re·ge·ring v -en 1 het regeren; bestuur, bewind; 2 dequote:Op zaterdag 3 september 2005 20:19 schreef Bananenman het volgende:
[..]
JIJ zet je ontiegelijk voor lul, want je weet niet eens wat een regering is.
REGERING = DE KONINGIN + ALLE MINISTERS
Er bestaan geen moslim ministers in Nederland. De regering is iets anders dan het parlement (de tweede kamer).
Nee laten we de vraag niet omdraaien. Jij blaast hier hoog van de toren.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:15 schreef Jett het volgende:
laat me je dan vragen, wat weet jij dan van de wereld?
Pretendeer ik dat? Ik ben het alleen niet eens met jouw visie op de wereld.quote:waarom zou jij dingen beter weten dan ik.
De ene aanname staat bij het grofvuil maar je haalt gewoon een nieuwe uit de kast. Constructieve discussies zijn wel met jou te voeren.quote:je zal best buiten europa zijn geweest maar of je er nou ook echt wat van hebt opgestoken als een stuck upp tourist denk het niet.
je moet niet zo narrow denken dat op vakantie gaan en ergens wonen hetzelfde is.
Daarom generaliseer je er maar op los? Het benadrukken van je eigen afkomst is totaal niet relevant.quote:en ik heb niks tegen blanken persoonlijk, ik bedoel ik ben zelf blank, het gaat om de mentaliteit die heerst bij voornamelijk blanken,
Jij weet dat wel? Als ik jouw "waarheid" moet geloven worden blanken nooit onderdrukt.quote:de arrogantie komt met echt de strot uit. omdat de meeste niet weten hoe het is om onderdrukt te worden.
Nogmaals jij weet dat wel?quote:alsof jij ooit hebt gevoelt hoe het is om gediscrimineerd te worden
Fuck nummer zoveel staat genoteerd.quote:fuck off man, jij hebt een goede leven.
als enige blanken wonen in een wijk met alleen maar zwarten zegt genoeg volgens mij.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:22 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Nee, jij weet hoe het is om onderdrukt te zijn
Jij kan alleen maar zien hoe het voelt, als je het daadwerkelijk meemaakt heb je recht van spreken
Je hebt maar tot je 12 de in het buitenland gewoond, denk niet dat jij zo bewust was van al die dingen.
Al heel je leven, een leven van nog maar 16 jaar...
Deze reactie is wel heel erg leuk, je ziet niet eens in hoe dom je bentquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:22 schreef Yildiz het volgende:
[..]
re·ge·ring v -en 1 het regeren; bestuur, bewind; 2 de
personen aan wie het bestuur ve staat is opgedragen
Je wilt zeggen dat de tweede kamer niets bestuurd?
Proficiat, je gedraagt je als een elitair persoon die zich al beter voeld omdat je ouder bent.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:22 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
Nee, jij weet hoe het is om onderdrukt te zijn
Jij kan alleen maar zien hoe het voelt, als je het daadwerkelijk meemaakt heb je recht van spreken
Je hebt maar tot je 12 de in het buitenland gewoond, denk niet dat jij zo bewust was van al die dingen.
Al heel je leven, een leven van nog maar 16 jaar...
Met z'n 150'en voor of tegen stemmen noem ik niet besturen. Je kunt je er wel uitlullen hoor, maar het parlement (Tweede Kamer) is NIET de regeringquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:22 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Nee, die controleert.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:22 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Je zit nu toch hier, dus onderdrukt ben je niet geweest. Waarschijnlijk heb je het niet eens slecht gehad.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:23 schreef Jett het volgende:
[..]
als enige blanken wonen in een wijk met alleen maar zwarten zegt genoeg volgens mij.
Je valt hier nu zo vreselijk door de mand. Het is gewoon tragisch.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:22 schreef Yildiz het volgende:
neenee, jij houdt je niet bezig met het persoonljk aanvallen van mensenquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:24 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Proficiat, je gedraagt je als een elitair persoon die zich al beter voeld omdat je ouder bent.
