abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30232144
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 16:16 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Mijn post ging over het eeuwige; the white men are keeping the black men down
Jij gelooft dat een zwarte in Amerika gelijke kansen krijgt (in informele zin)? Sorry hoor, maar ik heb te veel gezien dat het tegendeel toont.

Verder is de onderdrukking van de geschiedenis in de zwarte cultuur verweven.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_30232161
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 16:17 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Nee jij bent duidelijk een stuk slimmer.

Huilie
wat, hij is het toch? hij is nu voor de 2de keer president, en nog steeds lost hij niks op
al het geld gaat naar Irak, maar om zijn eigen bevolking te helpen NEEEE. en door wie komt die oorlog in Irak OJA door mister Bush himself
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
pi_30232172
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 16:19 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Jij gelooft dat een zwarte in Amerika gelijke kansen krijgt (in informele zin)? Sorry hoor, maar ik heb te veel gezien dat het tegendeel toont.

niet alleen afro-americans, wat dat je van mexicanen.
pi_30232193
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 16:17 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Geen schuld, wel verantwoordelijkheid. In New York was er geen enkel probleem om van alles te organiseren, Bush op Ground Zero die brandweerlieden toesprak....hier mogen de mensen het maar zelf uitzoeken en schijnt het belangrijker te zijn om te voorkomen dat er geplunderd wordt dan dat er mensen in leven blijven .
De orde moest hersteld worden omdat reddingshelicopters werden beschoten en ambulances werden beroofd. Zo kan je dus geen mensen redden.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_30232194
quote:
Jij gelooft dat een zwarte in Amerika gelijke kansen krijgt (in informele zin)? Sorry hoor, maar ik heb te veel gezien dat het tegendeel bewijst.
Het komt niet in je op dat mensen ook zelf verantwoordelijk zijn?

Schuld afschuiven is zo goedkoop en gemakkelijk. Je lost er bovendien helemaal niets mee op.
pi_30232216
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 16:22 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Schuld afschuiven is zo goedkoop en gemakkelijk. Je lost er bovendien helemaal niets mee op.
oja het is hun schuld, dat eerst Afrika word geplunderd ze mee worden genomen gebruikt worden als slaven, geen geld geen studie hebben dus geen baan, en dat ze dus automatisch in een vicieuze cirkel komen
FACE THE FUCKIN FACTS
narrowminded idiot
pi_30232218
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 16:20 schreef Jett het volgende:
wat, hij is het toch? hij is nu voor de 2de keer president, en nog steeds lost hij niks op
al het geld gaat naar Irak, maar om zijn eigen bevolking te helpen NEEEE. en door wie komt die oorlog in Irak OJA door mister Bush himself
Ja Bush is een racist en Kayne West is de barmhartige Samaritaan met zijn zielige gezeik.
pi_30232227
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 16:22 schreef Overlast het volgende:

[..]

De orde moest hersteld worden omdat reddingshelicopters werden beschoten en ambulances werden beroofd. Zo kan je dus geen mensen redden.
Door je te focussen op de criminaliteit wel?
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_30232240
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 16:16 schreef Jett het volgende:

[..]

als je niets over Kanye West weet, ga er dan niet over oordelen.
blijkbaar weet jij niet wat hij in zijn verleden heeft meegemaakt. trust me jij zou dan ook zulke gevoelens hebben jegens blanken.
en zeker Amerikanen. want afro americans verdienen altijd nog steeds minder dan blanken ookal doen ze de zelfde baan, en hebben minder kansen in het leven.
en bush is gewoon een kk racist een kk hillbilly van texas. volgens mij weetje niet hoeveel racisten er komen uit dat texas.
Haha
Maar het is me een stuk duidelijker hoor.
Kanye West heeft recht om racist te zijn vanwege zijn verleden.
pi_30232262
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 16:23 schreef Jett het volgende:
oja het is hun schuld, dat eerst Afrika word geplunderd ze mee worden genomen gebruikt worden als slaven, geen geld geen studie hebben dus geen baan, en dat ze dus automatisch in een vicieuze cirkel komen
FACE THE FUCKIN FACTS
narrowminded idiot
Je weet dat de lokale elite in Afrika maar wat graag handel dreven met de blanken?

Maar nee schuif de schuld maar af op blanken. Daar kom je ver mee.
pi_30232268
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 16:17 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Geen schuld, wel verantwoordelijkheid. In New York was er geen enkel probleem om van alles te organiseren, Bush op Ground Zero die brandweerlieden toesprak....hier mogen de mensen het maar zelf uitzoeken en schijnt het belangrijker te zijn om te voorkomen dat er geplunderd wordt dan dat er mensen in leven blijven .
En Bush heeft misschien fouten gemaakt, prima.
Maar ik geloof niet dat hij anders zou hebben gereageerd als daar vnl. blanken hadden gezeten.
pi_30232270
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 16:24 schreef Overlast het volgende:

[..]

Haha
Maar het is me een stuk duidelijker hoor.
Kanye West heeft recht om racist te zijn vanwege zijn verleden.
het is niet racistisch, wat er is zijn verleden is gebeurt is 10x zo erg, zowat bij elke afro american,
remember the titans. kijk die film eens. het gebeurt namelijk nog steeds
pi_30232277
quote:

[..]

Tuurlijk wel, daar is Amerika op gebouwd.
quote:
Als een ander schuld heeft moet je schuld afschuiven (niet jezelf de schuld geven dus) en ertegen protesteren.
  zaterdag 3 september 2005 @ 16:25:55 #64
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_30232278
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 16:17 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Nee jij bent duidelijk een stuk slimmer.

Huilie
whehe, ik denk dat Jett meer levens / wereldervaring heeft dan jij, mannetje
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_30232300
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 16:25 schreef Overlast het volgende:

[..]

En Bush heeft misschien fouten gemaakt, prima.
Maar ik geloof niet dat hij anders zou hebben gereageerd als daar vnl. blanken hadden gezeten.
Daarom zei ik ook dat ik niet wist waarom hij hier minder ingrijpt, maar het is hoe dan ook immoreel.
pi_30232315
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 16:25 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Je weet dat de lokale elite in Afrika maar wat graag handel dreven met de blanken?

Maar nee schuif de schuld maar af op blanken. Daar kom je ver mee.
ik schuif inderdaad de schuld op de blanken, ookal ben ik zelf blank, want de blanken zorgen voor the fuckin veel shit in de wereld
ik zeg; apartheid, ik zeg; slavernij
nee komt niet door de blanken hoor hoe kom je er bij
de arrogantie
  zaterdag 3 september 2005 @ 16:30:50 #67
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_30232401
quote:

[..]

soit, even een voorbeeld
mexicanen zijn hier de Polen, polen zijn ook crimineel, en doen allerlei klusjes
de negers daar, zijn de marokkanen / turken hier

meer?
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_30232402
jett heeft wel gelijk hoor.
de westerse wereld heeft de rest van de wereld uitgebuit en is daar super rijk van geworden.
Nederlanders hebben slavernij geintroduceerd in de USA enzo.
pi_30232571
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 16:30 schreef Salvad0R het volgende:
de westerse wereld heeft de rest van de wereld uitgebuit en is daar super rijk van geworden.
Jezus wat een zelfhaat hier allemaal.
Maar het klopt hoor, de blanken zijn de schuld van alle onrecht op deze wereld.
Daar kom je echt verder mee.
Slavernij is van alle tijden en culturen, niets specifieks blanks aan. En apartheid is verwerpelijk maar geinstitutionaliseerd racisme is ook niet blank.
De zwarten in Amerika zullen het soms best moeilijker hebben vanwege vooroordelen en hun slechtere afkomst, maar de blanken de schuld geven en zeggen dat George Bush een racist is helpt daartegen weinig.
pi_30232605
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 16:37 schreef Overlast het volgende:

[..]

Jezus wat een zelfhaat hier allemaal.
Maar het klopt hoor, de blanken zijn de schuld van alle onrecht op deze wereld.
Daar kom je echt verder mee.
Slavernij is van alle tijden en culturen, niets specifieks blanks aan. En apartheid is verwerpelijk maar geinstitutionaliseerd racisme is ook niet blank.
De zwarten in Amerika zullen het soms best moeilijker hebben vanwege vooroordelen en hun slechtere afkomst, maar de blanken de schuld geven en zeggen dat George Bush een racist is helpt daartegen weinig.
hoezo helpt het dan niet? waarom blijven mensen zo narrowminded dat ze niet een keer de waarheid onder ogen kunnen zien.

mijn conclusie; pure arrogantie. en de feiten niet onder ogen kunnen zien wegens schuldgevoel.
  zaterdag 3 september 2005 @ 16:40:11 #71
99630 punkgirl
Accepteer Mijn Glitterkonijn
pi_30232638
ach, kanye is een omhoog gevallen homo, die denkt datie vanalles te zeggen heeft, omdat'ie wat plaatjes verkoopt. Flikker toch op. Hij is ook een racist, maar dan richting de blanken. En bush is een hond, maar is het zijn schuld dat er meer negers dat blanken alles gaan plunderen?

kanye.. pff.. geen cent waard
We don't make mistakes in our world, only happy accidents ***
  zaterdag 3 september 2005 @ 16:47:11 #73
99630 punkgirl
pi_30232840
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 16:16 schreef Jett het volgende:

[..]

als je niets over Kanye West weet, ga er dan niet over oordelen.
blijkbaar weet jij niet wat hij in zijn verleden heeft meegemaakt. trust me jij zou dan ook zulke gevoelens hebben jegens blanken.
en zeker Amerikanen. want afro americans verdienen altijd nog steeds minder dan blanken ookal doen ze de zelfde baan, en hebben minder kansen in het leven.
en bush is gewoon een kk racist een kk hillbilly van texas. volgens mij weetje niet hoeveel racisten er komen uit dat texas.
flikker toch op kutjanus.. doe niet aldof je een persoonlijke vriend van kanye bent ofzo
pi_30232876
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 16:39 schreef Jett het volgende:

[..]

hoezo helpt het dan niet? waarom blijven mensen zo narrowminded dat ze niet een keer de waarheid onder ogen kunnen zien.

mijn conclusie; pure arrogantie. en de feiten niet onder ogen kunnen zien wegens schuldgevoel.
Je vraagt waarom zelfmedelijden niet werkt?
Omdat het de financieele achtergrond van ouders niet verandert, en eventuele vooroordelen evenmin.
  zaterdag 3 september 2005 @ 16:50:00 #75
99630 punkgirl
pi_30232927
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 16:27 schreef Jett het volgende:

[..]

ik schuif inderdaad de schuld op de blanken, ookal ben ik zelf blank, want de blanken zorgen voor the fuckin veel shit in de wereld
ik zeg; apartheid, ik zeg; slavernij
nee komt niet door de blanken hoor hoe kom je er bij
de arrogantie
jonge, slavernij is kut, maar zonder, had jij niet eens van die loser van een kanye gehoord

ik heb genoeg donkere vrienden, en als we het een keer over slavernij hebben, dan is het wel duidelijk dat ik niet zulke vrienden gehad zou hebben, en dat werkt in beide directie's zo

[ Bericht 13% gewijzigd door punkgirl op 03-09-2005 17:00:32 ]
pi_30232928
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 16:47 schreef punkgirl het volgende:

[..]

flikker toch op kutjanus.. doe niet aldof je een persoonlijke vriend van kanye bent ofzo
die ik niet. dat ik er meer vanaf weet wil niet meteen zeggen dat ik bevriend ben met iemand.
pi_30232957
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 16:50 schreef punkgirl het volgende:

[..]

jonge, slavernij is kut, maar zonder, had jij niet eens van die loser van een kanye gehoord
zonder slavernij was het dus voor hem niet nodig geweest om geld te maken door muziek te maken.
ga slavernij nou niet goed praten.
pi_30233000
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 16:22 schreef Overlast het volgende:

[..]

De orde herstellen met 1500 agenten? Bij een voetbalwedstrijd in Engeland staan gemiddeld al meer agenten paraat
pi_30233008
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 16:48 schreef Overlast het volgende:

[..]

Je vraagt waarom zelfmedelijden niet werkt?
Omdat het de financieele achtergrond van ouders niet verandert, en eventuele vooroordelen evenmin.
het is geen zelfmedelijden. just face the fuckin facts en ga er niet zo omheen draaien
blanken zijn van vele dingen de oorzaak, en daarmee moeten andere volkeren met NEGATIEVE consequenties leven.
ik zeg de oorspronkelijke bewoners van Australie, Amerika EN Afrika.
pi_30233020
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 16:52 schreef boyv het volgende:

[..]

De orde herstellen met 1500 agenten? Bij een voetbalwedstrijd in Engeland staan gemiddeld al meer agenten paraat
nee duh, alle troepen zitten in Irak
  zaterdag 3 september 2005 @ 16:59:59 #81
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_30233189
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 16:53 schreef Jett het volgende:

[..]

nee duh, alle troepen zitten in Irak
Weet je wat het verschil is tussen agenten en troepen?
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_30233222
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 16:59 schreef TC03 het volgende:

[..]

Weet je wat het verschil is tussen agenten en troepen?
snap jij smilies?
  zaterdag 3 september 2005 @ 17:02:04 #83
99630 punkgirl
pi_30233253
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 16:50 schreef punkgirl het volgende:

[..]

ik heb genoeg donkere vrienden, en als we het een keer over slavernij hebben, dan is het wel duidelijk dat ik niet zulke vrienden gehad zou hebben, en dat werkt in beide directie's zo
pi_30233262
quote:

[..]

het is geen zelfmedelijden. just face the fuckin facts en ga er niet zo omheen draaien
blanken zijn van vele dingen de oorzaak, en daarmee moeten andere volkeren met NEGATIEVE consequenties leven.
Ja wat wil je van me horen schreeuwerd?
Ik ontken nergens dat slavernij en kolonisering kuteffecten heeft gehad.
Maar je erbij neerleggen en zielig doen, dat zal helpen.
De geschiendenis is niet rooskleurig, en de huidige situatie voor sommige mensen ook niet. Maar ga niet Bush de schuld geven of willekeurig elke andere blanke of voor mijn part alle blanken. Zelfmedelijden werkt niet.
  zaterdag 3 september 2005 @ 17:03:11 #85
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_30233297
quote:

[..]

Je doet net of die lui nooit oorlog met elkaar hadden. Je kunt wel allerlei sprookjes op gaan hangen over hoeveel beter het wel niet zou zijn zonder de invloed van 'blanken'; maar dat is nogal moeilijk te staven, is het niet?
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
  zaterdag 3 september 2005 @ 17:04:02 #86
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_30233309
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 17:00 schreef Jett het volgende:

[..]

snap jij smilies?
Ja, maar dan nog raakt je opmerking kant noch wal.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_30233312
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 17:02 schreef Overlast het volgende:

[..]

Ja wat wil je van me horen schreeuwerd?
Ik ontken nergens dat slavernij en kolonisering kuteffecten heeft gehad.
Maar je erbij neerleggen en zielig doen, dat zal helpen.
De geschiendenis is niet rooskleurig, en de huidige situatie voor sommige mensen ook niet. Maar ga niet Bush de schuld geven of willekeurig elke andere blanke of voor mijn part alle blanken. Zelfmedelijden werkt niet.
het is geen fuckin zelfmedelijden zeg ik je toch, je doet net alsof het niet is gebeurt
dingen als '' je moet de schuld niet op andere schuiven'
het enige wat ik doe is je de waarheid vertellen. and that;s it
en als jou dat niks doet. fine with me.
pi_30233353
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 17:04 schreef Jett het volgende:

[..]

het is geen fuckin zelfmedelijden zeg ik je toch, je doet net alsof het niet is gebeurt
dingen als '' je moet de schuld niet op andere schuiven'
het enige wat ik doe is je de waarheid vertellen. and that;s it
en als jou dat niks doet. fine with me.
pi_30233372
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 17:03 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Je doet net of die lui nooit oorlog met elkaar hadden. Je kunt wel allerlei sprookjes op gaan hangen over hoeveel beter het wel niet zou zijn zonder de invloed van 'blanken'; maar dat is nogal moeilijk te staven, is het niet?
ga geen dingen goed praten. wat is gebeurt is gebeurt dat snap ik ook nog wel. maar of dat ook door iedereen doordringt...
  zaterdag 3 september 2005 @ 17:07:18 #90
99630 punkgirl
pi_30233394
weetje, klinkt kut, maar als die gekleurde mensen niet hierheen waren gekomen,dan snap je toch wel dat ze en elkaar aan het uitmoorden waaren nu, en dat er fucking NOG meer 3de wereld landen waren?
pi_30233413
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 17:07 schreef punkgirl het volgende:
weetje, klinkt kut, maar als die gekleurde mensen niet hierheen waren gekomen,dan snap je toch wel dat ze en elkaar aan het uitmoorden waaren nu, en dat er fucking NOG meer 3de wereld landen waren?
waarom zouden ze elkaar dan nu uitmoorden? als europa heel afrika niet had uitgebuit.
  zaterdag 3 september 2005 @ 17:08:40 #92
106776 Nickthedick
pi_30233423
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 17:06 schreef Jett het volgende:

[..]

ga geen dingen goed praten. wat is gebeurt is gebeurt dat snap ik ook nog wel. maar of dat ook door iedereen doordringt...
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_30233436
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 16:30 schreef Salvad0R het volgende:
Ja hoi. Maar de Afrikanen zijn begonnen met de slavernij.
pi_30233450
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 17:09 schreef MaRySe het volgende:

[..]

?
  zaterdag 3 september 2005 @ 17:09:54 #95
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_30233455
quote:

[..]

Volgens een uitgebreid en controversieel onderzoek van Charles Murray, The Bell Curve, is dat niet het geval. In dat onderzoek wordt aangetoond dat Afro-Amerikanen met een gelijke sociaal-economische achtergrond gemiddeld dommer zijn dan blanken. Joden en Aziaten zijn echter weer intelligenter dan blanken.
Als intelligentie een maatstaf is voor de verdeling van welvaart, wat niet onaannemelijk is dat dat het geval is, dan zou het in de rede liggen dat Afro-Amerikanen met een gelijke sociaal-economische achtergrond eenzelfde intelligentie zouden hebben als de anderen in die groep. Dat is niet het geval, dus dan moet je concluderen dat ze meer kansen krijgen of in ieder geval meer kansen pakken.
  zaterdag 3 september 2005 @ 17:10:12 #96
99630 punkgirl
pi_30233461
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 17:06 schreef Jett het volgende:

[..]

ga jij dan ook geen dingen van die hypocriete kanye goedpraten! want daar ben je dus mee bezig!!
  zaterdag 3 september 2005 @ 17:11:18 #97
106776 Nickthedick
pi_30233490
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 17:08 schreef Jett het volgende:

[..]

waarom zouden ze elkaar dan nu uitmoorden? als europa heel afrika niet had uitgebuit.
Omdat mensen zo in elkaar steken, daarom. Als in 1600 de rollen waren omgedraaid, hadden negers blanken verkocht als slaven, simpel.
pi_30233492
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 17:10 schreef punkgirl het volgende:

[..]

ga jij dan ook geen dingen van die hypocriete kanye goedpraten! want daar ben je dus mee bezig!!
ik geef hem gelijk omdat IK vind dat hij gelijk heeft, jij praat hier massamoorden goed en onderdrukking.
pi_30233530
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 17:11 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Omdat mensen zo in elkaar steken, daarom. Als in 1600 de rollen waren omgedraaid, hadden negers blanken verkocht als slaven, simpel.
hoezo nou weer ''simpel''? waaruit concludeer jij, dat als de blanken dat die hadden gedaan dat het afrikanen het wel waren geweest
  zaterdag 3 september 2005 @ 17:12:53 #100
106776 Nickthedick
pi_30233537
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 17:09 schreef MaRySe het volgende:

[..]

Klopt, Egyptenaren hadden enorm veel slaven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')