abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30238532
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 20:04 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Ja, en in landen waar negers het voor het zeggen hebben, leven negers een stuk gelukkiger.
nee gelukkig met een hillbilly als Bush hebben we het wel goed en zelfs kan op aanslagen
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
pi_30238557
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 20:04 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Daar konden we hier in Europa ook wat van.
True, true. Maar je snapt waarschijnlijk wat ik bedoel.
  zaterdag 3 september 2005 @ 20:08:00 #203
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_30238560
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 20:03 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Volgens mij begrijp je het niet. Het was niet per defenitie slechter geweest als negers nog in hun blote billetjes in Afrika rond een groot vuur dansden dan dat ze in Amerika met base-ball cap en te strakke legging rond eh... wiegen. Dit is niet gemeen bedoelt hoor.

Net als dat Indianen nu in reservaten gepropt zitten terwijl ze nog op een steppe op bizons hadden kunnen jagen, in harmonie met de natuur.

Als ik Afro-Amerikaan of Indiaan was zou ik daar zeker wel eens over nadenken, da's toch logisch?

En waarom zijn Russen het meest ge-ass rapt?
Ik begreep je wel, ik maakte alleen een ironische opmerking. Als Europeanen Afrika nooit hadden gevonden, waren er nu een stuk minder negers geweest iig.
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_30238574
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 19:10 schreef Jett het volgende:
weinig intelligentie? ik zla je wat vertellen
ik woon hier pas 4 jaar, ik heb de rest van me leven in het buitenland gewoont, ik ben opgegroeit in Zuid Afrika
Oh en je oordeelt dan meteen over alle blanken en schuift ze allerlei schuld in de schoenen zonder enige vorm van realiteitsbesef?
quote:
ik weet wat het echte leven is. ik weet WAT er echt gebeurt
terwijl jij veilig in je kamertje tv zit te kijken en alles gelooft wat er jou word voorgeschoteld is jou probleem.
Ja hoor. Jij weet wat het echte leven is
Je kent me niet dus oordeel niet over mij. Of omdat je weet wat het echte leven is kan je ook maar meteen oordelen over het leven van een ander?
quote:
ik durf te wedden dat je niet buiten Europa bent geweest, en dan probeer je mij dingen wijs te maken hoe de wereld ECHT inelkaar zit?
Jammer. Je zit er wéér naast.
quote:
don't even start with me, ik heb veel shit gezien in mijn leven en ik basseer mijn mening op feiten die ik met mij eigen ogen heb gezien, en niet domme shit van de media die pro-bush is.
Ja shit en fuck dat getuigt van veel kennis van zaken. Vertel nog even hoe slecht blanken precies zijn. Jij weet immers WAT er echt gebeurd en hoe blanken zijn.
They're keeping the black men down
pi_30238575
Yildiz: Kanye roept dat zwarten benadeeld worden. Zwarten kunnen ook in dat luxe kantoorpand wat "miljoenen kost elke dag dat het stilligt" werken? Het is toch logisch dat dat belangrijker is voor de regering dan een AZC met - no offense - niet opgeleide mensen die de economie niet stimuleren? Een neger met een gigantisch goede baan zou als je het zo bekijkt óók verkozen worden boven een blanke met een uitkering.
  zaterdag 3 september 2005 @ 20:09:30 #206
106776 Nickthedick
pi_30238597
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 20:06 schreef Jett het volgende:

[..]

nee gelukkig met een hillbilly als Bush hebben we het wel goed en zelfs kan op aanslagen
Wat heeft het 1 met het ander te maken?
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_30238609
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 19:10 schreef Yildiz het volgende:
Ik zéi zelfs nog dat ik nog de post aan het editten was, lees nu eens bij, waar je dat zei over capaciteiten heb ik zelfs gequoted. In onze regering zitten inderdaad Moslima's ja.
Noem die moslims in onze regering even bij naam.
pi_30238637
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 20:06 schreef Jett het volgende:

[..]

zelfde geld voor andere afrikaanse landen.
en irak en iran vind je het een wonder nu er oorlog is.
Dat was voor de oorlog niet zo natuurlijk.
  zaterdag 3 september 2005 @ 20:11:54 #209
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_30238662
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 20:08 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Oh en je oordeelt dan meteen over alle blanken en schuift ze allerlei schuld in de schoenen zonder enige vorm van realiteitsbesef?
[..]

Je kent me niet dus oordeel niet over mij. Of omdat je weet wat het echte leven is kan je ook maar meteen oordelen over het leven van een ander?
[..]

[..]

Ja shit en fuck dat getuigt van veel kennis van zaken. Vertel nog even hoe slecht blanken precies zijn. Jij weet immers WAT er echt gebeurd en hoe blanken zijn.
Je gedraagt je nu ook als 15-jarige, ben je dat ook ?
Jij bent hier geboren, toch?
Jett niet, toch?
Nou dan [14.gif], ga nou niet doen alsof die cabriobustour in NYC jou zoveel geleerd heeft.

On Topic, voor de zoveelste keer, gaat het nog steeds om de opmerking van Kanye West, dat George Bush er niet zo een hoge prioriteit bij legt. En als ik zo een beetje het nieuws kijkt, zegt iedereen dat, zelfs vrienden van Bush.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_30238676
Nickde...., kun je nog even uitleg over de Russen geven?
pi_30238691
nm. verkeerd gepost
pi_30238730
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 20:11 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Dat was voor de oorlog niet zo natuurlijk.
Reken maar dat als jij je als blanke daar vestigt dat je met open armen wordt ontvangen. Waarom? Je hebt geld. Als je geen geld hebt heb je er niks te zoeken. En dat is overal ter wereld zo.
pi_30238772
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 20:08 schreef Bananenman het volgende:
Yildiz: Kanye roept dat zwarten benadeeld worden. Zwarten kunnen ook in dat luxe kantoorpand wat "miljoenen kost elke dag dat het stilligt" werken? Het is toch logisch dat dat belangrijker is voor de regering dan een AZC met - no offense - niet opgeleide mensen die de economie niet stimuleren? Een neger met een gigantisch goede baan zou als je het zo bekijkt óók verkozen worden boven een blanke met een uitkering.
Kanye werkt zelf in zo'n kantoorpand. Vanuit zijn visie is het helemaal krom, want hij draait 'zijn eigen mensen' ook nog een poot uit door ze die cd's te laten kopen. Sterker nog hij verheerlijkt het pimpen met dure horloges, auto's en vrouwen. Als dat niet hypocriet is dan snap ik het ook niet meer. Mensen zoals hij zijn de aanleiding dat er uberhaupt geroofd wordt. Why the fuck moet iemand 10 paar air force ones roven tewijl alles overstroomt?->Omdat hij gierig word gemaakt door al die rappers in de videoclips. Big Pimpin heet dat geloof ik.
pi_30238786
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 20:08 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

laat me je dan vragen, wat weet jij dan van de wereld? waarom zou jij dingen beter weten dan ik.
je zal best buiten europa zijn geweest maar of je er nou ook echt wat van hebt opgestoken als een stuck upp tourist denk het niet.
je moet niet zo narrow denken dat op vakantie gaan en ergens wonen hetzelfde is.

en ik heb niks tegen blanken persoonlijk, ik bedoel ik ben zelf blank, het gaat om de mentaliteit die heerst bij voornamelijk blanken,
de arrogantie komt met echt de strot uit. omdat de meeste niet weten hoe het is om onderdrukt te worden.
alsof jij ooit hebt gevoelt hoe het is om gediscrimineerd te worden
fuck off man, jij hebt een goede leven.
pi_30238814
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 20:11 schreef Yildiz het volgende:
Je gedraagt je nu ook als 15-jarige, ben je dat ook ?
Jij bent hier geboren, toch?
Jett niet, toch?
Nou dan [14.gif], ga nou niet doen alsof die cabriobustour in NYC jou zoveel geleerd heeft.
Je komt nog steeds niet verder dan aannames. Probeer het op een ander tijdstip nog een keer.
pi_30238823
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 20:12 schreef nummer_zoveel het volgende:
Als je de Russische geschiedenis enigzins nagaat, van het hertogdom Moscovie en de Mongolen via de Tsaren naar het communistisch tijdperk, dan weet je niet wat je leest. Als je leest wat ze toen andere volkeren hebben aangedaan evenmin, trouwens.
  zaterdag 3 september 2005 @ 20:17:12 #217
106776 Nickthedick
pi_30238828
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 20:12 schreef nummer_zoveel het volgende:
20 miljoen doden in WO2, daarvoor weet ik veel hoeveel miljoen doden in andere oorlogen (een Rus zei het eens treffend: 'Rusland is heel goed in "niet verliezen"". Denk maar niet dat leven in communistisch Rusland een pretje was (nu nog steeds niet). Ik denk dat veel russen van 1600 t/m nu graag met negers in de VS willen/ hadden willen ruilen.
pi_30238835
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 20:14 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Reken maar dat als jij je als blanke daar vestigt dat je met open armen wordt ontvangen. Waarom? Je hebt geld. Als je geen geld hebt heb je er niks te zoeken. En dat is overal ter wereld zo.
Dat is appels met peren vergelijken. Als ik als arme witte mij daar zou vestigen zou ik gelyncht worden, daar ben ik van overtuigd.
  zaterdag 3 september 2005 @ 20:17:34 #219
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_30238841
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 20:09 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Noem die moslims in onze regering even bij naam.
Okey
bron: http://www.tweedekamer.nl(...)e_zit_waar/index.jsp

Çörüz, C. (CDA)
Lid Raad van Advies Islam en Burgerschap (onbetaald)
en andere islamitische nevenfuncties

Örgü, F. (VVD) Vice-voorzitter Islam en Burgerschap (onbetaald)

Koser Kaya, F. (D66) geboren in Turkije, ik weet niet of ze islamitisch is

en hier zitten er nog wel meer, wie zette zich nou voor lul ?
pi_30238882
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 20:15 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Kanye werkt zelf in zo'n kantoorpand. Vanuit zijn visie is het helemaal krom, want hij draait 'zijn eigen mensen' ook nog een poot uit door ze die cd's te laten kopen. Sterker nog hij verheerlijkt het pimpen met dure horloges, auto's en vrouwen. Als dat niet hypocriet is dan snap ik het ook niet meer. Mensen zoals hij zijn de aanleiding dat er uberhaupt geroofd wordt. Why the fuck moet iemand 10 paar air force ones roven tewijl alles overstroomt?->Omdat hij gierig word gemaakt door al die rappers in de videoclips. Big Pimpin heet dat geloof ik.
Het zijn net kampers ofzo, met hun gouden kettingen enz.

Maar het is een feit dat mensen die vaak niks hebben gehad en opeens een smak geld er niet mee om kunnen gaan. En die arme negers zien die popsterretjes als grote voorbeeld, compleet met popsterretjes voorliefdes (goud, auto's, vrouwen).
pi_30238892
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 20:17 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Okey

Çörüz, C. (CDA)

JIJ zet je ontiegelijk voor lul, want je weet niet eens wat een regering is.

REGERING = DE KONINGIN + ALLE MINISTERS

Er bestaan geen moslim ministers in Nederland. De regering is iets anders dan het parlement (de tweede kamer).
pi_30238959
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 20:17 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

20 miljoen doden in WO2, daarvoor weet ik veel hoeveel miljoen doden in andere oorlogen (een Rus zei het eens treffend: 'Rusland is heel goed in "niet verliezen"". Denk maar niet dat leven in communistisch Rusland een pretje was (nu nog steeds niet). Ik denk dat veel russen van 1600 t/m nu graag met negers in de VS willen/ hadden willen ruilen.
Oh, op die manier. Ik dacht dat je bedoelde van vermenging van verschillende stammen/volkeren in Rusland, dat ze daar diverser zijn.

Wonen trouwens in Amerika ook niet veel immigranten uit (voormalig) Rusland?
pi_30238971
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 20:17 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Okey

Çörüz, C. (CDA)

De Regering bestaat uit de Koning en de ministers. De Koning is onschendbaar; de ministers zijn verantwoordelijk.

http://66.102.9.104/search?q=cache:PvHOF9dOy_0J:www.minbzk.nl/contents/pages/7430/grondwet_NL_6-02.pdf+Nederlandse+staat+regering&hl=nl&lr=lang_nl#10
pi_30238998
Yildiz ik wil nog steeds graag weten hoeveel moslimas hier in de regering zitten.
En ik word onderhand ook een beetje gek van de argumenten die Jett aandraagt en Yildiz verdedigt("Ik weet het want ik heb arme negers gezien")

edit: ah, dat heb je al gedaan. Je had beter even mijn advies kunnen opvolgen)even kijken wat de regering nu eigenlijk is).
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_30239012
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 20:15 schreef Jett het volgende:

[..]

laat me je dan vragen, wat weet jij dan van de wereld? waarom zou jij dingen beter weten dan ik.
je zal best buiten europa zijn geweest maar of je er nou ook echt wat van hebt opgestoken als een stuck upp tourist denk het niet.
je moet niet zo narrow denken dat op vakantie gaan en ergens wonen hetzelfde is.

en ik heb niks tegen blanken persoonlijk, ik bedoel ik ben zelf blank, het gaat om de mentaliteit die heerst bij voornamelijk blanken,
de arrogantie komt met echt de strot uit. omdat de meeste niet weten hoe het is om onderdrukt te worden.
Nee, jij weet hoe het is om onderdrukt te zijn
Jij kan alleen maar zien hoe het voelt, als je het daadwerkelijk meemaakt heb je recht van spreken

Je hebt maar tot je 12 de in het buitenland gewoond, denk niet dat jij zo bewust was van al die dingen.
Al heel je leven, een leven van nog maar 16 jaar...
  zaterdag 3 september 2005 @ 20:22:43 #226
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_30239026
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 20:19 schreef Bananenman het volgende:

[..]

JIJ zet je ontiegelijk voor lul, want je weet niet eens wat een regering is.

REGERING = DE KONINGIN + ALLE MINISTERS

Er bestaan geen moslim ministers in Nederland. De regering is iets anders dan het parlement (de tweede kamer).
re·ge·ring v -en 1 het regeren; bestuur, bewind; 2 de
personen aan wie het bestuur ve staat is opgedragen

Je wilt zeggen dat de tweede kamer niets bestuurd?
pi_30239038
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 20:15 schreef Jett het volgende:
laat me je dan vragen, wat weet jij dan van de wereld?
Nee laten we de vraag niet omdraaien. Jij blaast hier hoog van de toren.
quote:
waarom zou jij dingen beter weten dan ik.
Pretendeer ik dat? Ik ben het alleen niet eens met jouw visie op de wereld.
quote:
De ene aanname staat bij het grofvuil maar je haalt gewoon een nieuwe uit de kast. Constructieve discussies zijn wel met jou te voeren.
quote:
Daarom generaliseer je er maar op los? Het benadrukken van je eigen afkomst is totaal niet relevant.
quote:
Jij weet dat wel? Als ik jouw "waarheid" moet geloven worden blanken nooit onderdrukt.
quote:
Nogmaals jij weet dat wel?
quote:
Fuck nummer zoveel staat genoteerd.
Of ik een goed leven heb weet je niet. Weer een aanname.
pi_30239044
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 20:22 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

Jij kan alleen maar zien hoe het voelt, als je het daadwerkelijk meemaakt heb je recht van spreken

Je hebt maar tot je 12 de in het buitenland gewoond, denk niet dat jij zo bewust was van al die dingen.
als enige blanken wonen in een wijk met alleen maar zwarten zegt genoeg volgens mij.
pi_30239053
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 20:22 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Deze reactie is wel heel erg leuk, je ziet niet eens in hoe dom je bent
  zaterdag 3 september 2005 @ 20:24:07 #230
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_30239077
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 20:22 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

Proficiat, je gedraagt je als een elitair persoon die zich al beter voeld omdat je ouder bent.
Je mag je pruik af doen en normaal over het onderwerp praten in plaats van persoonlijk aanvallen.
pi_30239081
quote:
Fuck nummer zoveel staat genoteerd

En bedankt!

zaterdag 3 september 2005 @ 20:24:19 #232
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_30239082
quote:

[..]

Met z'n 150'en voor of tegen stemmen noem ik niet besturen. Je kunt je er wel uitlullen hoor, maar het parlement (Tweede Kamer) is NIET de regering .
2000 light years from home
pi_30239091
quote:

[..]

Nee, die controleert.

De hoofdtaken van de Tweede Kamer bestaan uit het controleren van de regering en (mede)wetgeving. Een goed inzicht in de diverse regels en procedures bij de uitvoering van deze werkzaamheden is behulpzaam om de diverse processen te doorgronden.

Naast deze informatie over de werkwijze is op de onderliggende pagina’s tevens actuele informatie opgenomen over de diverse vergaderingen die plaatsvinden. De Tweede Kamer vergadert wekelijks plenair van dinsdag t/m donderdag en in commissieverband van maandag t/m donderdag.

http://www.tweedekamer.nl/over_de_tweede_kamer/index.jsp
pi_30239105
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 20:23 schreef Jett het volgende:

[..]

als enige blanken wonen in een wijk met alleen maar zwarten zegt genoeg volgens mij.
Je zit nu toch hier, dus onderdrukt ben je niet geweest. Waarschijnlijk heb je het niet eens slecht gehad.
pi_30239152
quote:

Je valt hier nu zo vreselijk door de mand. Het is gewoon tragisch.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Tweede_kamer
http://nl.wikipedia.org/wiki/Regering

De tweede kamer controleert. De regering regeert.

Yildiz, je bent de zwakste schakel tot ziens.
pi_30239159
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 20:24 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Proficiat, je gedraagt je als een elitair persoon die zich al beter voeld omdat je ouder bent.
Je mag je pruik af doen en normaal over het onderwerp praten in plaats van persoonlijk aanvallen.
neenee, jij houdt je niet bezig met het persoonljk aanvallen van mensen

Ik ben 21, ik weet zelf dat ik nog jong ben

Maar wat kan je in godsnaam als 12-jarige gezien hebben van het leven waardoor je het toch zoveel beter weet?
pi_30239165
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 20:23 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Nee laten we de vraag niet omdraaien. Jij blaast hier hoog van de toren.
[..]

Pretendeer ik dat? Ik ben het alleen niet eens met jouw visie op de wereld.
[..]

De ene aanname staat bij het grofvuil maar je haalt gewoon een nieuwe uit de kast. Constructieve discussies zijn wel met jou te voeren.
[..]

Daarom generaliseer je er maar op los? Het benadrukken van je eigen afkomst is totaal niet relevant.
[..]

Jij weet dat wel? Als ik jouw "waarheid" moet geloven worden blanken nooit onderdrukt.
[..]

Nogmaals jij weet dat wel?
[..]

Fuck nummer zoveel staat genoteerd.
Of ik een goed leven heb weet je niet. Weer een aanname.
als je het niet eens bent met mij, dan weet je het toch blijkbaar allemaal beter?
dus waar slaat dit op Pretendeer ik dat? Ik ben het alleen niet eens met jouw visie op de wereld.
enzoals ik al zei, ja ik weet hoe het voelt om gediscrimineerd te worden en zeker hoe het is om in de minderheid van de bevolking te zijn als enige blanken in een zwarte wijk
en wanneer zijn blanken dan onderdrukt als ik jou vragen mag?
  zaterdag 3 september 2005 @ 20:26:52 #238
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_30239169
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 20:23 schreef Bananenman het volgende:

[..]

Deze reactie is wel heel erg leuk, je ziet niet eens in hoe dom je bent
Toch altijd geleerd dat de tweede kamer een onderdeel is van politiek nederland hoor.
En nu moet je niet op begripsbepalingen blijven hangen, wat hier helaas nogal gebeurd, net zoals zeiken op spelfouten, en daarmee de koppeling naar intelligentie.

Ach, ik was het wel gewend hoor, altijd losjes, maar zo strak mogelijk als je tegenstand heb.

De regering zijn die en die en niet die, meid, dat weet ik ook wel.

Waar de essentie van de discussie om ging, wat je klaarblijkelijk nú alweer kwijt ben, ging over hoe de politiek was samengesteld.
Niet dat jou dat boeit, want jij wil hoe dan ook de discussie winnen.

Nu maar weer on-topic svp.
pi_30239176
@ Yildiz;

Tweede Kamer != de regering.

Zoals Johan de With zegt, nee, de Tweede Kamer bestuurt niet, zij controleert de regering. En zoals je ziet zitten er dus géén moslims in de regering, aangezien de konining geen moslima is en er zich onder de ministers geenéén moslim bevindt.
pi_30239177
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 20:24 schreef nummer_zoveel het volgende:

En bedankt!

Het was niet persoonlijk
  zaterdag 3 september 2005 @ 20:28:04 #241
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_30239206
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 20:26 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Je valt hier nu zo vreselijk door de mand. Het is gewoon tragisch.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Tweede_kamer
http://nl.wikipedia.org/wiki/Regering

Yildiz, je bent de zwakste schakel tot ziens.
Officeel bekroond als mierenneuker eerste klas die een discussie wil winnen door aanvallen in de rug, maar niet via het onderwerp waar het om ging.

Gefeliciteerd Judas.
pi_30239207
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 20:25 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Je zit nu toch hier, dus onderdrukt ben je niet geweest. Waarschijnlijk heb je het niet eens slecht gehad.
ja ik zit hier en HOE. man je wil niet weten wat mijn vader heeft moeten doen om hier te komen en de baan te hebben die hij nu heeft
oja hoe zeg je dat ookal weer?
don't judge a book by it's cover
pi_30239217
Oh sorry Yildiz, ik had je reactie niet gezien

Maar dat blijft een manier om je eruit te lullen want je wist dus overduidelijk NIET wat de regering was, anders was je niet over 'voor lul zetten' begonnen. Maargoed, zoals je zegt, ontopic vanaf nu
pi_30239236
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 20:28 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Officeel bekroond als mierenneuker eerste klas die een discussie wil winnen door aanvallen in de rug, maar niet via het onderwerp waar het om ging.

De eerste kamer controleert trouwens.

Gefeliciteerd Judas.
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 20:24 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Wow, hier verwijt de pot de ketel wel enorm
pi_30239261
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 20:26 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

neenee, jij houdt je niet bezig met het persoonljk aanvallen van mensen

Ik ben 21, ik weet zelf dat ik nog jong ben

Maar wat kan je in godsnaam als 12-jarige gezien hebben van het leven waardoor je het toch zoveel beter weet?
ik had het dan nog niet op mijn 12de door, maar ik ben nu 16 en ik heb het nu wel door.
  zaterdag 3 september 2005 @ 20:30:23 #246
106776 Nickthedick
pi_30239277
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 20:26 schreef Jett het volgende:

[..]

als je het niet eens bent met mij, dan weet je het toch blijkbaar allemaal beter?
dus waar slaat dit op Pretendeer ik dat? Ik ben het alleen niet eens met jouw visie op de wereld.
enzoals ik al zei, ja ik weet hoe het voelt om gediscrimineerd te worden en zeker hoe het is om in de minderheid van de bevolking te zijn als enige blanken in een zwarte wijk
en wanneer zijn blanken dan onderdrukt als ik jou vragen mag?
Dus je werd gediscrimineerd door negers en bent daarom kwaad op blanken.
pi_30239285
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 20:28 schreef Yildiz het volgende:

Gefeliciteerd Judas.
Man je maakt jezelf volkomen belachelijk door te beweren dat er moslims in onze regering zitten. Vervolgens denk je dat de Tweede Kamer bestuurt en dan kom je met een beschuldiging aan mijn adres.

Als ik jouw was zou ik gewoon op logout klikken. Dat is wel het beste want dat jij niet serieus te nemen bent is duidelijk.
  zaterdag 3 september 2005 @ 20:30:33 #248
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_30239286
Ey cool, een vermakelijk "lach hier domme mensen uit die hun domme gedrag niet doorhebben"-topic.
pi_30239292
quote:

[..]

Klopt inderdaad. Het parlement controleert het bestuur.

Maar ga vooral even door

edit: en weer ben ik te langzaam.
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
  zaterdag 3 september 2005 @ 20:30:52 #250
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_30239297
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 20:29 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

[..]

Wow, hier verwijt de pot de ketel wel enorm
Goh, ik maak 1 foutje.
Wederom, voor wel de

5e keer vraag ik om on-topic te gaan. Dat ik 1 keer een begripsbepaling wat flexibeler inziet dan jullie, die nu klaarblijkelijk allemaal proberen samen te spannen om te "winnen", is gewoon triest.

Het ging er gewoon om wat Kanye West zei, wat George W Bush zei, maar volgens mij hebben we het daar al 50 posts niet meer over, zielig.

GroenLinks zou wat voor jullie zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')