Je mag je pruik af doen en normaal over het onderwerp praten in plaats van persoonlijk aanvallen.
als je het niet eens bent met mij, dan weet je het toch blijkbaar allemaal beter?quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:23 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Nee laten we de vraag niet omdraaien. Jij blaast hier hoog van de toren.
[..]
Pretendeer ik dat? Ik ben het alleen niet eens met jouw visie op de wereld.
[..]
De ene aanname staat bij het grofvuil maar je haalt gewoon een nieuwe uit de kast. Constructieve discussies zijn wel met jou te voeren.
[..]
Daarom generaliseer je er maar op los? Het benadrukken van je eigen afkomst is totaal niet relevant.
[..]
Jij weet dat wel? Als ik jouw "waarheid" moet geloven worden blanken nooit onderdrukt.
[..]
Nogmaals jij weet dat wel?
[..]
Fuck nummer zoveel staat genoteerd.
Of ik een goed leven heb weet je niet. Weer een aanname.
Toch altijd geleerd dat de tweede kamer een onderdeel is van politiek nederland hoor.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:23 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Deze reactie is wel heel erg leuk, je ziet niet eens in hoe dom je bent![]()
Officeel bekroond als mierenneuker eerste klas die een discussie wil winnen door aanvallen in de rug, maar niet via het onderwerp waar het om ging.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:26 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Je valt hier nu zo vreselijk door de mand. Het is gewoon tragisch.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tweede_kamer
http://nl.wikipedia.org/wiki/Regering
Yildiz, je bent de zwakste schakel tot ziens.
ja ik zit hier en HOE. man je wil niet weten wat mijn vader heeft moeten doen om hier te komen en de baan te hebben die hij nu heeftquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:25 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Je zit nu toch hier, dus onderdrukt ben je niet geweest. Waarschijnlijk heb je het niet eens slecht gehad.
quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:28 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Officeel bekroond als mierenneuker eerste klas die een discussie wil winnen door aanvallen in de rug, maar niet via het onderwerp waar het om ging.
De eerste kamer controleert trouwens.
Gefeliciteerd Judas.
Wow, hier verwijt de pot de ketel wel enormquote:Op zaterdag 3 september 2005 20:24 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Proficiat, je gedraagt je als een elitair persoon die zich al beter voeld omdat je ouder bent.
Je mag je pruik af doen en normaal over het onderwerp praten in plaats van persoonlijk aanvallen.
ik had het dan nog niet op mijn 12de door, maar ik ben nu 16 en ik heb het nu wel door.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:26 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
neenee, jij houdt je niet bezig met het persoonljk aanvallen van mensen
Ik ben 21, ik weet zelf dat ik nog jong ben
Maar wat kan je in godsnaam als 12-jarige gezien hebben van het leven waardoor je het toch zoveel beter weet?
Dus je werd gediscrimineerd door negers en bent daarom kwaad op blanken.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:26 schreef Jett het volgende:
[..]
als je het niet eens bent met mij, dan weet je het toch blijkbaar allemaal beter?
dus waar slaat dit op Pretendeer ik dat? Ik ben het alleen niet eens met jouw visie op de wereld.
enzoals ik al zei, ja ik weet hoe het voelt om gediscrimineerd te worden en zeker hoe het is om in de minderheid van de bevolking te zijn als enige blanken in een zwarte wijk
en wanneer zijn blanken dan onderdrukt als ik jou vragen mag?
Man je maakt jezelf volkomen belachelijk door te beweren dat er moslims in onze regering zitten. Vervolgens denk je dat de Tweede Kamer bestuurt en dan kom je met een beschuldiging aan mijn adres.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:28 schreef Yildiz het volgende:
Officeel bekroond als mierenneuker eerste klas die een discussie wil winnen door aanvallen in de rug, maar niet via het onderwerp waar het om ging.
Gefeliciteerd Judas.
Klopt inderdaad. Het parlement controleert het bestuur.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:22 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Goh, ik maak 1 foutje.quote:Op zaterdag 3 september 2005 20:29 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
[..]
Wow, hier verwijt de pot de ketel wel enorm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |