de kast. Constructieve discussies zijn wel met jou te voeren.
[..]
Daarom generaliseer je er maar op los? Het benadrukken van je eigen afkomst is totaal niet relevant.
[..]
Jij weet dat wel? Als ik jouw "waarheid" moet geloven worden blanken nooit onderdrukt.
[..]
Nogmaals jij weet dat wel?
[..]
Fuck nummer zoveel staat genoteerd.
Of ik een goed leven heb weet je niet. Weer een aanname.
Toch altijd geleerd dat de tweede kamer een onderdeel is van politiek nederland hoor.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:23 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Deze reactie is wel heel erg leuk, je ziet niet eens in hoe dom je bent![]()
Officeel bekroond als mierenneuker eerste klas die een discussie wil winnen door aanvallen in de rug, maar niet via het onderwerp waar het om ging.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:26 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Je valt hier nu zo vreselijk door de mand. Het is gewoon tragisch.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tweede_kamer
http://nl.wikipedia.org/wiki/Regering
Yildiz, je bent de zwakste schakel tot ziens.
ja ik zit hier en HOE. man je wil niet weten wat mijn vader heeft moeten doen om hier te komen en de baan te hebben die hij nu heeftquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:25 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Je zit nu toch hier, dus onderdrukt ben je niet geweest. Waarschijnlijk heb je het niet eens slecht gehad.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:28 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Officeel bekroond als mierenneuker eerste klas die een discussie wil winnen door aanvallen in de rug, maar niet via het onderwerp waar het om ging.
De eerste kamer controleert trouwens.
Gefeliciteerd Judas.
Wow, hier verwijt de pot de ketel wel enormquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:24 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Proficiat, je gedraagt je als een elitair persoon die zich al beter voeld omdat je ouder bent.
Je mag je pruik af doen en normaal over het onderwerp praten in plaats van persoonlijk aanvallen.
ik had het dan nog niet op mijn 12de door, maar ik ben nu 16 en ik heb het nu wel door.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:26 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
neenee, jij houdt je niet bezig met het persoonljk aanvallen van mensen
Ik ben 21, ik weet zelf dat ik nog jong ben
Maar wat kan je in godsnaam als 12-jarige gezien hebben van het leven waardoor je het toch zoveel beter weet?
Dus je werd gediscrimineerd door negers en bent daarom kwaad op blanken.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:26 schreef Jett het volgende:
[..]
als je het niet eens bent met mij, dan weet je het toch blijkbaar allemaal beter?
dus waar slaat dit op Pretendeer ik dat? Ik ben het alleen niet eens met jouw visie op de wereld.
enzoals ik al zei, ja ik weet hoe het voelt om gediscrimineerd te worden en zeker hoe het is om in de minderheid van de bevolking te zijn als enige blanken in een zwarte wijk
en wanneer zijn blanken dan onderdrukt als ik jou vragen mag?
Man je maakt jezelf volkomen belachelijk door te beweren dat er moslims in onze regering zitten. Vervolgens denk je dat de Tweede Kamer bestuurt en dan kom je met een beschuldiging aan mijn adres.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:28 schreef Yildiz het volgende:
Officeel bekroond als mierenneuker eerste klas die een discussie wil winnen door aanvallen in de rug, maar niet via het onderwerp waar het om ging.
Gefeliciteerd Judas.
Klopt inderdaad. Het parlement controleert het bestuur.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:22 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Goh, ik maak 1 foutje.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:29 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
[..]
Wow, hier verwijt de pot de ketel wel enorm
Kan je het ondertussen op het hoofdondwerp wél winnen?quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:30 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Man je maakt jezelf volkomen belachelijk door te beweren dat er moslims in onze regering zitten. Vervolgens denk je dat de Tweede Kamer bestuurt en dan kom je met een beschuldiging aan mijn adres.
Als ik jouw was zou ik gewoon op logout klikken. Dat is wel het beste want dat jij niet serieus te nemen bent is duidelijk.
ik snap waarom ze me discrimineerde en neerbuigent over me deden, als je ziet wat de blanken HUN hebben aangedaan.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:30 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Dus je werd gediscrimineerd door negers en bent daarom kwaad op blanken.
Vervoeg eens een werkwoord.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:30 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ey cool, een vermakelijk "lach hier domme mensen uit die hun domme gedrag niet doorhebben"-topic.
Maar als je vader het kan, waarom die negers niet? Het is toch net zo erg als je vader word gediscrimineerd als wanneer negers worden gediscrimineerd. Het enige verschil is dat je vader (toen hij het eenmaal gemaakt had) niet de ogen van de andere gediscrimineerde blanken uitstak en ze gierig maakte met zn succes.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:28 schreef Jett het volgende:
[..]
ja ik zit hier en HOE. man je wil niet weten wat mijn vader heeft moeten doen om hier te komen en de baan te hebben die hij nu heeft
oja hoe zeg je dat ookal weer?
don't judge a book by it's cover
Hey, dat heb ik nu altijd bij jou.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:30 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Ey cool, een vermakelijk "lach hier domme mensen uit die hun domme gedrag niet doorhebben"-topic.
You have got to be kiddin' me.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:31 schreef Jett het volgende:
[..]
ik snap waarom ze me discrimineerde en neerbuigent over me deden, als je ziet wat de blanken HUN hebben aangedaan.
begrip voor de situatie hebben dus.
Dat Afrika niet geplunderd is blijkt ondermeer uit het feit dat Afrika zelf nog rijk is aan grondstoffen. Je bent niet echt goed geïnformeerd hè?quote:Op zaterdag 3 september 2005 16:23 schreef Jett het volgende:
[..]
oja het is hun schuld, dat eerst Afrika word geplunderd ze mee worden genomen gebruikt worden als slaven, geen geld geen studie hebben dus geen baan, en dat ze dus automatisch in een vicieuze cirkel komen
Die zal ik even aangokken, international?quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:33 schreef ASSpirine het volgende:
Waarom moest je vader in godsnaam over heel de wereld gaan om uiteindeljik in Nederland neer te strijken voor een job?
ik ben hier volgend jaar weer weg hoor, don;'t you worryquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:33 schreef ASSpirine het volgende:
Waarom moest je vader in godsnaam over heel de wereld gaan om uiteindeljik in Nederland neer te strijken voor een job?
Dus, dat was redelijke discriminatie. 'Een 12-jarig blank meisje is schuldig aan onze situatie'.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:31 schreef Jett het volgende:
[..]
ik snap waarom ze me discrimineerde en neerbuigent over me deden, als je ziet wat de blanken HUN hebben aangedaan.
Nee. Een andere mening hebben staat niet gelijk aan het beter weten. Jij zegt de waarheid in pacht te hebben met je beweringen.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:26 schreef Jett het volgende:
als je het niet eens bent met mij, dan weet je het toch blijkbaar allemaal beter?
Dus daarom denk je dat te kunnen spiegelen aan het lot van zwarten in bijv. de VS?quote:dus waar slaat dit op Pretendeer ik dat? Ik ben het alleen niet eens met jouw visie op de wereld.
enzoals ik al zei, ja ik weet hoe het voelt om gediscrimineerd te worden en zeker hoe het is om in de minderheid van de bevolking te zijn als enige blanken in een zwarte wijk
Ooit van Zimbabwe en Mugabe gehoord?quote:en wanneer zijn blanken dan onderdrukt als ik jou vragen mag?
Vandaar dat Yildiz zo voor je opkomt, die wilt dit jaar nog neukenquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:35 schreef Jett het volgende:
[..]
ik ben hier volgend jaar weer weg hoor, don;'t you worry
en nu ben ik ook echt weg me hondjes uitlaten
Het lijkt me niet een kwestie van winnen of verliezen. Het is een verschil van mening/inzicht.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:31 schreef Yildiz het volgende:
Kan je het ondertussen op het hoofdondwerp wél winnen?
Laatste vraag, kunnen we het nog over de uitspraak van Kanye West hebben over George Bush, en daarmee het beleid over GW Bush, of gaan we maar weer kijken naar wat voor een puinzooi Afrika is, en daarmee de rest van de wereld het goed doet, en dat je daar dus niet op mag zeiken?quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:35 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Nee. Een andere mening hebben staat niet gelijk aan het beter weten. Jij zegt de waarheid in pacht te hebben met je beweringen.
[..]
Dus daarom denk je dat te kunnen spiegelen aan het lot van zwarten in bijv. de VS?
[..]
Ooit van Zimbabwe en Mugabe gehoord?
Jij moet het altijd winnen op versprekingen van degene die je tegen je hebt.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:37 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het lijkt me niet een kwestie van winnen of verliezen. Het is een verschil van mening/inzicht.
Maar jij hebt duidelijk gewonnen op het gebied van domheid.
Met mij hebben ze niet te maken gehad. Ik ben blank.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:31 schreef Jett het volgende:
Kanye west overdrijft gewoon naar mijn meningquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:37 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Laatste vraag, kunnen we het nog over de uitspraak van Kanye West hebben over George Bush, en daarmee het beleid over GW Bush, of gaan we maar weer kijken naar wat voor een puinzooi Afrika is, en daarmee de rest van de wereld het goed doet, en dat je daar dus niet op mag zeiken?
Zeggen dat er moslims in de regering zitten en dat de Tweede Kamer bestuurt vind ik geen versprekingen hoor.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:39 schreef Yildiz het volgende:
Jij moet het altijd winnen op versprekingen van degene die je tegen je hebt.
Ik vraag me af wat je doet als je rechter bent.
Nou Yildiz, waar was u donderdagavond 4 juli 1994? Weet u niet meer!?
TBS!
Omdat u gister een ruit ingegooid zou hebben!
P.s., maak jij het deel 2?![]()
![]()
Haha, het werd pas echt offtopic toen Kanye West werd verdedigd door o.a. jou omdat de blanken altijd zo vervelend deden. Dit gaat niet over het beleid van G. Bush. Het gaat over de slachtofferrol van Kanye West.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:37 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Laatste vraag, kunnen we het nog over de uitspraak van Kanye West hebben over George Bush, en daarmee het beleid over GW Bush, of gaan we maar weer kijken naar wat voor een puinzooi Afrika is, en daarmee de rest van de wereld het goed doet, en dat je daar dus niet op mag zeiken?
Het bevatten van mijn denkwijze is niet voor iedereen weggelegt schatquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:33 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Hey, dat heb ik nu altijd bij jou.![]()
Als iemand zich niet als slachtoffer mag gedragen is hij het zelf wel.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:42 schreef Overlast het volgende:
[..]
Haha, het werd pas echt offtopic toen Kanye West werd verdedigd door o.a. jou omdat de blanken altijd zo vervelend deden. Dit gaat niet over het beleid van G. Bush. Het gaat over de slachtofferrol van Kanye West.
Kayne West? Is dat zo'n MTV-cribs neger die overal dvd-spelers in laat monteren en zo veel voor 'the black community' doet?quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:42 schreef Overlast het volgende:
[..]
Haha, het werd pas echt offtopic toen Kanye West werd verdedigd door o.a. jou omdat de blanken altijd zo vervelend deden. Dit gaat niet over het beleid van G. Bush. Het gaat over de slachtofferrol van Kanye West.
Precies wat ik eerder als zei:quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:44 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Kayne West? Is dat zo'n MTV-cribs neger die overal dvd-spelers in laat monteren en zo veel voor 'the black community' doet?![]()
Ik denk dat je in de war bent met iemand anders ofzoquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:44 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Kayne West? Is dat zo'n MTV-cribs neger die overal dvd-spelers in laat monteren en zo veel voor 'the black community' doet?![]()
Ik denk het niet.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:46 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ik denk dat je in de war bent met iemand anders ofzo
Als "zijn volk" (want zo hoor je het uit te spreken als je solidair bent met je "broeders" en "zussen") zogenaamd benadeeld is komt die tevoorschijn, maar in het dagelijkse leven zal die er niks om geven.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:44 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:42 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Het bevatten van mijn denkwijze is niet voor iedereen weggelegD schat
Ik denk dat dat een beetje de aard van het beestje is, en ook ietwat politiek is.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:41 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Kanye west overdrijft gewoon naar mijn mening
Ik vind het verbazingwekkend dat schoolbussen 2 dagen later bij het stadium zijn om wat mensen weg te halen (zag er vandaag beelden van), dan de journalisten. Of Bush dat bewust doet, of hij er niks aan kan doen, maar het gewoon het logge bureaucratische systeem is (de burgemeester klaagde daar ook al over, over allerlei verzoeken door de juiste personen die ingediend zouden moeten worden.) Lijkt mij nou niet handig dat je moet wachten op een officieel verzoek voordat je je eigen volk gaat helpen.quote:Bush haat zwarten omdat hij traag in actie kwam?
Ik heb in de kranten gelezen dat deze orkaan met kracht 5 (de hoogse) op een schaal van Simpson&nogiemand (sorry MrX, ik ben dom, haal mij hierop onderuit) de kust zou bereiken.quote:Heel dit Katrina-gedoe is gewoon zwaar onderschat geweest, daar wordt nu voor geboet.
De reddingsacties, wat bestaat uit enkele schoolbussen, waren letterlijk dagen later dan de militaire trucks om de orde te bewaken. Ik vind dat een zeer ernstige zaak van handelen.quote:De reddingsacties zijn dus te laat begonnen, maakt het hem daarom een racist?
Amen. Kayne West creëert een behoefte, een droom, een illusie die maar wat graag kansarme jongens uit de ghetto aan willen grijpen. Godverdomme rap eens over verantwoordelijkheid, intelligentie, school, toekomst, visie en geluk en zorg dat je achterban de creativiteit krijgt om iets ten positieve te veranderen. Zolang hij dat niet doet is Kayne West echt wel de laatste die zijn bek open moet trekken.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:46 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Precies wat ik eerder als zei:
Kanye werkt zelf in zo'n kantoorpand. Vanuit zijn visie is het helemaal krom, want hij draait 'zijn eigen mensen' ook nog een poot uit door ze die cd's te laten kopen. Sterker nog hij verheerlijkt het pimpen met dure horloges, auto's en vrouwen. Als dat niet hypocriet is dan snap ik het ook niet meer. Mensen zoals hij zijn de aanleiding dat er uberhaupt geroofd wordt. Why the fuck moet iemand 10 paar air force ones roven tewijl alles overstroomt?->Omdat hij gierig word gemaakt door al die rappers in de videoclips. Big Pimpin heet dat geloof ik.
Precies. Bill Cosby spreekt de zwarte gemeenschap daarom ook aan op haar eigen gedrag. Het verheerlijken van geweld, vrouwen onderdrukking en drugs door rappers is natuurlijk geen constructieve bijdrage voor arme zwarten in de VS.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:46 schreef Cracka-ass het volgende:
Precies wat ik eerder als zei:
Kanye werkt zelf in zo'n kantoorpand. Vanuit zijn visie is het helemaal krom, want hij draait 'zijn eigen mensen' ook nog een poot uit door ze die cd's te laten kopen. Sterker nog hij verheerlijkt het pimpen met dure horloges, auto's en vrouwen. Als dat niet hypocriet is dan snap ik het ook niet meer. Mensen zoals hij zijn de aanleiding dat er uberhaupt geroofd wordt. Why the fuck moet iemand 10 paar air force ones roven tewijl alles overstroomt?->Omdat hij gierig word gemaakt door al die rappers in de videoclips. Big Pimpin heet dat geloof ik.
Tuurlijk niet, er is maar 1 persoon waar Kayne West om geeft, en dat is: Kayne West.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:47 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Als "zijn volk" (want zo hoor je het uit te spreken als je solidair bent met je "broeders" en "zussen") zogenaamd benadeeld is komt die tevoorschijn, maar in het dagelijkse leven zal die er niks om geven.
Je maakt me niet wijs dat die ook maar iets doet voor de arme zwarten ergens in amerika.
Mjah, dit begint beetje als een publiciteits-stunt te lijken...
Het zijn anders de blanke maatschappijen die dat verheerlijken stimulerenquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:49 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Precies. Bill Cosby spreekt de zwarte gemeenschap daarom ook aan op haar eigen gedrag. Het verheerlijken van geweld, vrouwen onderdrukking en drugs door rappers is natuurlijk geen constructieve bijdrage voor arme zwarten in de VS.
En dan je album: College Dropout noemen. En trots roepen dat je leraren nu wel even laat zien wie er veel geld verdient.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:49 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Precies. Bill Cosby spreekt de zwarte gemeenschap daarom ook aan op haar eigen gedrag. Het verheerlijken van geweld, vrouwen onderdrukking en drugs door rappers is natuurlijk geen constructieve bijdrage voor arme zwarten in de VS.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:50 schreef Posdnous het volgende:
Mwa, ben ook geen fan van Kanye, maar hij is toch niet echt alleen maar bling bling, maar heeft ook echt wel zinnige dingen te zeggen.
Who the fuck is Kayne West? Heb er echt nog nooit van gehoord, hou de TMF en MTV clips niet bij.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:50 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, er is maar 1 persoon waar Kayne West om geeft, en dat is: Kayne West.![]()
Denk niet dat iemand heeft kunnen weten dat de gevolgen van Katrina zo catastrofaal waren.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:48 schreef Yildiz het volgende:
Fijn, een on-topic post. Bedankt
[..]
Ik denk dat dat een beetje de aard van het beestje is, en ook ietwat politiek is.
Daar is de zin, om even voorbeelden te volgen, "hoog inzetten, en genoegen nemen met minder" wel van toepassing, denk ik.
[..]
Ik vind het verbazingwekkend dat schoolbussen 2 dagen later bij het stadium zijn om wat mensen weg te halen (zag er vandaag beelden van), dan de journalisten. Of Bush dat bewust doet, of hij er niks aan kan doen, maar het gewoon het logge bureaucratische systeem is (de burgemeester klaagde daar ook al over, over allerlei verzoeken door de juiste personen die ingediend zouden moeten worden.) Lijkt mij nou niet handig dat je moet wachten op een officieel verzoek voordat je je eigen volk gaat helpen.
[..]
Ik heb in de kranten gelezen dat deze orkaan met kracht 5 (de hoogse) op een schaal van Simpson&nogiemand (sorry MrX, ik ben dom, haal mij hierop onderuit) de kust zou bereiken.
Medestudenten gingen naar huis, om 3 uur 's middags de grote ramp te zien, die live uitegezonden werd. Ik walgde van die sensatie. Maar uiteindelijk, gelukkig, was het maar een schaal 2.
De kracht is dus overschat, maar het gevolg is naar mijn idee, wat jij zegt, wél onderschat.
[..]
De reddingsacties, wat bestaat uit enkele schoolbussen, waren letterlijk dagen later dan de militaire trucks om de orde te bewaken. Ik vind dat een zeer ernstige zaak van handelen.
Tuurlijk, anders gaan diie negers weer zeiken dat ze onderdrukt worden.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:50 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Het zijn anders de blanke maatschappijen die dat verheerlijken stimuleren.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:50 schreef Posdnous het volgende:
Mwa, ben ook geen fan van Kanye, maar hij is toch niet echt alleen maar bling bling, maar heeft ook echt wel zinnige dingen te zeggen.
Nu heb ik echt alles meegemaakt...quote:Nou ja, Kanye West is een slechte rapper, maar bepaald geen voorbeeld voor aspirant-criminelen.
ja maar marokkanen zijn ook schorem natuurlijkquote:Op zaterdag 3 september 2005 13:41 schreef Yildiz het volgende:
verder klopt dat wel, dat nog steeds blanke mensen het daar niet helemaal hebben met negers...
net zoals wij met marokkanen, eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |